Retromaniac Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2012 Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2012 (επεξεργασμένο) Έφτιαξα ένα excel που υπολογίζω τις ποσοστιαίες μεταβολές για κάθε mp level σύμφωνα με το gear μου. Αρκει να αλλάξω 3 νούμερα για να το υπολογίσω για οποιοδήποτε gear. Τα 3 πρώτα νούμερα είναι η αύξηση που παίρνω από όλα εκτός από το monster power. Από κάτω είναι το monster power table υπολογισμένο για τα 3 αυτά νούμερα. Και ακριβώς από κάτω είναι οι ποσοστιαίες μεταβολές του monster power table για αυτά τα νούμερα. Όλα τα νούμερα που βλέπετε είναι ποσοστά %. Οι πιο ενδιαφέρον γραμμές είναι οι 27-30. 1) Στην γραμμή 27 βλέπουμε ότι η αύξηση του ποσοστού του health σε σχέση με το xp είναι 800% περίπου μέχρι το mp4 όπου και πέφτει 450%. Από εκεί και πέρα ανεβαίνει στο mp5 και mp6 και πέφτει στα επίπεδα του mp4 έπειτα. Δηλαδή με συμφέρει να μην σταματήσω στο mp3 αλλά να πάω mp4 και να μην πάω mp5. 2) Στην γραμμή 28, βλέπουμε ότι το ποσοστό της αύξησης του health προς το magic find είναι μικρό στην αρχή και η διαφορά mp3 σε mp4 είναι μόλις 6 μονάδες ενώ από mp4 σε mp5 είναι 37 μονάδες και από εκεί και πέρα συνεχίζει και αυξάνεται με μεγάλους ρυθμούς. Δηλαδή και εδώ με συμφέρει να σταματήσω στο mp4. 3) Στην γραμμή 29 βλέπουμε ότι το ποσοστό της αυξήσης του damage σε σχέση με του xp κάνει μεγάλη βουτιά στο mp4 και ανεβαίνει πάλι στο mp5. Αυτό μου λέει πάλι ότι με συμφέρει πολύ το mp4. 4) Στην γραμμή 30 βλέπουμε ότι το ποσοστό της αύξησης είναι ανοδικό μέχρι το mp4 και μετά σταθεροποιείται. Εννοείτε ότι για το xp farming θα μπορούσαμε να μετρησουμε και το xp gain rate για κάθε mp level. Αλλά αυτό εδώ θα μας δώσει και το καλύτερο mp level για να farmaroume gear ή θα μας δώσει την χρυσή τομή μεταξύ αυτού και τού xp. Οπότε στο συγκεκριμένο gear το mp4 είναι best value for money. Εννοείτε βέβαια ότι πρέπει να έχεις το gear που θα σε υποστηρίξει. Για πιο ακριβή υπολογισμό βλέπε spoiler. Το table μου πήρε λιγότερο χρόνο από τι μου πήρε να γράψω αυτό το κείμενο, γιατί βγαίνουν όλα αυτόματα. Σε αυτό το table πρέπει να προστεθεί ένα ακόμη παράγοντας. Η χρόνος που χρειάζομαι για κάποιο συγκεκριμένο run για κάθε mp level. Το ποσοστό αύξησης του χρόνου σε σχέση με το mp0 πρέπει να μπεί μέσα σε όλους τους υπολογισμούς για να μου δείξει ποιο level ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ με συμφέρει. Ποιο είναι πιο ΑΠΟΔΟΤΙΚΟ. Αυτό δεν χρειάζεται να γίνεται κάθε φορά. Παίζω το run σε κάθε MP μία φορά μέχρι εκεί που θα δω ότι οι υπολογισμοί βγάζουν μείωση. Οπότε παίζω σε αυτό το MP σαν πιο αποδοτικό μέχρι να περάσει λίγο χρόνος και να ξανακάνω ένα test μόνο με αυτό και το επόμενο mp level για να δω αν πρέπει να ανέβω! Αυτό που ανέβασα λοιπόν είναι όλοι οι υπολογισμοί χωρίς το χρόνο του run. Θα προσθέσω και το χρόνο του run για το gear το δικό μου, να δω τι θα μου βγάλει. @retromaniac, στο λέμε πόσα άτομα και δεν θες να πιστέψεις, δεν σε ειρωνεύομαι μιας και μπορούσα να το κάνω από την πρώτη στιγμή, απλά σου λέω ότι εάν δεν "πιστέψεις" και την ίδια την εταιρεία που στο λέει μετά είναι δικό σου θέμα, πάτε κάντε αναλύσεις με τον doug έξω απο την tristram για τα mf Πόσα άτομα; Εσύ και ο thresh μου είπατε. Για ξανακοίτα λίγο τα posts μεταξύ του δικού σου και του δικού μου. Και απλά ρώτησα που ακριβώς βρήκες αυτό το νούμερο γιατί εγώ δεν το έβρισκα. Επεξ/σία 27 Δεκεμβρίου 2012 από Retromaniac
BlackScorpionX Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2012 Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2012 ένα run δε φτάνει. κάνε 10 run σε κάθε mp και βγάλε ένα μέσο όρο (που και πάλι δεν είναι 100% σωστό) και βλέπουμε. Στο λέω αυτό γιατί σε ένα run μπορεί να σου κάτσουν shrines που επηρεάζουν την απόδοσή σου όπως fleeting / frenzy / protection και φυσικά διαφορετικά affixes στα packs. Μπορεί δηλαδή αν κάνεις μόνο ένα run σε κάθε mp να σου βγει το mp3 γρηγορότερο από mp2 ή ακόμα στον ίδιο χρόνο.
Retromaniac Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2012 Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2012 ένα run δε φτάνει. κάνε 10 run σε κάθε mp και βγάλε ένα μέσο όρο (που και πάλι δεν είναι 100% σωστό) και βλέπουμε. Στο λέω αυτό γιατί σε ένα run μπορεί να σου κάτσουν shrines που επηρεάζουν την απόδοσή σου όπως fleeting / frenzy / protection και φυσικά διαφορετικά affixes στα packs. Μπορεί δηλαδή αν κάνεις μόνο ένα run σε κάθε mp να σου βγει το mp3 γρηγορότερο από mp2 ή ακόμα στον ίδιο χρόνο. Για να αυξήσεις την αξιοπιστία, μπορείς να μην παίρνεις κανένα shrine όταν κάνεις run για μετρήσεις. Δεν μπορείς βέβαια να κάνεις τίποτα για τα elites.
MeSiaSs Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2012 Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2012 Άντε να δούμε τι πράγμα έφτιαχναν και τους πήρε τόσο καιρό,αν και προσωπικά κρατάω μικρό καλάθι. PvP Blog Almost Here Site: http://www.diablofans.com/news/1466-pvp-blog-almost-here-ladder-in-diablo-3-diablofans-holiday-in-sanctuary-giveaway-heart-of-the-swarm-beta-key-giveaway/#comments">source
Stavrakas13 Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2012 Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2012 https://tw.battle.net/d3/zh/blog/1534798 http://translate.google.com Και ότι καταλάβει ο καθένας We try very hard to proceed with the "Diablo III" the PvP functionality, content and systems development, and I want to spend some time to update our current progress and you. Of course, our goal is to release PvP, but we do not want to before it is ready to launch. PvP yet reached our ideal, and I would like to provide internal information so that you understand our current progress.PvP situation"Diablo III PvP original idea was to provide a formal support for the" Diablo II "Community duel, we want to provide some kind of framework, not only so that players can easily and another duel team duel. Team Deathmatch (provisional translation; the Team Deathmatch) "mode is born, it is also significantly strengthen the Diablo Diablo III". However, through continuous research and development, test mode, spread in front of the company's R & D team, we found that it is lower than the requirements of our high quality Blizzard game experience.People into the arena and then let them killing each other has always been an interesting element. I can imagine that anyone reading this blog, is not surprised people like to destroy each other in video games, so if you have a chance in one of BlizzCon to Played we PvP mode, you may not be able to understand why we think the model is not good enough now.Well, this is the reason ...We encountered a number of problems, one of which is the depth. Just kill each other and there is no other goal or selection can be done relatively soon feel tired. We have so many people to try PvP, although some people think that it is very entertaining, but most testers do not think it will let you play something more than a few hours. Less a wide range of target or favorable remuneration, few people believe that the design of the current PvP they will spend a lot of time to play.Another problem is that professional balance. Like "Diablo II" "Diablo III" is a PvE game design as a priority, we will never get to the the future PvP balance nominal compromise the ability of the players in PvE. We hope PvE madness runes, items and skills as much as possible to keep intact, and its crazy special effects, try to only small portion of the changes. Some casual PvP mode like "World of Warcraft" battlefield things are pretty good, but "Team Deathmatch" It feels very hardcore, and it places great emphasis on occupational balance, we do not think the game as a whole is good 's.Of course, we learn from the research and development of "Team Deathmatch" mode a lot, especially manipulation and battle mode, adjust the field, but at the moment we do not believe it is a necessary experience in the launch, so we're going to shelve it and then continue to explore other choice.The next step is?So, the core problem is that our "Team Deathmatch" mode for "Diablo III" and not a lot of extra points. It did not reach the quality of the the Blizzard players expected, or that we think the players better, and it did not really meet our goal of the game. The question is how we intend to do it?First and most important is that our original goal is to support the duel, the player can not duel in the game, we are in fact, it did not achieve this goal. Players for the duel has been quite a while, so we are about to have it added to the game, and we will not wait for the PvP good before on. The duel is currently in the update file 1.0.7 release around in the new year (calendar year). (In the near future, we will provide more functions, remember to come back to watch.) However, as I mentioned before, we intend to go back to the starting point, new PvP game modes should be with "Diablo III" more relevant. And in front of us have said, regardless of when it will be released will be free of new game features, we will not abandon, "Team Deathmatch" because it is the basis of what we need, and it will last for our services. Moreover, it is possible to join the game in some form in the future, but we must first look at the new mode, allowing the player able to play the role of occupational forces, focus on killing outside the target, and even integrate PvE elements and incentives.To maintain sincereWe want to talk about the progress of this particular project where the first honest and Community, it is not ideal, I know some of you played BlizzCon PvP may want to say "it looks very Well just give us that like "I know whenever looking forward to the game or the game functions delay the launch of the feelings However, as with the Blizzard all things, we want to make sure we join Diablo Diablo III The functionality is worth the wait and will make the game better, and PvP is no exception.Although we do not have any further information about the PvP mode can share, we can determine the duel will be with the launch of update 1.0.7, also quite looking forward to be announced shortly after the relevant message.
Tobajara Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2012 Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2012 Μάλλον η γλώσσα είναι πλήρως αντιπροσωπευτική του τωρινού Player base του Diablo 3...
Stavrakas13 Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2012 Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2012 http://us.battle.net/d3/en/blog/8163085/Diablo_III_PvP_Update_-12_27_2012 Ορίστε και το δικό(σε γλώσσα που νιώθουμε τουλάχιστον ) μας..
gildo Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2012 Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2012 με paragon 28 μπηκα σε public games mf 180 5nv και μου εριξε the wailing host set.αντε να βγαλεις ακρη μετα
gildo Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2012 Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2012 καπακι ξανα public games στο machines war ξανα εριξε με 5 nv echoing fury με mf 200
MeSiaSs Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2012 Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2012 Μετά απο 7 μήνες δηλαδή που μας έλεγαν ότι δουλεύουν στην PvP arena βγήκαν να ανακοινώσουν ότι κατάφεραν να καταλάβουν ότι το να πολεμάς με τον άλλον χωρίς ουσία είναι αρκετά βαρετό...
greeneye Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2012 Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2012 0 legendary στο σημερινο run... apo 4 poy eixa xtes!
paularas Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2012 Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2012 <p>0 legendary στο σημερινο run... apo 4 poy eixa xtes!</p> 8 alkaizer run 1 η 2 επεσαν και αυτα κοφες... Περιεργο Sent from my iPhone using Insomnia
BlackScorpionX Δημοσ. 28 Δεκεμβρίου 2012 Δημοσ. 28 Δεκεμβρίου 2012 Μετά απο 7 μήνες δηλαδή που μας έλεγαν ότι δουλεύουν στην PvP arena βγήκαν να ανακοινώσουν ότι κατάφεραν να καταλάβουν ότι το να πολεμάς με τον άλλον χωρίς ουσία είναι αρκετά βαρετό... Την άποψή μου για το pvp την έχω εκφράσει και παλαιότερα Εγώ, έχοντας την εμπειρία από το wow μπορεί και να μην έβαζα ποτέ pvp στο παιχνίδι. Σε οποιοδήποτε άλλο, μικρό παιχνίδι κάποιας άλλης μικρής εταιρίας θα έβαζα και ας ήταν imba κάποιοι χαρακτήρες. Σε αυτό όμως, και με τη μόδα που υπάρχει να κράζουν όλοι την blizzard, εγώ δε θα το έβαζα. Όσο και να το τεστάρουν, όσο και να το προσέξουν, ό,τι και να κάνουν είναι βέβαιο ότι κανείς δε θα είναι ευχαριστημένος (ή τέλοσπάντων οι περισσότεροι θα γκρινιάζουν σαν κοπέλες που βρήκαν το καπάκι της τουαλέτας σηκωμένο ). Θα βγει ο wiz και θα λέει "ααα εγώ με το Χ build τρώω ξύλο από τον barb με το Ψ build" μετά θα βγει ο barb και θα λέει "άντε ρε παλιοwiz, γκρινιάζετε και εσείς, παίξε το ΟΡ build και μη μιλάς. Τι να πούμε και εμείς που μας έχουν οι WD για την πλάκα" και πάει λέγοντας. Αλλά δεν καταλαβαίνουν ότι είναι σχεδόν αδύνατο να γίνει balanced ένα τέτοιο παιχνίδι με τόσα διαφορετικά skill και τόσα διαφορετικά runes σε συνδυασμό με τόσα items και επιπλέον abilities. Μπορείς σίγουρα να βγάλεις πάρα πολλούς συνδυασμούς που τουλάχιστον ένας από αυτούς θα είναι αρκετά καλός ώστε οι υπόλοιποι να γκρινιάζουν. ΑΛΛΑ ακόμα και αν το έφτιαχναν και ήταν όλα balanced θα υπάρξει ΑΠΕΙΡΗ γκρίνια με το RMAH και όλοι θα λένε "ουουουου κακιά blizzard / pay to win game / πάει η blizzard παραπαίει, χάθηκε, ξεφτίλα, 666, το τέλος του κόσμου - 2012 - υστερίες κλπ γραφικά" ΚΑΙ ΑΝ ΕΒΑΖΑΝ fixed gear για pvp θα είχαμε πάλι κλάματα "γιατί δε με αφήνετε να χαρώ το gear που κατάφερα να βρω / αγοράσω κλπ" fuuuuuuu blizzard / ih8 u! Καμένο χαρτί το pvp για μένα. Πρέπει να εισαχθεί μόνο για το χαβαλέ (αυτός είναι και ο σκοπός άλλωστε. τα Diablo δεν ήταν ΠΟΤΕ pvp focused) αλλά ΦΕΥ! όταν πρόκειται για το e-penis δεν υπάρχει χαβαλές... και παραμένει η ίδια. Δεν έχει νόημα ... περιμένουν την blizzard και το pvp στη γωνιά για κριτική που κατά τη γνώμη μου δεν έχει κανένα νόημα και δυστυχώς βλέπω ότι η blizzard πάει να σηκώσει το γάντι και να προσπαθήσει να τους ευχαριστήσει όλους. Δεν τα λέω αυτά για να πω " ωωω καημένη blizzard άδικα σου την πέφτουνε από παντού" αλλά το pvp στο diablo 3 θα είναι βούτυρο στο ψωμί όποιου θέλει να κράξει γιατί δε γίνεται στο συγκεκριμένο παιχνίδι να είναι balanced με τη μορφή που έχει τώρα το παιχνίδι και τα skills. Εν ολίγοις, αν σας αρέσει το παιχνίδι στη φάση που είναι τώρα, έστω με κάποιες μικροαλλαγές στο μέλλον, τότε καλώς. Αν όμως περιμένετε το pvp για να δείτε την ουσία του παιχνιδίου και να διασκεδάσετε, ΝΟΜΙΖΩ ότι θα απογοητευτείτε. Είπαμε, κερασάκι στην τούρτα! 1
paularas Δημοσ. 28 Δεκεμβρίου 2012 Δημοσ. 28 Δεκεμβρίου 2012 τίποτα χθες... νέκρα από αντικείμενα.. 3 lvl και το μόνο καλό που έπεσε ήταν inna's chest για 20m... μαύρα χάλια έβαλα και στους followers mf gear και πάμε σήμερα για 60 και tal rashas allegriance που στάμπαρα με 7% crit sta 80-100m κάτι κουκλάκια
Προτεινόμενες αναρτήσεις