Προς το περιεχόμενο

Diablo III Topic v1


kostacurtas

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 17,7k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Ειναι αυτο που βλεπεις αν με τσεκαρεις..δεν το χω αλλαξει απο χτες..

 

Αν και χτες για καποιον αγνωστο λογο μου φαινοντουσαν ολα ευκολα..εφτανα στους guardians με το χρονομετρο στο μεσο...

Μιλαμε για χαρακτηριστικη ανεση :)

Μπορει να μου καθοντουσαν ευκολα mobs , μπορει να ηταν ατυπο happy hour..τι να πω...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

mphxth θα το τσεκαρω...

 

Εκανα items off και ξαναεστησα απο την αρχη τον χαρακτηρα με προτιμηση σε ancinets ιτεμ...

 

Δε σας λεω το αποτελεσμα μπορειτε να το τσεκαρετε, ειμαι στις τελικες δοκιμες!

 

Ας βαζουμε καμια φωτο για τους λατρεις...

post-44836-0-16918600-1433881078_thumb.jpg

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

δλδ τώρα, είναι ωραίο αυτό; copy paste και φύγαμε? απλά ρωτάω. meh :(

 

απο καταβολης κοσμου...σε ολα τα παιχνιδια που "ντυνεις" τον παιχτη ..ετσι γινεται.. οι λιωμενοι καταληγουν στα βελτιστα ντυσιματα..στο βελτιστο παιξιμο.

Αν θες να κανεις κατι διαφορετικο..το κανεις..κανεις δεν το απαγορευει..απλα ξερεις οτι δεν ειναι το βελτιστο.

 

Απο κει και περα στο diablo 3..δεν μπορεις να κανεις ακριβως copy/paste ..μερικα builds απαιτουν καποια συγκεκριμενα αντικειμενα..χωρις αυτα δεν δουλευει το build.

 

Aρα μπορει ο greeneye να θελει για παραδειγμα να χρησιμοποιησει το δικο μου build που εχει 2 χ 1hand οπλα..αν δεν τα εχει ομως..δεν θα παιξει (θεωρητικο παραδειγμα..μπορει και να τα χει τα οπλα :) )

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εξαρτάται. Cookie cutter builds υπάρχουν σε όλα τα παιχνίδια του είδους και ανάλογα με τα patches αλλάζουν και οι μόδες τους. Το σημαντικό είναι το πόση ευελιξία, δημιουργικότητα και fun factor υπάρχει εκτός της πεπατημένης αλλά και το πόσο μπορείς να δημιουργήσεις με theorycrafting κάτι αποτελεσματικό δικό σου. Και επίσης πόσο καθολικό είναι το best in slot. Άλλο το να χρειάζεσαι συγκεκριμένα αντικείμενα για κάποιο build, που είναι απόλυτα θεμιτό και κατανοητό, και άλλο όλα τα mage/ barbarian κλπ builds να βασίζονται στα ίδια 3 - 4 αντικείμενα. Το τελευταίο είναι θάνατος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@tobajara

 

κοιτα , ας μιλησουμε για barbarians μιας και ασχολουμαι περισσοτερο με αυτους τελευταια..

 

Μπορεις να φτιαξεις 3-4 builds διαφορετικα..και προφανως με διαφορετικα απαιτουμενα αντικειμενα.

 

Δυστυχως ή ευτυχως τα builds υπαγορευονται απο τα sets που κυκλοφορει η blizz...αρα γυρω απο αυτα τα σετς (και το τι μπονους δινουν) φτιαχνεις και το build το οποιο μπορεις να το μικρο-διαφοροποιησεις αναλογως τα διαθεσιμα περιφερειακα αντικειμενα (περαν του σετ δηλ)

 

στον barbarian π.χ. εχουμε το wastes σετ που πας και παιζεις whirlwind..

το δημοφιλες wastes+immortals build , το αλλο το raekors set build που παιζεις με furious charge.

οπως επισης εχω δει build που παιζει με το leap και καπου ειχα δει και build με το earthquake αν δεν κανω λαθος.

 

Απο κει και περα , ολα εξαρτονται λιγο πολυ και απο το content..αν θες να ασχοληθεις με greater rifts... πας στο βελτιστο που εχουν καταληξει οι καμενοι...αν θες να φαρμαρεις γρηγορα απλα rifts..παιζεις με καποιο αλλο (ολα ειναι viable για απλα ριφτς)...και παει λεγοντας..

Σιγουρα μπορεις να φτιαξεις καποια διαφορετικα builds και να τα τροποποιησεις για τις αναγκες σου..

οπως επισης σιγουρο ειναι οτι καποια αντικειμενα ειναι κλασικα και αναντικαταστατα σε πολλα builds σε ολους τους chars...οπως επισης ειναι παλι σιγουρο οτι καποια σετς..ειναι τοσο αχρηστα..που πρεπει να τα αφαιρεσει παντελως η blizz σε κανα μελλοντικο patch..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κάπου με παρεξήγησες :)

 

Δεν παίζω Diablo 3 ούτε εξέφραζα κάποια γνώμη ή κριτική για το gameplay του, έγραψα κάποια γενικά πράγματα που ισχύουν σε όλα τα παιχνίδια του είδους. Οπότε αφού δεν παίζω δέχομαι αυτό που λες χωρίς πρόβλημα, έτσι κι αλλιώς δεν έχω προσωπική άποψη. Έτσι κι αλλιώς με Path of Exile ασχολούμαι, και αυτό όποτε έχω χρόνο που εδώ και μήνες απλά δε συμβαίνει.

 

Απλά θα ήθελα να ξέρω πόσο γρήγορα ανανεώνονται, κατά τη γνώμη σου, τα top builds στο Diablo 3.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

δεν εχω ιδεα..

 

προφανως (χωρις να βαζω και το χερι μου στην φωτια) καθε φορα που κυκλοφορουν (με καποιο μεγαλο content patch) νεα items/sets/upgrades αντικειμενων

 

τοτε γινονται οι νεες "μελετες" και αλλαζουν τα τοπ builds..μεχρι τοτε απλα "βελτιωνονται" τα ηδη υπαρχοντα..βγαλε το ταδε ring..βαλε το αλλο για καλυτερο dmg..βγαλε το ταδε αλλο αντικειμενο..βαλε το αλλο για καλυτερο αρμορ..κλπ κλπ...παντα αναλογως τις αναγκες του παιχνιδιου...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Νέα items βγαίνουν σε κάθε season πλέον, οπότε τότε γίνονται και οι αλλαγές στα builds με το νέο content.

 

Η 1η season ήταν 6 μήνες (κρίθηκε πολύ μεγάλη). Η 2η season ήταν 2 μήνες (κρίθηκε πολύ μικρή). Η 3η season που διανύουμε τώρα θα είναι 4 μήνες. Η Blizzard ακόμα το ψάχνει ποιο είναι το ιδανικό διάστημα και πειραματίζονται.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

δεν βγαινουν ακριβως νεα items..απλα στα ηδη υπαρχοντα items..του βαζεις καμμια ιδιοτητα παραπανω..και τσουπ..τραβηξαμε κοσμο να παιξει season..

 

ακομα δεν καταλαβα το νοημα υπαρξης των seasons...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

oi seasons ειναι κυριως για το συναγωνισμο και τους πινακας hall of fame. Εγω π.χ ξεκινησα μαζι σας οποτε

παιζαμε με ισους ορους, αλλιως εγω θα ξεκινουσα απο το 0 και εσεις απλα θα προσπαθουσατε να καλυτερεψετε τον ηδη τουμπανιαρη

βαρβαρο ας πουμε που ειχατε!!! Οποτε εχουμε fair play και πινακες για καθε season. Επισης στα seasons μονο δινει νεα αντικειμενα

περισσοτερη ποικιλια δηλαδη που ΔΕΝ υπαρχουν στα normal play. ΔΕΝ δινουν ομως περισσοτερο damage. Ayta einai τα

κυριοτερα αλλα εχει και αλλους λογους. Για μενα το προβλημα του παιχνιδιου ειναι οτι εχει μονο 1-2 build και ολοι

κανουμε λιγο πολυ το ιδιο. Πρεπει να βγαλει νεα αντικειμενα και κυριως σετ πρασινα ωστε να εχουμε πολλους συνδιασμους

και ΠΡΕΠΕΙ και στα απλα καφε legendary να βαλει καποια κομματια soyper ωστε να μην ψαχνουμε ολοι μονο ancient

και να πεταμε ολα τα αλλα...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ακομα δεν καταλαβα το νοημα υπαρξης των seasons...

(Ακολουθεί QQ post.)

 

Κανένα απολύτως.

Όπως επίσης δεν υπάρχει και κανένα νόημα στα grifts.

Κανένα νόημα και στα διάφορα torment lvls επίσης.

 

Γενικότερα κάπου την έχασε τη μπάλα η blizzard στο συγκεκριμένο παιχνίδι. Κατάφερε και έκανε έκανε παπάδες στο κομμάτι του gameplay/action/combat του παιχνιδιού (10 χρόνια μπροστά από οποιοδήποτε άλλο action rpg) και στο rpg/progress/depth κομμάτι του τα έκανε σκατά. 

 

Είναι απίστευτο το ότι κάθε επιλογή που μπορούσε να κάνει την έκανε λάθος.

 

-Auction House

Φανταστική ιδέα. Αυτό που έλειπε από το Diablo 2. Αυτό που θα έδινε στα σπάνια drops (τότε) ένα εξτρά hype.

Δε δούλεψε για κάποιους λόγω του RMAH και των bots αλλά κανείς δε μπορεί να πει ότι δεν είχε έστω κάποιο interaction μεταξύ των παιχτών.

Τι έκαναν? Απλά εν μία νυχτί το βγάλαν και πλέον το game είναι καθαρά single player με soulbound items (φοβερή κίνηση για loot game)

 

-Item stats

Ξεκίνησε από το απόλυτο randomness που έβρισκες ό,τι stats να 'ναι σε ό,τι item να 'ναι και κατέληξε στο να σου κάνουν τα πάντα και απλά να συγκρίνεις δυο αριθμούς (dmg/toughness) και μάλιστα να μπορείς να αλλάξεις μέτρια αντικείμενα σε BiS.

Από κει που δεν έκανες identify τα πάντα επειδή δεν ήλπιζες σε κάτι καλό αλλά αν έβρισκες ένα trifecta item χοροπηδούσες καταλήξαμε να πέφτουν legendary και να τα κάνουμε identify όλα μαζί.

 

-Item Drops/Difficulty levels/PROGRESS

Στην αρχή το παιχνίδι ήταν πανδύσκολο ίσως και σε εκνευριστικό βαθμό αλλά τουλάχιστον υπήρχε η λογική ότι αν θες τα καλύτερα αντικείμενα φαρμάρεις act 3 hell. Μπορεί να μην είχε τα farm routes/spots του Diablo 2 αλλά είχε μια λογική ότι αν θες τα καλύτερα items τράβα ψόφα act 3.

Έγινε μια ψιλοσωστή κίνηση όταν είχαν εξισώσει τα drops όλων των Acts που είχαν και παρόμοιο difficulty αλλά με τα Torment levels ο απόλυτος αχταρμάς. 

Γιατί να ντύσω χαρακτήρα να φαρμάρω T6 όταν σε T1 πέφτουν ΤΑ ΙΔΙΑ ITEMS?

Αν μπορώ να κάνω clear το T6....γιατί να φαρμάρω?

Τόσο δύσκολο το concept ότι όσο ανεβαίνει το difficulty πέφτουν καλύτερα αντικείμενα(πχ μέσω iLevel) ώστε μετά να φαρμάρουμε σε ακόμα υψηλότερη δυσκολία κ.ο.κ.?

 

Grifts? Η κοροιδία η ίδια. Κανένας λόγος ύπαρξης απλά 

Seasons? Ladder reset σε παιχνίδι χωρίς economy/progress....really?

 

Εν κατακλείδι το παιχνίδι θα μπορούσε να είναι ένα έπος ΜΜΟ Action-RPG οδηγός για τα παιχνίδια της κατηγορίας στο μέλλον και κατέληξε να είναι ένα απλά καλό Offline Action game με Achievements.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@jim777

 

δεν πανε ετσι τα πραγματα

 

1. για μενα τα seasons δεν εχουν νοημα. και αν ισχυει οτι το drop rate εκει , ειναι ψιλο-πειραγμενο για να δελεασει τους παιχτες..τοτε αυτα που λεει ο greeneye με αφηνουν παγερα αδιαφορο και δεν με συγκινουν...

 

τι παει να πει να ξεκινησουν απο το μηδεν και να μετρησουν ποσο την εχουν...με πειραγμενο drop rate? seasonal chars φτιαχτηκαν καλυτερα απο νορμαλ..που νορμαλ παλευουν επι πολυ καιρο να βγαλουν ενα καλο upgrade.

Ηθελε να τραβηξει κοσμο , να λεει να εχω τοσους παιχτες σε καθημερινη βαση , αρα ειμαι το καλυτερο action rpg.

 

2.Τα επιπεδα δυσκολιας και τα rifts/grifts εχουν νοημα...περιμενες να υπαρχει campaign επ'αοριστον? παιχνιδι που φαρμαρεις ειναι..τι αλλο περιμενες να κανεις ? η λογικη του παιχνιδιου λεει το εξης..

 α) ντυσου..και προσπαθησε να φαρμαρεις Τ6

β) καταφερες το α) , τωρα παιξε κανα ριφτακι...

γ) ντυθηκες και απο το ριφτακι ...παιξε κανα grift να δουμε ποσο την εχεις...δεν την ειχες μεγαλη τελικα...επανελαβε το β)

Κλασικη λογικη ..την ξεραμε απο το diablo 1 , δεν καταλαβαινω γιατι να κλαιγομαστε.

 

3. Αuction House.

 

Για μενα κακως μπηκε , γιατι ειχε καταληξει να αραζουν ολοι στο ΑΗ και να κοιτανε να βρισκουν ευκαιριες μπας και βγαλουν κανα gold ή ευρω.

Πλεον το loot ειναι soulbound..με δυνατοτητα να ανταλλαξεις με το παρτυ...δεν μπορει να δουλεψει κατι διαφορετικο..αν μπορουσες να ανταλλαξεις αντικειμενα με τον οποιονδηποτε , θα ειχαμε παλι "μαυρη αγορα" , οποτε δεν θα ειχε νοημα να βγαλει το ΑΗ.

Για την ιστορια να αναφερω οτι καποτε που επαιζα diablo 2..μπηκα για την πλακα στο battlenet..με necromancer επαιζα τοτε..με βρισκει ενας τυπος και χωρις πολλες κουβεντες μου πεταξε στα ποδια μου ολο το σετ του necromancer.

Κατι τετοιο θες να γινει και εδω?

Βαρεθηκες να φαρμαρεις , μπαινεις στο ταδε σαιτ αγοραζεις τα BiS items / sets και συνεχιζεις το παιχνιδι σου..παει γαμηθηκε το ζητημα.

 

4.Grifts = ladder...να δεις ποσο φτουρας..τιποτα παραπανω... τα περι economy κλπ τα ακουω βερεσε..παιχνιδι ειναι..να σφαζεις ειναι το ζητουμενο..οχι να φτιαξεις περιουσια μετοχες και ακινητα.

 

Τελος , το παιχνιδι εχει ανισορροπιες προφανως και μπορει να βελτιωθει.. το loot στα grifts θα επρεπε να ειναι αναλογο της δυσκολιας τους (μιας και εχουν επιπεδα).

Εδω τυχαινει να βγαζεις περισσοτερα απο τα απλα ριφτς παρα απο τα grifts.

Σημερα ειδικα που ειναι "φτωχη" μερα... ετυχα σε μεγαλα grifts που στο τελος δεν μου ριξε τιποτα..απολυτως.

 

Εχουν γινει βελτιωσεις στο παιχνιδι , αλλα σηκωνει και αλλες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...