awake68 Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2012 Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2012 thanks @ThReSh ... οπότε όταν κάνω log in μάλλον υπάρχουν random channels και με βάζει (όπου να'ναι), αλλά και πάλι δεν λέει καθόλου... γιατί με τόσους λίγους users λογικά το trade είναι αρκετά μικρό ....(αν δεν κάνω λάθος)... ή εγώ πουλάω ακριβά......χεχε
xaralas Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2012 Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2012 @awake Tι class παιζεις; Αν εισαι barb linkare μου το προφιλ σου μια.
awake68 Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2012 Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2012 είμαι WIZ από σπόντα φίλε @ xalaras (μονκ ήθελα), αλλά έχω μπει στο λούκι με το paragon τώρα και συνεχίζω μήπως και πέσει τίποτα καλό (αλλά που...) ok.. δεν με χαλάει ο WIZ, αλλά θα ήθελα κάτι σε ποιό tank.... όχι όμως Barb...
xaralas Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2012 Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2012 Α οκ, τοτε δεν μπορω να σε βοηθησω, δεν εχω ιδεα απο wizards..ακομα!
awake68 Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2012 Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2012 έχει πλάκα ο wiz... και μερικά skills του είναι αρκετά δυνατά..
greeneye Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2012 Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2012 κατσε κατσε 1 λεπτο να καταλαβω γιατι κουφαθηκα τωρα. Οταν βαζω ενα αντικειμενο προς πωληση στον ευρωπαικο server που ειμαστε ολοι τωρα το αντικειμενο αυτο το βλεπουν ΟΛΟΙ η οχι ? και οταν λεω ολοι εννοω και ο thresh kai o mphxths kai oloi oloi οι users του ευρωπαικου server ? απλα δεν το βλεπουν ας πουμε οι κινεζοι ...(?). γιατι αμα πουλαμε μονο σε 100 ατομα καηκαμε...
xaralas Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2012 Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2012 κατσε κατσε 1 λεπτο να καταλαβω γιατι κουφαθηκα τωρα. Οταν βαζω ενα αντικειμενο προς πωληση στον ευρωπαικο server που ειμαστε ολοι τωρα το αντικειμενο αυτο το βλεπουν ΟΛΟΙ η οχι ? και οταν λεω ολοι εννοω και ο thresh kai o mphxths kai oloi oloi οι users του ευρωπαικου server ? απλα δεν το βλεπουν ας πουμε οι κινεζοι ...(?). γιατι αμα πουλαμε μονο σε 100 ατομα καηκαμε... Τo AH με το trade channel ΔΕΝ εχουν καμια σχεση μεταξυ τους. Οταν βαζεις ενα item στο AH το βλεπουν ολοι του αντιστοιχου σερβερ. 2
Jimc Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2012 Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2012 Ρε παιδιά να ρωτήσω κάτι.. δεν με αφήνει να πουλήσω αντικείμενα στο action house και με βγάζει στο σιτε της blizzard για να δηλώσω εναν λογιαργιασμό για αλιθήνα χρήματα.. 1) μπορώ να το αποφύγω αυτό? 2)μπορώ να βάλω λογιαργιασμο τραπέζης η θέλει pay pal prepaid card?
awake68 Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2012 Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2012 ωραία...μου λύθηκε η απορία!.. το trade είναι ελάχιστο ανάμεσα στους gamers στα items 60-62lvl διότι είμαστε όλοι (οι 60άριδες) στο ίδιο επίπεδο lvl, οπότε μόνο τα πολύ καλά με stats items 63lvl (εντάξει... υπαρχουν και αρκετά καλά στα 60+) πωλούνται πιό ΕΥΚΟΛΑ...αλλά δυστυχώς και πολύ ακριβά.
Kaki23 Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2012 Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2012 Ρε παιδιά να ρωτήσω κάτι.. δεν με αφήνει να πουλήσω αντικείμενα στο action house και με βγάζει στο σιτε της blizzard για να δηλώσω εναν λογιαργιασμό για αλιθήνα χρήματα.. 1) μπορώ να το αποφύγω αυτό? 2)μπορώ να βάλω λογιαργιασμο τραπέζης η θέλει pay pal prepaid card? Καλησπέρα. Tο AH έχει 2 επιλογές (GOLD/EUR) Για το Gold δεν χρειάζεται να κάνεις τίποτα. Ο,τι πουλήσεις θα το πάρεις σε gold. Για το EUR θα πρέπει να δηλώσεις το Paypal account που να είναι ήδη verified από την paypal και να είναι συνδεδεμένο με μια πιστωτική. Δεν θυμάμαι αν μπορείς να συνδέσεις λογαριασμό τραπέζης με το paypal. Γίνε πιο ξεκάθαρος, αν δεν έχω λύσει ακόμα την απορία σου, μήπως μπορούν να βοηθήσουν και τα υπόλοιπα παιδιά. bb!
Super Moderators Thresh Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2012 Super Moderators Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2012 κατσε κατσε 1 λεπτο να καταλαβω γιατι κουφαθηκα τωρα. Οταν βαζω ενα αντικειμενο προς πωληση στον ευρωπαικο server που ειμαστε ολοι τωρα το αντικειμενο αυτο το βλεπουν ΟΛΟΙ η οχι ? και οταν λεω ολοι εννοω και ο thresh kai o mphxths kai oloi oloi οι users του ευρωπαικου server ? απλα δεν το βλεπουν ας πουμε οι κινεζοι ...(?). γιατι αμα πουλαμε μονο σε 100 ατομα καηκαμε... πνίγεσαι σε μια κουταλιά νερό... τι δουλειά έχει το trade channel με το ΑΗ?
Jimc Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2012 Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2012 Καλησπέρα. Tο AH έχει 2 επιλογές (GOLD/EUR) Για το Gold δεν χρειάζεται να κάνεις τίποτα. Ο,τι πουλήσεις θα το πάρεις σε gold. Για το EUR θα πρέπει να δηλώσεις το Paypal account που να είναι ήδη verified από την paypal και να είναι συνδεδεμένο με μια πιστωτική. Δεν θυμάμαι αν μπορείς να συνδέσεις λογαριασμό τραπέζης με το paypal. Γίνε πιο ξεκάθαρος, αν δεν έχω λύσει ακόμα την απορία σου, μήπως μπορούν να βοηθήσουν και τα υπόλοιπα παιδιά. bb! Α οκ..δηλαδη μονο με pay pal και πιστωτική..pay pal δεν εχω οπότε το αφήνω..
nicoc89 Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2012 Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2012 θελω να χρησιμοποιήσω το rmah για να πουλήσω κάτι. δοκίμασα να συνδέσω το paypal account μου με το d3 account και δεν με αφήνει. η κάρτα που έχω στο paypal ειναι prepaid της τράπεζας Κύπρου. οταν κάνω login στο paypal μου εμφανίζει το παρακάτω μήνυμα PayPal is constantly working to ensure security by regularly screening the accounts in our system. We recently reviewed your account, and we need more information to help us provide you with secure service. Until we can collect this information, your access to sensitive account features will be limited. We would like to restore your access as soon as possible, and we apologize for the inconvenience. Why is my account access limited? Your account access has been limited for the following reason(s): (Your case ID for this reason is .....) Sep 11, 2011: We want to check with you to make sure that no one has logged in to your account without your permission. Please take a moment to change your password and create new security questions. You should also take a look at your account information and recent transactions. Make sure that your account information (address, phone number, etc.) hasn't changed and that you recognize all of your recent transactions. If you see a payment that you don't recognize, let us know by going to the Resolution Center. Click "Dispute a Transaction" to report an unauthorized transaction. (Your case ID for this reason is ..........) How can I get my account access restored? It's usually pretty easy to take care of things like this. Most of the time, we just need a little more information about your account or latest transactions. To help us with this and to find out what you can and can't do with your account until the issue is resolved, go to the Resolution Center. We'll review the information you provide and email you if we need more details or when your account is back to normal. Once you complete all of the checklist items, your case will be reviewed by one of our Account Specialists. We will send you an email with the outcome of the review. άλλαξα password και μου ζήτησε να βάλω τον αριθμό της κάρτας κλπ τώρα λέει τα ίδια. τι στο καλό γίνεται ?....
Προτεινόμενες αναρτήσεις