stathis85tpt Δημοσ. 9 Ιουνίου 2008 Δημοσ. 9 Ιουνίου 2008 καλησπερα, εδωσα το σκληρο για αντικατασταση γιατι χτυπησε για δευτερη φορα! θελω να μαθω αν η τιμη του κοστολογειται με τα δεδομενα του τοτε που τον πηρα η με του σημερα. δλδ για παραδειγμα τωρα ο 320 σατα 2 εχει κανα 80αρη κ ο 500 120 κ εγω θελω αν γινεται να χρησιμοποιησω την αξια του κ να παρω το ν 500αρη καθως τον φοβαμε μη μ ξαναχτυπησει. το ειχα διαβασει στο ραμ οτι ισχυει αλλα θελω οποιος ξερει να μ απαντηση συντομα παρακαλω. αυτα P.S. o κατα τα αλλα συμπαθεστατος υπαλληλος του σερβις μ εξηγησε οτι θα κοψει μια τιμη συμφωνα με το ποσο κανει σημερα το συγκεκριμενο μοντελο.
angmar Δημοσ. 9 Ιουνίου 2008 Δημοσ. 9 Ιουνίου 2008 Αυτό που πρέπει να κάνει ο κατά τα άλλα συμπαθέστατος πωλητής είτε να σου αντικαταστήσει το δίσκο με έναν ίδιο εφόσον υπάεχει το μοντέλο ή να σου κόψει πιστωτικό με την αξία που είχε ο δίσκος όταν τον αγόρασες. Νομίζω είχα δει και κάτι σχετικό στη σελίδα της γενικής γραμματείας καταναλωτή.
stathis85tpt Δημοσ. 9 Ιουνίου 2008 Μέλος Δημοσ. 9 Ιουνίου 2008 Αυτό που πρέπει να κάνει ο κατά τα άλλα συμπαθέστατος πωλητής είτε να σου αντικαταστήσει το δίσκο με έναν ίδιο εφόσον υπάεχει το μοντέλο ή να σου κόψει πιστωτικό με την αξία που είχε ο δίσκος όταν τον αγόρασες. Νομίζω είχα δει και κάτι σχετικό στη σελίδα της γενικής γραμματείας καταναλωτή. αυτο ακριβως εψαχνα. ν μ ειπε οτι θα κοψει πιστωτικο η οτι θα μ δωσει τον αλλο. οταν εχει μπαντ σεκτορ ο σκληρος μπορω να τον αλλαξω? ειναι η δευτερη φορα που χτυπαει. P.S. να τα χιλιασω τα 100 μ ποστ!!!!
washcloud Δημοσ. 10 Ιουνίου 2008 Δημοσ. 10 Ιουνίου 2008 Eγώ δεν ξέρω αν τον αλλάζουν με τον πρώτο bad sector, αλλά "κανονικά" και "λογικά" θα όφειλαν, αν πεις ότι ο λόγος της αλλαγής που ζητάς είναι η μη ασφαλής λειτουργία του, όσον αφορά την εξαφάλιση των δεδομένων σου. Ειλικρινά όμως δεν ξέρω πιοά είναι η πολιτική των παραγωγών εταιριών (γιατί αυτές είναι που τον αλλάζουν/"χρεώνονται" στην τελική, κι όχι οι μεταπράτες). Δοκίμασε να τους πεις (στο κατάστημα αγοράς), κι αν'αλογα τί απάντηση θα πάρεις, τσέκαρέ το και με κάπια σχετική υπηρεσία (πχ ΙΝ.ΚΑ. ), ή και με ένα e-mail στον κατασκευαστή.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.