zazaza Δημοσ. 15 Ιουνίου 2008 Δημοσ. 15 Ιουνίου 2008 Αγόρασα στις 12/6 εξωτερικό σκληρό δίσκο Mybook 500GB studio από το κατάστημα eshop.gr - υποκατάστημα Μενιδίου. Το μηχάνημα παρουσιάζει αδικαιολόγητο θόρυβο από την πρώτη στιγμή λειτουργίας. Ωστόσο λειτουργεί κανονικά. Το επέστρεψα στο κατάστημα στις 14/6 - δηλαδή 2 ημέρες μετά ακριβώς - για τεχνικό έλεγχο - service, απ'όπου και πήρα την απάντηση ότι αφού το μηχάνημα δουλεύει κανονικά σύμφωνα με τα διαγνωστικά τεστ της εταιρείας, τότε δεν μπορούν να συμβάλλουν σε κάτι. Σημείωση: Το μηχάνημα αυτό δεν πρέπει να παρουσιάζει θόρυβο σύμφωνα με άλλους αγοραστές. Μπορώ να διεκδικήσω αντικατάστασή του ή πιστωτικό από το κατάστημα; Σα να αγοράζω αυτοκίνητο το οποίο κάνει αδικαιολόγητο θόρυβο και να λαμβάνω απάντηση: αφού σε πηγαίνει στη δουλειά σου και αφού κουνιούνται οι ρόδες και στρίβει το τιμόνι, τότε δεν έχει πρόβλημα.
paonikgt Δημοσ. 15 Ιουνίου 2008 Δημοσ. 15 Ιουνίου 2008 Να μην αγοραζεσ σπο to e-shop.Ελπιζω να ξεμπλεξεις γρηγορα.Σε οποιοδηποτε αλλο μαγαζι θα σου το αλλαζαν με καινουργιο.
takis345 Δημοσ. 15 Ιουνίου 2008 Δημοσ. 15 Ιουνίου 2008 Σε αυτο τον πλανητη αν λες την αληθεια την πατας. Πλακωστο στις κλωτσιες να χαλασει και μετα επεστρεψε τον ως χαλασμενο. (Κρισιμη λεπτομερεια -να μην φαινεται οτι εχει χτυπηθει)
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.