Προς το περιεχόμενο

Diablo III Topic v1


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Μέχρι τα "σκατά" ομολογώ ότι μου τράβηξες την περιέργεια γιατί νόμιζα ότι θα διάβαζα μια ωραία κριτική. Από τα σκατά και μετά το

χά(έ)σαμε.

 

Στα όρια της Troll-ιάς το post σου αλλά για άλλη μια φορά θα τσιμπήσω γιατί έχω όρεξη.

 

Αφού λοιπόν έχεις παίξει τα προηγούμενα diablo, τι end game content διαφορετικού τύπου είχαν;  Και εκεί item hunting μέχρι αηδίας είχαμε και μάλιστα λιγότερο *επιβραβευτικό* απ'ότι τώρα. Αυτό ήταν το end game content στα προηγούμενα diablo. Όποιος διαφωνεί, παρακαλώ να μου παρουσιάσει αυτό το ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ end game content που είχαν τα diablo 1 + 2.

Τα ίδια με τώρα απλά χωρίς το επίσημο AH. Και τότε items, items, items, items. Εργάτης και εκεί και μάλιστα χειρότερα απ' ότι τώρα (έτσι όπως το θέτεις δηλαδή).

 

Η διαφορά είναι στο είδος των αντικειμένων που πέφτουν και όλοι όσοι γκρινιάζουν λένε ότι δεν πέφτουν καλά αντικείμενα κοκ.

Αλλά άλλο το itemization και άλλο το end game content. Μην τα μπερδεύουμε.

Βέβαια η αλήθεια είναι ότι είναι συνδεόνται στενά.

"Άμα δε μου πέφτουν καλά αντικείμενα, γιατί να συνεχίσω; Βαριέμαι και την κάνω και το D3 είναι σκατά, σιγά μη δώσω φράγκα στο AH!!!"

Fair enough! Aλλά να σας θυμίσω ότι καλά αντικείμενα δεν έπεφταν στην αρχή! Τώρα μια χαρά αντικείμενα πέφτουν τα οποία είναι ικανά να σε πάνε μέχρι MP1-2 χωρίς ΑΗ / RMAH και χωρίς πολύ κόπο.

 

Αυτό που ενοχλεί είναι ότι δεν πέφτουν ΚΟΡΥΦΑΙΑ αντικείμενα ή για να το πω αλλιώς: "τα καλά αντικείμενα που πέφουν σε μένα πέφτουν και στους άλλους και χάνουν την αξία τους και εγώ δεν ξεχωρίζω έτσι!!!"

Βλέπει ο άλλος τους κορυφαίους στο diablo progress με τα 400κ unbuffed dps και έχει την απαίτηση να του πέσουν και εκείνου αυτά τα αντικείμενα ή να πέσουν ίδιας αξίας για να τα πουλήσει και να αγοράσει αντίστοιχα για εκείνον. Εμ δεν είναι έτσι, εκείνοι το έχουν λιώσει! Και στα προηγούμενα, οι πραγματικά ΚΟΡΥΦΑΙΟΙ παίκτες με τα κορυφαία αντικείμενα ήταν ελάχιστοι και δεν τους μάθαινες κιόλας τόσο εύκολα όσο τώρα και έλιωναν εξίσου.

 

Δεν υπάρχει δηλαδή αυτός ο απροσπέλαστος τοίχος δυσκολίας που υπήρχε στην αρχή, στο inferno act II, που πραγματικά ήταν ΠΟΛΥ ΔΥΣΚΟΛΑ και δεν μπορούσες να προχωρήσεις και ψόφαγες με το παραμικρό! Τώρα πια φτάνεις μέχρι inferno και ΜΡ1-2 με μια ικανοποιητική δυσκολία χωρίς AH / RMAH.

 

Μπορώ να δεχτώ ότι ένα παιχνίδι που έχει ως στόχο αποκλειστικά item hunting δεν είναι για όλους και ίσως είναι και κάπως παρωχημένο και αυτό ίσως να είναι η αλήθεια.

Παλιά δε μας πείραζε η έλλειψη end game content, τα ατελείωτα cow levels, το ότι κόντευα να φτάσω 100 lvl στο D2 και δε μου είχε πέσει ΟΥΤΕ ΕΝΑ σοβαρό και αξιόλογο αντικείμενο, ούτε καν SoJ που ήταν currency την εποχή που το παράτησα (σχετικά αρχές, όταν είχε βγει το wc3)

 

Για μένα το D3 έμεινε πολύ κοντά στα προηγούμενα (με εξαίρεση το gameplay) και δεν έκανε την υπέρβαση και δεν κάλυψε τις σύγχρονες απαιτήσεις της gaming κοινότητας η οποία ωστόσο το αγκάλιασε για το παρελθόν της σειράς αλλά δεν ήξερε ακριβώς τι ήθελε από ένα σύγχρονο D3. Και απλά κατάλαβαν οι περισσότεροι ότι το item hunting δεν έχει πλέον πλάκα το 2012 χωρίς κάτι άλλο να σου κρατάει το ενδιαφέρον.

 

Δεν υπάρχει λόγος να δικαιολογείται ο κόσμος επειδή δεν του αρέσει πια το item hunting! Δε χρειάζεται να ρίξετε το φταίξιμο στο rmah / ah + στο itemization! Δε γουστάρεις πια αυτά τα παιχνίδια, μεγάλωσες, άλλαξαν τα γούστα σου, θες κάτι διαφορετικό! ΟΚ no problem!

Είναι σαν να κατηγορείς τους AC/DC ότι τα καινούρια album είναι στο ίδιο στυλ με τα παλιά και βγάζουν λεφτά και ότι γι αυτό δεν τους γουστάρεις πια! Μα δε θα αλλάξουν, έτσι έπαιζαν πάντα! Άκου τίποτα άλλο, κάποια νέα μπάντα, κάποιο άλλο είδος μουσικής, προχώρα παρακάτω και όταν θα έχεις όρεξη οι ac/dc και το diablo εκεί θα είναι σταθερές αξίες (ας το ελπίσουμε δηλαδή) :P

 

Τέλος, θες να μας πεις ότι έπαιξες λιγότερο από εβδομάδα, έφτασες 2 χαρακτήρες ούτε στα μισά (όχι το 60 lvl δεν είναι το ταβάνι ακριβώς) και γράφεις τύπου review ότι το παιχνίδι είναι σ***ά; και κάθησα να σε διαβάσω έστω και λίγο;!

 

Ε, χ€σ€ μας!!! :D :D :D

  • Like 1
  • Απαντ. 17,7k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Ένα διαφορετικό review για το Diablo 3.

 

Πολλοί με αρνητικές κριτικές για το Diablo 3 είχαν έναν κοινό παρονομαστή: δεν ήταν αρκετό για τις προσδοκίες τους.

 

Εγώ από την άλλη θα έπρεπε να έχω προσδοκίες αλλά δεν... Λέω θα έπρεπε γιατί από το 1998 μέχρι το 2006 μπορώ να πω τα diablo, starcraft, warcraft (3) ήταν τα παιχνίδια που έπαιξα όσο κανένα άλλο. 

 

Όμως ήξερα τι συνέβαινε, ήξερα πως η ομάδα που έφτιαξε το diablo είχε απολυθεί από την blizzard το 2003 και στο μεταξύ η blizzard είδε ανέλπιστη επιτυχία με το WoW (που ποτέ δεν με τράβηξε). Με άλλα λόγια η εταιρία ήταν λογικότατο να αλλάξει ρώτα στο πως θα έφτιαχνε παιχνίδια (παράδειγμα με έμφαση στο endgame content) και δεύτερον το Diablo 3 θα ήταν φτιαγμένο από εντελώς άλλα άτομα από τα άτομα που έφτιαξαν τα Diablo 1& 2.

 

Άλλος ένας κοινός παρονομαστής στις αρνητικές κριτικές είναι τα τεχνικά προβλήματα και κυρίως αυτά της σύνδεσης.

 

Για ακόμα μία φορά δεν είχα κάτι τέτοιο. Μιας και το παιχνίδι το έπαιξα πρόσφατα, μέσα στα Χριστούγεννα μάλιστα, δεν είχα τα προβλήματα των πρώτων ημερών και η σύνδεση μου ήταν αρκετά σταθερή.

 

Λοιπόν για το Diablo 3 δεν είχα ούτε "outdated" προσδοκίες ούτε τεχνικά προβλήματα. Απεναντίας είχα άπλετο χρόνο μέσα στις γιορτές που απλά ήθελα να σκοτώσω. Το Diablo 3 φάνταζε καταπληκτική επιλογή.

 

Ξεκίνησα το παιχνίδι λοιπόν. Ήμουν ενήμερος για αρκετές από τις αλλαγές από διάφορα reviews που είχα διαβάσει. Παράδειγμα ήξερα για την χαμηλή πρόκληση του normal και έδωσα έμφαση στην ιστορία, γραφικά, skills κτλ σε αυτό το πρώτο playthrough. Το σημειώνω αυτό γιατί το πόσο ξένισαν  κάποιους οι αλλαγές ήταν ακόμα ένα θέμα που εγώ δεν αντιμετώπισα. Ήμουν έτοιμος και με ανοιχτό μυαλό.

 

4 μέρας πέρασαν. Ένας witch doctor lvl 36 και ένας μάγος lvl 49 ήταν το αποτέλεσμα πριν απεγκαταστήσω το παιχνίδι.

 

Όποιοι είχατε την υπομονή να διαβάσατε μέχρι εδώ θα προσέξατε πως στην ουσία δεν έχω αναφερθεί στο παιχνίδι καθεαυτό. Η αλήθεια είναι πως απλά δεν υπάρχει λόγος. Έχω διαβάσει αναλύσεις για όλα τα αρνητικά του παιχνιδιού και μαζί όλα τα αντεπιχειρήματα. Ξανά και ξανά και ξανά. Υπάρχουν πάντα άτομα που θα κάνουν το μαύρο άσπρο και από τις δύο πλευρές και απλά δεν θέλω να μπω σε ακόμα μία τέτοια άγονη αντιπαράθεση.

 

Θα ήθελα όμως να κάνω μία μικρή σημείωση στο τι παιχνίδι, μου φάνηκε, πως ήθελε να φτιάξει η blizzard.

 

Η Blizzard λοιπόν, στην ουσία έκανε ένα παιχνίδι που δεν σου δίνει καμία άλλη ικανοποίηση από το να ψάχνεις και να μαζεύεις αντικείμενα. Σε ωθεί να γίνεις "εργάτης" για τροφοδοτείς και να τροφοδότησε από το auction house. Τίποτα εκτός από items και auction house, auction house και items. Με πιο απλά λόγια το Diablo 3 είναι ένας κουβάς από σκατά ανακατεμένα με άλλα σκατά και μερικά ακόμα σκατά για επιδόρπιο που έχουν την απαίτηση από τους gamers που αντιμετωπίζουν στην καλύτερη περίπτωση σαν πρόβατα να το κατεβάσουν όχι με το καλαμάκι αλλά με τον σωλήνα (για να περάσουν πιο πολλά σκατά).

 

tl; dr

 

Το Diablo 3:

 

 

 

 

 

tissue-box_2672786.jpg

  • Like 1
Δημοσ.

Μέχρι τα "σκατά" ομολογώ ότι μου τράβηξες την περιέργεια γιατί νόμιζα ότι θα διάβαζα μια ωραία κριτική. Από τα σκατά και μετά το

χά(έ)σαμε.

 

Στα όρια της Troll-ιάς το post σου αλλά για άλλη μια φορά θα τσιμπήσω γιατί έχω όρεξη.

 

Αφού λοιπόν έχεις παίξει τα προηγούμενα diablo, τι end game content διαφορετικού τύπου είχαν;  Και εκεί item hunting μέχρι αηδίας είχαμε και μάλιστα λιγότερο *επιβραβευτικό* απ'ότι τώρα. Αυτό ήταν το end game content στα προηγούμενα diablo. Όποιος διαφωνεί, παρακαλώ να μου παρουσιάσει αυτό το ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ end game content που είχαν τα diablo 1 + 2.

Τα ίδια με τώρα απλά χωρίς το επίσημο AH. Και τότε items, items, items, items. Εργάτης και εκεί και μάλιστα χειρότερα απ' ότι τώρα (έτσι όπως το θέτεις δηλαδή).

 

Η διαφορά είναι στο είδος των αντικειμένων που πέφτουν και όλοι όσοι γκρινιάζουν λένε ότι δεν πέφτουν καλά αντικείμενα κοκ.

Αλλά άλλο το itemization και άλλο το end game content. Μην τα μπερδεύουμε.

Βέβαια η αλήθεια είναι ότι είναι συνδεόνται στενά.

"Άμα δε μου πέφτουν καλά αντικείμενα, γιατί να συνεχίσω; Βαριέμαι και την κάνω και το D3 είναι σκατά, σιγά μη δώσω φράγκα στο AH!!!"

Fair enough! Aλλά να σας θυμίσω ότι καλά αντικείμενα δεν έπεφταν στην αρχή! Τώρα μια χαρά αντικείμενα πέφτουν τα οποία είναι ικανά να σε πάνε μέχρι MP1-2 χωρίς ΑΗ / RMAH και χωρίς πολύ κόπο.

 

Αυτό που ενοχλεί είναι ότι δεν πέφτουν ΚΟΡΥΦΑΙΑ αντικείμενα ή για να το πω αλλιώς: "τα καλά αντικείμενα που πέφουν σε μένα πέφτουν και στους άλλους και χάνουν την αξία τους και εγώ δεν ξεχωρίζω έτσι!!!"

Βλέπει ο άλλος τους κορυφαίους στο diablo progress με τα 400κ unbuffed dps και έχει την απαίτηση να του πέσουν και εκείνου αυτά τα αντικείμενα ή να πέσουν ίδιας αξίας για να τα πουλήσει και να αγοράσει αντίστοιχα για εκείνον. Εμ δεν είναι έτσι, εκείνοι το έχουν λιώσει! Και στα προηγούμενα, οι πραγματικά ΚΟΡΥΦΑΙΟΙ παίκτες με τα κορυφαία αντικείμενα ήταν ελάχιστοι και δεν τους μάθαινες κιόλας τόσο εύκολα όσο τώρα και έλιωναν εξίσου.

 

Δεν υπάρχει δηλαδή αυτός ο απροσπέλαστος τοίχος δυσκολίας που υπήρχε στην αρχή, στο inferno act II, που πραγματικά ήταν ΠΟΛΥ ΔΥΣΚΟΛΑ και δεν μπορούσες να προχωρήσεις και ψόφαγες με το παραμικρό! Τώρα πια φτάνεις μέχρι inferno και ΜΡ1-2 με μια ικανοποιητική δυσκολία χωρίς AH / RMAH.

 

Μπορώ να δεχτώ ότι ένα παιχνίδι που έχει ως στόχο αποκλειστικά item hunting δεν είναι για όλους και ίσως είναι και κάπως παρωχημένο και αυτό ίσως να είναι η αλήθεια.

Παλιά δε μας πείραζε η έλλειψη end game content, τα ατελείωτα cow levels, το ότι κόντευα να φτάσω 100 lvl στο D2 και δε μου είχε πέσει ΟΥΤΕ ΕΝΑ σοβαρό και αξιόλογο αντικείμενο, ούτε καν SoJ που ήταν currency την εποχή που το παράτησα (σχετικά αρχές, όταν είχε βγει το wc3)

 

Για μένα το D3 έμεινε πολύ κοντά στα προηγούμενα (με εξαίρεση το gameplay) και δεν έκανε την υπέρβαση και δεν κάλυψε τις σύγχρονες απαιτήσεις της gaming κοινότητας η οποία ωστόσο το αγκάλιασε για το παρελθόν της σειράς αλλά δεν ήξερε ακριβώς τι ήθελε από ένα σύγχρονο D3. Και απλά κατάλαβαν οι περισσότεροι ότι το item hunting δεν έχει πλέον πλάκα το 2012 χωρίς κάτι άλλο να σου κρατάει το ενδιαφέρον.

 

Δεν υπάρχει λόγος να δικαιολογείται ο κόσμος επειδή δεν του αρέσει πια το item hunting! Δε χρειάζεται να ρίξετε το φταίξιμο στο rmah / ah + στο itemization! Δε γουστάρεις πια αυτά τα παιχνίδια, μεγάλωσες, άλλαξαν τα γούστα σου, θες κάτι διαφορετικό! ΟΚ no problem!

Είναι σαν να κατηγορείς τους AC/DC ότι τα καινούρια album είναι στο ίδιο στυλ με τα παλιά και βγάζουν λεφτά και ότι γι αυτό δεν τους γουστάρεις πια! Μα δε θα αλλάξουν, έτσι έπαιζαν πάντα! Άκου τίποτα άλλο, κάποια νέα μπάντα, κάποιο άλλο είδος μουσικής, προχώρα παρακάτω και όταν θα έχεις όρεξη οι ac/dc και το diablo εκεί θα είναι σταθερές αξίες (ας το ελπίσουμε δηλαδή) :P

 

Τέλος, θες να μας πεις ότι έπαιξες λιγότερο από εβδομάδα, έφτασες 2 χαρακτήρες ούτε στα μισά (όχι το 60 lvl δεν είναι το ταβάνι ακριβώς) και γράφεις τύπου review ότι το παιχνίδι είναι σ***ά; και κάθησα να σε διαβάσω έστω και λίγο;!

 

Ε, χ€σ€ μας!!! :D :D :D

Τώρα πια φτάνεις μέχρι inferno και ΜΡ1-2 με μια ικανοποιητική δυσκολία χωρίς AH / RMAH.Τώρα πια φτάνεις μέχρι inferno και ΜΡ1-2 με μια ικανοποιητική δυσκολία χωρίς AH / RMAH.

 

αυτο που λες δεν ισχυει χωρις auction house δεν μπορεις να προχωρισεις το παιχνιδι ετσι ειναι φτιαγμενο

Δημοσ.

Τώρα πια φτάνεις μέχρι inferno και ΜΡ1-2 με μια ικανοποιητική δυσκολία χωρίς AH / RMAH.Τώρα πια φτάνεις μέχρι inferno και ΜΡ1-2 με μια ικανοποιητική δυσκολία χωρίς AH / RMAH.

 

αυτο που λες δεν ισχυει χωρις auction house δεν μπορεις να προχωρισεις το παιχνιδι ετσι ειναι φτιαγμενο

 

Με τα νέα Patch ισχύει και παραισχύει. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Για μένα το D3 έμεινε πολύ κοντά στα προηγούμενα (με εξαίρεση το gameplay) και δεν έκανε την υπέρβαση και δεν κάλυψε τις σύγχρονες απαιτήσεις της gaming κοινότητας η οποία ωστόσο το αγκάλιασε για το παρελθόν της σειράς αλλά δεν ήξερε ακριβώς τι ήθελε από ένα σύγχρονο D3. Και απλά κατάλαβαν οι περισσότεροι ότι το item hunting δεν έχει πλέον πλάκα το 2012 χωρίς κάτι άλλο να σου κρατάει το ενδιαφέρον.

 

Διαφωνώ. Φέτος υπήρχε και Torchlight 2 που πήγε πολύ καλά και, κυρίως, το Path of Exile που ετοιμάζεται για του χρόνου. Σε action/ grinding φάση υπάρχει και το Dark Souls. Το πρόβλημα δεν είναι στο ότι ο κόσμος βαρέθηκε το item hunting αυτό καθεαυτό, κάθε άλλο θα έλεγα, και το ότι ο κόσμος ασχολήθηκε και ασχολείται με τα παραπάνω αποδεικνύει τη δημοφιλία του είδους. Μόνο μη με ρωτήσεις πού είναι γιατί δεν ξέρω, ασχολήθηκα με το Diabo 3 μέχρι τον καιρό που μπήκε το auction house και δεν ξέρω πώς έχει αλλάξει τώρα. Για εκείνη την εποχή είχε ΠΟΛΛΑ προβλήματα σχετικά με progression - items - build depth, και δεν αναφέρομαι τόσο στο invisible wall.

 

EDIT - εννοούσα Real Money auction house :)

Επεξ/σία από Tobajara
Δημοσ.

@ tobajara

Δε διαφνωνούμε ακριβώς και ίσως εγώ δεν το έγραψα καλά. Έπρεπε να πω ότι "απλά κατάλαβαν οι περισσότεροι ότι το item hunting σε ένα diablo παιχνίδι δεν έχει πλέον πλάκα το 2012 χωρίς κάτι άλλο να σου κρατάει το ενδιαφέρον"

Τα torchlight 2 / PoE ( το δεύτερο είναι ακόμη σε beta, έλεος που το αναφέρουμε πριν καν βγει αλλά τέλοσπάντων) είναι παιχνίδια καινούρια και οι εταιρείες μπορούν να εισαγάγουν ό,τι feature γουστάρουν χωρίς να έχουν να σκφετούν το κόστος της κατακραυγής αν δεν πάει καλά.

 

Παράδειγμα: Αν στο ΡοΕ, φτιάξεις ένα χαρακτήρα με αυτό το δαιδαλώδες skill tree ο οποίος είναι super imbalanced στο PvP σε σύγκριση με έναν άλλο κανείς δεν πρόκειται να γκρινιάξει γιατί είναι "μια νέα προσπάθεια από μια μικρή εταιρεία" κλπ κλπ

Αν το PoE βάλει ένα single player σενάριο 2000 ωρών κανείς δε θα γκρινιάξει γιατί "είναι νέο παιχνίδι, δεν υπάρχει προηγούμενο καλά έκαναν και έβαλαν σενάριο 2000 ωρών" ακόμα και στο torchlight παρόλο που είναι πιο κοντα στο diablo (απ' ό,τι έχω ακούσει, δεν το έχω παίξει) μπορεί να υπήρχαν γκρίνιες αλλά όχι όσες στο diablo γιατί τα μεγέθη είναι ανόμοια.

 

Φαντάσου τώρα να έβαζαν στο D3 το ένα skill tree όπως του ΡοΕ ή imbalanced pvp ή σενάριο που θέλει να παίζεις 1 χρόνο για να το τελιώσεις, ή τελείως fixed rolls στα legendaries κλπ... ξέρεις τι θα γινόταν, τι γκρίνιες θα είχαμε και πόσοι θα έπεφταν να τη φάνε;

 

-Θα έλεγαν για το skill tree: ααα αυτό δεν είναι diablo, α ρε blizzard κατέστρεψες το diablo, πάει και η blizzard παραπαίει...

-για το imbalanced pvp: βλέπε ό,τι γίνεται στο WoW. Με τόσο κλάμα γεμίζεις κουβαδες. Και ας είχαν δηλώσει από την αρχή ότι το pvp θα είναι για χαβαλέ, σα διάλειμμα ένα πράγμα...

-Αν είχε 104 act αντί για 4: Μα τα diablo είχαν πάντα 4 act. Αυτό δεν είναι diablo, α ρε blizzard κατέστρεψες το diablo, πάει και η blizzard παραπαίει...

- αν τα legendaries είχαν fixed rolls: μπράβο blizzard, τώρα όλοι θα θέλουμε να έχουμε πχ windfury και όλοι οι DH θα είμαστε καρμπόν, καμια διαφοροποίηση (πράγμα που εν μέρει ισχύει μετά το patch που "έφτιαξε" τα legendaries - ευτυχώς κάποια rare είναι ΑΚΟΜΑ καλύτερα από τα legendaries και υπάρχει ΑΚΟΜΑ μια διαφοροποίηση) Και τώρα που τα έφτιαξε ισχύει αυτό ακριβώς που λέω, υπάρχει γκρίνια γιατί όλοι πάνε για manticore με 2 sockets, για echoing fury, για lacuni prowlers κοκ.

 

Μακάρι να είχε τα @@ η blizzard να προχωρήσει σε ακόμα πιο δραστικές αλλαγές στο παιχνίδι, να το κάνει ακόμα πιο διασκεδαστικό χωρίς να σκεφτεί την γκρίνια.

 

Να σου θυμίσω ότι όταν είχε βγει το D2 (ναι αυτό το υπερκορυφαίο σούπερντούπερ παιχνίδι) είχε υποστεί πολύ εχθρική κριτική - πρόσεξε λόγο - γιατί δεν μπορούσες να κάνεις "save" και έπαιζες με τα way points. Φαντάσου, τότε που η blizzard ήταν μια ανερχόμενη εταιρεία, όχι ο κολοσσός που είναι τώρα και τότε που το internet δεν είχε τις διαστάσεις και τη διείσδυση που έχει τώρα.

 

Τι να λέμε τώρα, εδώ υπάρχει κόσμος που περιμένει να αδειάσει τη χολή του για τα στραβοπατήματα μεγάλων εταιρειών σε όλα τα forum επειδή βγάζουν κέρδος... στο D3 θα κολλήσουν;

 

Στην τελική το μεγαλύτερο πρόβλημα που δεν μπορεί να χωνέψει ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ η πλειοψηφεία του κόσμου είναι το RMAH και ότι η  blizzard βγάζει φράγκα από αυτό ή ότι το παιχνίδι γίνεται πολύ πιο εύκολα pay to win από το D2 (στο οποίο είναι αλήθεια ότι αμα ήθελες τα έκσαγες και γινόσουν top από αντικείμενα, άμα ήθελες και τα είχες).

 

bonus:  το diablo, μέχρι τότε που ασχολήθηκες ήταν, κατ' εμέ, σε πολύ καλή φάση γιατί δεν υπήρχαν τα σουπερ αντικείμενα και τα δοκιμασμένα build να πατήσεις πάνω και τότε, στις αρχές υπήρχαν πραγματικά άπειρα διαφορετικά builds, πειραματιζόταν ο κόσμος! Επίσης υπήρχαν και άπειρα διαφορετικά αντικείμενα με διαφορετικά rolls. Δεν πήγαιναν όλοι οι wizards για vile ward. Αλλά έπεσε κλάψα μετά.

Και για τα builds, ακόμα και τώρα έχουν μια διαφοροποίηση και μια σημασία. Θα σου δώσω ένα παράδειγμα: Χθες κάναμε 2 φορές τα  ubers σε mp7 εγώ cmww wiz, ένας monk και ένας barb. Δυσκολευτήκαμε πολύ στο ΜΡ7. Άλλαξα 3 runes στο υπάρχον build και μετά τα βγάλαμε σε mp8 "αέρα".

  • Like 2
Δημοσ.

Αν δεν το είδες, εννοούσα RMAH στο post μου - νομίζω ήταν το patch 1.03 και το παράτησα ακριβώς τη στιγμή που είχα φτιάξει viable barbarian για act 2 inferno. Ήταν το patch που έκανε το Inferno ευκολότερο επίσης, ένας ακόμα λόγος που ξενέρωσα.

 

Υπάρχει μια σεβαστή λίστα αποτυχημένων μικρών action RPG (Crimson Alliance, Realms of Ancient War χωρίς καν να σκεφτώ) που δεν περπάτησαν απλά επειδή ήταν μάπες. Δεν πιστεύω πως οι μικρές εταιρίες τυγχάνουν μεγαλύτερης ανοχής σε ό,τι αφορά το gameplay, άσε που συχνά τις κατηγορούν (δικαίως) για αντιγραφή. Όσον αφορά τους μηχανισμούς που ανέφερες

 

skill tree: δε βλέπω γιατί θα προκαλούσε γκρίνια, είναι πολύ συνηθισμένο feat και υπήρχε και στο 2 όπως και σε πολλά άλλα hack and slash. Περισσότερη γκρίνια είδα επειδή δεν υπήρχε skill tree στο D3

imbalanced pvp: πάντα υπάρχει γκρίνια για το PvP για χίλιους δυο βλαμμένους λόγους, το ζήτημα είναι να υπάρχει και ένα στοιχείο skill ή personal touch ώστε να είσαι βιώσιμος. Μεγάλο καρφί για τον οποιονδήποτε βέβαια, δεν το συζητώ

acts - προσωπικά δε με πείραξε ο αριθμός, με τσάντισε το ότι ήταν κάργα αντιγραφές από το D2 με εξαίρεση το Heaven που είναι και πολύ μικρότερο

item rolls - εδώ χωράει πολύ συζήτηση. Γνώμη μου είναι πως δεν υπάρχει κανόνας, είτε με fixed είτε με random rolls μπορείς να πετύχεις / αποτύχεις, από μόνα τους δε λένε κάτι. Και τώρα κυνηγάνε συγκεκριμένα range στα affixes οπότε ουσιαστικά fixed είναι, απλά έχεις και ένα AH από πίσω.

 

Τώρα, έχω την εντύπωση πως το character building έχει γίνει σαν το...League of Legends, έχουν γεμίσει με cookie cutter builds και συγκεκριμένα setups και βλέπεις διαρκώς τα ίδια πράγματα. Εμένα αυτά που με ενόχλησαν ήταν ακριβώς αυτό συν το αδιάφορο itemization, που το έβρισκα πολύ περιοριστικό και ρηχό. Δεν έβλεπα χώρο για πειραματισμό, δεν είχα λόγο να στήσω διαφορετικούς χαρακτήρες, δε μπορούσα απλά να "παίξω" ή να ξεφύγω από τη νόρμα. Τώρα βέβαια, το point σου είναι πως πολλά από αυτά τα πράγματα υπήρχα και στο Diablo 2 και ο κόσμος απλά βγάζει hate, και δε διαφωνώ. Το θέμα είναι όμως πως το D2 παιζόταν και χωρίς AH (δεν ξέρω πώς είναι τώρα) ενώ αυτό που έζησα εγώ ήταν ένα ατέλειωτο χρηματιστήριο πολύ πιο σημαντικό από το ίδιο το gameplay, συν οι προτιμήσεις μου (απ'ό,τι διάβασα το RMAH δεν περπάτησε, παρεπιπόντως). Αυτή τη στιγμή υπάρχουν sites παράλληλα με το AH της Blizzard, οπότε τόμπολα. Όσο για τον κόσμο, πιστεύω πως το D3, πέρα από τα παραπάνω, το έφαγε και η ομοιότητα με τη λογική του WoW. Ε, ο κόσμος δεν ήθελε μια παραλλαγή του battle system του WoW που εκ των πραγμάτων θα ήταν dumped down...

Δημοσ.

Διαφωνώ με τον BlackScorpionX όσον αφορά τα Fixed Rolls στα legendary... 

 

Στο D2 ήταν όλα με fixed rolls πλην των Runewords που και πάλι τα περισσότερα stats πάνω τους ήταν fixed και είχες και build diversity και ο κάθε char δεν φορούσε τα ίδια με τον άλλον επειδή τα unique και κατ'επέκταση το game δεν περιστρεφόταν γύρω από 3 stats(attack speed,crit chance,crit dmg) 

Δημοσ.

 

Τα torchlight 2 / PoE ( το δεύτερο είναι ακόμη σε beta, έλεος που το αναφέρουμε πριν καν βγει αλλά τέλοσπάντων) είναι παιχνίδια καινούρια και οι εταιρείες μπορούν να εισαγάγουν ό,τι feature γουστάρουν χωρίς να έχουν να σκφετούν το κόστος της κατακραυγής αν δεν πάει καλά.

 

 

Κοίτα να δεις όμως περίεργο πράμα. Στο PoE που είναι σε Beta διασκέδασα περισσότερο από ότι στο diablo 3 που ήταν "final release"! Ναι και προφανώς θα έχω πιο χαλαρή αντιμετώπιση στη μικρή εταιρία, από τη στιγμή που δεν την πληρώνω κιόλας και δε θησαυρίζει με RMAH. Καλά όσο για την κατακραυγή ΟΚ πιστεύω τόσους μήνες τώρα χόρτασαν από κατακραυγή χωρίς καν να "ρισκάρουν" με πρωτότυπα features.

Δημοσ.

Διαφωνώ με τον BlackScorpionX όσον αφορά τα Fixed Rolls στα legendary...

 

Στο D2 ήταν όλα με fixed rolls πλην των Runewords που και πάλι τα περισσότερα stats πάνω τους ήταν fixed και είχες και build diversity και ο κάθε char δεν φορούσε τα ίδια με τον άλλον επειδή τα unique και κατ'επέκταση το game δεν περιστρεφόταν γύρω από 3 stats(attack speed,crit chance,crit dmg)

Now we are talking.

Τα runewords μπήκαν με το expansion και πράγματι ήταν μια πολύ καλή προσθήκη η οποία έπρεπε (όχι απαραίτητα αυτούσια) να μεταφερθεί και στο D3. Υποτίθεται ότι μεταφέρθηκε με τα runes στα skills αλλά πάλι νομίζω ότι λείπει από το παιχνίδι κάτι αντίστοιχο όπως τα runewords. Ακόμα και εγώ που τα πρόλαβα λίγο και που μου είχε πέσει ένα από τα έξι (αν θυμάμαι καλά) για τον maul-barb μου τότε, μπορώ να πω ότι ήταν αρκετά διασκεδαστικά και έδιναν βάθος στο παιχνίδι.

Τα builds ήταν ψιλο-standard, τουλάχιστον όσο έπαιζα εγώ. Ναι υπήρχαν διαφορές (και τώρα υπάρχουν - ανάλογα με το gear που έχεις) αλλά δε νομίζω να υπήρχε πειραματισμός και *βάθος* όπως ενδεχομένως να υπάρξει στο PoE που το skill tree είναι όσο οι τοίχοι του σπιτίου μου.

 

Επίσης θα συμφωνήσω ότι τα λίγα stats γύρω από τα οποία περιστρέφεται το παιχνίδι το κρατούν πίσω.

Φαντάζομαι ότι δεν ήθελαν να το μπερδέψουν πολύ με τα stats στα αντικείμενα για να μπορεί αν υπάρχει ποικιλία με τους συνδυασμούς skills / runes. Γνώμη μου είναι ότι δεν το πέτυχαν σε ικανοποιητικό βαθμό γιατί ναι μεν υπάρχουν θεωρητικά ατελείωτοι συνδυασμοί αλλά αφενώς κάποιες επιλογές είναι ξεγραμμένες από όλους αφετέρου δε συνδυάζονται όλα τα skills μεταξύ τους πρακτικά.

Καλή η σκέψη, εμένα μου άρεσε η ιδέα με τα skills και τα runes αλλά η εφαρμογή ήθελε περισσότερη δουλειά.

Κοίτα να δεις όμως περίεργο πράμα. Στο PoE που είναι σε Beta διασκέδασα περισσότερο από ότι στο diablo 3 που ήταν "final release"! Ναι και προφανώς θα έχω πιο χαλαρή αντιμετώπιση στη μικρή εταιρία, από τη στιγμή που δεν την πληρώνω κιόλας και δε θησαυρίζει με RMAH. Καλά όσο για την κατακραυγή ΟΚ πιστεύω τόσους μήνες τώρα χόρτασαν από κατακραυγή χωρίς καν να "ρισκάρουν" με πρωτότυπα features.

Μπράβο, καλά έκανες και διασκέδασες, τι μου το λες και είναι κάτι φοβερό. Και εγώ διασκέδασα με το slender.

Το πρόβλημα δεν είναι ότι δε διασκέδασες με το d3. Κανείς δεν είπε ότι ΠΡΕΠΕΙ ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ να σου αρέσει.

Δε σου άρεσε το περιεχόμενο, τα skills, οι αλλαγές σε σχέση με το D2, διαφωνείς με τη λογική του RMAH (ξέρω, δε χωνεύεται το RMAH με τίποτα και το ότι βγάζουν λεφτά από εκεί, οι αντίχριστοι :P :D), οτιδήποτε τέλοσπάντων και αφού δε σου άρεσε ή το βαρέθηκες γρήγορα, το άφησες! Μια χαρά, κανένα πρόβλημα. Λογικό, ανθρώπινο και απόλυτα σεβαστό.

Σε άλλους αρέσει, σε άλλους όχι. Έτσι είναι αυτά.

 

Εγώ έχω τις ενστάσεις μου (κυρίως) με αυτούς που γκρινιάζουν και λένε ότι εξαπατήθηκαν ως παλιοί D1-2 players για το ότι το παιχνίδι δεν είναι τίποτα άλλο παρά βαρετό item hunting και δεν έχει μεγάλο / περίπλοκο σενάριο και επιπλέον end game content.

Η σειρά των diablo έτσι ήταν και έτσι συνέχισε, στα ίδια βασικά σημεία, και το d3, καλώς ή κακώς.

Δημοσ.

Πάντως για τα skills νομίζω φαίνεται ότι είναι τέρμα κονσολοποιημένα,ο σκοπός τους άλλωστε ήταν να κυκλοφορήσουν το παιχνίδι και εκεί.Τώρα όσο αφορά για την πολύ γκρίνια πιστεύω και εγώ αυτό που είπε ο Black ότι εν έτει 2013 το item hunting ίσως δεν έχει πλέον πολύ πλάκα.

Δημοσ.

Καλημέρα

 

Βλέπω πολύ ενεργό το d3 thread εδώ στο insomnia για τα ελληνικά δεδομένα , ας φτιαχτεί μία λίστα (όχι της λαγκάρντ :P) με τα b.net tags όσων ασχολούνται ενεργά με το d3 , για όσους θέλουν να σπάνε που και που την solo ρουτίνα τους με (το ιnefficient:P) coop αλλά και για το (pay/bot/flip to win ,but NOT farm its useless :P) επερχόμενο duelling system

 

δεν εκανα lurk οπότε αν υπάρχει τέτοια λίστα ας μπει στην πρώτη σελίδα

 

 Vaynard#2325

Δημοσ.

μολις ξεκινησα ενα μικρο run και πριν ακομα κανω το valor 1 απο τα 5 μου πεταξε legendary ! (200% magic find se mp3) :-)

 

Επειδη δεν θελω να βγω εξω για να τσεκαρω οποιος θελει μια γρηγορη ματια ας μου πει αν αξιζει κατι αυτο... :shifty:

 

 

post-44836-0-66484800-1358182170_thumb.jpg

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...