Προς το περιεχόμενο

Καμμενο pixel σε νεα οθονη,help!!!!


leo6diam

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

καλησπερα.στης 26/6 ηρθε η νεα μου οθονη samsung 2232BW 22" την οποια αγορασα απο τα e-shop μεσω online παραγγελεια.μετα απο δυο μερες χρησης και ενω ολα πηγαιναν καλα με την οθονη,παρατηρησα στο κεντρο της οθονης ενα pixel το οποιο δεν ξερω αν ειναι καμμενο η κολλημενο.το pixel σε μαυρο φοντο δεν φαινετε,σε ασπρο φοντο ειναι κοκκινο,σε πρασινο φοντο ειναι μαυρο,σε μπλε φοντο δεν φαινετε,σε κοκκινο φοντο δεν φαινετε.και ρωτω ειναι καμμενο η κολλημενο? υπαρχει λυση?εγω απο την πλευρα μου τι να κανω?να επικοινωνησω με e-shop?θα μου την αλλαξουν με καινουργια οθονη?

 

παρακαλω ζητω την βοηθεια σας.

ευχαριστω.

  • Απαντ. 52
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.

Η μια λύση με χωρίς πολλά λόγια είναι : βάζεις την οθόνη στην συσκευασία και επιστροφή !!!! αιτιολογία μετάνιωσα την αγορά, έχεις το δικαίωμά μέσα σε επτά μαλλον εργάσιμες ήμερες !!!!

Δημοσ.
Η μια λύση με χωρίς πολλά λόγια είναι : βάζεις την οθόνη στην συσκευασία και επιστροφή !!!! αιτιολογία μετάνιωσα την αγορά, έχεις το δικαίωμά μέσα σε επτά μαλλον εργάσιμες ήμερες !!!!

 

και δυστηχώς αυτοί θα την πασάρουν μετά για καλή στον επόμενο φουκαρα...

Δημοσ.

δηλαδη πακεταρω την οθονη και την παω πισω στο e-shop point?και με τα χρηματα που εδωσα τι γινετε?θα μου τα επιστρεψουν αμεσα η θα μου πουν "πρωτα θα την στειλουμε αθηνα και μετα θα δουμε τι θα γινει".αν ειναι να παρω τα χρηματα μου πισω αυτο θα κανω και μετα θα την αγορασω απο αλλου.

Δημοσ.

θα την στείλουν στην αθηνα, θα περάσει από τεχνικό έλεγχο , και έπειτα θα σου εγκρίνουν την επιστροφή των χρημάτων !! αυτή η ιστορία μπορεί να πάρει κάνα μήνα !!

Δημοσ.

ετσι οπως το ειπες στην αρχη για την επιστροφη πιστευα οτι ηταν μια απλη διαδικασια.με την αναλυση που εχv 1650*1050 το προβλημα για να το προσεξει καποιος πρεπει να το ξερει απo πριν,οποτε δεν αξιζει να μπω σε μια χρονοβορα διαδικασια επιστροφης και να μεινω χωρις οθονη για εναν μηνα .απλα θα ηθελα να μαθω εαν ειναι κολλημενο η καμμενο pixel.διοτι εχω διαβασει οτι το κολλημενο pixel μπορει να ξεκολλησει.

Δημοσ.

Η συμβουλή μου - εάν αποφασίσεις να την κρατήσεις - είναι να μην κάνεις τίποτα με το pixel. Έχω δει οθόνη μετά από την περίφημη διαδικασία "πίεση με το δάχτυλο" καθώς και την έκφραση του ιδιοκτήτη της. Στο τσακ δεν την πέταξε από το παράθυρο...

 

Το είπες και μόνος σου. Δεν το βλέπει κανείς, μόνο εσύ το ξέρεις...

Δημοσ.

ευχαριστω danaos για την συμβουλη αυτο θα κανω,θα την κρατησω.απλα θελω να μαθω αν ειναι καμμενο η κολλημενο,οποιος ξερει ας μου απαντησει,στο αρχικο μου μυνημα εχω γραψει τους διαφορους χρωματισμους που παιρνει το pixel σε διαφορα φοντα.

Δημοσ.
ευχαριστω danaos για την συμβουλη αυτο θα κανω,θα την κρατησω.απλα θελω να μαθω αν ειναι καμμενο η κολλημενο,οποιος ξερει ας μου απαντησει,στο αρχικο μου μυνημα εχω γραψει τους διαφορους χρωματισμους που παιρνει το pixel σε διαφορα φοντα.

 

A stuck pixel is a bright dot of colour most noticeable when the rest of the screen is black. Stuck pixels are fairly common on high resolution LCD screens. Stuck pixels sometimes start working again with time unless they appear black on a white background, these are known as dead pixels.

Δημοσ.

πάντως και εγώ με το που πείρα την 20'W βρήκα 2 καμμένα πίξελ. Aν με ρωτήσεις σήμερα δεν θυμάμαι που ακριβώς είναι. Σκέψου το, δες καλά αν είναι ενοχλητικά και άν αξίζει τον κόπο να την αλλάξεις. Πάντως είναι δικαίωμα σου σαν αγοραστής να μην δεχτείς ούτε ένα καμμένο πίξελ.

Δημοσ.

οπως ειπα πριν μονο εγω το βλεπω γιατι ξερω που ειναι.εβαλα 2-3 ατομα να προσεξουν την οθονη και μονο ο ενας μετα απο πολυ προσοχη ειδε το pixel.θα την κρατησω.ξερει κανενας τι παιζει με την εγγυηση που δινει η samsung?αν παρω τηλ το e-shop και τους πω εχω ενα καμενο pixel,τι θα μου πουν?

Δημοσ.

Δεν δινουν εγγυηση στις οθόνες ανω των 19" για καμμενα pixel...θα σου πουν οτι είναι φυσιολογικο...Αλλα μη περιμένεις μετα να την επιστρεψεις αν τους πάρεις τηλέφωνο...

Δημοσ.

Για την επιστροφη που λεμε,σιγουρα θα με ταλαιπωρησουν?επειδη λεει στο site του e-shop πως ο υπαλληλος του e-shop point θα την ελεγχξει και μετα θα με καθοδηγησει για τα περαιτερω.

Δημοσ.
Για την επιστροφη που λεμε,σιγουρα θα με ταλαιπωρησουν?επειδη λεει στο site του e-shop πως ο υπαλληλος του e-shop point θα την ελεγχξει και μετα θα με καθοδηγησει για τα περαιτερω.

 

Βασικά θα σου πεί τα παραπάνω για το ότι δεν καλύπτονται τα καμένα αυτά πίξελ απο την εγγύηση.

Αν πάς και αναφέρεις βλάβη θα σταλεί σιγουρα αθήνα και τότε καλό μήνα.

Αυτή η ιστορία με τα καμμένα πίξελ είναι λίγο περίεργή. Δυστηχώς όταν παίρνουμε απο κάποια εταιρία που δεν έχει 0 pixel garanty για το μοντέλο της, παίζουμε κάθε φορά με την τύχη μας.

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...