jim22479 Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2012 Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2012 Σαράντα πέντε μάστοροι κι εξήντα μαθητάδες το Ντιαμπλο 3 εθεμέλιωναν στης beta την αραδα. Ολημερίς το χτίζανε, το βράδυ εγκρεμιζόταν. Μοιριολογούν οι μάστοροι και κλαιν οι μαθητάδες: "Αλοίμονο στούς κόπους μας, κρίμα στις δούλεψές μας, ολημερίς να χτίζουμε το βράδυ να γκρεμιέται." Πουλάκι εδιάβη κι έκατσε αντίκρυ στό ποτάμι, δεν εκελάηδε σαν πουλί, μηδέ σαν χηλιδόνι, παρά εκελάηδε κι έλεγε ανθρωπινή λαλίτσα: "Αν δε στοιχειώσετε άνθρωπο, το Ντιαμπλο δε στεριώνει, και μη στοιχειώσετε ορφανό, μη ξένο, μη διαβάτη, παρά του πρωτομάστορα την όμορφη γυναίκα, που μπαινει σε φορουμς και ρωτα ....ποτε θα κανει ξαστερια! Ποτε; Ε; ΠΟΤΕ ΠΟΤΕ ΠΟΤΕ !!!! [/size]
Stavrakas13 Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2012 Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2012 DIABLO CLOSE TO RELEASE(Μην μπερδευτείτε ΟΧΙ ΤΟ DIABLO3) As Christmas Day quickly approaches, we at Blizzard have been getting the same question time and time again... When is Diablo coming out? We have been dedicating ourselves to creating something that is becoming rare in our industry -- a bug free release. We have always set a very high mark for ourselves in not only providing games that are fun and exciting, but are also user friendly and as bug free as we can make them. At this time the game is feature complete, well balanced, and incredibly fun in both single and multi player games. All that is left is to track down what we believe are the last of the bugs. As hard core gamers, we HATE it when we go out and buy a game that we have been eagerly anticipating only to find out that it has been released before it was ready. We are sure that our customers are no different, so we are doing everything in our power -- including canceling holiday trips, working 30 hour days and sleeping on the floors of our offices -- to get Diablo out as soon as possible. We will not compromise our standards to release a title before it is ready. So to answer your question "When is Diablo coming out?" all we can say is that we are very close. Blizzard Entertainment Η ιστορία απλά επαναλαμβάνεται και εγώ προσωπικά χαίρομαι,ας αργήσει όσο πρέπει ωστέ να αντέξει για μία 10ετία κ αυτο @doommaster Ρε αδερφέ άραξε λίγο,λες οτι είναι σάπιο και bugged και ξεχνάς οτι παίζεις BETA VERSION. Και bugs θα έχει και ΠΟΛΥ ενοχλητικά bugs θα έχει. Έπαιξα κ εγώ την Beta και τόσα παράπονα δεν είχα.
doommaster Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2012 Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2012 @doommaster Ρε αδερφέ άραξε λίγο,λες οτι είναι σάπιο και bugged και ξεχνάς οτι παίζεις BETA VERSION. Και bugs θα έχει και ΠΟΛΥ ενοχλητικά bugs θα έχει. Έπαιξα κ εγώ την Beta και τόσα παράπονα δεν είχα. απλώς τα λέω γι'αυτούς που περιμένουν σύντομο release για να ξέρουν την κατάσταση από πρώτο χέρι. προσωπικά δεν βιάζομαι να κυκλοφορήσει. αν έπαιξες την beta και δεν είχες παράπονα, και τώρα η blizzard αλλάζει το μισό game τότε κάποιος έχει δίκιο τελικά και κάποιος όχι......
Stavrakas13 Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2012 Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2012 Θες να μου πεις οτι τα παραπονά σου ήταν το Nephalem Cube,Stone of Recall,Cauldron of Jordan,Mystic και τα Stat Changes?? H μήπως το dedicated potion button?To salvaging μήπως? Και ναι ούτε είχα ούτε έχω προβλημα πριν και μετά τις αλλαγές Μην κοροϊδευόμαστε μιας και βλέπω τόσο καιρό που εστιάζουν τα παραπονά σου ετσι?(gameplay bugs that is) Μην ψάχνεις να βρεις δίκιο απο το τίποτα σε παρακαλώ. Έπαιξα την beta και γνωρίζω τα bugs που λες αλλά σχετίζονται με το gaming experience και μιας και η beta είναι server stress testing κατα κύριο λόγο καταλαβαίνεις οτι δεν είναι και προτεραιότητά τους να διορθώνουν τα bugs αυτα. In other news Ο bashiok έκανε ένα σχόλιο στα Forum όσον αφορά το προαναφερθέν άρθρο Keep in mind everything detailed in the article today is already in the game, and most of it is complete. Once you get Patch 10 and see that, I think it may sink in that these aren't theoretical changes we're still working on, they're changes we've completed. Obviously the potion button still needs a little work to hook it up correctly, and the character attribute changes need to be balanced and tested for itemization throughout the game, but overall these are changes we've already made. I do not intend to impress that we're close to release, or infer any such "we're <-- this --> done" kind of statement, but most of these are fairly straightforward changes that are already complete and implemented. We do have more changes, skills and runes, affixes to add, more items, Battle.net features, testing, testing, and more testing etc. to do so we're obviously still not there yet, but none of the changes detailed today are theoretical or yet to be implemented.
doommaster Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2012 Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2012 Θες να μου πεις οτι τα παραπονά σου ήταν το Nephalem Cube,Stone of Recall,Cauldron of Jordan,Mystic και τα Stat Changes?? H μήπως το dedicated potion button?To salvaging μήπως? Και ναι ούτε είχα ούτε έχω προβλημα πριν και μετά τις αλλαγές Μην κοροϊδευόμαστε μιας και βλέπω τόσο καιρό που εστιάζουν τα παραπονά σου ετσι?(gameplay bugs that is) Μην ψάχνεις να βρεις δίκιο απο το τίποτα σε παρακαλώ. We’re changing some of the systems we’ve gotten the most feedback on both internally and from the beta test, including crafting, items, core attributes, and inventory. τάδε έφη Jay Wilson για όλα τα παραπάνω εκτός των core attributes, έχουμε στείλει feedback για διορθώσεις. επειδή δεν θέλουμε το diablo να καταντήσει wow πριν καν κυκλοφορήσει. κλείνει εδώ.
aris1986 Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2012 Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2012 We are sure that our customers are no different, so we are doing everything in our power -- including canceling holiday trips, working 30 hour days and sleeping on the floors of our offices -- to get Diablo out as soon as possible. We will not compromise our standards to release a title before it is ready. Να στε καλα! Ειμαι σιγουρος οτι δεν λενε τπτ παραπανω γιατι ελεγχονται απο Δημιους ετοιμους να τους κοψουν το κεφαλι αμα "φιδιάσουν" εστω και λιγο.
Stavrakas13 Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2012 Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2012 We’re changing some of the systems we’ve gotten the most feedback on both internally and from the beta test, including crafting, items, core attributes, and inventory. τάδε έφη Jay Wilson για όλα τα παραπάνω εκτός των core attributes, έχουμε στείλει feedback για διορθώσεις. επειδή δεν θέλουμε το diablo να καταντήσει wow πριν καν κυκλοφορήσει. κλείνει εδώ. Ooooook ότι πεις Να στε καλα! Ειμαι σιγουρος οτι δεν λενε τπτ παραπανω γιατι ελεγχονται απο Δημιους ετοιμους να τους κοψουν το κεφαλι αμα "φιδιάσουν" εστω και λιγο. Βασικά αυτό το άρθρο αναφέρεται στο πρώτο Diablo οπότε θα μπορούσα να πιστέψω πως όντως το έκαναν αυτό που έκαναν. Αν δήλωναν κάτι τέτοιο για το Diablo 3 θα γελούσα φυσικά,όχι ότι δεν υποστηρίζω την στάση που κρατάνε ως προς την τελειοποίηση των προϊόντων τους.
manos28684 Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2012 Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2012 ρε παιδιά που ξέρει κανεις που μπορώ να βρω το Diablo 1 σε portable μορφή? έτσι να θυμηθούμε τα παλιά για να μας φύγει η κάψα λίγο...
Tobajara Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2012 Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2012 (επεξεργασμένο) Αν δήλωναν κάτι τέτοιο για το Diablo 3 θα γελούσα φυσικά,όχι ότι δεν υποστηρίζω την στάση που κρατάνε ως προς την τελειοποίηση των προϊόντων τους. Να είσαι βέβαιος πως σε όλους μα όλους τους ΑΑΑ τίτλους τηρούνται αντίστοιχα ωράρια επί μακρό χρονικό διάστημα, που πολλές φορές ξεπερνά τον 1,5 χρόνο. Μιλάμε για 16 ώρες δουλειά επί μισό ή και ολόκληρο μήνα συνεχόμενα, κατάργηση αργιών και ΣΚ, μόνιμες υπερωρίες για πολύ μεγάλο διάστημα, τρομακτική πίεση, ένταση και άγχος και ένα σωρό άλλα στοιχεία. Η Rockstar έχει δεχτεί πολλές φορές σκληρή κριτικη για τις εργασιακές της μεθόδους ενώ πιο πρόσφατο παράδειγμα ήταν η Team Bondi του LA Noire. Ίσως τα πράγματα να μην είναι τόσο ακραία στη Blizzard, αλλά να είσαι βέβαιος πως αυτό που περιγράφει ο Wilson είναι 100% αλήθεια και ίσως είναι και μετριοπαθές μπροστά στην πλήρη εικόνα. Επεξ/σία 20 Ιανουαρίου 2012 από Tobajara
Stavrakas13 Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2012 Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2012 Αυτό που λέει στο άρθρο που πόσταρα το πιστεύω μιας και αναφέρεται στο Diablo 1 και αν αναλογιστεί κανείς και το μέγεθος που είχε τότε η Blizz είναι πολύ λογικό. Απλά τώρα αν σκεφτείς ας πούμε οτι το Diablo 3 είναι σε Development από το 2005 και η Blizzard αριθμεί περί τους 4600 εργαζόμενους,είναι λίγο δύσκολο να ισχυριστεί το ίδιο και να το πιστέψω(βέβαια το τι πιστεύω εγώ μπορεί και να απέχει πολύ απο την αλήθεια οπότε δεν είμαι και απόλυτος). Από την άλλη και η Rockstar είναι μεγάλη εταιρεία και έχεις ένα point σε αυτό που λες,αλλά όπως είπα εκεί που κολλάω είναι στην διάρκεια του development.
ikaruga24 Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2012 Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2012 Μεγαλες αλλαγες λενε στο παιχνιδι και περισσοτερες ερχονται. http://www.eurogamer.net/articles/2012-01-20-big-changes-to-diablo-3-detailed-more-on-the-way
nicoc89 Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2012 Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2012 And with that, the chances of the game seeing release in the first half of 2012 all but vanished. λολ + ελεος = λελεος . τελικά σε κανα 2 χρόνια θα βγει να το θυμάστε .
Super Moderators Thresh Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2012 Super Moderators Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2012 λολ + ελεος = λελεος . το "σωστό" είναι έλεος+λολ=έλεολ
nicoc89 Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2012 Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2012 το "σωστό" είναι έλεος+λολ=έλεολ και τα δυο κολλάνε στην περίπτωση . Πραγματικά ειναι απο τα παιχνίδια που περιμένω πως και πως και τρώω φρίκες κάθε φορα που το παρατείνουν. Δεν σχολιάζω το αν αυτο γίνεται για καλο η όχι απλά είναι βασανιστήριο αυτο το πράγμα που γίνετε . Ας αποφασίσουν πως θέλουν να το φτιάξουν ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ .
Stavrakas13 Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2012 Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2012 We never said we're missing our new target. But no, we generally don't tell people anything about release targets because they tend to be reduced to screaming obscenities at us when we inevitably miss them, reminding us why we used to not tell anyone anything. Again, right now, people are begging to know a release window. And we should update them so... they can be nasty and angry when we miss it again? I don't understand who benefits from that. Τάδε έφη Bashiok (όπου new target=early 2012) Ελπίζω να το δούμε -μέχρι- Ιούνιο.
Προτεινόμενες αναρτήσεις