Προς το περιεχόμενο

Peri codecs...

kolebras

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Re paidia kserei kaneis tin diafora olown twn codecs pou kikloforoun eksw kai poion xrisimopoioite eseis? Vlepw diafora pou kikloforoun DIVX3.1 alpha (auton exw egw) VKI 3.2, 3ivx, Opendivx, ti sto kalo simbainei? Thanks...

Δημοσ.

Loipon katse na kano ena prologo giati meriki ta exete berdepsi ligaki . O divx einai mia hacked up version tou microsoft mpeg4 version 3 codec . O Gej ( pou ekane to divx ) DEN eixe pote to source tou codec tis microsoft kai poli pithanon na min to exi pote . Aplos allakse kapia pramata me enan hex editor gia na mpori na apothikevi kai se .avi . Oloi oi codecs san ton divx opos tis kristal , tou angelposion kai alla einai san to divx , diladi kapies allages tou mpeg4 tis microsoft me kapion hex editor . Oi allages pou boroun na ginoun einai amelitees , diladi ligo poli oloi oi codecs san to divx einai idioi . Pio sigekrimena .<P>DIVX3.11 alpha <- O codec pou ta arxise ola . Einai enas mpeg4v3 codec pou bori na apothikebi se kataliksi .avi . <P>DiVX VKI 3.2 <- O divx 3.11 me scene detection patch kai vki support . This codec is TOTTALY brainless. Pote den doulepse sosta kai oute prokite . Vasika to vki einai na xoni keyframes opou exi grigores skines alla aftos o codec ta xonei opou na einai . Den iparxi akoma codec i programa me true vki support (Toulaxiston pou boroume na vroume emis ) . <P>Opendivx<- I omada pou ta arxise ola kai alla atoma arxisan ena codec apo tin arxi . Einai san ton palio alla opensource . Akoma einai se arxika stadia an kai exoun kataferi polla ta pedia .<P>Auta.<BR>

Δημοσ.

File Mer[LOL] epetrepse mou na diorthos merika apo auta pou eipes.<BR>To divx 3.11a den eixe energopoiisei mono tin dinatotita na kaneis save se avi alla episi to poli simantiko apenergopoiise ta terastia headers(se ogo dedomenon) pou eixe mesa tou to asf arxeio gia na ginete dinati i metadosi tou video meso internet(min xexname to mpeg4 ftiaxtike gia streaming video)<BR>VKI ipirxe panta mesa sto MPEG-4 kai sto divx. Itan omos mia epilogi pou energopoioutan automata MONO otan to bitrate itan poli xamilo(kato apo 400Kbitps an thimame kala). Me to VKI patch allaxane me hexedit to codec kai energopoiisan tin epilogi gia ola ta bitrate.<BR>Tora gia programma VKI tha elega se olous na rixoun mia matia stin ekdosi tou mpeg2avi pou erxete mazi me tin teleutaia ekdosi tou avirevolution. Einai pragmatiko multipass kai to scene detection einai para poli kalo. Gia emena auto einai pragmatiko VKI(akoma kai an den einai einai oti kallitero iparxei simera)<BR>Ego meta apo polla test katelixa telika sto palio 3.11a giati einai to pio stathero kai axiopisto apo oles tis ekdoseis.<BR>Gia to opendivx tha simfoniso oti einai mia elpida gia to mellon(sigoura gia to mellon afou minimum requirements gia kalo playback einai cpu 1GHz). Os tora apo oti exo dei exei sovaro provlima mono stis grigores enallages apo grigori se argi drasi. Otan i drasi einai statheri(eite grigori eite argi)ta apotelesmata akoma kai se auto to xroniko stadio exelixis einai poli kala.<BR>Opoios thelei na rixei mia matia sto source tou mpeg4 as to katevasei(fisika kai den einai olokliromeno) <A HREF="http://doom9.halifrag.com/Soft/Sources/microsoft-vfcd-v00d-9805071.zip" TARGET=_blank>http://doom9.halifrag.com/Soft/Sources/microsoft-vfcd-v00d-9805071.zip</A> <P>crAss<BR>

Δημοσ.

File crass afise me na diorthoso kapia pramata sta idi kai sosta diorthomena pramata pou mou ipodikses . <P>"Gia to opendivx tha simfoniso oti einai mia elpida gia to mellon(sigoura gia to mellon afou minimum requirements gia kalo playback einai cpu 1GHz)." I kenourgia ekdosi kani xrisi ton direct show filters me apotelesma na xriazete enas 400aris gia full screen playback . <P><BR>To source afto einai palio kai den exi sxesi me ton mpeg4v3 i v2 (i mallon kai v1 alla den eimai sigouros ) . <P>"Me to VKI patch allaxane me hexedit to codec kai energopoiisan tin epilogi gia ola ta bitrate.<BR>"<BR>Asxeta pou den to kataferan pote . <P>"Tora gia programma VKI tha elega se olous na rixoun mia matia stin ekdosi tou mpeg2avi pou erxete mazi me tin teleutaia ekdosi tou avirevolution. " <BR>As min ksexnoume oti to avirevolution tou larini kani mm4 enconding kai den exi support gia vki alla oti perni apo ton codec . Ena programma pou ipostirizi vki ( oxi true,alla poli kalo ) einai to virtual dub . <P>"Ego meta apo polla test katelixa telika sto palio 3.11a giati einai to pio stathero kai axiopisto apo oles tis ekdoseis."<BR>As min xexname kai to mpeg4v2 pou einai arketa kalitero gia kodikopiisis 2cd kai pano . Afou den kani blur tin ikona . Gia xamila bitrates einai omos kalitero . <P>My 2 cents . <P><BR>

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

• Δημιουργία νέου...