Προς το περιεχόμενο

Αξιοπιστία Καταστημάτων πώλησης Ηλεκτρονικών και οικιακών συσκευών.


NIKOSFREE

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Αφορμή για το θέμα αυτό αυτό αποτέλεσε η κάκιστη εξυπηρέτησή μου από κατάστημα Πλαίσιο. Αγόρασα μια συσκευή mp3 της οποίας χαρακτηριστικά δεν αναγράφονταν στο site της εταιρείας και κανένας υπάλληλος δε με ενημέρωσε. Δεν έπαιζε στον Η/Υ και όταν το επέστρεψα και ζήτησα τα χρήματά μου πίσω δε μου τα επέστρεφαν λέγοντάς μου να πάρω κάτι άλλο με το ζόρι. Αντίστοιχα σε παρόμοιο περιστατικό σε Multirama πριν λίγους μήνες, όχι μόνο με βοήθησαν αλλά δέχθηκαν να μου επιστρέψουν το ποσό όντας και εξαιρετικά ευγενικοί. Ποιος είναι τελικά από όλους πιο αξιόπιστος με βάση τις εμπειρίες σας; Είναι ένα θέμα εξαιρετικά σημαντικό, γιατί κατά καιρούς διαβάζοντας τα διάφορα θέματα, ακούω αρκετά παράπονα. Για παράδειγμα ο Κωτσόβολος ακολουθεί ίδια πολιτική με το πλαίσιο και στις προσφορές των φυλλαδίων (μιας και πλησιάζουν εκπτώσεις) έχει ως κράχτες εξαντλημένα από τις πρώτες ώρες προιόντα. Μιας και ως καταναλωτές πρέπει να σταματήσουμε να γινόμαστε θύματα κοροιδίας και αισχροκέρδειας, θα ήταν ενδιαφέρον να ακουστούν διάφορες εμπειρίες.

Δημοσ.

Φιλε να σε ρωτησω. Ποια συσκευη ειναι? Τι χαρακτηριστικα δεν αναγραφονται στο site? Τι ακριβως ζητησες και δεν σε ενημερωσε ο πωλητης? Επισης τι ακριβως σου εβγαλε το mp3? Γινε λιγο πιο σαφης για να διαμορφωσουμε και εμεις μια εικονα...

Δημοσ.

Καταρχήν, αφού δεν αναγράφονται τα χαρακτηριστικά στο site της εταιρείας γιατί το πήρες χωρίς να ξέρεις τι είναι;

 

Έπειτα, είναι υποχρεωμένοι να σου κάνουν επιστροφή χρημάτων μέσα σε συγκεκριμένο χρονικό διάστημα. Αν περάσει αυτό, δεν είναι υποχρεωμένοι για τίποτα.

Δημοσ.

Ο Κωτσόβολος κάποτε πήγε να μου πουλήσει με τσατσιά κινητό που είχε ανοιχτεί το κουτί (ή βιτρίνας ήταν ή κάποιος το είχε γυρίσει) δίνοντάς μου τυλιγμένη σακούλα! Αυτό θα πεί να σε περνάνε για βόδι...Ευτυχώς το πήρα χαμπάρι επιτόπου και απαίτησα άλλο, τοοποίο φυσικά μου έδωσαν.

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...