Eniac Δημοσ. 18 Ιουνίου 2008 Δημοσ. 18 Ιουνίου 2008 Δεν εχω καταλαβει τις διαφορες που εχουν οι τετραπυρηνοι με τους διπλοπυρηνους ακομα.Οι τετραπυρηνοι ειναι καλυτεροι στο gaming και πιο ταχυτεροι?Γιατι εχω ακουσει για κατι προβληματα με την συμβατοτητα των τετραπυτηνων και οτι δν ειναι πολυ σταθεροι . Τελικα τι να παρω duo η Quad?
antonl Δημοσ. 18 Ιουνίου 2008 Δημοσ. 18 Ιουνίου 2008 Δεν τίθεται θέμα "αστάθειας" ή συμβατότητας των τετραπύρηνων. Αυτή τη στιγμή λίγα παιχνίδια (και εφαρμογές) εκμεταλλεύονται πλήρως τους παραπάνω πυρήνες, οπότε επωφελούνται περισσότερο από τον υψηλότερο χρονισμό του επεξεργαστή (κάτι που συνήθως έχουν οι "αντίστοιχοι" διπύρηνοι). Αν σκόπευα να κρατήσω τον ίδιο επεξεργαστή για 2-3 χρόνια, μάλλον θα πήγαινα για τετραπύρηνο.
Eniac Δημοσ. 18 Ιουνίου 2008 Μέλος Δημοσ. 18 Ιουνίου 2008 δηλαδη αν παρω τον Intel Core 2 Quad Q9450 και τον υπερσυγχρονισω στα 2.80 ghz θα παιζει καλυτερα τα παιχνιδια? (θα χει προβληματα θερμοτητας με τον υπερσυγχρονισμο ?)
antonl Δημοσ. 18 Ιουνίου 2008 Δημοσ. 18 Ιουνίου 2008 Εξαρτάται το παιχνίδι. Αν είναι κάποιο σύγχρονο (που δεν το φρενάρει η κάρτα γραφικών σου) πιθανόν να επωφεληθεί από την αύξηση της συχνότητας. Το o/c που αναφέρεις είναι πολύ μικρό για να προκαλέσει σοβαρή αύξηση της θερμοκρασίας στον επεξεργαστή ακόμα και με τη stock ψύκτρα. Αν θες να ανέβεις παραπάνω, καλό θα ήταν να πάρεις και ένα πιο αξιόλογο σύστημα ψύξης.
oneofthem Δημοσ. 19 Ιουνίου 2008 Δημοσ. 19 Ιουνίου 2008 eniac, αυτό που κρύβεται πίσω από τη φράση επωφελούνται περισσότερο από τον υψηλό χρονισμό, στην πράξη σημαίνει ότι μπορείς να έχεις καλύτερες επιδόσεις με κάτι πολύ πιο φθηνό δλδ αγοράζοντας έναν διπύρηνο με υψηλό χρονισμό με κάποια χρήματα αντί ενός τετραπύρηνου με χαμηλότερο χρονισμό αλλά και πιο ακριβό βέβαια η προϋπόθεση για τη σύγκριση δεν είναι τόσο απλή, πρέπει ο τετραπύρηνος και ο διπύρηνος που συγκρίνουμε να είναι ακριβώς της ίδιας τεχνολογίας κι αυτό οι περισσότεροι το ξεχνούν
Sokopa Δημοσ. 19 Ιουνίου 2008 Δημοσ. 19 Ιουνίου 2008 αυτό που έχεις ακούσει για ασυμβατότητα δεν είναι ακριβώς έτσι. Για να αξιοποιήσουν τα παιχνίδια και τους 4 πυρήνες, πρέπει οι εταιρείες να εφαρμόσουν την τεχνολογία multi-threading. Αλλά την τεχνολογία αυτή χρησιμοποιούν μόνο τα παιχνίδια που κυκλοφόρησαν μετά τους πολυπήρηνους. Αλλά δεν αξιοποιούν όλα και τους 4 πυρήνες. Πχ το μόνο που αξιοποιεί πλήρως όλους τους πυρήνες είναι το Unreal Tournament 3, ενώ το Crysis αι κάποιοι άλλοι τίτλοι που πρόκειται να αυξηθούν στο μέλλον αξιοποιούν 2 πυρήνες. Άρα, για παιχνίδια είναι καλύτερος ο διπύρηνος. Αντίθετα, για γραφιστικές εφαρμογές επεξεργασίας εικόνας και βιντεο (πχ Photoshop) είναι καλύτερος ο τετραπύρηνος.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.