KWSN_Men Δημοσ. 6 Ιουλίου 2008 Δημοσ. 6 Ιουλίου 2008 Επίσης θα ήταν μεγάλος λογιστικός πονοκέφαλος να ψάχνουν στη γραμμή για τα αυτοκίνητα που προορίζονται για την Ελλάδα για παράδειγμα για να βάλουν τα β' διαλογής.
vastravoud Δημοσ. 6 Ιουλίου 2008 Δημοσ. 6 Ιουλίου 2008 Και βέβαια δεν πρόκειται η εταιρεία εν γνώσει της να παραγγείλει 1.000.000 "ποιοτικούς" ιμάντες εκκεντροφόρου και άλλους 500.000 "δεύτερους". Το ότι κάνουν τρομερές οικονομίες κλίμακος πιέζοντας τους προμηθευτές τους, και ότι ενίοτε κάνουν και τσιγγουνιές είναι γεγονός, απλώς αυτά επηρρεάζουν όλη την παραγωγή και όχι μόνο τα αυτοκίνητα που καταλήγουν στην Ελλάδα.
iced Δημοσ. 6 Ιουλίου 2008 Δημοσ. 6 Ιουλίου 2008 Καλο θα ηταν να μην μιλαμε μονο για BMW, για Γερμανικα γενικα ειναι το θεμα
DarkOrion Δημοσ. 6 Ιουλίου 2008 Δημοσ. 6 Ιουλίου 2008 Γιατί, πιστεύεις οτι αυτούς τους κανόνες τους ακολουθεί μόνο η BMW ενώ η mercedes ας πούμε ή η Porche έχουν διφορετική νοοτροπία? Όλες οι γερμανικές αυτοκινητοβιομηχανίες ακολουθούν το ίδιο μονοπάτι. Αυτό είναι που κάνει τους Γερμανούς και τόσο καλούς στην μηχανολογία γενικά... προφανώς αυτά που λέω δεν τα ξέρω εκ των έσω όπως το παιδί παραπάνω, αλλά υποθέτω οτι δεν γίνεται η Mercedes ας πούμε να ρίχνει 2ης ποιότητας υλικά σε μια 2η γραμμή παραγωγής για μια ΄δευτερη χώρα'...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.