Προς το περιεχόμενο

Οτι αγοραζουμε για "καινουργιο" ειναι οντως καινουργιο??


xaritos_

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
και πως ακριβως θα αποδειξει οτι δεν εγραψε αυτος το "στελιος" και οτι δεν ξεχασε τον κωδικο ωστε να τους καταγειλει??απο τη στιγμη που εχει ανοιχτει το λαπτοπ δεν νομιζω να τους κανει και πολλα στην καταγγελια..λεω εγω τωρα...

 

καλά συγνώμη θα έχεις αγοράσει το λάπτοπ , θα έχεις φτιάξει προφίλ και θα το πας πίσω να ζητήσεις άλλο ίδιο λάπτοπ !!επειδή δεν θυμάσαι το password? τι λες? ούτε και η τελευταία ξανθιά δεν θα το έκανε αυτό! εννοείται ότι κάποιο πρόβλημα υπάρχει για να το πηγαίνεις πίσω..ειδικά νομίζω εαν είναι μέσα σε μια βδομάδα σου δίνουν άλλο λάπτοπ κατευθείαν από το κατάστημα..

κ μόνο η απειλή της καταγγελίας κ της δυσφήμισης νομίζω θα τους φόβιζε , δεν μου έχει τύχει αλλά συνήθως όπως αναφέρθηκε ήδη πιο πάνω προκειμένου να μην κάνεις φασαρία σε αρχίζουν στα δωράκια... όλα με γκρίνια γίνονται εδώ, για να πάρεις κάτι ακόμα κ αν θα πρέπει να στο δίνουν πρέπει να το ζητάς ξανά κ ξανά.

  • Απαντ. 61
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.
εγω δεν λεω να τα πετανε αυτα τα προιοντα απλα πολυ απλα μπορουν να σου πουν το ολο σκηνικο και να σου το δωσουν με την αναλογη εκπτωση οχι να αγοραζεις εσυ κατι σαν καινουργιο και τελικα να μην ετσι ωστε να μην χαλανε και το ονομα τους οπως ξερω και σκηνικο για την wind για μουφες κινητα που πουλανε

 

εντελώς offtopic αλλά αισθάνομαι την ανάγκη να στο πώ...σκηνικό στην ιαπωνία καλοκαίρι του 2005, μπαίνω σε τεράστιο κατάστημα με ρούχα, αθλητικά , κάσουαλ ότι μπορείς να φανταστείς , βλέπω ένα σετ φόρμας παντελόνι , ζακετάκι 100%cotton πολύ καλό ποιοτικά σε εξευτελιστική για τα ελληνικά δεδομένα τιμή (καμια 15αρια ευρω), τελευταίο κομμάτι κ εκεί που το περιεργάζομαι (βλέπε σκάνερ) βλέπω ανάμεσα στα πατζάκια της φόρμας είχε χαλαρώσει ελάχιστα η κλωστή ισα ισα που φαινόταν κ σκέφτομαι (εντάξει μωρέ για τόσα που έχει θα το σφίξω λίγο στο σπίτι τζιτζί είναι για καθε μερα,τιποτα !!) κ πριν προλάβω να ολοκληρώσω τη σκέψη μου το παίρνει μια φίλη μου γιαπωνέζα το δείχνει στην πωλήτρια κ μέσα σε 2 λεπτά είχαν έρθει 3 πωλήτριες να μου ζητήσουν συγνώμη!!! ακουσον ακουσον !!!και αμέσως βάλανε άλλο ταμπελάκι με την ένδειξη εκεί που ήταν το μικροσκοπικό σφάλματακι κ η τιμή πλέον ήταν 7ευρω.... ΕΜΕΙΝΑ ΜΑΛΑΚΑΣ.... εδω θα σου έλεγε "έλα μωρέ που το είδες δεν είναι τίποτα, στην τελική αν δεν το θες άστο , θα βρεθεί άλλος μαλ** που δεν θα το δει...":eek:

εκεί αντίστοιχη αντιμετώπιση σε οποιοδήποτε κατάστημα είχα μπεί, ένιωθα ότι όλοι δούλευαν για να είμαι εγώ ευτυχισμένη! εδω μπαίνεις μέσα κ κρατάς το πορτοφόλι σου στο βρακί σου μη σε κλέψουν κ από πισω σου, γιατί από μπροστά είναι πλέον δεδομένο...:-(

Δημοσ.
Νομιζω οτι εχει ξαναειπωθει αλλα για laptop μολις το αγορασετε εγκαταστειστε το hd tune pro για να δειτε ποσες ωρες εχει δουλεψει ο σκληρος.Πιστευω ειναι ενας καλος τροπος για να δειτε αν το laptop σας εχει ηδη χρησιμοποιηθει.

 

πολύ ενδιαφέρον αυτό!!!! :shifty:

Δημοσ.
πραγματικα πιστευεις οτι θα μπορουσαν εδω στο ελλαντα να χαριζουν προιοντα απο παλιο στοκ στους εργαζομενους απο το να τα πουλανε σε ανυποψιααστους πελατες??

εδω καλα καλα δεν ξερω αν γινεται εξω αυτο..

 

Στο εξωτερικό δεν έχουν λόγο να δώσουν στοκ στους υπαλλήλους γιατί οι υπάλληλοι δεν είναι καρμίριδες. Ασε που δεν τους ενδιαφέρει να ασχοληθούν ιδιαίτερα με τα προϊόντα που πουλούν, αν θέλουν κάτι απλά το αγοράζουν.

 

Εδώ υπάρχουν πολλοί (μα πολλοί) που ασχολούνται μανιωδώς με το hardware και software παντός τύπου και επειδή δεν έχουν που αλλού να δουλέψουν οι περισσότεροι είναι πωλητές και τεχνικοί σε αυτές τις αλυσίδες.

 

Είναι σαν να βάζεις το λύκο να φυλά τα πρόβατα ...

 

Είναι δυνατό να πεις σε κάποιο τρελαμένο gamer να μην δοκιμάσει τα παιχνίδια που έχει στο μαγαζί;;;; :mrgreen:

Δημοσ.

Εγω εχω επιστρεψει στο Πλαισιο μια καρτα video pinnacle και μια βιντεοκαμερα Sony με σκληρο δισκο.Στην πρωτη περιπτωση πηρα πισω τα λεφτα μου (300 ευρω) και στην δευτερη πηρα αλλη βιντεοκαμερα HD.

 

Μπορει απλα να τα ειχα δοκιμασει και να μην μου εκαναν και τα πηγα αμμεσως πισω αλλα δεν παυει να εχουν ανοιχτει !!!

 

 

Μηπως...τα εχει καποιος απο εδω ????

Δημοσ.

To Πλαίσιο σε αυτά είναι αρχηγόπουλο...

 

2005, προσφορά στο eshop του Πλαισίου σκληροί δίσκοι 2,5'' με 70euro ... της Seagate.

 

Παίρνω τηλέφωνο, κλείνω τηλεφωνικά ένα κομμάτι με παραλαβή από τα κεντρικά Μεταμόρφωση.

 

Πάω στις 5.00 απόγευμα. Στίνομαι στο μαγαζί. Κανείς δεν έβρισκε το προϊόν. 1 ώρα έψαχναν να βρουν τα προϊόντα. Την παραγγελία μου την βρήκαν.

Δεν έβρισκαν τους σκληρούς δίσκους.

Η αποθήκη έλεγε ότι υπάρχει ο σκληρός και είναι στο μαγαζί. Το μαγαζί έλεγε ότι είναι στην αποθήκη.

 

Τελικά, έγινε το συγκλονιστικό. Η αποθήκη είπε να μιλήσουμε με το τεχνικό τμήμα. Ο σκληρός ήταν στο τεχνικό. ΚΑΜΜΕΝΟΣ, ΧΑΛΑΣΜΕΝΟΣ από επιστροφή.

 

Και φυσικά είχαν βγάλει πώληση προϊόντος μέσω eshop για ΕΝΑ ΚΟΜΜΑΤΙ καμμένο ...

Αν κάποιος το αγόραζε από το ίντερνετ μάλλον θα έπαιρνε κατεστραμμένο σκληρό ...

 

Ακριιβώς το ίδιο σκηνικό έγινε και πριν 2 μήνες με το TurboX που έκλεισα μέσω ίντερνετ και στο μαγαζί απλά άκρη δεν έβγαλα...

 

ΧΗΜΕΙΟ...

Δημοσ.
Αν κάποιος το αγόραζε από το ίντερνετ μάλλον θα έπαιρνε κατεστραμμένο σκληρό ...

 

εννοεις δηλαδη οτι το πλαισιο θα το εδινε σε πελάτη εν γνωση τους οτι ηταν καμμενος?δεν νομιζω φιλε,γιατι στο πλαισιο μπαινει οποιος θελει και κανει οτι θελει.Δεν θα ρισκαρε με τιποτα για ενα σκληρο ρε φιλε...και στην τελικη που να το ξερει ο αλλος οτι ηταν καμμενος ο δισκος???και στην δευτερη τελικη ξερεις τι εγινε?Προφανως πηρε καποιος τον σκληρο της προσφορας,και του βγηκε ελλατωματικος.Πηγε στο πλαισιο για την αντικατασταση που δικαιουται,ειχαν τελειωσει τα κομματια επειδη ηταν σε προσφορα,και του εδωσαν αντικατασταση τον δικο σου..Πολυ απλο νομιζω...Δεν λεω απαραιτητα σωστο,αλλα οχι και λαθος...

 

Και φυσικά είχαν βγάλει πώληση προϊόντος μέσω eshop για ΕΝΑ ΚΟΜΜΑΤΙ καμμένο ...

και φυσικα με αυτο που γραφεις με κανεις να αμφιβαλλω για την αντικειμενικοτητα σου....

 

ΧΗΜΕΙΟ...
Δημοσ.

Επισης τωρα που ξαναδιαωαζω το ποστ σου,δεν μπορω να καταλαβω τι σχεση εχει με το θεμα,το οποιο ειναι για κατι που αγορασε καποιος για καινουριο,και τελικα δεν ηταν.το δικο σου ποστ λεει για κατι που ουτε καν αγορασες...Δεν καταλαβαινω...

Δημοσ.
το πρόγραμμα αυτό (hd tune pro) το βρίσκεις στο διαδίκτυο free???

 

καλό είναι η τίποτα???

 

Παιδια sorry αλλα εκανα λαθος για το HD Tune Pro.Μετραει ποσες ωρες εχει δουλεψει ο σκληρος απ'τη στιγμη που θα εγκαταστησεις το προγραμμα και μετα.

Μηπως ξερεις κανεις κανεναν αλλο τροπο για να καταλαβουμε αν το laptop που αγορασαμε για καινουργιο ειναι οντως καινουργιο?

Δημοσ.
Επισης τωρα που ξαναδιαωαζω το ποστ σου,δεν μπορω να καταλαβω τι σχεση εχει με το θεμα,το οποιο ειναι για κατι που αγορασε καποιος για καινουριο,και τελικα δεν ηταν.το δικο σου ποστ λεει για κατι που ουτε καν αγορασες...Δεν καταλαβαινω...

 

Ρε αρχηγέ δεν καταλαβαίνεις τι γράφω;

 

Παρήγγειλα από Ιντερνετ ένα σκληρό δίσκο που είδα σε προσφορά.

Αντι να μου το φέρουν προτίμησα να πάω το πάρω εγώ.

Πήρα τηλέφωνο και έκανα την παραγγελία και μου είπαν να πάω Μεταμόρφωση να το πάρω.

 

Πήγα μετά τη δουλειά και ζήτησα την παραγγελία μου.

Περίμενα περίπου 1 ώρα για να βρουν τον σκληρό.

Στο σύστημα υπήρχε κανονικά η παραγγελία μου.

Στο σύστημα έλεγε ότι υπάρχει ένα κομμάτι κρατημένο για μένα.

Εψαχναν να βρουν που είναι το συγκεκριμένο κομμάτι.

 

Τελικά το εντόπισαν στο τεχνικό τμήμα όπου ο συγκεκριμένος σκληρός ήταν καμμένος και "από λάθος" τον είχαν βγάλει προς πώληση ...

 

Φυσικά εκεί δεν υπήρχε περίπτωση να μου το δώσουν. Εκτός φυσικά αν έκαναν του κινέζους και μου το έδιναν χωρίς να πουν τίποτα...

 

Και ρωτώ;

Αν κάποιος τον είχε πληρώσει μέσα από το eshop του πλαισίου και του τον έστελναν με courier μπορούσαν να του στείλουν τον καμμένο ή τον κατεστραμμένο;

 

ΝΑΙ...γιατί έχει ξανασυμβεί πολλές φορές.

 

Και από την άλλη και λογικά να το πάρεις ...

Βγάζουν πώληση προσφορά σκληρών δίσκων στο eshop και τελικά αφορά ένα μόνο κομμάτι;

 

Αυτοί μου είπαν ότι έκαναν λάθος...

Δημοσ.

Άντε να σας πω και εγώ μια ιστορία μου. Παραγγέλνω pc σε κομμάτια για έναν. Έρχονται όλα και ξεκινάω να το μοντάρω. Βλέπω λοιπόν στην μητρική καρφωμένο έναν επεξεργαστή.

 

Φυσικά και έκανα την πάπια και δεν πήγα την μητρική πίσω γιατί θα μου ζητούσαν και τον επεξεργαστή πίσω.

Δημοσ.
Άντε να σας πω και εγώ μια ιστορία μου. Παραγγέλνω pc σε κομμάτια για έναν. Έρχονται όλα και ξεκινάω να το μοντάρω. Βλέπω λοιπόν στην μητρική καρφωμένο έναν επεξεργαστή.

 

Φυσικά και έκανα την πάπια και δεν πήγα την μητρική πίσω γιατί θα μου ζητούσαν και τον επεξεργαστή πίσω.

καλοοοο εσυ τουλαχιστον βγηκες κερδισμενος...

Δημοσ.
καλά συγνώμη θα έχεις αγοράσει το λάπτοπ , θα έχεις φτιάξει προφίλ και θα το πας πίσω να ζητήσεις άλλο ίδιο λάπτοπ !!επειδή δεν θυμάσαι το password? τι λες? ούτε και η τελευταία ξανθιά δεν θα το έκανε αυτό! εννοείται ότι κάποιο πρόβλημα υπάρχει για να το πηγαίνεις πίσω..ειδικά νομίζω εαν είναι μέσα σε μια βδομάδα σου δίνουν άλλο λάπτοπ κατευθείαν από το κατάστημα..

κ μόνο η απειλή της καταγγελίας κ της δυσφήμισης νομίζω θα τους φόβιζε , δεν μου έχει τύχει αλλά συνήθως όπως αναφέρθηκε ήδη πιο πάνω προκειμένου να μην κάνεις φασαρία σε αρχίζουν στα δωράκια... όλα με γκρίνια γίνονται εδώ, για να πάρεις κάτι ακόμα κ αν θα πρέπει να στο δίνουν πρέπει να το ζητάς ξανά κ ξανά.

 

απλα ειπα οτι πολυ ανετα μπορουν να σου πουνε κατι τετοιο αμα θελουν και αντε να το αποδειξεις οτι δεν ισχυει...

 

Άντε να σας πω και εγώ μια ιστορία μου. Παραγγέλνω pc σε κομμάτια για έναν. Έρχονται όλα και ξεκινάω να το μοντάρω. Βλέπω λοιπόν στην μητρική καρφωμένο έναν επεξεργαστή.

 

Φυσικά και έκανα την πάπια και δεν πήγα την μητρική πίσω γιατί θα μου ζητούσαν και τον επεξεργαστή πίσω.

 

οριστε και μετα λετε για τα καταστηματα...τον alexzzz δεν τον χαλασε!ελεγε τπτ ο επεξεργαστης τλχ?:-D:lol:B)

Δημοσ.

Παρεπιπτώντως ο αδερφός μου, ο Στέλιος, είχε επιστρέψει ένα Fujitsu Siemens, γιατί είχε πρόβλημα με το ανεμιστηράκι του....

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...