Προς το περιεχόμενο

Οδηγική συμπεριφορά και δη καθρέφτες


Tzimmys

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Ρε παιδιά, αυτό το είδα μέσα σε μια εβδομάδα τέσσερις φορές και για αυτό είπα να το πω. Δε γίνεται. Βλέπω αμάξια να κυκλοφορούν στο δρόμο με κλεισμένους τους καθρέφτες. Καλά, πώς οδηγούνε αυτοί οι άνθρωποι? Για πάρτυ τους? Μόνοι τους? Στον κόσμο τους? Ο άλλος, σε ίδια μοίρα, είχε ένα κάρο πράγματα στο πορτ-μπαγκαζ και δε φαινόταν τίποτα. Ίδια φάση, άντε λίγο πιο light.

Και τώρα ακούστε φάση για να σας πω και το χειρότερο.Πήγαινα πριν από λίγες μέρες στο ΚΤΕΟ εδώ στη Λάρισα για να κάνω άρση παρακράτησης κυριότητας του αυτοκινήτου μου. Το ΚΤΕΟ είναι έξω από τη Λάρισα κοντά σε ένα χωριό και ο δρόμος είναι στενός, ίσα που περνάει ένα αυτοκίνητο στο πάνε και ένα στο έλα. Και είναι λοιπόν μπροστά μου ένα αμάξι σχολής οδηγών το οποίο οδηγάει η μαθητευόμενη. Με 40-45 σε δρόμο που πας με 90 και ο καθρέφτης της κλειστός. Δεν άντεξα, τον πιάνει το τελευταίο φανάρι λίγο πριν στρίψει για να μπει στο ΚΤΕΟ. Το πατάω λίγο και πάω δίπλα του και απευθύνομαι βέβαια στον δάσκαλο και όχι στη κοπέλα. Του λέω "πρώτον πας πολύ αργά για τέτοιο δρόμο και δεύτερον ο καθρέφτης είναι κλειστός". και το μόνο που έκανε ρε παιδιά, είναι να μου δείξει με το δάχτυλό του τον μεσαίο τον καθρέφτη, ότι κοίταζε δηλαδή από αυτόν. "Ε βγάλτον εντελώς μετά άμα είναι" του λέω και εγώ και έφυγα. "Δάσκαλος" υποτίθεται. Τι να πω ρε παιδιά, αυτά.

Δημοσ.

Δεν μου κανει ιδιαιτερη εντυπωση εχω δει δασκαλο απο σχολη οδηγων να επιστρεφει το αμαξι στη σχολη οδηγωντας απο το καθισμα του συνοδηγου... :lol:

Παντως εχεις δικιο σε αυτο που λες ενα 20% απο τα αυτοκινητα που κυκλοφορουν στην Ελλαδα εχουν σπασμενους καθρεπτες!!! Γενικοτερα θεωρω πως ο καλος οδηγος κοιταζει ενα 30-40% μπροστα και το υπολοιπο 60-70% τους καθρεπτες, πραγμα πουτ κανουν λιγοι...

Δημοσ.

Αν σου απανταγε με καθε ειλικρινεια θα σου ελεγε: Τι λες ρε μαστορα, ξερεις ποσο κανουν νεοι καθρευτες αν τους σπασει αυτη η ηλιθια?? Η ο ηλιθιος...

 

Δημητρη τι αμαξι ειχε η σχολη? Για να καταλαβω ποιοι ηταν...

Δημοσ.

Ο δάσκαλος δεν είναι απαραίτητα λάθος. Έδωσα πέρυσι για δίπλωμα. Ο μεσαίος καθρέφτης που υπήρχε είναι διαφορετικός από αυτόν που έχουν τα αμάξια. Είναι πολύ μεγάλος και πιάνει όλο το βασικό πεδίο πίσω. Ο δρόμος που οδηγούσες τι πινακίδες ταχύτητας είχε; Πολλές φορές οι πινακίδες γράφουν 50 αλλά άνετα πάει κάποιος και με 90.... όπως κατάλαβες δε σημαίνει κάτι και φυσικά ο δάσκαλος δεν μπορεί να πει στο μαθητή να πάει διαφορετικά από τις πινακίδες.

Δημοσ.

οταν βλεπεις αμαξι με κλειστους καθρεπτες η σπασμενους παντα να προσεχεις.

ειναι ενα απο τα σημαδια οτι ο χαρος βγηκε παγανια.

Δημοσ.

Μπράβο ρε παιδιά, όλα τα σχόλιά σας είναι φοβερά

 

Δεν μου κανει ιδιαιτερη εντυπωση εχω δει δασκαλο απο σχολη οδηγων να επιστρεφει το αμαξι στη σχολη οδηγωντας απο το καθισμα του συνοδηγου... :lol:

 

Πολύ γαμάτη εικόνα, τρελό γέλιο, να το λες στους φίλους σου και να λιώνεις. Από την άλλη για κλάματα....

 

Παντως εχεις δικιο σε αυτο που λες ενα 20% απο τα αυτοκινητα που κυκλοφορουν στην Ελλαδα εχουν σπασμενους καθρεπτες!!! Γενικοτερα θεωρω πως ο καλος οδηγος κοιταζει ενα 30-40% μπροστα και το υπολοιπο 60-70% τους καθρεπτες, πραγμα πουτ κανουν λιγοι...

 

Δε ξέρω αν είναι έτσι όπως τα λες, ξέρω όμως ότι ανά τακτά διαστήματα ΠΡΕΠΕΙ να ρίχνεις μια ματιά στους καθρέφτες. Ανά 3-4 λεπτάκια νομίζω είναι καλά. Και μιλάμε για μια ματιά, τίποτα παραπάνω.

 

Αν σου απανταγε με καθε ειλικρινεια θα σου ελεγε: Τι λες ρε μαστορα, ξερεις ποσο κανουν νεοι καθρευτες αν τους σπασει αυτη η ηλιθια?? Η ο ηλιθιος...

 

Δημητρη τι αμαξι ειχε η σχολη? Για να καταλαβω ποιοι ηταν...

 

Άρε ICED. Ωραίος, αν και δε νομίζω να ήταν για αυτό. Όσο για το αμάξι, είχα κρατήσει και το όνομα της σχολής, αλλά δε το θυμάμαι. :mad:

 

Ο δάσκαλος δεν είναι απαραίτητα λάθος. Έδωσα πέρυσι για δίπλωμα. Ο μεσαίος καθρέφτης που υπήρχε είναι διαφορετικός από αυτόν που έχουν τα αμάξια. Είναι πολύ μεγάλος και πιάνει όλο το βασικό πεδίο πίσω. Ο δρόμος που οδηγούσες τι πινακίδες ταχύτητας είχε; Πολλές φορές οι πινακίδες γράφουν 50 αλλά άνετα πάει κάποιος και με 90.... όπως κατάλαβες δε σημαίνει κάτι και φυσικά ο δάσκαλος δεν μπορεί να πει στο μαθητή να πάει διαφορετικά από τις πινακίδες.

 

Φίλε μου ο δάσκαλος είναι 100% λάθος. Ακόμα και όντως να έβλεπε και να έλεγχε αυτός, ποιο είναι τα μάθημα που μαθαίνει στον Νέο οδηγό? Και μάλλον δε κατάλαβες καλά, πήγαινε πιο σιγά από το όριο, πράγμα όμως που είναι επίσης πολύ επικίνδυνο και σπαστικό.

 

οταν βλεπεις αμαξι με κλειστους καθρεπτες η σπασμενους παντα να προσεχεις.

ειναι ενα απο τα σημαδια οτι ο χαρος βγηκε παγανια.

 

Πολύ σωστός ο φίλος. Όπως επίσης όταν κάποιος το έχει χιλιοτρακαρισμένο. Από μακρυά και με προσοχή. :-D

Δημοσ.

Δεν θα παραξενευόμουν αν τυπικά, βάσει νόμου τα αυτοκίνητα δεν είναι υποχρεωμένα να έχουν πλαϊνούς καθρέφτες και να αρκεί "να έχει καθρέφτες". (δε το πιστύω αλλά όλα τα περιμένω).

 

Επίσης ενδέχεται να εξαιρούνται οχήματα με κάμερα.

Δημοσ.

Όποιος δεν έχει όλους του καθρέπτες και τους 2 εξωτερικούς + 1 εσωτερικό μπορεί να φάει πρόστιμο σύμφωνα με ευρωπαϊκή κοινοτική οδηγία.

Δημοσ.
Δεν θα παραξενευόμουν αν τυπικά, βάσει νόμου τα αυτοκίνητα δεν είναι υποχρεωμένα να έχουν πλαϊνούς καθρέφτες και να αρκεί "να έχει καθρέφτες". (δε το πιστύω αλλά όλα τα περιμένω).

 

Αν δεν απατώμαι, υποχρεωτικοί από το υπουργείο είναι ο μεσαίος και αυτός του οδηγού.

Δημοσ.

Ρε παιδιά, τι λέτε τώρα? Δε γίνεται να οδηγήσεις αν δεν έχεις και τους τρεις καθρέφτες. Μα στο παρκάρισμα, μα σε ένα πέρασμα πολύ οντά από κάποιο άλλο αυτοκίνητο, οι καθρέφτες χρειάζονται όλοι.

Δημοσ.

Άν δεν έχω και τους 3 καθρέφτες στο αυτοκίνητο νιώθω σα τυφλός οδηγώντας στην Αθήνα (και όχι μόνο).

Imo πρέπει ο οδηγός να ξέρει ανα πάσα στιγμή τι γίνεται μπροστά του, γύρω του, και πίσω του.

Π.χ. το Σάββατο πηγαίνοντας στο Πλαίσιο με τον πατέρα μου ήμουνα στη Βεϊκου και πήγαινα προς Μαρούσι, στο ύψος της εισόδου του μεγάλου πάρκου (δε θυμάμαι το όνομα) όπως πήγαινα στην αριστερή με καμιά 90-100 χλμ ,στο φανάρι εκεί ένας τύπος που περίμενε για να στρίψει αριστερά στο φανάρι αποφάσισε να κάνει επιτόπου ανάστροφή...θεώρησε λοιπόν σωστό να κόψει το αμάξι του όλο δεξιά πρώτα για να κάνει την αναστροφή κλεινοντάς την λωρίδα μου.

Κάτάφερα με καλό ελιγμό να κόψω απότομα δεξιά μπαίνοντας στη μεσαία αποφεύγοντας τον, ήξερα όμως ότι η μεσαία ήταν free και ότι δεν ερχόταν κανείς με ταχύτητα.

Τώρα άν δεν είχα το βίτσιο να κοιτάζω συχνά απο τους καθρέφτες μου για να ξέρω τι παίζει ανα πάσα στιγμή γύρω μου και πίσω μου, και το έκανα τελευταία στιγμή το πιο πιθανό θα ήταν ΑΝ ερχόταν κάποιος που δεν είχα δει να πανικοβαλόμουνα με το τρακάρισμα σίγουρο, και στην περίπτωση που ερχόταν κάποιο παιδί με μηχανή, μπορεί με ολέθρια αποτελέσματα.

 

ΕΙΔΙΚΑ στην Αθήνα δεν έχεις καμία δικαιολογία να μην έχεις και τους 3 καφρέφτες λειτουργικούς.

Δημοσ.

Και γω οταν οδηγαω δεν χρησιμοποιω ποτε σχεδον τους καθρετες τους πλαινους,ο μεσαιος με βοηθαει να βλεπω παντου,αλλα αυτο δεν σημαινει οτι ειμαι στο περιφερειακο και θελω να αλλαξω λωριδα θα με βοηθησει ο μεσαιος,πρεπει να κοιταξω στους πλαινους πρωτα....

Δημοσ.

Ειδικά ο δεξιός καθρέπτης έχει γίνει ο πιο απαραίτητος στην Ελλάδα. Τα πιο πολλά μηχανάκια σε τίποτα φανάρια ή σε πορεία με χαμηλή ταχύτητα προσπερνάνε απο δεξιά. Νύχτα το δίπλωμα.

Δημοσ.

Εμένα το πρόβλημα με το 70% (για να μη πω παραπάνω) των οδηγών είναι άλλο. Γιατί κανείς δεν ανάβει το γαμημένο το φλας σε καμμιά περίπτωση ?

1. Είναι ο ήχος σπαστικός ?

2. Καίει θερμίδες ?

3. Τον παίζει με το αριστερό ενώ οδηγάει ?

 

Ειλικρινά αν τύχει να τρακάρω ποτέ λόγω φλας, θα βγω με το δίκανο.

Δημοσ.

Εντάξει δεν μου έχει τύχει πολλές φορές. Εγώ άναβα φλας αλλά καμιά φορά αν δεν είχα πίσω μου αυτοκίνητο ή σε καμοιά διασταύρωση δεν άναβα. Πάντως παρόλο που ήξερα να οδηγάω πριν πάρω δίπλωμα οφείλω να ομολογήσω οτι απο την σχολή οδηγών μου έμεινε συνήθεια να ανάβω φλάς συνέχεια. Μερικές φορές ανάβω και σε υποχρεωτική πορεία αριστερά η δεξιά ;)

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...