Προς το περιεχόμενο

καινουρια αμαξια στην ελλαδα


levianthan

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Eνας φιλος μου λεει μια μερα ''εγω εφερα αμαξι απο γερμανια(μεταχειρισμενο) επειδη εδω στην ελλαδα τα καινουρια ειναι β κατηγοριας εννοουσε δηλαδη οτι οι γερμανοι κρατουν τα καλα για τους ιδιους και χρησιμοποιουν κατωτερης ποιοτητας υλικα για τα μαξια που εξαγουν σε αλλες χωρες!!!ισχυει κατι τετοιο??λιγο ακραιο μου φαινεται!

Δημοσ.

ναι η BMW σταματά τη γραμμή παραγωγή της, αλλάζουν τα υλικά, βάζουν τους κακόυς εργάτες να δουλέψουν και παράγουν για Ελλάδα...

Δημοσ.

Δεν νομιζω να συμφερει να εχουν δυο γραμμες παραγωγης... Αλλα η αληθεια ειναι οτι σε καποιες μικρες λεπτομερειες θα δεις διαφορα οπως στα πατακια που ειχα δει σε ενα 316 και καποιες αλλες.

 

Καλο ειναι steven να μην ειρωνευεσαι

Δημοσ.

Η γραμμή παραγωγής μπορεί να είναι η ίδια, αυτό όμως δεν σημαίνει απαραίτητα ότι και τα υλικά που χρησιμοποιούνε σε κάθε παρτίδα είναι της ίδιας ποιότητας.

 

Σε όλα τα μαγαζιά, οι καλοί πελάτες παίρνουν πάντα το καλύτερο. Αυτό θα μπορούσε να συμβαίνει και με τις αυτοβιομηχανίες. Πάντως δεν έχω κάποιο χειροπιαστό λόγο για να πιστεύω ότι αυτό όντως συμβαίνει.

Δημοσ.

αυτο που ισχυει 99,9% ειναι οτι τα μεταχειρισμενα της γερμανιας οτι γραψουν ειναι αληθινο...δεν θα βρεις π.χ. γυρισμενα κμ,τρακαρισμενα,κομενα κτλ αν δεν το χουν αναφερει γιατι θα χασουν οι μαντραδες την αδεια τους.

σε αντιθεση με εδω που οι μαντρες κανουν ΟΤΙ ΘΕΛΟΥΝ...

τα αλλα που εννουσε αυτος ειναι δικα του...

πολλα μοντελα γερμανικα,δεν κατασκευαζονται καν στην Γερμανια...

Δημοσ.

Αν γενικευτει λιγο το θεμα θα δουμε οτι η Toyota παραγει στο εργοστασιο της στη Γερμανια τα αμαξια της που προοριζονται για την Ευρωπαικη αγορα, η Ρενο τα αμαξια που στελνει στην Ελλαδα ττα φτιαχνει το εργοστασιο που διατηρει στην Τουρκια (το ιδιο νομιζω κανει και η citroen), η Ηοnda εχει εργοστασιο στο Σουιντον της Αγγλιας κλπ...

Δημοσ.

Μικροδιαφορες σε μοντελα εχω δει, αλλα οχι τιποτα μεγαλο(αλλα πατακια, διαφορετικα καθισματα, κ.α) αλλα το μονο που εχεις λογο να το κανεις ειναι φανταζομαι ή αμα θες καποιο μοντελο που δεν ερχεται Ελλαδα, ή αμα θες ντιζελοκινητο...

Δημοσ.

το εργοστασιο της ρενο στην τουρκια (οπως και σιτροεν,φιατ,μερσεντες φορτηγα λεωφορεια κλπ) ειναι απο τα πιο συγχρονα και πιστεψε με αν δεν σου πουν οτι το αμαξι το συγκεκριμενο το φτιαχνουν τουρκια δεν θα το καταλαβεις...

οπως λεει και ο ανωθεν το οτι υπαρχουν διο γραμμες παραγωγης ειναι εντελως βλακεια του συγχρονου νεοελληνα..καμια εταιρεια δεν προκειται να κανει τετοια επενδυση ουτε να "λερωσει" τη φημη της με δευτερης ποιοτητας αυτοκινητα (τι ειναι τα αμαξια,γιαρμαδες ??) ΑΛΛΑ ειναι γεγονος οτι ο γερμανος προσεχει το αυτοκινητο περισσοτερο..εαν πας γερμανια και παρεις πχ. απο τη BMW στο μοναχο τα λεγομενα BMW premium selection να ξερεις οτι προκειται για αυτοκινητο με ΟΛΗ την ιστορια του (μεχρι και αλλαγμενη λαμπα στα φλας) και εγγυηση 2 ετων η ενος ετους...φυσικα κοστιζουν παραπανω απο τις διαφορες μαντρες εκει αλλα ξερεις οτι παιρνεις αμαξαρα...

Δημοσ.

Τώρα μιλάμε για καινούρια ή μεταχειρισμένα?? Εγώ κατάλαβα για καινούρια... Πιστεψέ με ότι δεν υπάρχει καμία διαφορά, και σου μιλάω...εσωτερικά, εκ μονάχου....)

 

Στο Μόχαχο βγαίνουν οι 3 και πάνε σε όλο τον κόσμο, στην Αμερική παράγονται Ζ4, και Χ3, Χ5 και πάνε σε όλο τον κόσμο, στο Μόναχο παράγονται οι μηχανές για 3 για Μ κλπ και, ναι, πάνε σε όλο τον κόσμο, στο βερολίνο παράγονται οι μηχανές και επίσης πάνε σε όλο τον κόσμο κλπ κλπ κλπ... Όλα τα αυτοκίνητα από το ίδιο ρολό κράματος μετάλλου πρεσσάρονται, από το ίδια ρομπότ με το ίδιο λογισμικό συγκολούνται, από τον ίδιο εργάτη συναρμολογούνται....

 

Οι μεγάλες διαφορές είναι πχ ότι στη Γερμανία δεν πωλείται BMW 3 με 1600 κυβικά... Όπως και στην Αμερική παίρνουν όλοι αυτοκίνητα με πολλά κυβικά. Αυτά είναι προτιμήσεις του καθενός... Τώρα αν τα πατάκια είναι διαφορετικά, δεν γνωρίζω... Θα ρωτήσω όμως :P

Δημοσ.

Διαφορά πιστεύω θα δεις στα extra.

 

Με τα χρήματα που θα πάρεις κάποιο αμάξι Γερμανία με της παναγιάς τα μάτια μέσα Ελλάδα ίσως πάρεις λιγότερα extra. Λέω ίσως επειδή μάλλον διαφέρει από μοντέλο σε μοντέλο και εταιρία σε εταιρία.

Δημοσ.

Τα χρήματα δεν παίζουν ρόλο.. Η ΒΜW τό ίδιο το πουλάει σε όλους... Αν το ελληνικό κράτος ειναι ΜΑΛΑΚΕΣ με περικεφαλαία και βάζουν παράνομους φόρους μεσα στην Ευρωπαική Ένωση και ένα σωρό παπαριές δεν φταίει η κάθε αυτοκινητοβιομηχανία σε αυτό...

Δημοσ.

σχεδον σε καθε χωρα υπαρχουν διαφοροποιησεις αλλα οχι τιποτα ουσιωδες(μηχανικα-υλικα κατασκευης) αλλα σε ζαντες,αν θα χουν προβολεις ομιχλης,trip computer,εργοστασιακο συναγερμο ktl...

δηλ αλλαζουν τα στανταρ του καθε αυτοκινητου απο χωρα σε χωρα.σε μια τα χουν στανταρτ κ σε αλλη εξτρα.

Δημοσ.

Ρε παιδια ενταξει εννοειται οτι δεν θα διατηρει η εταιρια 2 γραμμες παραγωγης αλλα ποιος μου λεει οτι πολλα απο τα εξαρτηματα που κατα την παραγωγη βγαινουν ελατωματικα αντι να τα πετανε τα βαζουν σε αυτοκινητα και τα στελνουν σε συγκεκριμενες χωρες που τα στανταρ δεν ειναι και τοσο υψηλα???και ενταξει οταν λεω ελατωματικα εξαρτηματα δεν εννοω τη μηχανη η αλλα μηχανικα μερη τα οποια δεν νοειται να εχουν το παραμικρο ελατωμα,αλλα για τα πλαστικα μερη,cd player και αλλα δευτερευοντος σημασιας εξαρτηματα κτλ

 

 

και μου μπηκε αυτη η ιδεα απο αλλα προιοντα πχ ηλεκτρικες συσκευες που διαπιστωμενα αυτες με μικρα ψεγαδια ,ελλατωματακια κτλ τις πασαρουν στην αγορα στις ιδιες τιμες με τις κανονικες βγαζοντας τρελο κερδος!! και λεω γιατι να μην γινετε το ιδιο με τα αυτοκινητα στην ελλαδα ζουμε!

Δημοσ.

διαφορες υπαρχουν σε ολες τις μαρκες. χαρακτηριστικο παραδειγμα η bmw που ειπε το παλικαρι οτι φτιαχνουν 1600 για την ελλαδα και σε μερικες αλλες χωρες.

σε ολη την ευρωπη η πλειοψηφια των αυτοκινητων ειναι diesel και οχι βενζινης οπως στην ελλαδα τα οποια παραγονται απο αλλες γραμμες παραγωγης και αλλα εργοστασια.

πχ η ρενω εχει εργοστασιο στο γκυγιανκουρτ η πεζω στο βελιζυ και αυτα τα αυτοκινητα δεν ερχονται ελλαδα

διαφορες στην γραμμη παραγωγης υπαρχουν και αναλογα την μερα κατασκευης δευτερα τριτη κλπ με αυτοκινητα που παραγονται συγκεκριμενες μερες εχουν προβληματα αξιοπιστιας.

Δημοσ.
σε ολη την ευρωπη η πλειοψηφια των αυτοκινητων ειναι diesel και οχι βενζινης οπως στην ελλαδα τα οποια παραγονται απο αλλες γραμμες παραγωγης και αλλα εργοστασια.

πχ η ρενω εχει εργοστασιο στο γκυγιανκουρτ η πεζω στο βελιζυ και αυτα τα αυτοκινητα δεν ερχονται ελλαδα

διαφορες στην γραμμη παραγωγης υπαρχουν και αναλογα την μερα κατασκευης δευτερα τριτη κλπ με αυτοκινητα που παραγονται συγκεκριμενες μερες εχουν προβληματα αξιοπιστιας.

 

Μερικά λάθη...(και μιλάωπάντα για BMW γιατί για εκεί ξέρω λεπτομέρειες) Και τα diesel και τα βενζίνης παράγονται στην ίδια γραμμή παραγωγής. Δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα σε αυτό τον τομέα. Επίσης αυτό το ότι τα δευτεριάτικα αυτοκίνητα δεν είναι τόσο αξιόπιστα είναι απλά μύθος πια. Αυτό που δεν είναι μύθος είναι ότι τη δευτέρα παίρνει λίγο παραπάνω στους εργαζόμενους να ''ξυπνήσουν'' από το ΣΚ. Και για αυτό το λόγο στη γραμμή παραγωγής της 3 στο Μόναχο αλλά και στα άλλα εργοστάσια τη Δευτέρα παράγονται πάντα λιγότερα αυτοκίνητα απότι την Τρίτι. :) Έτσι λοιπόν αν κάποιος βλάπτεται από το Δευτεριάτικο αυτοκίνητο αυτή είναι η εταιρεία και όχι ο πελάτης.

 

Και αυτό για τον πολύ απλό λόγο. Πρώτον το image μιας τέτοια αυτοκινητοβιομηχανίας και δεύτερον αν ξέρετε κάθε BMW που έχετε πιάσει στα χέρια σας έχει περάσει από ποιοτικό έλεγχο στο τέλος και έναν τέστ επιδόσεων κλπ. Ο αριθμός του αυτοκινήτου έχει συνδεθεί με το όνομα του εργαζόμενου που έκανε τον έλεγχο. Σε περίπτωση που παρουσιαστεί βλάβη μπορεί αμέσως να βρεθεί ο εργαζόμενος που έκανε τον ποιοτικό έλεγχο και προφανώς άμα φταίει αυτός θα του κόψουν τον κώλο... Όπως καταλαβαίνεις επίτιδες δεν βγαίνει τίποτα από εκεί μέσα που να μην τηρεί 100% τις προυποθέσεις...

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...