Προς το περιεχόμενο

c50 Honda...θα αναστηθει??


mare96

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Γαμώτο αν αλλάξεις την μπροστά ανάρτηση(που είναι όντως άθλια) και βάλεις πηρούνι σύγχρονο χαλάει την κλασική γραμμή από το παπάκι.Τέσπα εμένα ο πατέρας μου έχει ένα C50 12 βολτο και το μόνο που κάνει είναι αλλαγή λαδιών,μπουζί κ λάστιχα.Βέβαια το χρώμα του έχει καταστραφεί και κάποιες ενώσεις (πίσω φτερό) έχουν σκουριάσει αλλά δεν καταλαβαίνει Χριστό.Βέβαια δεν είναι πλέον 50 αλλά 72cc εδώ και 10 χρόνια.

 

οντως μπορει να χαλασει η γραμμη αλλα στην κατασταση που ειναι τα φρενα μου τωρα, πιο γρηγορα φρεναρει το ποδηλατο του γειτονα...και μενα για 50αρι μου το ειχε πουλησει ο παππους στο νησι.πριν λιγο καιρο ομως εξυσα τη βρωμα στον κινητηρα και ειδα οτι γραφει 72. μαλλον κανενας εγγονος την εκανε τη λαδια.. :-)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

οντως μπορει να χαλασει η γραμμη αλλα στην κατασταση που ειναι τα φρενα μου τωρα, πιο γρηγορα φρεναρει το ποδηλατο του γειτονα...και μενα για 50αρι μου το ειχε πουλησει ο παππους στο νησι.πριν λιγο καιρο ομως εξυσα τη βρωμα στον κινητηρα και ειδα οτι γραφει 72. μαλλον κανενας εγγονος την εκανε τη λαδια.. :-)

 

 

Καλά είσαι τότε.Πιστεύω πως με μια απλή συντήρηση και αλλαγή απλών ανταλακτικών (μπουζί) θα κελαιδαει πάλι.

 

Υ.Γ. Του πατέρα μου είναι σε λίγο καλύτερη κατάσταση από το δεξί στην φωτό.ΌΛο του λέω να το φτιάξουμε αλλα αυτός το έχει πλεον βαρεθεί και δεν θέλει να πετάξει λεφτά! http://www.bikepics.com/pictures/1094567/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλά είσαι τότε.Πιστεύω πως με μια απλή συντήρηση και αλλαγή απλών ανταλακτικών (μπουζί) θα κελαιδαει πάλι.

 

Υ.Γ. Του πατέρα μου είναι σε λίγο καλύτερη κατάσταση από το δεξί στην φωτό.ΌΛο του λέω να το φτιάξουμε αλλα αυτός το έχει πλεον βαρεθεί και δεν θέλει να πετάξει λεφτά! http://www.bikepics.com/pictures/1094567/

 

ακριβως το ιδιο ειναι και το δικο μου!μονο που εχει και αυτο το λευκο πλαστικο προστατευτικο για τα ποδια...

πριν απο λιγο προσπαθησα να το ξαναβαλω μπροστα (με καμια 100 μανιβελιες)αλλα τιποτα.Το μπουζι προσπαθησα να το βγαλω αλλα ειχε κολλησει.ουτε με πενσα δεν εβγαινε.καποτε ενας μαστορας μου το ειχε αλλαξει.πως στο διαλο βγαινει?ξεβιδωνει?..τεσπα.αυριο θα παω για αντισκωριακο που ειπε ο φιλος και θα ξαναπροσπαθησω...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης

Αϊ σιχτίρ mare96, με συγκίνησες.

"Για τις παλιές αγάπες, μη μιλάς...."

 

 

 

Υ.Γ

Το μπουζί βγαίνει με μπουζόκλειδο. Μπορεί στην συγκεκριμένη περίπτωση μερικά ελαφρά χτυπήματα (σφίξιμο-ξεσφίξιμο) να βοηθήσουν λίγο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ακριβως το ιδιο ειναι και το δικο μου!μονο που εχει και αυτο το λευκο πλαστικο προστατευτικο για τα ποδια...

=...ποδιά λέγεται :-)
πριν απο λιγο προσπαθησα να το ξαναβαλω μπροστα (με καμια 100 μανιβελιες)αλλα τιποτα.Το μπουζι προσπαθησα να το βγαλω αλλα ειχε κολλησει.ουτε με πενσα δεν εβγαινε.καποτε ενας μαστορας μου το ειχε αλλαξει.πως στο διαλο βγαινει?ξεβιδωνει?..τεσπα.αυριο θα παω για αντισκωριακο που ειπε ο φιλος και θα ξαναπροσπαθησω...
:rolleyes:

...αν το μηχανάκι την τελευταία φορά που το είχες "αγγίξει" δούλευε, κατά ΠΑΣΑ πιθανότητα, όπως προείπα, έχει βουλώσει το καρμπυρατέρ (έχουν "κατασταλάξει" ΟΛΕΣ οι βρωμιές που είχε το ντεπόζιτο μέσα 3 χρόνια τώρα, και δεν είναι θέμα μπουζιού (ωράια λέξη) - όχι ότι δεν αποκλείεται βέβαια να είναι λαδωμένο το τελευταίο και να μη δίνει σπίθα, αλλά συνήθως, αν είν' αυτό, κάποια στιγμή, έστω πρόσκαιρα, μπορεί να "πάρει"....

Γι ΑΥΤΟ ένα μηχανοκίνητο πρέπει να βγαίνει "στη γύρα", ΕΣΤΩ για μια μικρή βόλτα, 1 φορά το μήνα. Κι όχι να εγκαταλείπεται.

Κι όσο κι αν πατάς μανιβελιές, αν είναι μπουκωμένο το καρμπυρατέρ, απλά και μόνο θα καταφέρεις να κάνεις γαμάτη δεξιά γάμπα.

 

Τεσπα, επειδή όμως ολ' αυτά είναι υποθέσεις (όπως σου είπα μπορεί και πχ το πιστόνι ή οι βαλβίδες με τον καιρό να σκούριασαν, κόλλησαν, σακατεύτηκαν - μπορεί δε να είναι συνδυασμός διαφόρων, καρμπυρατέρ, μπουζί, πιστόνι ας πούμε), αυτό που μπορείς να κάνεις είναι :

 

α)μ' ένα ΜΠΟΥΖΟΚΛΕΙΔΟ ( 2? ), που είπε κι ο Aegeas, ξεβιδώνεις (ήμαρτον, ναι, βιδωμένο είναι, τί κάνεις εσύ με την πένσα, το...τραβάς ; ! ) το μπουζί και το αλλάζεις (3 ?) , μιας και είναι το πιό "εύκολο" (...κοίτα με την πένσα μη "φας" τα πάσα του μπουζιού, και μετά θες οπωσδήποτε να το σέρνεις σε μάστορα - αν και ένας σωστός μάστορας έχει, και θα ΕΡΘΕΙ με το φορτηγάκι του να στο πάρει).

Προφανώς και σφιχοβιδωμένο ήταν, και με τον καιρό "έγινε σώμα" με την κεφαλή, γι' αυτό και δεν μπορείς να το ξεβιδώσεις με μια απλή πένσα (...priceless, που έλεγε κι η διαφήμιση...)

 

β)...ξεβιδώνεις προσεχτικά το καρμπυρατέρ (να ξέρεις που βιδώνει τί όταν θα έρθει η ώρα να το βάλεις στη θέση του), και δεν χρειάζεσαι καν το αντισκωριακό (όχι ότι δεν είναι καλύτερο....αλλά και να ρίξεις βενζίνη, η δουλειά μάλλον θα γίνει). Καθαρίζεις έτσι - αφού έχεις ξεβιδώσει ΠΡΟΣΕΧΤΙΚΑ ό,τι βλέπεις να έχει από αφαιρούμενα μέρη το καρμπυρατέρ, και "τυπώνεις" πού/πώς ξαναμπαίνουν, το ξαναπερνάς στο μηχανάκι, ΑΦΟΥ διαπιστώσεις ότι ροή βενζίνης ΥΠΑΡΧΕΙ, και ΛΟΓΙΚΑ είσαι έτοιμος να το βάλεις "μπροστά"....ίσα -ίσα για να το πας σε συνεργείο (...οπότε αναρωτιέμαι αν αξίζει να μπεις στο κόπο για ολ' αυτά - και δε θα γλιτώσεις και τίποτα : ΑΝ το καρμπυρατέρ είναι οκ, ένας καθαρισμός είναι 5 ?. Την μεταφορά στο συνεργείο ΛΟΓΙΚΑ, ΔΕΝ θα στην χρεώσουν, οπότε....) (...εκτός κι αν ΑΠΛΑ ψήνεσαι να μπεις στη διαδικασία, οπότε αυτό είναι άλλο θέμα)

 

Ένα μπουζόκλειδο όμως να το πάρεις, και να το έχεις κάτω απ΄τη σέλα, μαζί μ' ένα εφεδρικό μπουζί.

 

Τώρα, κάποιοι είπαν και για πηρούνια, και για κουτάλια, και για δε συμμαζεύεται....

Πανάκριβα είναι αυτά (και τα φρένα σου ΚΑΛΑ είναι τα μανίσια, αρκεί να είναι σωστά σφιγμένα και τα θερμουίτ να μην είναι "τελειωμένα"...) Πηρούνι και δισκόφρενο, θα σου βγει ο κούκος αηδόνι, και το μηχανάκι προφανώς χρειάζεται και ΑΛΛΑ ,πιο ουσιαστικά έξοδα για να είναι κυκλοφορίσιμο, και ν' αντέξει άλλα τόσα χρόνια. Και στην τελική, τί, θα κρατήσεις ΜΟΝΟ τον σκελετό ; ! ...Πάνε αγόρασε καινούριο καλύτερα....(εκτός κι αν απλά θες να μείνεις με την "ιδέα της αγάπης"...)

 

Btw, ένα τέτοιο μηχανάκι, που να ΠΗΓΑΙΝΕΙ κι όλας, ΧΑΛΑΡΑ μπορείς να το βρεις με 200 ? από "χέρι" (κι ανάλογα την πρίπτωση, μη σου πω και λιγότερο). Οπότε σκέψου και αποφάσισε τί είναι καλύτερο για 'σενα.

 

Απ΄τη στιγμή όμως που δεν ξέρεις αν ξεβιδώνει το μπουζί ή...ξεκουμπώνει, και ότι "το πλαστικό μπροστά" λέγεταί ποδιά....θα έλεγα (όπως σου είπα προθύστερα) να φωνάξεις έναν μάστορα να το πάρει, και να σου δώσει 1 εκτίμηση το πόσα χρειάζεται για να είναι "νορμάλ".

 

Εκτός κι αν ισχύει ακόμη η ευγενική προσφορά του freeservi.... ENNOΩ του freedubus,

η οποία είναι και η "καλύτερη" σε ΤΕΤΟΙΕΣ περιπτώσεις : Το φτιάχνεις "παρέα" μ' έναν γνωστό, και πάνω στο "φτιάξιμο" μαθαίνεις κι ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ πράγματα κι όλας...

(..Στο τέλος τον βγάζεις για φαΐ, για μπύρες, για πουτ@νε$ , ξέρω 'γω , και όλα οκ... )

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αχ c50 μόνο κρυφά το έπαιρνα στην εφηβεία γιατί ο πατέρας μου δεν με άφηνε.Τι άνετη οδήγηση.Το μόνο που μου την έσπαγε ήταν η μπροστινή ανάρτηση.Όταν με το καλό τελειώσω σπουδές και πιάσω καμια προσωρινή δουλειά θα το σουλουπώσω το άτοιμο.Το θέμα είναι οτι για να δείχνει ωραίο πρέπει να αλλαχθούν και τα πλαστικά των flash γιατί έχουν θολώσει ,γρατσουνιστεί κ γώ δεν ξέρω τι άλλο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

=...ποδιά λέγεται :-)

:rolleyes:

...αν το μηχανάκι την τελευταία φορά που το είχες "αγγίξει" δούλευε, κατά ΠΑΣΑ πιθανότητα, όπως προείπα, έχει βουλώσει το καρμπυρατέρ (έχουν "κατασταλάξει" ΟΛΕΣ οι βρωμιές που είχε το ντεπόζιτο μέσα 3 χρόνια τώρα, και δεν είναι θέμα μπουζιού (ωράια λέξη) - όχι ότι δεν αποκλείεται βέβαια να είναι λαδωμένο το τελευταίο και να μη δίνει σπίθα, αλλά συνήθως, αν είν' αυτό, κάποια στιγμή, έστω πρόσκαιρα, μπορεί να "πάρει"....

Γι ΑΥΤΟ ένα μηχανοκίνητο πρέπει να βγαίνει "στη γύρα", ΕΣΤΩ για μια μικρή βόλτα, 1 φορά το μήνα. Κι όχι να εγκαταλείπεται.

Κι όσο κι αν πατάς μανιβελιές, αν είναι μπουκωμένο το καρμπυρατέρ, απλά και μόνο θα καταφέρεις να κάνεις γαμάτη δεξιά γάμπα.

 

Τεσπα, επειδή όμως ολ' αυτά είναι υποθέσεις (όπως σου είπα μπορεί και πχ το πιστόνι ή οι βαλβίδες με τον καιρό να σκούριασαν, κόλλησαν, σακατεύτηκαν - μπορεί δε να είναι συνδυασμός διαφόρων, καρμπυρατέρ, μπουζί, πιστόνι ας πούμε), αυτό που μπορείς να κάνεις είναι :

 

α)μ' ένα ΜΠΟΥΖΟΚΛΕΙΔΟ ( 2? ), που είπε κι ο Aegeas, ξεβιδώνεις (ήμαρτον, ναι, βιδωμένο είναι, τί κάνεις εσύ με την πένσα, το...τραβάς ; ! ) το μπουζί και το αλλάζεις (3 ?) , μιας και είναι το πιό "εύκολο" (...κοίτα με την πένσα μη "φας" τα πάσα του μπουζιού, και μετά θες οπωσδήποτε να το σέρνεις σε μάστορα - αν και ένας σωστός μάστορας έχει, και θα ΕΡΘΕΙ με το φορτηγάκι του να στο πάρει).

Προφανώς και σφιχοβιδωμένο ήταν, και με τον καιρό "έγινε σώμα" με την κεφαλή, γι' αυτό και δεν μπορείς να το ξεβιδώσεις με μια απλή πένσα (...priceless, που έλεγε κι η διαφήμιση...)

 

β)...ξεβιδώνεις προσεχτικά το καρμπυρατέρ (να ξέρεις που βιδώνει τί όταν θα έρθει η ώρα να το βάλεις στη θέση του), και δεν χρειάζεσαι καν το αντισκωριακό (όχι ότι δεν είναι καλύτερο....αλλά και να ρίξεις βενζίνη, η δουλειά μάλλον θα γίνει). Καθαρίζεις έτσι - αφού έχεις ξεβιδώσει ΠΡΟΣΕΧΤΙΚΑ ό,τι βλέπεις να έχει από αφαιρούμενα μέρη το καρμπυρατέρ, και "τυπώνεις" πού/πώς ξαναμπαίνουν, το ξαναπερνάς στο μηχανάκι, ΑΦΟΥ διαπιστώσεις ότι ροή βενζίνης ΥΠΑΡΧΕΙ, και ΛΟΓΙΚΑ είσαι έτοιμος να το βάλεις "μπροστά"....ίσα -ίσα για να το πας σε συνεργείο (...οπότε αναρωτιέμαι αν αξίζει να μπεις στο κόπο για ολ' αυτά - και δε θα γλιτώσεις και τίποτα : ΑΝ το καρμπυρατέρ είναι οκ, ένας καθαρισμός είναι 5 ?. Την μεταφορά στο συνεργείο ΛΟΓΙΚΑ, ΔΕΝ θα στην χρεώσουν, οπότε....) (...εκτός κι αν ΑΠΛΑ ψήνεσαι να μπεις στη διαδικασία, οπότε αυτό είναι άλλο θέμα)

 

Ένα μπουζόκλειδο όμως να το πάρεις, και να το έχεις κάτω απ΄τη σέλα, μαζί μ' ένα εφεδρικό μπουζί.

 

Τώρα, κάποιοι είπαν και για πηρούνια, και για κουτάλια, και για δε συμμαζεύεται....

Πανάκριβα είναι αυτά (και τα φρένα σου ΚΑΛΑ είναι τα μανίσια, αρκεί να είναι σωστά σφιγμένα και τα θερμουίτ να μην είναι "τελειωμένα"...) Πηρούνι και δισκόφρενο, θα σου βγει ο κούκος αηδόνι, και το μηχανάκι προφανώς χρειάζεται και ΑΛΛΑ ,πιο ουσιαστικά έξοδα για να είναι κυκλοφορίσιμο, και ν' αντέξει άλλα τόσα χρόνια. Και στην τελική, τί, θα κρατήσεις ΜΟΝΟ τον σκελετό ; ! ...Πάνε αγόρασε καινούριο καλύτερα....(εκτός κι αν απλά θες να μείνεις με την "ιδέα της αγάπης"...)

 

Btw, ένα τέτοιο μηχανάκι, που να ΠΗΓΑΙΝΕΙ κι όλας, ΧΑΛΑΡΑ μπορείς να το βρεις με 200 ? από "χέρι" (κι ανάλογα την πρίπτωση, μη σου πω και λιγότερο). Οπότε σκέψου και αποφάσισε τί είναι καλύτερο για 'σενα.

 

Απ΄τη στιγμή όμως που δεν ξέρεις αν ξεβιδώνει το μπουζί ή...ξεκουμπώνει, και ότι "το πλαστικό μπροστά" λέγεταί ποδιά....θα έλεγα (όπως σου είπα προθύστερα) να φωνάξεις έναν μάστορα να το πάρει, και να σου δώσει 1 εκτίμηση το πόσα χρειάζεται για να είναι "νορμάλ".

 

Εκτός κι αν ισχύει ακόμη η ευγενική προσφορά του freeservi.... ENNOΩ του freedubus,

η οποία είναι και η "καλύτερη" σε ΤΕΤΟΙΕΣ περιπτώσεις : Το φτιάχνεις "παρέα" μ' έναν γνωστό, και πάνω στο "φτιάξιμο" μαθαίνεις κι ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ πράγματα κι όλας...

(..Στο τέλος τον βγάζεις για φαΐ, για μπύρες, για πουτ@νε$ , ξέρω 'γω , και όλα οκ... )

 

εχω μεινει αφωνος...και μονο ο χρονος που αφιερωνεις για τα γραψεις ολα αυτα....να σαι καλα....

υπαρχει καποιος τεχνικος οδηγος στα ελληνικα(ή εστω αγγλικα) για να μαθω για ορολογιες, τι κανει το καθε κομματι στο μηχανακι κτλ?κανα βιβλιο ισως?μου τη σπαει να ειμαι σαν τις γκομενες που οδηγουν ενα αμαξι και δεν ξερουν ουτε απο που μπαινει νερο για τους υαλοκαθαριστηρες.ουτε το σαιτ δεν μπορω να παρακολουθησω εαν δεν ξερω τα βασικα.ασε που χρειαζεται να ξερει κανεις και 5 πραγματακια για να μην τον πιανει κωτσο ο καθε μαστορας.βεβαια θα μου πεις 30 χρονων γαιδουρι σε επιασε ο πονος για να μαθεις για παπακια?γηρασκω αει διδασκομενος...γενικα ευχαριστω για τις συμβουλες παντως!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Νεα απο το μετωπο....

 

1.Πηρα αντισκωριακο και εριξα μπολικο μεσα στο καρμπυρατερ απο χτες το βραδυ(οσο μεσα πηγαινε με το γκαζι ανοιχτο).στον αρχικο ηχο που κανει σα να ξεμπουκωσε λιγο, αλλα μετα απο αρκετες μανιβελιες δεν πηρε μπρος.

2.Αγορασα μπουζοκλειδο το οποιο ηταν σε λαθος μεγεθος (ενα μικρο και ενα μεγαλο υπαρχει στην αγορα, εγω ο γκαντεμης πηρα το λαθος...) για να μπορεσω να τσεκαρω το μπουζι.

3. Δεν ξερω εαν βοηθαει αυτο το στοιχειο αλλα ολα αυτα τα χρονια ειχε παραμεινει αρκετη βενζινη στο ντεποζιτο.Καλο ή κακό αυτο?Μηπως πρεπει με καποιο τροπο να την αφαιρεω και να βαλω καινουργια?Η με τον καιρο παλιωνει και γινεται σαν το παλιο καλο κρασι????

 

 

Θα δοκιμασω μια τελευταια να αλλαξω και το μπουζι και μετα θα ροβολισω προς το μαστορα....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...