Logitech_dt Δημοσ. 2 Ιουνίου 2008 Share Δημοσ. 2 Ιουνίου 2008 Γεια σας! Εχω ενα scooter suzuki 90cc διχρονο. Τι μετατροπες μπορω να κανω για να βελτιωσω εμφανιση και απόδοση ; (γραφω 2η φορα το μνμ την πρωτη ηταν greeklish :X:X:X:) ευχαριστω!!:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Logitech_dt Δημοσ. 2 Ιουνίου 2008 Μέλος Share Δημοσ. 2 Ιουνίου 2008 τιποτα ακομα.... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
lary7 Δημοσ. 3 Ιουνίου 2008 Share Δημοσ. 3 Ιουνίου 2008 Καλα περιμένεις απάντηση οταν δεν έχεις βάλει ουτε μια φωτο??Τι νομίζεις οτι ολοι ονειρεύονται ενα suzuki 90cc για να το ξέρουν και να έχουν άποψη για την εμφάνηση του? Απο εκει και πέρα σε δίχρονο η βελτιώσεις είναι εξάτμηση-καρπυρατερ-φίλτρο μπας και πάρεις κανενα άλογο παραπάνω. Τώρα μπορείς επιπλέων να παίξεις με την μετάδοση ώστε να κερδίσεις σε επιτάχυνση αλλά να χάσεις σε τελική ή το αντίθετο. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
EvilEyes Δημοσ. 3 Ιουνίου 2008 Share Δημοσ. 3 Ιουνίου 2008 Γνώμη μου είναι να το αφήσεις όπως είναι. Scooter και δίχρονο δε λέει να το φτιάξεις. Τζάμπα τα λεφτά σου θα χαλάσεις και θα κλαις μετά και αυτά αλλά και το μηχανάκι. Αν θες μηχανάκι για να το φτιάξεις πούλα το scooter και πάρε κανένα παπί. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
palawiaris Δημοσ. 3 Ιουνίου 2008 Share Δημοσ. 3 Ιουνίου 2008 Scooter και δίχρονο δεν λέει;Για ψάξε στο νετ για polini,stage6,yasuni,mallosi και λοιπά tunning.Πυραυλάκια γίνονται. Τλπ.εγώ δίχρονο κινεζο 50άρη scooter έχω για τις μικρές βόλτες,και με 3,4 πραγματάκια που άλλαξα από τα 50 έφτασε στα 78 και μήνα με τον μήνα ανεβαίνει. Φίλε μου με έχει πιάσει μια μανία και πρέπει να το δω να 120ρίζει.Φυσικά με αλλαγή κυλινδροπίστονου κεφαλή,μπιέλας και γρανάζια μετάδοσης. Για πες μου.Πιο μοντέλλο έχεις; Μια μικρή ιδέα.Πας βάζεις Leo Vince ή yasuni εξάτμιση,και απαραίτητα αλλάζεις τα βαράκια στο σύστημα μετάδοσης για σωστότερο setup.Άμα έχεις ιμάντα αλλάζεις τον δίσκο που πατάει με polini και την πατούρα.Μεγαλύτερο καρμπυρατέρ dellorto ή arreche αλλά να δεις και τι χωράει.Αν όχι αλλά δεν πολυσυνιστάτε,το μπεκ ψεκασμού.Σε αυτές τις περιπτώσεις θέλει υπομονή να ρυθμίσεις σωστα το μίγμα λαδιού βενζίνης αλλιώς το έκαψες.Συμπλέκτης, καλοί είναι του Polini και τον δίσκο που πατάει ο συμπλέκτης,καλοί είναι από stage6 wingcooler για να σου κρατάει χαμηλές θερμοκρασίες και καλύτερο άνοιγμα.Πιο σκληρά ελατήρια συμπλέκτη και του ιμάντα άμα έχεις.Καλά είναι τα polini,mallosi Και άμα θες μεγάλες διαφορές,κυλινδρο,πιστόνι,κεφαλή,μπιέλα με το κουζινέτο,και γρανάζια μετάδοσης με απαραίτητο συνδιασμό των παραπάνω.Ανοιχτό φίλτρο αέρα μόνο άμα βάλεις αρκετά μεγαλύτερο καρμπιρατέρ. Θέλει πολύ υπομονή για όλα αυτά. Για εμφάνιση βάψτο.Τι άλλο;Βάλε και ψηλότερα αμορτισέρ πίσω,αλλά μην το παρακάνεις,δεν είναι και ότι ασφαλέστερο. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Logitech_dt Δημοσ. 3 Ιουνίου 2008 Μέλος Share Δημοσ. 3 Ιουνίου 2008 Σας ευχαριστω που ενδιαφερθηκατε ειναι suzuki Katana (υδροψυκτο) οπωσ το παρακατω http://www.embassymotorcycles.com/images/katanar.JPG Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
palawiaris Δημοσ. 3 Ιουνίου 2008 Share Δημοσ. 3 Ιουνίου 2008 Λοιπόν ξεκινάς πρώτα με την εισαγωγή μετά από το καρμπιρατέρ.Κοίτα στο ebay θα βρεις πάμπολα ανταλλακτικά.Αλλάζεις την μεμβράνη με carbon από polini evolution.Και καλύτερα την εισαγωγή όλη με μεγαλύτερη.Με carbon πετυχαίνεις λίγο καλύτερα ανοίγματα σε σχέση με το ατσάλινο,αλλά έχει το καλό όταν χαλάσει να μην σου φάει μπιέλα και κύλινδρο σε αντίθεση με το ατσάλινο που όταν χαλάσει θα στα φάει όλα από μέσα.Με κανα 70 αγοράζεις μεταχειρισμένο 21mm καρμπιρατέρ από stage6 της dellorto.Με 21mm σε παίρνει και φίλτρο αέρα,αλλά δεν πετυχαίνεις και πολλά.Θα καίει πολύ και θέλει καλό ρύθμισμα.Μετά θα πρέπει να ρυθμίσεις και το μείγμα λαδιού απαραίτητα.Αλλιώς αλλάζεις τα μπεκ αλλά εδώ θέλεις πολύ υπομονή να πετύχεις και να ρυθμίσεις πάλι απαραίτητα το μείγμα.Αγόρασε σετάκι μπεκ για να έχεις επιλογές. Μετά πας στο σύστημα μετάδοσης και εξάτμιση.Αυτά πάνε μαζί για σωστό ρύθμισμα.Αγοράζεις ιμάντα mallosi.Δεν γνωρίζω την ονομασία στα ελληνκά,το πρώτο δισκο που πατάει ο ιμάντας.Προτείνω polini με τα παπουτσάκια,βαράκια ένα σετ,και την πατούρα χωρίς κόφτη.Μεταχειρισμένα κανα 30.Μετά συμπλέκτης από polini 2G evolution και το πλατό από stage6 wingcooler.Aυτά καινούργια έχουν 140 αλλά μεταχειρισμένα με κανα 45.Εγώ τα τσίμπησα και τα 2 με 35 αλλά ακόμα δεν ήρθαν.Αν όχι άλλαξε τα ελατήρια συμπλέκτη με ένα βαθμό σκληρότερα για αρχή και ελατήριο ιμάντα σκληρότερο μια βαθμίδα.Μετά άμα έχει δύναμη το μοτόρι αλλάξε γρανάζια πίσω.Εξάτμιση απαραίτητα,polini,yasuni,Leo Vinci κανα 45 μεταχειρισμένα;Πάρε και μια bosst bootle από stage6 για μεγαλύτερη υποπίεση βενζίνης κανά 15.Και άμα θες κάτι αγωνιστικό αλλάζεις δυναμό με κάτι racing,high end αλλά είναι πολύ ακριβά.Κανα 300 Και επειδής σου είπα πολλά μέλλον σε βλέπω να αργεις να τα κάνεις οπότε θα έχω χρόνο να κάνω τον γερο-κινέζο μου 70άρη για μια κοντρίτσα. Εγώ έχω 50άρη με μάπα 16mm καρμπυρατέρ της mikuni.Mανίσιο ήταν 14άρη.Πήγαινε 55 και με 2 άτομα 45.Με αλλαγή εξάτμιση,ελαφρύτερα βαράκια,vario,ιμάντα,bosst bootle και μεμβράνες εισαγωγής έφτασε 78 και 2 άτομα 70. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Logitech_dt Δημοσ. 3 Ιουνίου 2008 Μέλος Share Δημοσ. 3 Ιουνίου 2008 palawiarhs σε ευχαριστω για το χρονο σου βλεπω εχεις πολυ ορεξη.Αυτα που μου λες πιστευω θα με βοηθησουν αρκετα. Παντως ειναι 10ετιας μηχανακι χωρις σερβις και τετοια μονο κανα μπουζι μπαταρια σωλινακια βενζινης και ποιανει τα 92km/h. Για αρχη λεω να αλλαξω εξατμιση και κυλινδροπιστωνο(οραια λεξη) να τα βαλω μονος δε πεζει γτ δε ξερω :ρ να παω στο μαστορα και να του πω αυτες τις μαρκες που μου λες? Θα καταλαβει ? Thanks Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
palawiaris Δημοσ. 4 Ιουνίου 2008 Share Δημοσ. 4 Ιουνίου 2008 Το καλύτερο ψάξε στο ιντερνετ για μεταχειρισμένα.Καινούργια είναι πολύ ακριβά.Άμα το κυλινδροπίστονο είναι εντάξει καλύτερα μην το αλλάζεις.Σηκώνει ακόμα πολύ φτιάξιμο. Ξεκίνα με μια καλή εξάτμιση,και ένα μεγαλύτερο καρμπιρατέρ.Στα 90 κυβικά ένα dellorto 21mm θα σου είναι λουκουμι.Αλλά πιον τύπο ακριβώς φοράει το μηχανάκι σου θα πρέπει να στο πει ένας που τα γνωρίζει.Υπάρχουν dellorto σε πολλές εκδόσεις π.χ. SHB,PHABH,PHBL,PHVA;Stage6 Black edition κτλ.που πρέπει κάποιος να γνωρίζει τι φοράει το όχημά σου. Ακόμα θα στο προτείνω ανεπιφύλακτα δες στην εικόνα να καταλάβεις.Το ένα λέγεται polini speed control και η εισαγωγή μείγματος μετά το καρμπυρατέρ από την stage6 vforce.Θα σου δώσουν άλλο αέρα στο σκουτεράκι σου.10 ετίας μηχανάκι και δαχτυλωμένο βάλε σκληρότερα ελατήρια συμπλέκτη.Έτσι θα θέλει πιο πολύ γκάζι για να ξεκινήσει αλλά θα ξεκινάει σε υψηλότερες στροφές και με καλύτερες εκκινήσεις.Τα ελατήρια είναι πολύ φτηνά,κανα δεκάρικο.Κρίμα που δεν ασχολήσαι με τα κλειδιά και κατσαβίδια.Είναι πολύ ωραίο χόμπυ να φτιάχνεις τα μηχανάκια.Και πάρα πολύ εύκολα τα δίχρονα σκούτερ Για την ερώτησή σου ο μάστορας άμα γνωρίζει από tunning θα τις ξέρει τις μάρκες.Hebo,yasuni,mallosi,polini,stage6,Leo Vince,Tecnigas,είναι από τις πιο γνωστές που μου έρχονται στο μυαλό. Δες επίσης μήπως το σκουτεράκι έχει κόφτες.Από ηλεκτρονικούς κόφτες μέχρι στο καρμπιρατέρ και εξάτμιση και στον ιμάντα μετάδοσης. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Logitech_dt Δημοσ. 4 Ιουνίου 2008 Μέλος Share Δημοσ. 4 Ιουνίου 2008 Ευχαριστω πολυ για το χρονο σου θα κοιταξω αυτα που μου λες με βοηθουν παρα πολυ.:δ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.