no_name_78 Δημοσ. 23 Ιουνίου 2008 Μέλος Δημοσ. 23 Ιουνίου 2008 Παιδιά θα πάω αύριο να δοκιμάσω. Να ρωτήσω κάτι ακόμα. Την αγορά την έκανα με άτοκες δόσεις στην πιστωτική μου. Υπάρχει κάποιο πρόβλημα με αυτό?
Angeldust Δημοσ. 25 Ιουνίου 2008 Δημοσ. 25 Ιουνίου 2008 Οχι δεν έχεις πρόβλημα με αυτό. Μπορούν να ακυρώσουν την χρέωση, αν σου πουν οτι δεν γίνεται είναι ψέμματα. Εγώ το έχω κάνει (σε άλλο κατάστημα βέβαια..) αλλά χρησιμοποιούν τα ίδια μηχανάκια πιστωτικών.
no_name_78 Δημοσ. 25 Ιουνίου 2008 Μέλος Δημοσ. 25 Ιουνίου 2008 Καταρχάς να σας ευχαριστήσω που μου ανοίξατε τα μάτια τόσο γρήγορα. Πραγματικά ευχαριστώ είστε τέλειοι και με σώσατε. Δεύτερον εχθές το πήγα πίσω όπου το δέχτηκαν χωρίς καν να το ανοίξουν να δούν αν δουλεύει και μου επέστρεψαν τα λεφτά σε μετρητά. Και πήγα και το πήρα σήμερα το πρωί απο το Πλαίσιο. Λοιπόν το παιδί που το παρέλαβε μου είπε οτι θα ξαναπεράσει τα πάντα και προφανώς κάποιος κακομοίρης θα πάρει το καμμένο πίξελ μου. Δυστυχώς η επιστροφή έχει και τα κακά της. Εγώ δεν θα ήθελα να πάρω φορμαρισμένο καινούριο μηχάνημα για ψυχολογικούς και μή λόγους. Και έχω λόγους να πιστεύω ότι και το δικό μου ήταν επιστροφή κάποιου άλλου. Και το λέω αυτό γιατί αυτό που πήρα στα multirama το παρέλαβα με την θήκη του που έχει την λαβή επάνω σαν βαλίτσα και μάλιστα το δέσιμο του με σελοτειπ ήταν λίγο χαλαρό αλλά θεώρησα ότι χαλάρωσε απο το βάρος. Δύο φίλοι μου που το είχαν πάρει απο αλλού το είχαν πάρει σε χάρτινη κούτα σφραγισμένη όπου μέσα της βρίσκεται η θήκη βαλιτσάκι. Για τον λόγο αυτό δεν εμπιστεύτηκα να το πάρω απο άλλο multirama αλλά απο το Πλαίσιο. Ευχαριστώ και πάλι.
konspir2 Δημοσ. 25 Ιουνίου 2008 Δημοσ. 25 Ιουνίου 2008 Φίλε no_name_78 τους ανέφερες ότι το επιστρέφεις γιατί έχει ένα καμμένο πίξελ;
no_name_78 Δημοσ. 25 Ιουνίου 2008 Μέλος Δημοσ. 25 Ιουνίου 2008 Όχι δεν τους το είπα γιατί όταν τους είχα πάρει τηλ και είπα για το πίξελ μου είπαν οτι δεν δικαιολογείται αντικατάσταση. Αλλά εμένα μου το έδωσαν με καμμένο πίξελ απο την πρώτη στιγμή και απο ότι κατάλαβα ήταν απο επιστροφή κάποιου άλλου.
kostasSTi Δημοσ. 25 Ιουνίου 2008 Δημοσ. 25 Ιουνίου 2008 Από τη στιγμή που σου δίνουν τη δυνατότητα να επιστρέψεις ένα προιόν μέσα σε λίγες μέρες αν δε μείνεις ευχαριστημένος, δεν παίζει ρόλο γιατί δεν έμεινες ευχαριστημένος. Ο φίλος μας δυσαρεστήθηκε από το καμμένο pixel. Καλά έκανε κ το επέστρεψε...
konspir2 Δημοσ. 25 Ιουνίου 2008 Δημοσ. 25 Ιουνίου 2008 Μάλιστα... δηλαδή αν πάρω κάτι και για οποιοδήποτε λόγο δεν θέλω να το κρατήσω, το πακετάρω και το πάω πίσω, και είναι υποχρεωμένοι να το δεχτούν αν δεν έχει περάσει 10ήμερο; Πολύ ενδιαφέρον και πολύ χρήσιμο. Αν και μου κάνει εντύπωση η αδιαμαρτύρητη αλλαγή από τα Ελληνιά μαγαζιά. Μπράβο. Ευχαριστώ για την πληροφορία.
Predatorkill Δημοσ. 25 Ιουνίου 2008 Δημοσ. 25 Ιουνίου 2008 offtopic: Αυτος ο iMac εχει tower οπως τα PC ή τα εχει ολα ενσωματωμένα στην οθονη;
no_name_78 Δημοσ. 25 Ιουνίου 2008 Μέλος Δημοσ. 25 Ιουνίου 2008 offtopic: Αυτος ο iMac εχει tower οπως τα PC ή τα εχει ολα ενσωματωμένα στην οθονη; Όλα στην οθόνη. Και η προθεσμία είναι 7 εργάσιμες. Αυτό που μου έκανε εντύπωση ήταν οτι δεν το άνοιξαν καν να δούν αν bootάρει. Θα μπορούσα να το είχα διαλύσει. Μόνο είδαν οτι δεν έλειπε κάτι. Δηλαδή και την οθόνη να είχα σπάσει δεν θα το έβλεπαν. Κρίμα γιατι μπορεί με ανεύθυνες συμπεριφορές να την πατήσει κάποιος άλλος. Εμένα εκτός απο το πίξελ δεν είχε τίποτα άλλο. Αν όμως δεν ήταν έτσι?
iced Δημοσ. 26 Ιουνίου 2008 Δημοσ. 26 Ιουνίου 2008 Ετσι πως ειναι τα πραγματα μαλλον πρεπει να ανοιγουμε επιτοπου για να τσεκαρουμε πριν παρουμε κατι... Γινεται μια αλυσιδα και το ελλατωματικο γυρναει μεχρι να καταληξει σε καποιον που δεν θα το δει ή δεν θα τον ενοχλει ή δεν θα εχει την ψυχικη δυναμη να το παει πισω και να διεκδικησει τα δικαιωματα του
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.