Προς το περιεχόμενο

Need For Speed Undercover


kostacurtas

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
εδω βρηκα ενα καλο patch για τα γραφικα διχνει πιο ωραιο κατα τη γνωμη μου κ μειωνει κ τον υπερβολικο φωτισμο του + την κακη χρηση του HDR δειτε τα screenshots κ αν σας αρεσει try it http://www.nfs-planet.de/nfsuc_files.php?lang=eng

 

τελικά κάνει δουλειά??

  • Απαντ. 302
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.

Need for Speed: Undercover

Ψαρώστε τους μπάτσους!

 

Nfsuc-win-cover.jpg

 

Είδος: Racing

Format: PC (review), PS2, PS3, PSP, DS, N-Gage, Mobiles, Wii, Xbox 360, iPod, iPhone

Εκδότης: Electronic Arts

Ανάπτυξη: EA Games, Firebrand Games (DS Version)

Διάθεση: EA Hellas (210-6850675)

Παίκτες: 1 (2-8 Online)

Απαιτήσεις: EA Hellas (210-6850675)

Site: http://www.needforspeed.com

Κυκλοφορία: 21/11/2008

 

 

Το φετινό Need for Speed είναι μία προσπάθεια της EA Games να επιστρέψει στο κλασικό μοντέλο του Need for Speed: Hot Pursuit 2. Για όσους θυμούνται, στην συγκεκριμένη έκδοση υπήρχε έντονο το στοιχείο της καταδίωξης από την αστυνομία, τόσο από το έδαφος όσο και από αέρος και μάλιστα σε τέτοιο βαθμό που οι μπάτσοι έμοιαζαν με υπεράνθρωποι αφού στις περισσότερες περιπτώσεις σας ξεπερνούσαν άνετα στην τελική ταχύτητα.

 

Η υπόθεση και οι χαρακτήρες

Η έννοια του σεναρίου έχει μπει για τα καλά στα τελευταία Need for Speed, αλλά ο τρόπος που παρουσιάζεται αυτό είναι κατά κανόνα αδιάφορος. Φέτος επιλέχθηκε ένα cast από γνωστούς ηθοποιούς το οποίο ουσιαστικά είναι σχεδόν άχρηστο, πολύ απλά διότι κάθε cut scene διαρκεί συνήθως κάτω από 10 δευτερόλεπτα χωρίς να σας βοηθάει στο να καταλάβετε τι συμβαίνει. Κάποιος λοιπόν θα πρέπει να σας πει από πριν ότι είστε αστυνομικός και δουλεύετε για την ασφάλεια. Σκοπός σας είναι να εισβάλετε στον υπόκοσμο και να μάθετε τι παίζει με τις παράνομες κόντρες στους δρόμους, τις κλοπές και τους λαθρέμπορους. Συνάδελφός σας είναι η Chase Linh (την οποία υποδύεται η ηθοποιός Maggie Q) η οποία θα σας βοηθήσει στο να εξιχνιάσετε το μυστήριο. Υπάρχει ακόμη και η Carmen Mendez (την υποδύεται η συμπαθητική τραγουδίστρια Christina Milian) η οποία συμμετέχει κι αυτή στα παράνομα στοιχήματα χωρίς ωστόσο να έχει στο μητρώο της εγκληματικές πράξεις. Το κοριτσάκι αυτό σας φλερτάρει λόγω…επιδόσεων και σύντομα θα ανακαλύψετε ότι πρόκειται για έμπιστο άτομο. Στο σενάριο εμπλέκονται και οι Zack Maio (τον υποδύεται ο Joshua Alba) και Brad Rogers (Lawrence Adisa).

 

NFSU_10.jpg

 

Gameplay

Το NFS Underground έχει περισσότερα modes από ποτέ. Όλα τα modes έχουν να κάνουν με παράνομες πράξεις. Έχουμε λοιπόν τις συνηθισμένες κούρσες (Circuit με γύρους ή Sprint, δηλαδή κούρσα από το ένα σημείο στο άλλο), Outrun (αγώνας στον οποίο θα πρέπει να κρατηθείτε μπροστά για συγκεκριμένο χρονικό διάστημα), Highway Battle (κούρσα αποκλειστικά σε εθνική οδό), Cost to State (προκαλείτε ζημιές στους δρόμους και δέχεστε κυνηγητό από την αστυνομία), Escape (απλή απόδραση απ’ τα περιπολικά), Checkpoints (αγώνας χρόνου) και Jobs. Τα Jobs ζητούν objectives διαφόρων ειδών. Οι συγκεκριμένες δουλειές έχουν να κάνουν για παράδειγμα με σοβαρές κούρσες στις οποίες κερδίζετε αυτοκίνητο, με κλοπές αυτοκινήτων ή με στόχο να σκοτώσετε κάποιον οδηγό του υποκόσμου. Ορισμένα jobs, όπως οι κούρσες ή οι κλοπές των αυτοκινήτων έχουν όριο στο damage, το οποίο υπάρχει γενικά όταν δεν οδηγείτε δικό σας αυτοκίνητο. Κάθε φορά που ολοκληρώνετε μία δοκιμασία σας δίνεται ένα χρηματικό έπαθλο και upgrades για το αυτοκίνητό σας. Τα upgrades αυτά αφορούν % βελτίωση σε μηχανή, αλλαγή ταχυτήτων, nitro, φρένα, λάστιχα, εκπτώσεις σε εξαρτήματα κτλ.

 

NFSU_11.jpg

 

Οι αγώνες με άλλους αντιπάλους είναι αρκετά απλοί και σύντομοι, προσφέροντας τους κλασικούς παρακαμπτήριους δρόμους, το πλήθος των οποίων είναι (ευτυχώς) σχετικά μικρό. Ορισμένους από αυτούς τους δρόμους θα πρέπει να τους ανοίξετε εσείς, περνώντας μέσα από απλά εμπόδια ή συρματοπλέγματα. Κάθε αγωνιστική κούρσα περιλαμβάνει είτε έναν αριθμό από γύρους (συνήθως δύο με τρεις ώστε να μην κουράζει) είτε μία και μόνο μεγάλη διαδρομή. Σε αυτή την περίπτωση εμφανίζεται ως ένδειξη το ποσοστό % της διαδρομής που έχετε ολοκληρώσει, ώστε να ξέρετε σε τι στάδιο βρίσκεστε. Το Outrun είναι ένα πολύ απλό mode στο οποίο απλά προσπερνάτε το προπορευόμενο αυτοκίνητο και θα πρέπει να μείνετε μπροστά του για ένα συγκεκριμένο χρονικό διάστημα ή για μία συγκεκριμένη απόσταση. Το περίεργο είναι ότι δεν υπάρχει οριοθέτηση της διαδρομής, πράγμα που σημαίνει ότι ο πίσω θα πρέπει απλά να περάσει τον μπροστινό, σε όποιο σημείο κι αν αυτός βρεθεί. Αυτό δίνει την ευχέρεια σε όποιον προηγείται να μπει στα πιο τρελά στενά που υπάρχουν, απλά για να μπερδέψει το αμάξι που ακολουθεί και να κερδίσει πολύτιμο χρόνο. Τα modes με τις καταδιώξεις της αστυνομίας έχουν τον χαβαλέ τους αλλά καταντούν λίγο βαρετά λόγω του ότι απαιτούν από τον χρήστη να καταστρέψει δημόσια περιουσία ή τα ίδια τα περιπολικά μέσα σε ένα χρονικό όριο, στο οποίο θα πρέπει κιόλας να ξεφύγει από τις καταδιώξεις. Για να το καταφέρει όμως αυτό θα πρέπει να περάσει μέσα από σκαλωσιές και να γκρεμίσει δημόσια έργα (τόσο για να κάνει μεγάλη καταστροφή όσο και για να καταστρέψει τρία περιπολικά μαζί). Για να καταφέρει να πετύχει διάνα και ταυτόχρονα να ξεφύγει εντός του ορίου, θα πρέπει να έχει αρκετή τύχη με το μέρος του. Όταν θα φτάσετε στα δυσκολότερα επίπεδα αυτών των modes σίγουρα δεν θα έχετε το κουράγιο να ασχοληθείτε και το πιθανότερο είναι να προτιμήσετε κάποιο εναλλακτικό mode.

 

NFSU_15.jpg

 

Ο χειρισμός του νέου NFS είναι αρκετά απλός. Οι χειροφρενιές είναι πιο εντυπωσιακές από ποτέ, ενώ υπάρχει και η δυνατότητα για Speedbreaker, δηλαδή manual slow-motion της οθόνης για λίγα δευτερόλεπτα ώστε να προλάβετε να δείτε έγκαιρα κάποια εμπόδια μπροστά σας. Το Speedbreaker δυστυχώς δεν είναι μόνο ένα slow-motion διότι καθυστερεί ταυτόχρονα και την ταχύτητα του αυτοκινήτου σας, οπότε ακριβώς επειδή στις περισσότερες περιπτώσεις πρέπει να είστε γρήγοροι, πρακτικά πηγαίνει χαμένο. Τα slow-motion εμφανίζονται αυτόματα και από το παιχνίδι στα μεγάλα άλματα, τις δυνατές συγκρούσεις ή όταν σας εντοπίζει περιπολικό, χωρίς ωστόσο να επηρεάζουν την ταχύτητά σας. Οι κάμερες του παιχνιδιού είναι οι κλασικές τέσσερις, δηλαδή εξ επαφής, καπό, η πίσω από το αυτοκίνητο και η αρκετά πιο πίσω από το αυτοκίνητο. Η τελευταία είναι και αυτή που χρησιμοποιεί η πλειοψηφία των χρηστών. Ο χειρισμός του παιχνιδιού είναι πολύ απλός και γενικά θα διαπιστώσετε ότι η νέα δομή που έχουν οι πίστες σας διευκολύνει αρκετά στο να στρίψετε (με ή χωρίς χειροφρενιά) και να βρείτε τα εναλλακτικά μονοπάτια μέσω του GPS. Μπορούμε να πούμε λοιπόν με σιγουριά ότι στο θέμα απόλαυσης της οδήγησης η EA Games έκανε φέτος αρκετά καλή δουλειά.

 

Ένα Need for Speed στο οποίο καταστρέφετε τους πάντες και τα πάντα.

 

 

Μετά από τις πρώτες σας κούρσες δεν θα αργήσετε να ξεκλειδώσετε το Parts Shop και στη συνέχεια, όσο αυξάνετε το Wheelman Level σας, θα ξεκλειδώνετε ανώτερα αυτοκίνητα και upgrades.Η καλύτερη τακτική που θα πρέπει να ακολουθήσετε είναι να κερδίζετε αυτοκίνητα από στοιχήματα, να τα εξοπλίζετε στο full και να κρατάτε τα χρήματά σας για μελλοντικές αγορές ισχυρών αυτοκινήτων. Χαρακτηριστικά θα σας αναφέρουμε ότι με την Lotus Elise που κερδίσαμε από την πρώτη μας κούρσα, την βγάλαμε καθαρή για 3-4 ώρες με ένα απλό Upgrade σε Power! Συλλέγοντας τουλάχιστον 120.000-150.000 δολάρια μπορείτε να αγοράσετε ένα αυτοκίνητο πρώτης γραμμής το οποίο θα εξοπλίσετε και θα περάσετε μαζί του το μεγαλύτερο μέρος του παιχνιδιού. Το αρνητικό στο σύστημα αγοραπωλησιών είναι ότι όσα αμάξια κερδίζετε σε κόντρες δεν μπορείτε να τα πουλήσετε (προφανώς διότι θεωρούνται κλεμμένα).

 

GameW

 

Όταν ολοκληρώνετε μία δοκιμασία, μπορείτε να επιλέξετε την επόμενη με το Tab (σας οδηγεί σε κούρσα της επιλογής του παιχνιδιού) ή το “G”, με το οποίο επιλέγετε κούρσα από το GPS. Η εμπειρία μας με τα modes που είδαμε μας έδειξε ότι το φετινό NFS είναι πιο εύκολο σε σχέση με προηγούμενα. Τα modes δυσκολεύουν λίγο μόνο από τη μέση του παιχνιδιού και μετά. Γενικά τα αυτοκίνητα αργούν να ξεκλειδώσουν τις πρώτες ώρες, κυρίως όμως αργεί να προχωρήσει η πλοκή. Όταν θα φτάσετε να έχετε ένα σούπερ αμάξι, τότε θα πρέπει να συμμετέχετε σε κούρσες ξανά και ξανά ώσπου να σας τύχει μια σοβαρή δουλειά που θα αποκαλύψει και το επόμενο μέρος του σεναρίου.

 

Αυτοκίνητα και Upgrades

Το μενού φέτος περιλαμβάνει μία εύλογη γκάμα από αυτοκίνητα, η οποία χωρίζεται σε τρεις αγορές, Αμερικάνικη, Ευρωπαϊκή και Ιαπωνική. Από τα Αμερικάνικα αυτοκίνητα ξεχωρίζουν τα Chevrolet Corvette Z06, Dodge Viper και Ford GT. Στην ευρωπαϊκή αγορά έχουμε τα Aston Martin DB9, Audi R8, Bugatti Veyron 16.4, Lamborghini Gallardo LP560-4, Lamborghini Murcielago LP640, McLaren F1, Pagani Zonda F και Porsche Carrera GT. Τέλος, στα Ιαπωνικά (τα οποία είναι και αρκετά οικονομικά) ξεχωρίζουν τα Lexus ISF, Mitsubishi Lancer Evolution, Nissan GTR (R35), Nissan Skyline GT-R (R34).

 

Τα upgrades που προσφέρονται από τα καταστήματα δεν έχουν να παρουσιάσουν κάτι το εξαιρετικό σε σχέση με τις προηγούμενες εκδόσεις της σειράς. Έχουμε λοιπόν upgrades απόδοσης (Performance) και οπτικά upgrades (Visuals). Η απόδοση του αυτοκινήτου σας επηρεάζεται από τα upgrades σε μηχανή, nitro, αναρτήσεις, λάστιχα, φρένα κτλ. Σε κάθε εξάρτημα υπάρχουν τριών ειδών upgrades. Street, Race και Pro. Επιπλέον, υπάρχουν και έτοιμα πακέτα με quick upgrades σε power (δύναμη ισχύος) ή handling (χειρισμός) στα οποία πληρώνετε ένα μεγαλύτερο ποσό και οι αλλαγές γίνονται αυτόματα. Στα Visual Upgrades μπορείτε να εισάγετε μπογιά, σημαίες χωρών στα πλάγια (σ.σ. βάλαμε την γαλανόλευκη και το χαρήκαμε δεόντως!), καθώς και τα κλασικά πειράγματα σε spoiler, τροχούς, καπό, εξατμίσεις κ.ο.κ.

 

NFSU_16.jpg

 

 

Καταδιώξεις

Οδηγώντας επικίνδυνα μπορείτε να συλλέξετε έναν σεβαστό αριθμό προστίμων τα οποία θα πρέπει αργότερα να πληρώσετε αν σας κάνουν τσακωτούς. Τα πρόστιμα αυτά συλλέγονται όταν τρακάρετε με άλλα αυτοκίνητα (hit & run), όταν τρέχετε πολύ γρήγορα ή όταν καταστρέφετε δημόσια περιουσία (στάσεις λεωφορείων, περιπολικά ή ακόμα και σκαλωσιές δημοσίων έργων οι οποίες δίνουν μεγάλα bonus). Χρησιμοποιώντας τα δημόσια έργα μπορείτε να στήσετε εύκολα παγίδες στα περιπολικά που σας ακολουθούν. Φέτος, η συμπεριφορά των αστυνομικών μας αποδεικνύει ότι έχουν καλό A.I. αλλά μπορούν πολύ εύκολα να ξεγελαστούν, ακόμα κι όταν έχουν στήσει μπλόκο 3-4 αυτοκινήτων στο σημείο μιας λεωφόρου. Τα περιπολικά έχουν σωστή ταχύτητα και δεν οδεύουν τηλεκατευθυνόμενα πάνω σας όπως στο Hot Pursuit 2 (επίσης τα ελικόπτερα δεν σας…πετούν βαρέλια με βόμβες όπως συνέβαινε τότε!) Στις κούρσες με άλλους οδηγούς υπάρχει απλή παρουσία λίγων περιπολικών, μόνο σε ανώτερα επίπεδα και μόνο αν αυτά αντιληφθούν φθορές στους δρόμους. Το περίεργο είναι ότι ως συνήθως κυνηγούν μόνο εσάς, λες και οι υπόλοιποι δεν συμμετέχουν στην κούρσα στοιχήματος! Το θετικό πάντως είναι ότι αν στριμωχτείτε από περιπολικά, χρειάζεστε ορισμένα δευτερόλεπτα μέχρι οι αστυνομικοί να σας ακινητοποιήσουν και να σας πιάσουν. Αυτό σε μία αποστολή δεν θα επηρεάσει απολύτως τίποτα και απλά θα την επαναλάβετε. Αν όμως είστε εκτός αποστολής σε ελεύθερη οδήγηση, τότε πληρώνετε πρόστιμο ανάλογα με το τι κάνατε και το αυτοκίνητό σας σημειώνεται. Αν πιαστείτε τρεις φορές με το ίδιο αυτοκίνητο τότε θα πρέπει να δημιουργήσετε αντίγραφό του για να μην έχετε νομικό πρόβλημα και να το ξαναχρησιμοποιήσετε. Από το αντίγραφό του όμως θα χάσετε τα upgrades που είχατε αγοράσει μέχρι πρότινος.

 

Πέρα από το κυρίως Mode έχουμε και τα Online Modes, όπου εκτός από τους κλασικούς αγώνες ταχύτητας συναντάμε και το mode “Cops and Robbers” (“Κλέφτες κι αστυνόμοι”) στο οποίο ο ένας παίκτης χειρίζεται τον κλέφτη με το αμάξι τούμπανο προσπαθώντας να παραδώσει ένα πακέτο χρημάτων κι ο άλλος το περιπολικό προσπαθώντας να τον σταματήσει.

 

NFSU_17.jpg

 

Τα θετικά του του Need for Speed Underground είναι η γρήγορη ταχύτητα που αναπτύσσουν τα οχήματα, η οδήγηση σε μεγάλες και ανοικτές πίστες χωρίς πολλές κλειστές στροφές, η διασκέδαση της καταδιώξης (είτε είστε το θύμα είτε ο θύτης) και βέβαια οι εντυπωσιακές εφαρμογές του nitro, ιδιαίτερα αν διαθέτετε γρήγορο αμάξι και καλή nitroμπουκάλα!

 

Τα αρνητικά παιχνιδιού είναι πολλά. Το παιχνίδι είναι ικανό να προσφέρει διασκέδαση στις κούρσες με αντιπάλους και στις ειδικές δουλειές (Jobs) αλλά καταντάει βαρετό, κυρίως διότι αφενός μεν διαγωνίζεστε διαρκώς σε ίδια περιβάλλοντα κι αφετέρου γιατί ορισμένα modes, όπως αυτό στο οποίο πρέπει να κάνετε φθορά περιουσίας ή να καταστρέψετε τα περιπολικά σε κάποιο όριο χρόνου, είναι πολύ απαιτητικά (ζητώντας ακριβή διαδρομή και τύχη) και τρομερά επαναλαμβανόμενα. Σε όλα αυτά συνυπολογίστε τους μεγάλους χρόνους φόρτωσης, το ότι το αυτοκίνητό σας δεν διαλύεται στα περισσότερα modes (ακόμα κι όταν πρέπει να εξολοθρεύσετε ένα αυτοκίνητο κακοποιού) και τα bugs που υπάρχουν διάσπαρτα μέσα στο παιχνίδι. Τα bugs αυτά αφορούν το loading σε ορισμένες πίστες (σπάνιο bug) και τον εγκλωβισμό του αυτοκινήτου σας αν κατά λάθος ρίξετε οδικά έργα πάνω σας και αυτά σας πλακώσουν.

 

Γραφικά

Μετά την περυσινή απογοήτευση του Pro Street, οι οπαδοί της σειράς περίμεναν τουλάχιστον φέτος να έχουμε μία βελτίωση στα γραφικά. Η βελτίωση αυτή τελικά δεν ήταν η αναμενόμενη. Τα αυτοκίνητα έχουν σχεδιαστεί αρκετά ρεαλιστικά, όμως ο σχεδιασμός των δρόμων στους οποίους γίνονται οι κόντρες δεν αρμόζει στο επίπεδο ενός Need for Speed. Όλες οι πίστες εντός της πόλης είναι σχεδόν ίδιες και κάποια κομμάτια δρόμων έχουν ενωθεί ώστε οι προγραμματιστές να γλιτώσουν από πολύτιμο χρόνο. Στα πεζοδρόμια δεν υπάρχει πεζός ούτε για δείγμα, λες και έχει πέσει ατομική βόμβα. Τα χειρότερα προβλήματα όμως θα τα αντιμετωπίσετε όταν αναπτύξετε μεγάλη ταχύτητα. Τότε θα διαπιστώσετε ότι το frame rate πέφτει αρκετά και το draw distance είναι αρκετά μικρό ώστε σε ορισμένες περιπτώσεις χρειάζεται να γίνει παύση, ανακατανομή του draw distance για να δείτε τον δρόμο μπροστά σας και στη συνέχεια να προχωρήσει η κούρσα από το σημείο το οποίο είχε μείνει! Τέλος, πέραν του γεγονότος ότι τα περιπολικά είναι όλα ίδια (αναμενόμενο), οι οδηγοί μέσα στα αυτοκίνητα είναι κι αυτοί με τη σειρά τους ίδιοι, κάτι που δεν παρατηρείται εύκολα αλλά αποτελεί σαφώς ένα ακόμη σχεδιαστικό μειονέκτημα.

 

NFSU_9-1.jpg

 

Ήχος

Το πιο δυνατό σημείο του παιχνιδιού είναι σίγουρα η μουσική του και τα vocals των ασυρμάτων. Στα tracks υπάρχει μια καλή ποικιλία δυνατών κομματιών στα οποία κυριαρχεί το beat, ενώ για τα εναλλακτικά γούστα το μαγαζί διαθέτει μέχρι και latin ακούσματα. Οι φωνές των ηθοποιών στις ερμηνείες (όσα δευτερόλεπτα κι αν αρκούν) είναι σχετικά καλές, ενώ ιδιαίτερη προσοχή έχει δοθεί στην συνεννόηση την οποία ακούτε από το κέντρο της αστυνομίας προς τα περιπολικά και αντίστροφα. Το κέντρο υποδεικνύει τι μάρκα αυτοκινήτου έχετε, τι κάνατε και προκαλέσατε αναστάτωση, όπως επίσης και αν το αυτοκίνητό σας έχει φθορές ώστε να εντοπιστείτε το συντομότερο. Αυτό που δυστυχώς απουσιάζει πλήρως είναι μία φωνή στο GPS για το σημείο στο οποίο θα πρέπει να στρίψετε, μιας και οι ενδείξεις του χάρτη πολλές φορές δεν είναι αρκετές. Θα μπορούσε ακόμη να υπάρξει λίγο μεγαλύτερη ποικιλία στους ήχους των μηχανών και των αντικειμένων που χτυπάτε. Μέσα σ’ όλα αυτά θα πρέπει να παραδεχτούμε την δουλειά που έγινε στα εφέ των αυτοκινήτων, τα οποία διαφέρουν όταν για παράδειγμα περνάτε μέσα από σκεπαστό σημείο ή κάποιο τούνελ.

 

NFSU_18.jpg

 

Επίλογος

Το Need for Speed Underground είχε χτίσει ένα καλό hype γύρω από το όνομά του αλλά τελικά δύσκολα θα σας δικαιώσει για την επιλογή του. Είναι ικανό να προσφέρει αρκετές ώρες διασκέδασης, όμως οι καταδιώξεις, ορισμένα βαρετά modes και κυρίως η υψηλή αναμονή στην εξέλιξη της πλοκής του θα σας κάνουν να το βαρεθείτε εύκολα ή έστω να το τερματίσετε απλά τυπικά και χωρίς να έχετε ιδιαίτερη όρεξη.

 

Θετικά:

- Διαφόρων ειδών modes προσθέτουν ποικιλία στο gameplay

- Προσεγμένη δουλειά στον ήχο

- Ανοικτές πίστες, κατάλληλες για ανάπτυξη υψηλών ταχυτήτων

 

Αρνητικά:

- Πάρα πολύ εύκολο,

- Απαράδεκτος σχεδιασμός δρόμων. Όλες οι πίστες μοιάζουν μεταξύ τους.

- Πολύ κακή παρουσίαση πλοκής

- Μικρό draw distance

- Τα modes καταστροφής ιδιοκτησίας και περιπολικών καταντούν κουραστικά

 

Βαθμολογία

Γραφικά: 7.5

Ήχος: 9

Gameplay: 7.5

Αντοχή: 8

Γενικά: 8

 

Η συνταγή του NFS Hot Pursuit 2 επανέρχεται στη σύγχρονη έκδοσή της.

 

Μάνος Γρυπάρης

 

Πηγή: GameWorld.gr

Δημοσ.

πιο πολυ για most wanted μου κανει....anyways, απαραδεκτη η ΕΑ αυτη τη φορα.... μου φαινεται οτι τα παλια ηταν πολυ καλυτερα (βλεπε need for speed 4 high stakes FTW!)

Δημοσ.
μια χαρα δουλευει:-)[/QUO

 

αντε να δουμε...Αν θα γινει τιποτα γιατι εγω ειδη το βαρεθηκα...

Δημοσ.

Ρε παιδια μου συνεβη κατι πολυ περιεργο οσον αφορα το gameplay..μαζευα λεφτα και μετα απο μερες οταν ειχα αρκετα (κοντα στο 500 χιλιαρικα) ειπα να παρω ενα αμαξι Tier 1. Πηρα λοιπον το Zonda του εβαλα ολα τα upgrades και στην πρωτη βολτα ετυχε και με επιασαν με καρφια οι μπατσοι. Το παραξενο ποιο ειναι? Μου πηραν το αμαξι με την πρωτη!! δεν μου εδωσε δηλαδη αλλες 2 ευκαιριες. Εφαγα τρελη ξενερα! ειναι λογικο?

Δημοσ.

Φίλε, η λύση για να μήν ξαναχάσεις τα λεφτά σου ή τα αμάξια σου, απ' τους μπάτσους, είναι να βγές απ΄το παιχνίδι με Alt-F4 και την επόμενη φορά που θα ξαναμπείς δέν θα έχεις χάσει τίποτα

Δημοσ.

Ρε παιδιά, είμαι στην αρχή ακόμη. Εκεί λοιπόν που έτρεχα ωραία και καλά τους αγώνες μου στην πρώτη περιοχή, ξαφνικά πέφτω πάνω σε έναν αγώνα εναντίον κάτι GT3 και κάτι ΜcLaren SLR, όλα αυτά στην πρώτη περιοχή! Είναι λογικό αυτό;

Επίσης κάτι άλλο. Για την ώρα αρκούμαι στο ταπεινό scirocco. Αρκετοί γώνες όμως έχουν υπερβολικά χαμηλά όρια ώστε να τους κάνω dominate, εγώ κάνω ας πούμε 2' 50" και αυτοί ζητάνε κάτω από 2'. Συμβαίνει αυτό ή πρέπει να οδηγήσω καλύτερα;

Δημοσ.
Φίλε, η λύση για να μήν ξαναχάσεις τα λεφτά σου ή τα αμάξια σου, απ' τους μπάτσους, είναι να βγές απ΄το παιχνίδι με Alt-F4 και την επόμενη φορά που θα ξαναμπείς δέν θα έχεις χάσει τίποτα

 

Μα ξερεις ποιο ειναι το κουλο? οτι ηταν η πρωτη φορα που με επιασαν οι μπατσοι! στην 3η ομως στο παιρνουν...bug λετε να ειναι?

Δημοσ.
Ρε παιδιά, είμαι στην αρχή ακόμη. Εκεί λοιπόν που έτρεχα ωραία και καλά τους αγώνες μου στην πρώτη περιοχή, ξαφνικά πέφτω πάνω σε έναν αγώνα εναντίον κάτι GT3 και κάτι ΜcLaren SLR, όλα αυτά στην πρώτη περιοχή! Είναι λογικό αυτό;

Επίσης κάτι άλλο. Για την ώρα αρκούμαι στο ταπεινό scirocco. Αρκετοί γώνες όμως έχουν υπερβολικά χαμηλά όρια ώστε να τους κάνω dominate, εγώ κάνω ας πούμε 2' 50" και αυτοί ζητάνε κάτω από 2'. Συμβαίνει αυτό ή πρέπει να οδηγήσω καλύτερα;

 

Ναι φίλε μου έτσι είναι. Προσπάθησε να φτιάξεις το αυτοκίνητο σου η να πάρεις ενα καλύτερο. Ή όπως είπες πρέπει να οδηγήσεις καλύτερα.

 

--------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Μα ξερεις ποιο ειναι το κουλο? οτι ηταν η πρωτη φορα που με επιασαν οι μπατσοι! στην 3η ομως στο παιρνουν...bug λετε να ειναι?

 

Οχι ετσι είναι το παιχνίδι, δεν είναι bug και αν σε πιάσουν 3 φορές με το ίδιο αυτοκίνητο στο παίρνουν. Μιά λύση για να μην αναιβένει το heat level ειναι να το ξαναβάφεις, έστω και το ίδιο χρώμα δεν έχει σημασία κα πάλι θα πέφτει.

Δημοσ.

Ειναι σαν το most wanted αλλα γιατι δεν κανανε το αμαξι που οδηγαμε να χαλαει και να βγαινουν προφηλακτηρες κλπ οπως στο prostreet ?

Δημοσ.
Ναι φίλε μου έτσι είναι. Προσπάθησε να φτιάξεις το αυτοκίνητο σου η να πάρεις ενα καλύτερο. Ή όπως είπες πρέπει να οδηγήσεις καλύτερα.

 

--------------------------------------------------------------------------------------------------------

Να οδηγήσω καλύτερα λίγο δύσκολο, άντε να κερρδίσω πόσα, 10 δευτερόλεπτα; Ούτε καλύτερο αυτοκίνητο μπορώ να πάρω, ούτε καλύτερο φτιάξιμο να του κάνω, είναι κλειδωμένα ακόμη. Προφανώς είναι ο τρόπος του παιχνιδιού να σε αναγκάσει να ξαναπαίξεις τις ίδιες πίστες αργότερα με καλύτερα αυτοκίνητα, ώστε να τις κάνεις dominated. Α, η πλάκα είναι ότι με την "μπουρούχα" Escort RS νίκησα τις GT3, τις SLR και τις Μ6! Απλά έλεος, το παιχνίδι είναι για γέλια...

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...