Προς το περιεχόμενο

Diablo III Topic v1


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Diablo III preview

 

Diablo3_005.jpg

 

Επιστροφή στις ρίζες για την Blizzard, σε ένα copy-paste του Diablo II που όμως κερδίζει τις εντυπώσεις.

 

Στα πλαίσια της Gamescom, η Blizzard άφησε το ελεύθερο στους οπαδούς της να δοκιμάσουν το Diablo III, την τρίτη συνέχεια του ομώνυμου RPG. Το Diablo στην πρώτη του έκδοση είχε αποθεωθεί και στη δεύτερή απλά ικανοποίησε τους reviewers, αλλά αργότερα επίσης αποθεώθηκε απ’ τους gamers. Κάτι ανάλογο αναμένεται να συμβεί και τώρα. Μόνο που το κοινό μεταξύ των τριών εκδόσεων είναι ότι τα γραφικά δεν λένε να αλλάξουν σε 3D. Η Blizzard δεν αλλάζει την συνταγή της, γιατί με αυτήν έχει πετύχει η σειρά έως τώρα κι αυτό άλλωστε είναι κάτι που έχει ξανακάνει στο παρελθόν, όπως για παράδειγμα με το Starcraft II. Θα απευθυνθεί λοιπόν για άλλη μια φορά στους ρομαντικούς RPGάδες, ευελπιστούμε έναντι μιας λογικής τιμής.

 

Οι πρώτες classes

Με βάση το demo που παρουσιάστηκε στην Gamescom, είδαμε από κοντά και τις πρώτες τέσσερις classes του παιχνιδιού που είναι οι Barbarian, Wizard, Monk και Witchdoctor. Τον Barbarian τον ξέρετε από το Diablo II, ο Wizard είναι μια παραλλαγή της Sorceress, ο Witchdoctor είναι εφάμιλλος του Necromancer, ενώ ο Monk είναι μία τελείως καινούργια class που παρουσιάστηκε για πρώτη φορά. Μέσα στους επόμενους μήνες, θα αποκαλυφθεί και η πέμπτη και τελευταία class του παιχνιδιού. Άραγε θα είναι ο Palladin; Λίγη υπομονή ακόμη και θα ξέρουμε.

 

Δοκιμάζοντας και τους τέσσερις χαρακτήρες, πήραμε μια πρώτη γεύση από τα skills τους, τα οποία μπορεί να είναι είτε active, είτε passive. Ο Witchdoctor είναι αρκετά ισχυρός στα ανώτερα levels, όπως άλλωστε και ο Necromancer στο Diablo II. Διαθέτει από την αρχή spell με το οποίο κάνει summon δύο ζόμπι που μένουν μόνιμα δίπλα του, έως ότου πεθάνουν. Κατά δεύτερον, ξεκινάει με ένα ισχυρό spell που πετάει μπάλες φωτιάς, προκαλώντας ζημιά παρόμοια με αυτή μιας…καλοφτιαγμένης μολότοφ! Επιπλέον, με το horrify απομακρύνει όλα τα mobs που τον περιτριγυρίζουν.

 

Ο Barbarian είναι στα ίδια επίπεδα που τον είχαμε αφήσει. Αξιοποιεί δηλαδή skills που του δίνουν ώθηση σε melee επιθέσεις, για τα οποία αντί του Mana έχει το Fury, το οποίο ανεβαίνει όσο χτυπάει ή δέχεται χτυπήματα. Ο Barbarian ξεκινάει έχοντας τα γνώριμα Battle Cry και Ground stomp. Το Battle Cry φοβίζει τους εχθρούς σας, ενώ το Ground Stomp τους προκαλεί σεισμό και ακινησία.

 

Ο Wizard βασίζεται καθαρά στα spells. Ξεκινάει με το frost armor που του δίνει protection, το ice nova που είναι το βασικό του spell και το mirror που δημιουργεί ένα ομοίωμά του με σκοπό την παραπλάνηση του εχθρού.

 

Ο Monk ήταν η νέα class που παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στην Gamescom. Στο ξεκίνημά του, διαθέτει το impenetrable defense, που αποκρούει επιθέσεις και τις στέλνει πίσω στους εχθρούς του και παράλληλα το radiant visage, που τυφλώνει όποιον τον πλησιάσει. Αργότερα όμως, αποκτάει πιο ισχυρά spells. Με το exploding palm, o Monk πετάει ένα ισχυρό μαγικό με το οποίο ο στόχος του εκρήγνυται. Υπάρχουν επίσης spells που σας βγάζουν από δύσκολες καταστάσεις αν περικυκλωθείτε. Με το Inner Sanctuary δημιουργείτε έναν προστατευτικό κύκλο γύρω σας, ενώ με το seven-sider strike, ο monk κάνει ζημιά σε όσους τον περιτριγυρίζουν, μέσα σε κλάσματα δευτερολέπτου.

 

Περιβάλλον-Γραφικά

Προσπαθήστε να σκεφτείτε πως ήταν το HUD του Diablo II. Σκεφτείτε τώρα το εξής απλό. Ότι στο Diablo III απλά έχει μικρύνει η κάτω οριζόντια μπάρα κι έχει μεταφερθεί προς το κέντρο της οθόνης. Ουσιαστικά είναι σαν να μην έχει αλλάξει τίποτα. Στα αριστερά η σφαίρα με το health, στα δεξιά αυτή του mana και στο κάτω μέρος της οθόνης αναγράφεται το experience. Η διαφορά φέτος είναι ότι εκτός από το αριστερό και το δεξί κλικ του mouse που χρησιμοποιούνται ως γνωστόν για skills, στο κόλπο μπαίνουν και οι οι αριθμοί 1-4 του πληκτρολογίου. Τα potions έχουν μεταφερθεί αντίστοιχα στις θέσεις 5-6. Εδώ η Blizzard θα μπορούσε να μεγαλώσει την hotbar, μιας και είχε χώρο, ώστε να μπορούμε να αξιοποιήσουμε και τους υπόλοιπους τέσσερις αριθμούς του πληκτρολογίου.

 

Ο σχεδιασμός των χαρακτήρων δεν έχει αλλάξει ιδιαίτερα. Η απεικόνιση είναι η παραδοσιακή του Diablo II, με τη διαφορά ότι μπορείτε να κάνετε zoom out για να δείτε ακόμη μεγαλύτερες λεπτομέρειες. Στα οπτικά εφέ έχει γίνει πολύ καλή δουλειά, ώστε να παρατηρούμε καλύτερα τα στοιχεία του καιρού, ανάλογα με την περιοχή όπου βρίσκεστε. Στην έρημο για παράδειγμα σηκώνεται ένα έντονο σύννεφο σκόνης μπροστά σας.

 

 

Το inventory έχει μείνει κι αυτό με τη σειρά του σχεδόν αυτούσιο, καθώς στο κέντρο του παρατηρείτε τον χαρακτήρα σας και γύρω του τα αντικείμενα που μπορεί να δεχτεί. Όσο για το backpack σας, υπάρχουν και πάλι τετραγωνάκια που υποδέχονται τα αντικείμενά σας, με τη διαφορά ότι τώρα αντιστοιχεί ένα τετράγωνο σε κάθε item. Δεν υπάρχει δηλαδή το παλιό αρνητικό φαινόμενο όπου βρίσκατε π.χ. ένα μεγάλο polearm και δεινοπαθούσατε να το χωρέσετε. Ο χώρος αυξάνεται, άρα γλιτώνετε χρόνο στο να πηγαινοέρχεστε μεταξύ των πόλεων.

 

Δράση

Το σύστημα μάχης έχει μείνει κι αυτό με τη σειρά του σχεδόν ίδιο. Χτυπάτε, εξαντλείτε τα skills κι αντίστοιχα το mana σας κι όταν δείτε ότι σας τελειώνουν τα αποθέματα σε health ή mana αντίστοιχα, αποσύρεστε για να healάρετε. Η διαφορά είναι φέτος ότι το A.I. έχει αναβαθμιστεί, ώστε και τα mobs να κάνουν το ίδιο. Δεν θα δείτε δηλαδή τους εχθρούς σας να μένουν μονίμως κολλημένοι σε ένα σημείο –εκτός κι αν τους κυνηγήσετε- αλλά συνήθως θα κάνουν κύκλους. Παρατηρείται επίσης το φαινόμενο να συναντάτε αρκετά συχνά τα μικρά bosses, ενώ υπάρχουν και πάλι δυνατά spells ηλεκτρισμού ή φωτιάς που θέλουν ιδιαίτερη προσοχή.

 

Το feeling του Diablo II έκανε αισθητή την παρουσία του καθ’ όλη την διάρκεια των περιπλανήσεών μας. Είδαμε NPCs σε πόλεις οι οποίοι μας έδιναν τα ανάλογα quests, αλλά και ατμοσφαιρικά και σκοτεινά dungeons. Είδαμε επίσης τα γνωστά πηγάδια που αναπλήρωναν την ενέργειά μας, shrines που μας έδιναν upgrades και γενικά πολλές λυσσασμένες ορδές από mobs να έρχονται κατά πάνω μας. Φυσικά, η κλασική μέθοδος «απομόνωσης» και εξόντωσης των mobs λειτουργεί και εδώ με τον ίδιο τρόπο.

 

Στα items, έχουμε τον κλασικό διαχωρισμό σε απλά και enchanted, τα οποία περιέχουν γνωστά upgrades σε Strength, Vitality, Willpower και λοιπά stats. Το μόνο κακό είναι ότι μοιάζουν αρκετά στο σχεδιασμό μεταξύ τους και μόνο με mouse over θα μπορείτε να δείτε τι προσδίδουν. Υπάρχουν επίσης και φέτος τα unidentified items, που θέλουν είτε scroll of identify, είτε το ανάλογο skill για να αποκαλυφθούν οι ιδιότητές τους.

 

Η αποθήκευση της προόδου σας γίνεται με την μέθοδο των checkpoints, κάτι που μας βρίσκει σύμφωνους αφού δεν θα χρειάζεται κάθε τρεις και λίγο να ψάχνετε για το επόμενο σημείο πόλης που θα κάνετε bind. Τέλος, θα πρέπει να αναφέρουμε ότι η στην εμπειρία μας με το Diablo IIΙ είχαμε και παρέα. Στην αίθουσα της Blizzard υπήρχαν κι άλλοι gamers, με τους οποίους συνδεθήκαμε online και σε ορισμένα σημεία έτυχε να αντιμετωπίσουμε μαζί κάποιους εχθρούς. Βέβαια, στον server του Battle.net που συνδεθήκαμε, το PvP δεν επιτρεπότανε, άρα έπρεπε να αρκεστούμε μόνο στο PvE.

 

Κυκλοφορία

Παρότι το Diablo III μοιάζει -στα μάτια μας τουλάχιστον- έτοιμο προς κατανάλωση, η Blizzard δεν έχει ανακοινώσει ακόμη ημερομηνία κυκλοφορίας και το χρονολογεί για το 2011. Θα έχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον να δούμε την πέμπτη class, όπως και τα σχέδια της Αμερικανικής εταιρείας για το online mode. Σε κάθε περίπτωση, όπως γνωρίζαμε από την αρχή, το Diablo αυτό θα απευθύνεται τόσο στους ρομαντικούς, όσο και σε όσους νέους καταφέρει να μυήσει.

 

 

Πηγή: GameWorld.gr

Επεξ/σία από GameWorld
Δημοσ.
Diablo III preview

 

Diablo3_005.jpg

 

Επιστροφή στις ρίζες για την Blizzard, σε ένα copy-paste του Diablo II που όμως κερδίζει τις εντυπώσεις.

 

Στα πλαίσια της Gamescom, η Blizzard άφησε το ελεύθερο στους οπαδούς της να δοκιμάσουν το Diablo III, την τρίτη συνέχεια του ομώνυμου RPG. Το Diablo στην πρώτη του έκδοση είχε αποθεωθεί και στη δεύτερή απλά ικανοποίησε τους reviewers, αλλά αργότερα επίσης αποθεώθηκε απ’ τους gamers. Κάτι ανάλογο αναμένεται να συμβεί και τώρα. Μόνο που το κοινό μεταξύ των τριών εκδόσεων είναι ότι τα γραφικά δεν λένε να αλλάξουν σε 3D. Η Blizzard δεν αλλάζει την συνταγή της, γιατί με αυτήν έχει πετύχει η σειρά έως τώρα κι αυτό άλλωστε είναι κάτι που έχει ξανακάνει στο παρελθόν, όπως για παράδειγμα με το Starcraft II. Θα απευθυνθεί λοιπόν για άλλη μια φορά στους ρομαντικούς RPGάδες, ευελπιστούμε έναντι μιας λογικής τιμής.

 

Οι πρώτες classes

Με βάση το demo που παρουσιάστηκε στην Gamescom, έγιναν γνωστές και οι πρώτες τέσσερις classes του παιχνιδιού που είναι οι Barbarian, Wizard, Monk και Witchdoctor. Τον Barbarian τον ξέρετε από το Diablo II, ο Wizard είναι μια παραλλαγή της Sorceress, ο Witchdoctor είναι εφάμιλλος του Necromancer, ενώ ο Monk είναι μία τελείως καινούργια class. Μέσα στους επόμενους μήνες, θα αποκαλυφθεί και η πέμπτη και τελευταία class του παιχνιδιού. Άραγε θα είναι ο Palladin; Λίγη υπομονή ακόμη και θα ξέρουμε.

 

Δοκιμάζοντας και τους τέσσερις χαρακτήρες πήραμε μια πρώτη γεύση από τα skills τους, τα οποία μπορεί να είναι είτε active, είτε passive. Ο Barbarian είναι στα ίδια επίπεδα που τον είχαμε αφήσει. Αξιοποιεί δηλαδή skills που του δίνουν ώθηση σε melee επιθέσεις. Συγκεκριμένα ξεκινάει έχοντας τα γνώριμα Battle Cry και Ground stomp. Το Battle Cry φοβίζει τους εχθρούς σας, ενώ το Ground Stomp τους προκαλεί σεισμό και ακινησία.

 

Ο Witchdoctor είναι αρκετά ισχυρός στα ανώτερα levels, όπως άλλωστε και ο Necromancer στο Diablo II. Καταρχήν είναι ο μόνος που καταναλώνει mana, το οποίο αναπληρώνεται κάθε δευτερόλεπτο. Διαθέτει από την αρχή spell με το οποίο κάνει summon δύο ζόμπι που μένουν μόνιμα δίπλα του, έως ότου πεθάνουν. Κατά δεύτερον, ξεκινάει με ένα ισχυρό spell που πετάει μπάλες φωτιάς, προκαλώντας ζημιά παρόμοια με αυτή μιας…καλοφτιαγμένης μολότοφ! Επιπλέον, με το horrify απομακρύνει όλα τα mobs που τον περιτριγυρίζουν.

 

Ο Wizard βασίζεται καθαρά στα spells. Ξεκινάει με το frost armor που του δίνει protection, το ice nova που είναι το βασικό του spell και το mirror που δημιουργεί ένα ομοίωμά του με σκοπό την παραπλάνηση του εχθρού.

 

Ο Monk ήταν η νέα class που παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στην Gamescom. Στο ξεκίνημά του, διαθέτει ένα αμυντικό spell που του ανεβάζει τα protections αποκρούωντας επιθέσεις και παράλληλα μία μαγεία (το radiant visage) που τυφλώνει τους εχθρούς του. Αργότερα όμως, αποκτάει πιο ισχυρά spells. Με το exploding palm, o Monk πετάει ένα ισχυρό μαγικό με το οποίο ο στόχος του εκρήγνυται. Υπάρχει επίσης και το seven-sider strike, η χρήση του οποίου σας βγάζει από δύσκολες καταστάσεις. Αν είστε περικυκλωμένοι, κάνετε ζημιά στους γύρω σας με κοφτές κινήσεις, μέσα σε κλάσματα δευτερολέπτου.

 

Περιβάλλον-Γραφικά

Προσπαθήστε να σκεφτείτε πως ήταν το HUD του Diablo II. Σκεφτείτε τώρα το εξής απλό. Ότι στο Diablo III απλά έχει μικρύνει η κάτω οριζόντια μπάρα κι έχει μεταφερθεί προς το κέντρο της οθόνης. Ουσιαστικά είναι σαν να μην έχει αλλάξει τίποτα. Στα αριστερά η σφαίρα με το health, στα δεξιά αυτή του mana και στο κάτω μέρος της οθόνης αναγράφεται το experience. Η διαφορά φέτος είναι ότι εκτός από το αριστερό και το δεξί κλικ του mouse που χρησιμοποιούνται ως γνωστόν για skills, στο κόλπο μπαίνουν και οι οι αριθμοί 1-4 του πληκτρολογίου. Τα potions έχουν μεταφερθεί αντίστοιχα στις θέσεις 5-6. Εδώ η Blizzard θα μπορούσε να μεγαλώσει την hotbar, μιας και είχε χώρο, ώστε να μπορούμε να αξιοποιήσουμε και τους υπόλοιπους τέσσερις αριθμούς του πληκτρολογίου.

 

Ο σχεδιασμός των χαρακτήρων δεν έχει αλλάξει ιδιαίτερα. Η απεικόνιση είναι η παραδοσιακή του Diablo II, με τη διαφορά ότι μπορείτε να κάνετε zoom out για να δείτε ακόμη μεγαλύτερες λεπτομέρειες. Στα οπτικά εφέ έχει γίνει πολύ καλή δουλειά, ώστε να παρατηρούμε καλύτερα τα στοιχεία του καιρού, ανάλογα με την περιοχή όπου βρίσκεστε. Στην έρημο για παράδειγμα σηκώνεται ένα έντονο σύννεφο σκόνης μπροστά σας.

 

 

Το inventory έχει μείνει κι αυτό με τη σειρά του σχεδόν αυτούσιο, καθώς στο κέντρο του παρατηρείτε τον χαρακτήρα σας και γύρω του τα αντικείμενα που μπορεί να δεχτεί. Όσο για το backpack σας, υπάρχουν και πάλι τετραγωνάκια που υποδέχονται τα αντικείμενά σας, με τη διαφορά ότι τώρα αντιστοιχεί ένα τετράγωνο σε κάθε item. Δεν υπάρχει δηλαδή το παλιό αρνητικό φαινόμενο όπου βρίσκατε π.χ. ένα μεγάλο polearm και δεινοπαθούσατε να το χωρέσετε. Ο χώρος αυξάνεται, άρα γλιτώνετε χρόνο στο να πηγαινοέρχεστε μεταξύ των πόλεων.

 

Δράση

Το σύστημα μάχης έχει μείνει κι αυτό με τη σειρά του σχεδόν ίδιο. Χτυπάτε, εξαντλείτε τα skills κι αντίστοιχα το mana σας κι όταν δείτε ότι σας τελειώνουν τα αποθέματα σε health ή mana αντίστοιχα, αποσύρεστε για να healάρετε. Η διαφορά είναι φέτος ότι το A.I. έχει αναβαθμιστεί, ώστε και τα mobs να κάνουν το ίδιο. Δεν θα δείτε δηλαδή τους εχθρούς σας να μένουν μονίμως κολλημένοι σε ένα σημείο –εκτός κι αν τους κυνηγήσετε- αλλά συνήθως θα κάνουν κύκλους. Παρατηρείται επίσης το φαινόμενο να συναντάτε αρκετά συχνά τα μικρά bosses, ενώ υπάρχουν και πάλι δυνατά spells ηλεκτρισμού ή φωτιάς που θέλουν ιδιαίτερη προσοχή.

 

Το feeling του Diablo II έκανε αισθητή την παρουσία του καθ’ όλη την διάρκεια των περιπλανήσεών μας. Είδαμε NPCs σε πόλεις οι οποίοι μας έδιναν τα ανάλογα quests, αλλά και ατμοσφαιρικά και σκοτεινά dungeons. Είδαμε επίσης τα γνωστά πηγάδια που αναπλήρωναν την ενέργειά μας, shrines που μας έδιναν upgrades και γενικά πολλές λυσσασμένες ορδές από mobs να έρχονται κατά πάνω μας. Φυσικά, η κλασική μέθοδος «απομόνωσης» και εξόντωσης των mobs λειτουργεί και εδώ με τον ίδιο τρόπο.

 

Στα items, έχουμε τον κλασικό διαχωρισμό σε απλά και enchanted, τα οποία περιέχουν γνωστά upgrades σε Strength, Vitality, Willpower και λοιπά stats. Το μόνο κακό είναι ότι μοιάζουν αρκετά στο σχεδιασμό μεταξύ τους και μόνο με mouse over θα μπορείτε να δείτε τι προσδίδουν. Υπάρχουν επίσης και φέτος τα unidentified items, που θέλουν είτε scroll of identify, είτε το ανάλογο skill για να αποκαλυφθούν οι ιδιότητές τους.

 

Η αποθήκευση της προόδου σας γίνεται με την μέθοδο των checkpoints, κάτι που μας βρίσκει σύμφωνους αφού δεν θα χρειάζεται κάθε τρεις και λίγο να ψάχνετε για το επόμενο σημείο πόλης που θα κάνετε bind. Τέλος, θα πρέπει να αναφέρουμε ότι η στην εμπειρία μας με το Diablo IIΙ είχαμε και παρέα. Στην αίθουσα της Blizzard υπήρχαν κι άλλοι gamers, με τους οποίους συνδεθήκαμε online και σε ορισμένα σημεία έτυχε να αντιμετωπίσουμε μαζί κάποιους εχθρούς. Βέβαια, στον server του Battle.net που συνδεθήκαμε, το PvP δεν επιτρεπότανε, άρα έπρεπε να αρκεστούμε μόνο στο PvE.

 

Κυκλοφορία

Παρότι το Diablo III μοιάζει -στα μάτια μας τουλάχιστον- έτοιμο προς κατανάλωση, η Blizzard δεν έχει ανακοινώσει ακόμη ημερομηνία κυκλοφορίας και το χρονολογεί για το 2011. Θα έχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον να δούμε την πέμπτη class, όπως και τα σχέδια της Αμερικανικής εταιρείας για το online mode. Σε κάθε περίπτωση, όπως γνωρίζαμε από την αρχή, το Diablo αυτό θα απευθύνεται τόσο στους ρομαντικούς, όσο και σε όσους νέους καταφέρει να μυήσει.

 

 

Πηγή: GameWorld.gr

 

δεν μου φενονται ευχαριστα αυτα που ακουω!

 

ας ελπίσουμε να ειναι ακομη καλυτερο οταν βγει και ειδικά το online κομμάτι του που οσον αφορα αυτο ειμαι αισιοδοξος πως η Blizzard οπως παντα θα κανει καλη δουλεια

Δημοσ.

φαινεται αντε να το δουμε.πραγματι ωραια γραφικα και δεν με χαλαει καθολου που ειναι το styl toy diablo2.δεν με νοιαζουν τα γραφικα μονο και μονο που ειναι diablo αυτο τα λεει ολα.αντε γιατι σε ολα τα παιχνιδια πλεον χανουν την ουσια και απλα δινουν γραφικα.

Δημοσ.

Κι εγώ το λατρεύω το diablo αλλά μια αγωνία την έχω να πω την αλήθεια.Ελπίζω να πέσει πολύ βάρος στην ατμόσφαιρα και να έχει άπειρα voice overs-cinematics. Η αλήθεια είναι ότι το gameplay του έχει αναλυθεί πάρα πολύ εδώ και χρόνια και φοβάμαι μήπως γίνει κάνα στραβοπάτημα από την blizzard.Tην οποία αγαπώ και σέβομαι αλλά νιώθω ότι μετά την επιτυχία του wow και ειδικά μετά το merge με την activision έχει μία πως να το πω, πιο "θαμπή" ομορφιά...

 

Βγήκαν hellgate,titans quest,torchlight,sacred και ένα κάρο games πιο παλιά(δεν μου έρχονται τα ονόματα) που έκαναν πάρα πολύ καλά αυτό που έκανε το diablo(ειδικά το titans), και απλά ελπίζω να έχουν άσσους στο μανίκι τους.Στο κεφάλι μου την ατμόσφαιρα του d1 δεν την έχει σπάσει ακόμα τίποτα, την πόρωση από τα tomes με τα voiceovers με τα ποιηματάκια, τα μίνι quests.Το κόλλημα που είχα φάει με τον Lachdanan...

 

Καταλαβαίνω ότι παίζει και πάρα πολύ συναίσθημα λόγω δεσίματος με το παιχνίδι από πιτσιρικάς(η παιδική ηλικία θεοποιείται :-D) αλλά πραγματικά ελπίζω να ξαφνιαστώ και να κάνω τις ίδιες σκέψεις με τότε. /wish

 

 

Θυμάμαι όταν άρχισα να παίζω τον necro στο d2, μόνο το class reference στα speeches "Greetings necromancer" κτλ ξεκινούσε ένα κατεβατό σκέψεων,έπλαθα κάνα μίνι σενάριο στο κεφάλι μου,σκεφτόμουν την ζωή του χαρακτήρα...Me wants to feel that again oeo

 

Δημοσ.
Ιδιαίτερη προσοχή πρέπει να δοθεί στον ήχο. Εκεί θα παιχθούν πολλά..

 

... αν νομιζεις οτι ο ηχος κρινει αν το παιχνιδι θα γινει επιτυχια ή οχι, τοτε...

Δημοσ.

Καταλαβαίνω ότι παίζει και πάρα πολύ συναίσθημα λόγω δεσίματος με το παιχνίδι από πιτσιρικάς(η παιδική ηλικία θεοποιείται :-D) αλλά πραγματικά ελπίζω να ξαφνιαστώ και να κάνω τις ίδιες σκέψεις με τότε. /wish

 

Φιλε τα ειπες ολα...

Δηλαδη ολοι σχεδον που παιζαμε diablo τωρα ποια εχουμε μεγαλωσει, δηλαδη αν καποιος πηγαινε δημοτικο τωρα εχει φτασει πανεπιστημιο και καποια πραγματα εχουν μεινει χαραγμενα..

Πχ Warcraft 1, τι παιχνιδαρα ηταν και αυτο...

 

Θελουμε ατμοσφαιρα, θελουμε υποθεση δεν μας νοιαζουν τα χαζο γραφικα...

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...