Προς το περιεχόμενο

Diablo III Topic v1


Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 17,7k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

αα προσωπικά δεν το περιμένα σα το D2,δεν το έχω παίξει καν αυτό B)

σε αυτούς που το σκέφτονται ακόμη, προτείνω να το πάρετε, όχι τίποτα άλλο, αλλά να πάρετε μια προσωπική γνώμη γιατί το βρίζουν οι περισσότεροι και μέχρι να πάτε inferno και να εκνευριστείτε και εσείς ίσως βγει και το patch και ΙΣΩΣ να αξίζει τότε.

χαχαχαχαχα,μακράν η καλύτερη απάντηση ever!

και μόνο γιαυτήν,ξαναρχίζω να παίζω :) :-D

--

το άλλο το site για το hack..από μόνο του λέει για ''φήμες'' ..Ισχύει;Γιατί κάθε μέρα στα junk όλο για attetion your battle tag is on rick και καλά από blizard. Αλλά τι να σκάμε; Έχουμε mobile battlenet authenticator :-D δεν μασάμε

Δημοσ.
Έχουμε mobile battlenet authenticator :-D δεν μασάμε

 

Quoted for truth. Πραγματικά όποιος έχει κινητό Android/iOs και δεν έχει τον ΤΖΑΜΠΑ authenticator είναι απλά τραγικός

Δημοσ.

Τι εννοείς να τρέχουμε/κηνυγάμε;

 

Τανκάρει τι σημαίνει;

 

Mαλλον εννοει δεν χρειάζεται να τα σημαδεύεις τα mobs-elite.. θα περιμενεις να ερθουν πανω σου

 

tank είναι το μελος της ομάδας που παει πρώτος και τρωει το damage , οποτε πρεπει να εχει αρκετο life .

Δημοσ.

Μάλιστα

 

Due to suspicious activity, this account has been locked. A message has been sent to this account’s email address containing details on how to resolve this issue.

 

 

Φυσικά e-mail δεν έχει έρθει ακόμα.Όταν πάω να κάνω recoverry βγάζει το εξείς:

 

You have made too many unsuccessful attempts. In order to continue the password reset process, please contact Customer Support.

 

Μετά ζητάει τα 6 πρώτα ψηφία απο activation code του παιχνιδιού(πως θα τα δω αφου δεν μπορώ να κάνω login).Απαντάω την secret question μου λέει ότι είναι λάθος και τέλος ζητάει id scan αλλά εγώ δεν έχω βάλει τα πραγματικά στοιχεία.Έχω μόνο αποθηκευμένη την αγορά που είχα κάνει απο το store που γράφει τα customer id κτλπ.μπορώ να κάνω κάτι με αυτό ?

Δημοσ.

Μάλιστα

 

Due to suspicious activity, this account has been locked. A message has been sent to this account’s email address containing details on how to resolve this issue.

 

 

Φυσικά e-mail δεν έχει έρθει ακόμα.Όταν πάω να κάνω recoverry βγάζει το εξείς:

 

You have made too many unsuccessful attempts. In order to continue the password reset process, please contact Customer Support.

 

Μετά ζητάει τα 6 πρώτα ψηφία απο activation code του παιχνιδιού(πως θα τα δω αφου δεν μπορώ να κάνω login).Απαντάω την secret question μου λέει ότι είναι λάθος και τέλος ζητάει id scan αλλά εγώ δεν έχω βάλει τα πραγματικά στοιχεία.Έχω μόνο αποθηκευμένη την αγορά που είχα κάνει απο το store που γράφει τα customer id κτλπ.μπορώ να κάνω κάτι με αυτό ?

 

Πάμε λίγο απ' την αρχή ... πώς τα κατάφερες είπαμε; (Μπας και μπορέσουμε να βοηθήσουμε...)

Σε κάθε περίπτωση στείλε τους email ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ τι έγινε από την αρχή (αγορά του παιχνιδιού) μέχρι τώρα και δήλωσε τα πάντα (εκτός φυσικά από τους κωδικούς σου) στο email, δηλαδή και ποια στοιχεία έδωσες παρόλο που δεν είναι τα αληθινά.

Δημοσ.

Πάμε λίγο απ' την αρχή ... πώς τα κατάφερες είπαμε; (Μπας και μπορέσουμε να βοηθήσουμε...)

Σε κάθε περίπτωση στείλε τους email ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ τι έγινε από την αρχή (αγορά του παιχνιδιού) μέχρι τώρα και δήλωσε τα πάντα (εκτός φυσικά από τους κωδικούς σου) στο email, δηλαδή και ποια στοιχεία έδωσες παρόλο που δεν είναι τα αληθινά.

 

 

Ναι το θέμα είναι ότι δεν μπορείς να κάνεις ticket αν δεν είσαι log in,δεν βρήκα κάποιο customer support

e-mail το μόνο που βρήκα ήταν αυτό [email protected].Τέλος έκανα ticket απο το account του αδερφού μου που τους έγραψα τι έχει γίνει μπας και βρω κάποια άκρη απο εκεί

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...