Tuko Δημοσ. 14 Ιουνίου 2008 Δημοσ. 14 Ιουνίου 2008 Έχει υποβληθεί 1 αίτηση με όλα τα δικαιολογητικά κλπ στις 4 Ιουνίου στη Διεύθυνση Γεωργίας. Ξέρει κανείς ΕΓΚΥΡΑ σε πόσες εργάσιμες είναι υποχρεωμένοι να απαντήσουν βάσει νόμου;; Παρακαλώ να απαντήσουν μόνο όσοι γνωρίζουν 100% ή αν ξέρουν ποια άλλη υπηρεσία μπορεί να ενημερώσει σχετικά. ( Μη πείτε να ρωτήσουμε τους ίδιους, είναι μεγάλη ιστορία ) Ευχαριστώ.
Super Moderators paredwse Δημοσ. 14 Ιουνίου 2008 Super Moderators Δημοσ. 14 Ιουνίου 2008 Έχει υποβληθεί 1 αίτηση με όλα τα δικαιολογητικά κλπ στις 4 Ιουνίου στη Διεύθυνση Γεωργίας. Ξέρει κανείς ΕΓΚΥΡΑ σε πόσες εργάσιμες είναι υποχρεωμένοι να απαντήσουν βάσει νόμου;; Παρακαλώ να απαντήσουν μόνο όσοι γνωρίζουν 100% ή αν ξέρουν ποια άλλη υπηρεσία μπορεί να ενημερώσει σχετικά. ( Μη πείτε να ρωτήσουμε τους ίδιους, είναι μεγάλη ιστορία ) Ευχαριστώ. Άρθρο 4 του ν. 2690/1999 "Κώδικας Διοικητικής Διαδικασίας" Άρθρο 4 - Διεκπεραίωση υποθέσεων από τη Διοίκηση "1. α. Οι δημόσιες υπηρεσίες, οι οργανισμοί τοπικής αυτοδιοίκησης και τα νομικά πρόσωπα δημόσιου δικαίου, όταν υποβάλλονται αιτήσεις, οφείλουν να διεκπεραιώνουν τις υποθέσεις των ενδιαφερομένων και να αποφαίνονται για τα αιτήματά τους μέσα σε προθεσμία πενήντα (50) ημερών, εφόσον από ειδικές διατάξεις δεν προβλέπονται μικρότερες προθεσμίες. Η προθεσμία αρχίζει από την κατάθεση της αίτησης στην αρμόδια υπηρεσία και την υποβολή ή συγκέντρωση του συνόλου των απαιτούμενων δικαιολογητικών, πιστοποιητικών ή στοιχείων. Αν η αίτηση υποβληθεί σε αναρμόδια υπηρεσία, η υπηρεσία αυτή οφείλει, μέσα σε τρεις (3) ημέρες, να τη διαβιβάσει στην αρμόδια και να γνωστοποιήσει τούτο στον ενδιαφερόμενο. Στην περίπτωση αυτή η προθεσμία αρχίζει από τότε που περιήλθε η αίτηση στην αρμόδια υπηρεσία. Για υποθέσεις αρμοδιότητας περισσότερων υπηρεσιών, η προθεσμία του πρώτου εδαφίου παρατείνεται κατά δέκα (10), ακόμη, ημέρες. β. Με απόφαση του Υπουργού Εσωτερικών, Δημόσιας Διοίκησης και Αποκέντρωσης και του κατά περίπτωση αρμόδιου Υπουργού μπορεί να ορίζεται, κατά περίπτωση, διαφορετική προθεσμία για τη διεκπεραίωση υποθέσεων, εφόσον το επιβάλλουν ειδικοί λόγοι, που αναφέρονται ρητώς σ' αυτήν. 2. Εάν κάποια υπόθεση δεν μπορεί να διεκπεραιωθεί λόγω αντικειμενικής αδυναμίας, ειδικά αιτιολογημένης, η αρμόδια υπηρεσία οφείλει, εντός πέντε (5) τουλάχιστον ημερών πριν από την εκπνοή τους, να γνωστοποιήσει εγγράφως στον αιτούντα: α) τους λόγους της καθυστέρησης, β) τον υπάλληλο που έχει αναλάβει την υπόθεση και τον αριθμό τηλεφώνου του, για την παροχή πληροφοριών και γ) κάθε άλλη χρήσιμη πληροφορία." Αυτό ψάχνεις.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.