DrFreeman Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2008 Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2008 Δε νομίζω ότι υπάρχει αμφιβολία πως το παιχνίδι θα παίζει ικανοποιητικά ακόμη και σε lower-specced συστήματα. Μπορεί να μην έχει τις ελάχιστες απαιτήσεις του Diablo 2, αλλά ας μην ξεχνάμε ότι (μάλλον) θα βρισκόμαστε στο 2009 όταν κυκλοφορήσει... Αλλωστε η Blizzard το έχει δηλώσει πως θέλει τα παιχνίδια της να είναι playable σε όλο το range των μηχανημάτων.
kostacurtas Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2008 Μέλος Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2008 Diablo III - Death Mechanic Bashiok - Blizzard Poster: Before I get in to what we are doing let me go over some things we want to avoid with a death mechanic. We want to separate being in town and being out on a quest/adventure/dungeon as much as possible. Leaving the safety of a town should not be a decision you take lightly. We don't want to remove the sense of suspense and danger by making town something you're always going back to pretty much whenever you like. The intent is to create a greater separation from being in town, and not, and to make your time away from town a lot more tense. On that same note we also don't want to remove the player from the action. Throwing them back to town for every death really breaks up the action, and not in a fun, interesting, or necessary way. So, with these things in mind we've found that a check point system works really well. Throughout your adventures, and generally at the ends of each "floor" of a dungeon your character is saved to a checkpoint. When you die you're dropped back at the last checkpoint with a small amount of health, and the rest regenerates slowly. It's obviously a very forgiving system as it is. It's just too early to put a ton of thought in to what penalties there should be, if any, added on top of it. Regardless, potential penalties aside, this is the death mechanic we're currently using and it's working really well so far.
athinamj Δημοσ. 3 Οκτωβρίου 2008 Δημοσ. 3 Οκτωβρίου 2008 Μεγάλο γλέντι θα γίνει. Το περιμένουμε πως και πως αντε γιατί βαρέθηκα τους κλώνους τόσα χρόνια. Θέλω τον Βασιλιά να τα σπάσει όλα και να καούμε στα pc παίζοντας, τι τα έχουμε τα ρημάδια εξάλλου! Diablo III RULES!!!
yannis18 Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2008 Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2008 θυμάμαι οτι αγόρασα το 2, λιγο πριν πάω φαντάρος, το 2000. μέχρι να φύγω επαιζα ασταμάτητα. Την είχα λιώσει την idsn. Το 3 φαίνεται οτι θα τα σπάσει όλα. Παρεπιπτόντως, αυτή είναι η καλύτερη στρατηγική για μείωση της πειρατείας, να βγάζεις φοβερά παιχνίδια με αξεπέραστο Online κομμάτι.
sstav Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2008 Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2008 +1 στα παραπάνω καθώς και πολύ καλή και "ελαφρια" μηχανή γραφικών (βλ. COD4 vs CRYSIS)
Bspus Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2008 Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2008 Εγω παλι σπαστηκα λιγο με αυτα που διαβασα εδω: http://www.ausgamers.com/features/read/2662371 Με λιγα λογια, σκοτωνουν εντελως οποιοδηποτε ανταγωνιστικο στοιχειο. Δεν ξερω καν αν θα υπαρχει pvp (εστω και με τον ευνουχισμενο τροπο του diablo2) αλλα πλεον ακομα και το loot θα ειναι εξειδικευμενο για τον καθε παικτη (a-la WoW). Δυστυχως μαλλον ανηκω στη μειοψηφια που τους αρεσει να ανταγωνιζονται στα MMO. Να πρεπει ανα πασα στιγμη να σκεφτεις τι ρισκο θα παρεις και ποσο γρηγορος θα εισαι μη στη φερει ο αλλος και παρει το καλο κομματι που επεσε ενω εσυ εισαι απασχολημενος. Ποιον μπορεις να εμπιστευτεις για συμπαικτη κτλ. Το βλεπω να γινεται ενα κακεκτυπο του WoW χωρις τη συνδρομη. Πραγματικα δεν μπορω να καταλαβω σε ποιον θα απευθυνεται για το online κομματι, δεδομενου οτι το content θα ειναι λιγο-πολυ σταθερο και (συγκριτικα) πολυ μικρο. Ελπιζω τουλαχιστον να παραμεινει το hardcore (1 ζωη, καθολου resurrect) ωστε η αδρεναλινη να μην ειναι σταθερα στο 0.
mits@kos Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2008 Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2008 Εγώ πάλι είμαι τρισευτυχισμένος που διάβασα τα παραπάνω... Επιτέλους, ήρεμο, χαλαρό, απολαυστικό (για τα γούστα μου) on line gaming...!
kostacurtas Δημοσ. 10 Οκτωβρίου 2008 Μέλος Δημοσ. 10 Οκτωβρίου 2008 Playable Diablo 3 Demo At Blizzcon 2008! Plus, A New Character To Be Revealed! Well, I can't say we didn't see this one coming after looking at the floor plan a few days ago, but I'm happy to be able to confirm that a playable demo of Diablo 3 WILL indeed be at this year's BlizzCon! So for all of you who are attending and have been dying to try out the Witch Doctor, you're finally going to have your chance. You'll also be able to play as the Barbarian, but there's even more... The other really exciting news is that they're going to allow us to play a brand new character which will be unveiled at BlizzCon tomorrow. Anybody have any guesses on what it will be? Well, here's the Diablo III BlizzCon summary straight out of the BlizzCon booklet to help get you started on your guesswork: "Fire rains from the skies over New Tristram, landing on the very site where the Lord of Terror was first unleashed decades ago. This dark omen may signal the return of a malevolent presence that has cast a long shadow over the world of Sanctuary. As the mortal realms once again hang in the balance, only a handful of champions rise to meet the coming darkness... out in the bleak corners of the world, where evil has arise once again. Among these brave champions stands the enigmatic witch doctor, a spiritual warrior from deep within the Torajan jungles. At BlizzCon 2008, the witch doctor is yours to command for the first tim ever. Stop by the Diablo area on the show floor for your chance to lead this fierce new hero into the catacombs beneath the Tristram Cathedral. While you're there, revisit the raw strength of the barbarian - a Diablo series classic - or try your hand at Sanctuary's newest champion, who will be revealed at the event. If these gameplay offerings don't slake your enthusiasm for demon slaying, you might also want to attend the Diablo III panels, each of which is designed to give you a full behind-the-scenes look into the world of Sanctuary. In the class-design panel, you'll learn about the personality and game mechanics of Sanctuary's new heroes. In the Diablo III gameplay panel, you'll get an in-depth look at the evolution of the Diablo series and find out how the gameplay and world design are being improved for this third installment. The lore and art panel will bring you up to speed on the story of our heroes and the current happenings in Sanctuary while providing insight into the game's style and art direction. The time to make your stand against the Burning Hells draws nigh."
senios4 Δημοσ. 10 Οκτωβρίου 2008 Δημοσ. 10 Οκτωβρίου 2008 Δεν είναι ακόμα διασταυρωμένο αλλά σε διάφορα fan sites γράφουν ότι η νέα class είναι ο wizard. The new character has been revealed and, as somewhat expected, itʼs a mage. A wizard, to be exact. There are a bunch of screenshots and a new gameplay movie featuring the new character. Updates to come very soon, weʼre in the press room working away right now. Hereʼs the press release blurb. Blizzard Quote: During the show, Blizzard Entertainment also unveiled the gameʼs third playable class: the wizard. A wielder of the elements and a master manipulator of time, the wizard can hurl environment-shattering lightning bolts, channel explosive arcane energies, and create pockets of space outside the normal temporal flow. BlizzCon attendees were able to adventure as either the wizard or the previously unveiled barbarian or witch doctor, battling alone or with up to three other players through the catacombs beneath Tristram Cathedral to a final showdown with the Skeleton King.
senios4 Δημοσ. 10 Οκτωβρίου 2008 Δημοσ. 10 Οκτωβρίου 2008 Και όντως είναι Wizard. Ιδού και το πρώτο gameplay video σε χάλια ποιότητα αλλά οκ αντέχεται. Τρομερά πορωτικό φαίνεται... http://www.youtube.com/watch?v=u2azMHCaO_k
kostacurtas Δημοσ. 10 Οκτωβρίου 2008 Μέλος Δημοσ. 10 Οκτωβρίου 2008 (επεξεργασμένο) Diablo III Reveals the Wizard Class The Wizard's Talent Trees Unveiled Επεξ/σία 11 Οκτωβρίου 2008 από kostacurtas
Erwdios Δημοσ. 10 Οκτωβρίου 2008 Δημοσ. 10 Οκτωβρίου 2008 Απλά μαμεί και δέρνει. Αυτό το χειμώνα, να δούμε τι θα πρωτοπαίξουμε... Θα καούμε ζωντανοί λέμε...
Προτεινόμενες αναρτήσεις