Προς το περιεχόμενο

Diablo III Topic v1


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Παιδια παιζω D3 εδω και κανα 10ημερο, εχω παει τον barbarian 60(8) lvl, που μπορω να δω κανα καλο build και επισης καλα items πως θα παρω τωρα ??

  • Απαντ. 17,7k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Για το Diablo 3 είχα μεγάλα expectations και απογοητεύτηκα! Θα το ξαναπαίξω όταν βγει το expansion! που τότε ΝΑΙ! το game θα είναι όπως θα ΕΠΡΕΠΕ να είναι εξ' αρχής! 

 

Παρεμπιπτόντως το Diablo μακάρι να έπαιρνε στοιχεία από το Torchlight 2... (που είναι παιχνιδάρα)

 

Προσωπική άποψη όμως σαν το Titan Quest δεν έχει....!!! Άντε να βγει και 2o

Δημοσ.

Διαφωνω κάθετα και με torchlight και με titan quest.

 

Καλύτερα να κοιτάξουν προς Path of Exile μεριά

 

Διαφωνώ κάθετα και γω με τη σειρά μου. Το Path of exile απευθύνεται σε άλλο κοινό. Προσωπικά δεν έχω καμία όρεξη να επιστρέψω σε μηχανισμούς που υπήρχαν 12 χρόνια πριν στο Diablo 2. Σε κάποιους ή και πολλούς αν θέλεις αρέσουν οι μηχανισμοί αυτοί , αλλά είμαι της άποψης να προχωράμε μπροστά.

Δημοσ.

Αν εξαιρέσεις τα cartoony graphics(που προσωπικά μου άρεσαν) του Torchlight 2, οι υπόλοιπες ιδέες που έβαλε στο τραπέζι των Action RPG ήταν πολύ καινοτόμες.

  • Like 2
Δημοσ.

Ωραια ολα αυτα ο καθενας εχει την αποψη του.. Το θεμα ειναι θελεις το diablo να ειναι ενα παιχνιδι των 50-100 ωρων η των 1000?? Αν θες το δευτερο απλα το reaper of souls ΔΕΝ λειτουργει σωστα, αν θες να γινει torchlight για να παρει 9 στο metacritic εισαι στο σωστο δρομο αν θες να παιζει ο κοσμος το παιχνιδι σου για καιρο τοτε το εχεις κανει λαθος..

 

Και να εξηγησω τι εννοω, το diablo λοιπον ΔΕΝ εχει end-game αυτη τη στιγμη, οσο καλο παιχνιδι και αν το κανουν οταν φτιαξεις τον χαρακτηρα σου καλα(οι streamers σε μια βδομαδα κανουν party σε torment 6) δεν υπαρχει κανενας απολυτως λογος να συνεχισεις να παιζεις. Στο D3 υπηρχε το trading, στο PoE επισης υπαρχει trading, δεν νοείται arpg που θελεις να το παιζει ο κοσμος για καιρο να μην εχει trading και οικονομία. Οσοι υποστηριζουν το αντιθετο γιατι διαβαζω τα forums συχνα ειναι ατομα με <3k elite kills, ειναι ατομα που θα το παρουν θα παιξουν 50 ωρες και αυτο ηταν ολο.

 

Αν θελει να κανει αυτο η blizzard οπως ειπα ειναι σε καλο δρομο, αν θελει να δωσει μια εκδοση οπως αυτη στις κονσολες επισης ειναι σε πολυ καλο δρομο. Το παιχνιδι οπως εχει ομως(για το reaper μιλαω παντα) θα ειναι νεκρο σε πολυ συντομο χρονο. Η λυση ειναι απλη, ειτε αφηνεις το trading και την οικονομία να υπαρχει αλλα χωρις AH κανενα προβλημα ειτε βγαζεις πραγματικο end-game και content παρα πολυ συχνα για να διατηρείς το ενδιαφερον(αν κρινω απο τη συχνοτητα των patch απλα δεν παιζει αυτο).

 

Arpg χωρις οικονομια θα πρεπει να εχει πολυ συχνα νεο content και items για να το παιζει καιρο ο κοσμος, ενα καλο παραδειγμα για εμενα εκτος απο PoE ειναι και το (για εμενα προσωπικά underrated) marvel heroes, το παιχνιδι μπορει να μην εχει οικονομια εχει ομως παρα πολλα πραγματα να κανεις για end-game και βαζουν content συνεχεια. Αν υπολογισεις οτι εχει και 25 playable chars τοτε καταλαβαινεις οτι παιζεις για καιρο και δεν βαριεσαι. Στο diablo ειναι 5 class και μολις βρεις το gear που θες πραγματικα δεν εχεις κανενα λογο να συνεχίσεις.

 

Αυτα απο εμενα, θα το αγορασω day one το reaper αλλα αν παει οπως εχει κανα μηνα και αν με βλεπω να ασχολουμαι και μετα υπομονη για το επομενο expansion..

  • Like 2
Δημοσ.

Διαφωνώ κάθετα και γω με τη σειρά μου. Το Path of exile απευθύνεται σε άλλο κοινό. Προσωπικά δεν έχω καμία όρεξη να επιστρέψω σε μηχανισμούς που υπήρχαν 12 χρόνια πριν στο Diablo 2. Σε κάποιους ή και πολλούς αν θέλεις αρέσουν οι μηχανισμοί αυτοί , αλλά είμαι της άποψης να προχωράμε μπροστά.

 

Διάβασε το post του ADHD, με καλύπτει μέχρι τελείας

Αν εξαιρέσεις τα cartoony graphics(που προσωπικά μου άρεσαν) του Torchlight 2, οι υπόλοιπες ιδέες που έβαλε στο τραπέζι των Action RPG ήταν πολύ καινοτόμες.

 

Μπορείς να μου αναφέρεις μία καινοτόμα ιδέα? 

Δημοσ.

Για 5ευρο που μπορουσε να το βρει καποιος το Torchlight 2 συχνα στις προσφορες του Steam μια χαρα ειναι το παιχνιδι,σε σχεση με το Diablo των 43ευρο 1.5χρονο τωρα(τωρα τελευταια το ξαναβλεπουμε στα 35ευρο).

 

Και βεβαια περιμενουμε και την τιμη του expansion που αν κοστιζει 20-30ευρο,παει συνολο μαζι με το αρχικο παιχνιδι 70-80ευρο περιπου.Αρα οταν γινεται αναφορα μεταξυ των 3 γνωστων παιχνιδιων αυτη την στιγμη να γινεται ναι μεν απο του τι προσφερουν στον καταναλωτη αλλα και το σημαντικοτερο ποσο κοστιζουν. Αυτη την στιγμη το PoE ειναι δωρεαν για να παιξεις, το Torchlight 2 κοστιζει 20ευρο(αλλα σε Steam Sales το βλεπουμε συχνα στα 5ευρο)και το Diablo 3 χωρις το expansion εχοντας βγει 1.5χρονο τωρα κοστιζει 36ευρο http://www.skroutz.gr/s/317701/Diablo-III-PC.html?from=catspan (χωρις να υπολογιζουμε  την τιμη του expansion).

 

Εγω προσωπικα δεν εχω παραπονο απο κανενα απο τα 3 παιχνιδια και τα 3 μου αρεσουν και στο μεγαλυτερο μερος συμφωνω με αυτα που ειπε παραπανω ο ADHD(εκτως του Marvel που δεν με τραβηξε οπως τα Poe,TL και D3).

Δημοσ.

Το torchlight 2 που δεν έχει καν closed servers δεν θα έπρεπε να μπαίνει καν στην κουβέντα.

 

Καλό game και το έχω και το έπαιξα και και και, αλλά PoE και D3 είναι άλλη κατηγορία απλά και μόνο για αυτον το λόγο.

Δημοσ.

Διάβασε το post του ADHD, με καλύπτει μέχρι τελείας

 

Μπορείς να μου αναφέρεις μία καινοτόμα ιδέα? 

Η πρώτη που μου ρχεται είναι τα augmented weapons.

Δημοσ.

ADHD τα ειπες ολα και παρα πολυ καλα! Ειπες οτι θα ηθελα να πω και το ειπα πολυ προχειρα και καποιοι πηγαν να με φανε...

Ειτε το θελουμε ειτε οχι απο οσο δειχνουν τα πραγματα το D3 ουσιαστικα εχει "τελειωσει" σαν παιχνιδι. Τωρα θα παιξουμε

αραια καμια ωριτσα για χαβαλε να δουμε και κανενα χαρακτηρα ακομα, μολις πανε αυτοματα ολοι οι χαρακτηρες στο level60 θα τους ντυσουμε να μην κρυωνουν και τελος...  Εγω εκλεισα καμια 850 ωρες εως τωρα δεν εχω κατι αλλο να δω και ειδικα χωρις trading οπως ειπε και ο φιλος εστω και χωρις ΑΗ τελος...! Ο μαγουλης μου τωρα ειναι καπου level41 θα τον παω 60 και βλεπουμε...

Δημοσ.

Εγώ απ'την μεριά μου δεν θα προσπαθήσω να μαντέψω το πως θα είναι το παιχνίδι δίχως trading. Παραμένω θετικός με την αλλαγή αυτή και γενικότερα με το Reaper of souls και λέω απλά ότι θα τα δούμε στην πράξη πως θα δουλέψουν όλα αυτά σε λίγους (ελπίζω) μήνες.

 

Τελευταία φορά που έπαιξα ήταν τον περασμένο Ιούλιο και η αλήθεια είναι ότι μου χει λείψει γενικότερα το diablo αλλά αυτή τη στιγμή το θεωρώ νεκρό. Αναμένω το expansion για την ανάστασή του , προσωρινή ή μη . Θα δείξει.

 

Υ.Γ. : fixxxer29 εδώ , με λάθος account :/

  • Like 1
Δημοσ.

Η πρώτη που μου ρχεται είναι τα augmented weapons.

Γιατί δεν του λές για το Synergies Mod?... μέχρι και Raid boss έβαλαν!!! τι λέμε τώρα!

Ορίστε μερικά πραγματάκια EXTRA που βάζει στο Game έτσι για να καταλάβουμε την διαφορά...

 

 

Towns in Synergies

- Synergies adds 2 Custom made towns ( Table Mountain and Selrock) each one of them has it's own specific vendors.

Changes to the Balance of the Game

- Reworked difficulty settings. Synergies is built around Veteran and Elite, but the MOD itself is much harder than the Vanilla version of the game

- Random affixes on each monster that you encounter, making them unique.

- Reworked Skill unlock Rate, they unlock at a earlier rate, but take longer to progress between points, ending at or above vanilla standards.

- Reworked Fame Levels, a total of 50 to unlock!

- Reworked Enchantment Stats, lower stat enchants allow for end game progression and better balance.

- Vanilla Characters Skills have begun to be reworked to address the balance changes. We plan to continue tweaking them.

- The ability to store gold and to transfer it between your characters through the money changer!

- The ability to summon your Stashes everywhere

- Respec and Stat potions

- Gear is better, monsters are harder, all bosses are harder.

- Green and Blue magical items have better affix rates, Uniques have better base DPS and Armor.

- Two handed and dual wielding have better bonus's to bring them closer to the benefit of wearing a shield.

- Monsters spawn more numerous throughout the game

Crafting in Synergies

- A whole new crafting system (Soulcrafting), only found in Synergies for end game armor!

- Chaos Ember Crafting

- Craftable Damage absorption gems (up to 7% in DR)

Synergies Legendary Items

- Over 300 new Legendary equipment, 30 in general play through, 90 in tier0 content and 240+ in tier1 content!

Endgame Dungeons in Synergies

1) Derinkuyu Raid (Tier0)

Derinkuyu is a custom dungeon only found in Synergies. In here you will find 18 Synergies exclusive Bosses that each drop a Synergies Legendary equipment.

Getting to the bosses is really hard because you have to fight your way through hundreds of unique monsters. Each and every one of the portals is guarded by a Guardian Spirit, can you defeat him ?

2) Or'ak Basin Zone (Tier 0.5)

This is the Troll homeland. This place is filled with Ancient Trolls that try to kill you. In here you will find Synergies Legendary equipment and Legendary Skulls in order to make your character stronger, this zone is also subjected to a minor debuff making it harder to progress through without a end game loadout.

3) Darknessfalls Raid (Tier1)

Darknessfalls is an outdoor raid dungeon that will sport all the newest and hardest boss encounters in the dungeon, and be the place where you collect all the highest end game items within synergies.  The zone has a 30% debuff to the player allowing for more growth and longevity in the loot searching.

Alternative leveling dungeons

4) Realms of Discord Leveling dungeon

The Realms of Discord are a series of small dungeons all chained to each other. It is currently the best place to level up your characters because every monster scales to your level. In here you will find the following levels.

Catacombs, Generic Cave, Desert Cave, Bandit Camp, Gorge, Ice Pass, Sewers, Dwarven Armory, The Nether, Pirate Cove, Crab Trap, levels and 6 Boss fights that have been reworked and added to for Synergies.

5) The Unstable Embers (alternative leveling)

The Unstable Embers are a portal scroll bought in Selrock. Going into the zone and destroying the Crystals you will get to fight a series of Monsters and Bosses. Can you Survive all the waves and make it through this dungeon alive ?

6) Clockwork series of swarm maps

Can be bought from the Selrock vendors as well.  Opening a portal to the Clockwork zone.  You fight swarms of Champions, or boss monsters or community mercenaries depending on which one you enter.  These scale to your level and can be a very interesting and fun alternative means to level.

Custom Classes in Synergies

- Synergies offers currently 3 custom Classes, these are :

     1) The Necromancer  - the spell casting, melee capable minion master is back at it in SynergiesMOD!

     2) The Paladin  - The close in your face fighting style, being developed by Ghostblade!

     3) The Warlock - A duo chargebar using Melee capable spellcaster that is extremely unique in its design.  Take on the Nether or Hell itself, play a warlock!

We are currently making plans in order to add more classes to the game.

Other Changes

- The ability to find and Summon Mercenaries in order to help you with your fights, found in end game dungeons.

- New HP / Mana and Fame UI

- New pets associated with the Necromancer, Paladin and Warlock

- New Hero monsters

- New Elite monsters

- New Rare Dragons

- New Ancient Trolls

- New Roaming world bosses in the regular play through!

- New avenging Angels

Future of Synergies

Our goal is to completely convert Torchlight 2's balance into a more unforgiving and exciting experience. Ultimately we want to make an act 5 and likely act 6 for this game. Our Dev team is working on new Textures for models, maps, new classes, new sounds for the characters, and icons for the characters. Expect to be surprised by the quality of our releases and a dev team which is dedicated to being active both in development but community building. On top of that we the creator of this mod, Salan, has worked for over 13 months on this project, sometimes with excessively large updates on a weekly to daily basis.

 

 

οκ τώρα...

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...