zeniath Δημοσ. 22 Μαΐου 2012 Δημοσ. 22 Μαΐου 2012 Mobile Authentcators που είναι και τζάμπα είναι μία καλή λύση
Jack Skellington Δημοσ. 22 Μαΐου 2012 Δημοσ. 22 Μαΐου 2012 54lvl , σκότωσα τον butcher @ Hell solo και τι μου έριξε? 3 items που ειχαν -500 με 800 dps και vit απο αυτά που φοράω που ειναι gtp και κρατιέμαι με νύχια και με δόντια να μην ψοφήσω. αυτό που με χαλάει τελικά ειναι η αίσθηση οτι δεν ανταμείβεσαι, προχωράς χωρίς λογο. Nicoc89 πόσο magic find chance έχει ο χαρακτήρας σου;
ScarletK Δημοσ. 22 Μαΐου 2012 Δημοσ. 22 Μαΐου 2012 Η ιστορία δυστυχώς είναι πολύ φτωχή. Και οκ το diablo δεν είχε ποτέ κάνα φοβερό twist κτλ αλλά είχε ατμόσφαιρα. Πέρα από το ότι τα cgi είναι όμορφα το κεντρικό σενάριο είναι meh. Πολύ meh, που ακόμα και σε μένα που είμαι fanboy του lore του diablo μου φάνηκε σκατά. Το main story είναι γεμάτο γενικότητες, κλισέ character arcs, χαζές ατάκες δεξιά κι αριστερά (τα bosses και ο diablo ο ίδιος μιλάνε συνεχώς λες και παίζουμε final fantasy). Όπως έγραψα και στο story board του diablo 3, πέτυχα σκελετό που είπε "my kind will defy you"... Τα random items χαλάνε λίγο το feel ειδικά στα bosses που πετάνε απαράδεκτο loot. Σε συνδιασμό με το ah κάνεις skip content στην ουσία (πας παίρνεις ένα uber όπλο και μετά είναι διαδικαστικό το θέμα να περάσεις τα act, δεν έχεις να περιμένεις κάτι). Αυτό αλλάζει λιγάκι στο inferno λόγω του buff. Μαζεύεις stacks και πας και τρως τον diablo πχ και ξερνάει loot στην κυριολεξία. Βέβαια το loot μπορεί να είναι λίγο μάπα λόγω του randomization, αλλά κάποια στιγμή θα σου κάτσει. Άρα ο σκοπός κάθε παίκτη θα πρέπει να είναι να φτάσει 60 και να βρει τρόπο να μπορεί να παίξει inferno, διότι εκεί ξεκινάει το παιχνίδι. Το gameplay είναι αρκετά εθιστικό, σκοτώνεις ορδές και ορδές και δεν χορταίνεις like the good old days. Τα υπόλοιπα χαρακτηριστικά του παιχνιδιού όμως είναι μέτρια. Σαν γενική εικόνα μου φαίνεται λίγο "πρόχειρο".
nicoc89 Δημοσ. 22 Μαΐου 2012 Δημοσ. 22 Μαΐου 2012 @zeniath η blizzard υποσχέθηκε οτι κάθε run σε διαφορετική δυσκολία θα είναι ξεχωριστή εμπειρία γιατι θα αλλάζουν τα dungeons και οι maps και θα έχουμε πολλα και διαφορετικά event. είπαν ψέματα. διαφωνείς? Nicoc89 πόσο magic find chance έχει ο χαρακτήρας σου; 0 , αλλα και 80+% που το πήγα ρίχνοντας στο πάτωμα vit+str (επειδή δεν βρίσκεις εύκολα gear να τραβάει @ hell και να έχει και magic find) και πάλι σκουπίδια πέταγε απλά ηταν περισσότερα (αντί για 2 πχ έπεφταν 4-5) έχει να κάνει το magic find με το level του item που πέφτει δηλαδή ? γιατι λέει πως αυξάνει την πιθανότητα να βρεις magic gear , οχι το level της και τα stats.
Doug21 Δημοσ. 22 Μαΐου 2012 Δημοσ. 22 Μαΐου 2012 φτωχη ιστορια + πανευκολο πρωτο επιπεδο και παλουκια επομενα + χακερς απο την πρωτη εβδομαδα (υποψιν συνηθως βγαινουν μετα απο 3-4 μηνες και τα σπανε ολα, φαντασου τωρα) + πολυ ακριβο = ? To buy or not to buy?
dkmaster Δημοσ. 22 Μαΐου 2012 Δημοσ. 22 Μαΐου 2012 Ρε παίδες επειδή τα achievements στο act 2 μου έφαγαν την ψυχή, παίζει κανένα guide αξιόπιστο μόνο για τα achievements;
MetalGearFan Δημοσ. 22 Μαΐου 2012 Δημοσ. 22 Μαΐου 2012 Σαν γενική εικόνα μου φαίνεται λίγο "πρόχειρο". αν και είμαι σίγουρος πως θα βελτιωθεί, με απογοητεύει λίγο που πέφτει στον γενικό κανόνα πως τα πολύ hyped παιχνίδια βγαίνουν μέτρια μετά το starcraft 2 και το diablo 3 με αδύναμη ιστορία...
zeniath Δημοσ. 22 Μαΐου 2012 Δημοσ. 22 Μαΐου 2012 @zeniath η blizzard υποσχέθηκε οτι κάθε run σε διαφορετική δυσκολία θα είναι ξεχωριστή εμπειρία γιατι θα αλλάζουν τα dungeons και οι maps και θα έχουμε πολλα και διαφορετικά event. είπαν ψέματα. διαφωνείς? Όχι, συμφωνώ, ποτέ δεν είπα ότι δεν έχουν βάση αυτά που λέτε. Η επανάληψη είναι που κούρασε. Απλά δεν είναι στο ίδιο σημείο, για να μην υπάρχει στάνταρ διαδρομή για farm. Σίγουρα όμως κάθε δυσκολία έχει την εμπειρία της δεν είναι και όλες το ίδιο.
EyeofOne Δημοσ. 22 Μαΐου 2012 Δημοσ. 22 Μαΐου 2012 φτωχη ιστορια + πανευκολο πρωτο επιπεδο και παλουκια επομενα + χακερς απο την πρωτη εβδομαδα (υποψιν συνηθως βγαινουν μετα απο 3-4 μηνες και τα σπανε ολα, φαντασου τωρα) + πολυ ακριβο = ? To buy or not to buy? Προφανώς έχεις ήδη αποφασίσει, οπότε το κουβαδάκι σου και σε άλλο thread... Ρε αδερφέ 2 μέρες τώρα μας έχεις ζαλίσει. Αν δεν σου αρέσει σταμάτα να ασχολείσαι και άσε εμάς να το ευχαριστηθούμε χωρίς να χρειάζεται να διαβάζουμε κάθε λίγο και λιγάκι τα παράπονα σου. Στο θέμα μας τώρα. Inferno με wizard σε solo φάση τελικά είναι πολύ ζόρικο.... Εχει κανείς προχωρήσει αρκετά;
Stavrakas13 Δημοσ. 22 Μαΐου 2012 Δημοσ. 22 Μαΐου 2012 Η ιστορία δυστυχώς είναι πολύ φτωχή. Και οκ το diablo δεν είχε ποτέ κάνα φοβερό twist κτλ αλλά είχε ατμόσφαιρα. Πέρα από το ότι τα cgi είναι όμορφα το κεντρικό σενάριο είναι meh. Πολύ meh, που ακόμα και σε μένα που είμαι fanboy του lore του diablo μου φάνηκε σκατά. Το main story είναι γεμάτο γενικότητες, κλισέ character arcs, χαζές ατάκες δεξιά κι αριστερά (τα bosses και ο diablo ο ίδιος μιλάνε συνεχώς λες και παίζουμε final fantasy). Όπως έγραψα και στο story board του diablo 3, πέτυχα σκελετό που είπε "my kind will defy you"... Τα random items χαλάνε λίγο το feel ειδικά στα bosses που πετάνε απαράδεκτο loot. Σε συνδιασμό με το ah κάνεις skip content στην ουσία (πας παίρνεις ένα uber όπλο και μετά είναι διαδικαστικό το θέμα να περάσεις τα act, δεν έχεις να περιμένεις κάτι). Αυτό αλλάζει λιγάκι στο inferno λόγω του buff. Μαζεύεις stacks και πας και τρως τον diablo πχ και ξερνάει loot στην κυριολεξία. Βέβαια το loot μπορεί να είναι λίγο μάπα λόγω του randomization, αλλά κάποια στιγμή θα σου κάτσει. Άρα ο σκοπός κάθε παίκτη θα πρέπει να είναι να φτάσει 60 και να βρει τρόπο να μπορεί να παίξει inferno, διότι εκεί ξεκινάει το παιχνίδι. Το gameplay είναι αρκετά εθιστικό, σκοτώνεις ορδές και ορδές και δεν χορταίνεις like the good old days. Τα υπόλοιπα χαρακτηριστικά του παιχνιδιού όμως είναι μέτρια. Σαν γενική εικόνα μου φαίνεται λίγο "πρόχειρο". Χωρίς παρεξήγηση αλλά όταν διάβασα ότι σε χάλασαν τα random items i facepalmed. Όσο για την ιστορία,το θέμα είναι υποκειμενικό μιας και εμένα δεν με χάλασε. Το 3 είχε περισσότερο στορυ από ότι είχαν τα 2 προηγούμενα μαζί. @zeniath η blizzard υποσχέθηκε οτι κάθε run σε διαφορετική δυσκολία θα είναι ξεχωριστή εμπειρία γιατι θα αλλάζουν τα dungeons και οι maps και θα έχουμε πολλα και διαφορετικά event. είπαν ψέματα. διαφωνείς? Διαφωνώ εγώ. Τα dungeons είναι τελείως random κάθε φορά ενώ οι εξωτερικοί χώροι εκτός από 2 στανταρ σημεία αναφοράς αρχής και τέλους αλλάζουν ως προς το εσωτερικό τους και τα event που περιέχουν.
_Drakos_ Δημοσ. 22 Μαΐου 2012 Δημοσ. 22 Μαΐου 2012 To storyείναι απλό και συγκεκριμένο. Φάτε τον diablo:P
Doug21 Δημοσ. 22 Μαΐου 2012 Δημοσ. 22 Μαΐου 2012 To storyείναι απλό και συγκεκριμένο. Φάτε τον diablo:P καπως ετσι! κακως ζηταμε περισσοτερα!
Tobajara Δημοσ. 22 Μαΐου 2012 Δημοσ. 22 Μαΐου 2012 Αν κατάλαβα καλά δεν τον χάλασε το ότι έχει random items αλλά το ότι τα drops είναι μάπα. εξαρτάται και από το magic find σαφώς, αλλά σε μένα τουλάχιστον τα σεναριακά bosses ρίχνουν σταθερά μπλε αντικείμενα σε αντίθεση με τα elites που ρίχνουν τακτικά χρυσά. Για τους χώρους, τα μπουντρούμια σα δομή δεν είναι τυχαία, απλά αλλάζουν τα entry και exit points. Οι εξωτερικοί χώροι είναι fixed. Τα διάφορα events και secondary dungeons είναι παρμένα από τσουβάλι, έχουν τυχαία δομή και εμφανίζονται επίσης τυχαία.
Doug21 Δημοσ. 22 Μαΐου 2012 Δημοσ. 22 Μαΐου 2012 τα drops ισως ειναι περιεργα ωστε να πρεπει να ιδρωσεις για να βρεις κατι καλο. με αυτον τον τροπο ισως προσπαθουν να ισοροπησουν το φτωχο μηκος του παιχνιδιου αναγκαζωντας σε να περνας πολυ χρονο στα ιδια και στα ιδια μερη
Stavrakas13 Δημοσ. 22 Μαΐου 2012 Δημοσ. 22 Μαΐου 2012 Τα μπουντρούμια είναι τυχαία φίλε μου,τσεκαρέ το πάλι. Μέχρι και το εσωτερικό πολλών εξωτερικών χώρων αλλάζει όπως είπες ενώ τα entry exit points είναι fixed. Αυτό με τα items έγινε στοχευμένα για να μην αρχίσουν οι παίκτες πάλι boss runs,εκτός αυτού εξαρτάται από το mf και τα boss έχουν ίδιο chance και λίγο παραπάνω να ρίξουν καλό item από ότι same level τέρατα. Και φυσικά δεν θα βρείς τα καλύτερα items από τόσο νωρίς,ποτέ δεν ήταν έτσι και δεν θα είχε και νόημα να έχεις τόσες πολλές ευκαιρίες να σου κάτσει κάτι καλό.
Προτεινόμενες αναρτήσεις