Silverage Δημοσ. 21 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 21 Φεβρουαρίου 2014 στο flat & μετριο Bioshock Infinite (καλος καλλιτεχνικος τομεας/χαρακτηρες/υποθεση - broken gameplay gtp) Πώς ήταν flat και μέτριο τότε;
hexenlord Δημοσ. 21 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 21 Φεβρουαρίου 2014 Πώς ήταν flat και μέτριο τότε; διαβασε τι γραφω: broken gamepay - τα plasmids (η οπως αλλιως λεγονται) δεν δουλευαν καλα στο gameplay, καποια κομματια του χαρτη ηταν ατσουμπλαλα συνδεδεμενα μεταξυ τους και το shooting ηταν απλα απαραδεκτο. Επιπλεον τα tears δεν λειτουργουσαν οσο καλα τα ειχαν φανταστει οι δημιουργοι. Τελος τα κομματια με τα rails ηταν επισης χαλια μαυρα. Πολυ υπερτιμημενο παιχνιδι που χρωσταει μερος της επιτυχιας του στον καλλιτεχνικο τομεα/χαρακτηρες και στην κεκτημενη ταχυτητα (εδω επιτυχια) που ειχε αποκτησει απο τα δυο πρωτα bioshock. imho
Silverage Δημοσ. 21 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 21 Φεβρουαρίου 2014 Τα vigors ήταν καλά, συμφωνώ όμως οτι μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν καλύτερα. Το shooting τί απαράδεκτο είχε;Τα τελευταία 20 χρόνια είναι το ίδιο σε όλα τα παιχνίδια.Δεν καταλαβαίνω το πρόβλημά σου. Τα tears ήταν εντάξει. Τα rails έτσι κι έτσι.
Psycho_Warhead Δημοσ. 21 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 21 Φεβρουαρίου 2014 Δεν είναι το ίδιο, το gameplay του Bioshock έχει κρατήσει στοιχεία από τα παλιά FPS.Προσωπικά εμένα αυτό δεν μ' αρέσει, έχουν εξελιχτεί τα πράγματα.Θα ήθελα κάτι πιο modern όσον αφορά το gameplay/shooting.
hexenlord Δημοσ. 21 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 21 Φεβρουαρίου 2014 Τα vigors ήταν καλά, συμφωνώ όμως οτι μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν καλύτερα. Το shooting τί απαράδεκτο είχε;Τα τελευταία 20 χρόνια είναι το ίδιο σε όλα τα παιχνίδια.Δεν καταλαβαίνω το πρόβλημά σου. Τα tears ήταν εντάξει. Τα rails έτσι κι έτσι. Ναι τα βιγκορς δεν βρηκαν την εφαρμογη που ειχαν τα αντιστοιχα στα 2 πρωτα bioshock κυριως επειδη τα κλειστοφοβικα περιβαλλοντα των τελευταιων ηταν οτι επρεπε για corridor shooting & vigor combo, ενω η ανοικτη εκταση του infinite φανερωνε αδυναμιες της συγκεκριμενης λειτουργιας του παιχνιδιου (εδω επισης η unreal εδειξε πως δεν τα καταφερνει το ιδο καλα με ανοιχτα περιβαλλοντα). Τα tears τα ειπαμε, αν και επαιζα στο δυσκολο λιγο τα χρησιμοποιησα. Επιπλεον ο ιδιος ο Levine ανεφερε πως τα προσθεσαν πολυ αργοτερα στο σχεδιασμο του παιχνιδου και πως εψαχναν να βρουν τροπο να τα κανουν να "δουλευουν" μεσα στο gameplay. Αλλο ακυρο ειναι που ξανφικα "παγωνε" η δραση και η μικρη σου πετουσε σφαιρες και health. Απλα broken, ας ειχαν σκεφτει αλλον μηχανισμο. Τα rails , omg. Εχανες τον προσανατολισμο σου, και να ηθελες δυσκολα πυροβολουσες και ακομη δυσκολοτερα εβρισκες στοχο. Τους δινω ομως το rail kill ή πως αλλιως το λεγαν, που προσγειωνοσουν πανω στον εχθρο. Επειδη δεν τιμησα τα add ons δεν μπορω να εχω προσωπικη γνωμη, διαβασα ομως πως στο burial at sea τα rails δειχνουν τελειως παρατερα. Τελος το shooting ειναι τοοοοοσο generic. Aπο το focus/blurring της καμερας οταν ζουμαρες (+ το χρονο που επαιρνε η κινηση, + οτι δεν ειχες αισθηση του που πηγαιναν οι σφαιρες, το αδικαιολογητο aim assistance, τα οπλα που δεν εκαναν pack a punch (εκτος απο 2-3) παντα imo ετσι, γιατι περι ορεξεως..
JohnVani18 Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2014 Irrational unveils 1998 Mode for BioShock Infinite: Burial at Sea - Episode Two Complete the narrative using only non-lethal tools as Elizabeth. Irrational Games has announced 1998 Mode for BioShock Infinite: Burial at Sea - Episode Two. This mode challenges players to complete the narrative using only non-lethal tools. The DLC add-on launches on 25th March. 1998 Mode follows 1999 Mode, which was included in BioShock Infinite as its hardest difficulty. "In Burial at Sea - Episode Two we put a focus on balance and stealth mechanics," said Irrational Games creative director Ken Levine. "As we were developing this new style of gameplay, we started to see people self-impose non-lethal playthroughs. Given the fan reception of 1999 Mode, we thought it would be cool to give them another way to play Burial at Sea that challenged their mastery of stealth tools." In Episode Two you play as Elizabeth, not Booker. We don't have much to go on save the image above. Remind anyone of stealth game Thief: The Dark Project? Wait! That came out in 1998! And Ken Levine was one the designers!
Millennium Δημοσ. 9 Μαρτίου 2014 Δημοσ. 9 Μαρτίου 2014 Irrational Games’ Closure Is a Nail in the Coffin for the BioShock Franchise According to Michael Pachter
JohnVani18 Δημοσ. 26 Μαρτίου 2014 Δημοσ. 26 Μαρτίου 2014 11Gb ένα DLC..?? >_< Ελπίζω να αξίζει πάντως.
KilliK Δημοσ. 26 Μαρτίου 2014 Δημοσ. 26 Μαρτίου 2014 μολις το τελειωσα. η συνολικη μου εντυπωση για το παιχνιδι:
gavros10 Δημοσ. 26 Μαρτίου 2014 Δημοσ. 26 Μαρτίου 2014 γουάι Οπως λενε και οι αμερικανοι ποτέιτοου ποτάτο
JohnVani18 Δημοσ. 29 Μαρτίου 2014 Δημοσ. 29 Μαρτίου 2014 Είναι ιδέα μου, ή το 2ο επεισόδιο είναι ακόμη πιο mindf*ck?
Psycho_Warhead Δημοσ. 29 Μαρτίου 2014 Δημοσ. 29 Μαρτίου 2014 Δεν μπαίνω καν στο κόπο να το εγκαταστήσω, το πρώτο επεισόδιο ήταν τρελή φόλα.
JohnVani18 Δημοσ. 29 Μαρτίου 2014 Δημοσ. 29 Μαρτίου 2014 Το 2ο είναι πολύ πιο stealth με πολύ λίγα resources. 12 σφαίρες πχ στο πιστολάκι, 6 στο shotgun etc. Και μόνο που είναι στην Rapture πάντως αξίζει.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα