Προς το περιεχόμενο

c50 Honda...θα αναστηθει??


mare96

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπερα σε ολους τους αυπνους του δικτυου.Το προβλημα μου εχει να κανει με το αγαπημενο μου μηχανακι.Οι τυχες μας συναντηθηκαν στην ομορφη Συρο (το νησι) οπου σπουδαζα.Τελειο οχημα για καλοκαιρακι και νησακι....Απο το νησι το εφερα στην Αθηνα και το εγκατελειψα 3 χρονια τωρα.Και σημερα πηγα να το επαναφερω.Νεα λαστιχα,νεα λαδια, πλυσιμο,καθαρισμα αλυσιδας κλπ.Η μπαταρια ομως εχει παραδωσει πνευμα.Λογικο...

Και τωρα τα ερωτηματα.

1.Γνωριζει κανεις καποιο συνεργειο (Αθηνα)που να ασχολειται αποκλειστικα με τοσο παλια μηχανακια (περιπου το ΄80) και να διαθετει τα αντιστοιχα ανταλλακτικα? Παρεπιπτωντως την αλλαγη μπαταριας μπορω να την κανω εγω?(σκεφτομαι πως θα το μεταφερω)

2.Αξιζει εν τελει να το συντηρησω οσο παρει ακομα ή να κινηθω σε αγορα καποιου αλλου? (αν και παραμενει η πρωτη αγαπη...)

 

Ευχαριστωωω..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Απο ανταλλακτικά δεν έχεις πρόβλημα. Σε όλα τα μαγαζιά που πουλάνε ανταλλακτικά για παπάκια θα βρείς ό,τι θές και ακόμα παραπάνω. Την μπαταρία την αλλάζεις για πλάκα μόνος, αν και το μηχανάκι δουλεύει κανονικά χωρίς μπαταρία.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Απο ανταλλακτικά δεν έχεις πρόβλημα. Σε όλα τα μαγαζιά που πουλάνε ανταλλακτικά για παπάκια θα βρείς ό,τι θές και ακόμα παραπάνω. Την μπαταρία την αλλάζεις για πλάκα μόνος, αν και το μηχανάκι δουλεύει κανονικά χωρίς μπαταρία.

 

 

τι εννοεις δουλευει κανονικα χωρις μπαταρια????

γιατι το ετρεξα σε ενα κατηφορο μπας και...αλλα τιποτα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1.Γνωριζει κανεις καποιο συνεργειο (Αθηνα)που να ασχολειται αποκλειστικα με τοσο παλια μηχανακια (περιπου το ΄80) και να διαθετει τα αντιστοιχα ανταλλακτικα? Παρεπιπτωντως την αλλαγη μπαταριας μπορω να την κανω εγω?(σκεφτομαι πως θα το μεταφερω)

2.Αξιζει εν τελει να το συντηρησω οσο παρει ακομα ή να κινηθω σε αγορα καποιου αλλου?

 

1= ?!

...σε ΚΑΘΕ "συνοικιακό" συνεργείο, φαντάζομαι πως θα σου κάνουν ό,τι δουλειά χρειαστεί...Κι από ανταλλακτικά, φαντάζομαι ότι για τα...επόμενα πχ 10 χρόνια τουλάχιστο δεν θα έχεις πρόβλημα - είναι μηχανάκια που κυκλοφορούσαν, κυκλοφοράνε, και θα κυκλοφοράνε...

Η δε μπαταρία μπαίνει όπως μπαίνει σε ο,τιδήποτε παίρνει μπαταρία = πανεύκολα.

 

2= ...αυτό εξαρτάται ΚΑΙ από 'σενα, αλλά και από την κατάστασή του. Αν έμεινε τόσο καιρό εκτός, ίσως να χρειαστεί καινούριο πιστόνι (κι αν δεν χρειαστεί άμεσα, ίσως χρειαστεί "σύντομα") = από 50-100 ? (πιστόνι+ τοποθέτηση +ίσως ΚΑΙ ρεκτιφιέ).

Από 'κει και πέρα, αν το μηχανάκι είχε κάπου "ζόρια" λίγο πριν το παρατήσεις (αμορτισέρ, προβληματική ηλεκτρονική, στρόφαλος, εκκεντροφόρος, κοκκόρια, βαλβίδες, δισκάκια, αλυσίδα κλπ κλπ), είναι καθαρά θέμα "ρίσκου" να ρίξεις λεφτά επάνω του. Το "ιδανικό" θα ήταν να είναι "κυκλοφορίσιμο" ως έχει, και όσο πάει. Αλλά και έτσι να είναι, καλό θα ήταν να πάρεις τη γνώμη ενός μάστορα, που θα το ανέβει, θα το νιώσει, θα το ακούσει, και θα σου πει αν παίζει να χρειάζεται αλλαγή κάτι είτε άμεσα, είτε είναι στο "περίπου".

Αν "τραβάει", νομίζω ότι αξίζει, ΚΥΡΙΩΣ λόγω "αγάπης" να το σουλουπώσεις, και να το κυκλοφορήσεις όσο πάει. Αν με αλλαγή μόνο ενός πιστονιού (η όλη φάση είπαμε από 50 μέχρι 100 ?) ΔΕΝ έχει τράβηγμα, κράτημα κλπ, τότε δεν "αξίζει".

Στο χέρι σου είναι.

Την τελική κουβέντα να στην πει όμως μάστορας.

 

 

 

*ΤΩΡΑ είδα και τα άλλα 2 ποστ.

Ναι, η μπαταρία του ΔΕΝ έχει να κάνει με τη λειτουργία του. Είναι μόνο για κόρνα, φλας (ούτε καν για το εμπρός φως, αυτό τραβάει απ' τον κινητήρα) ΚΑΙ είναι "καλό" για τον σκελετό να υπάρχει ρεύμα από μπαταρία επάνω...Αλλά όχι για να "πάρει μπρος".

Το ότι το "έσερνες" και δεν έπαιρνε, σημαίνει (κατά πάσα πιθανότητα) ότι το καρμπυρατέρ θέλει λύσιμο και καθάρισμα η βελόνα του (μπορείς να το ξεβιδώσεις μόνος σου, και να το πας σε συνεργείο να στο καθαρίσουν, ίσως και να σου αλλάξουν βελόνα,5 ? θα σου πάρουν. Εκτός κι αν πιάνουν τα χέρια σου, και το καθαρίσεις μόνος σου.Φαντασία, λίγη βενζίνη, και διάθεση θέλει...).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

σε ευχαριστω παααρα πολυ για τις συμβουλες.

εαν και δεν γνωριζω τιποτα απο ολους αυτους τους τεχνικους ορους που ανεφερες θα γουσταρα πολυ να το λυσω ολο και να μαθω καθε κομματι του.ειδικα αυτα τα μηχανακια θυμιζουν λιγο τα παλια αυτοκινητα "ντεσεβω",που αποτελουνταν σχεδον ολοκληρα απο μηχανικα μονο μερη και μπορουσε καποιος να τα κανει φυλλο και φτερο....

 

λυπαμαι μονο που δεν εχω κανα φιλο ρε γαμωτο να με μαθει....τεσπα...

 

παω να ψαξω για manual(!!) για hondaκι μου...

 

***τωρα που το σκεφτομαι υπαρχει μηπως κανας οδηγος στα ελληνικα με τα γενικα τεχνικα μερη σε ενα μηχανακι??

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φιλε τετοιο μηχανακι μην το πετάξεις με τιποτα. Φτιαξε το και κρατα το για εσενα-ξαδερφακι-τα παιδια σου αργότερα.Ειναι απο τα λιγα που οσα χρόνια και να περάσουν, πάντα θα έχει ενα σεβασμό απο τους μεγαλύτερους. Παρα πολλά παιδιά έμαθαν να οδηγάνε με τα C. Τέτοια ποιότητα σε 50αρι δεν θα ξαναβγεί ΠΟΤΕ.

Απο εκει και πέρα μπες σε κανενα άλλο φορουμ, βρές μανουαλ κτλ και ξεκίνα να ασχολείσαι για το κέφι σου. Το καλοκαίρι θα κάνω το ίδιο για το δικό μου DIO (αν και τότε θα προτιμούσα να είχα ενα C ή GLX παρά το DIO).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καβαλούσα ένα C 50 αρκετά χρόνια. Ήρωας λέμε. Στο 12βολτο που είχα εγώ η μπαταρία ήταν για φώτα φρένων, φλάς και κόρνα. Αλλά μερικά φεγγάρια δούλευε χωρίς καν μπαταρία επάνω :P . Δεν ξέρω αν το δικό σου είναι 12βολτο, 6βολτο, αν έχει τα ίδια ηλεκτρικά με το δικό μου ή όχι. Αλλά παπάκια χωρίς μπαταρία δεν πάνε. Καλό είναι να το πάς σε κανένα μάστορα να στο βάλει μπροστά κατ'αρχήν για να μπορείς να το καβαλάς και να το ευχαριστιέσαι. Ύστερα το φτιάχνεις κιόλας.

 

Κατά τα λοιπά, το C 50 αν το βελτιώσεις σε συγκεκριμένα πράγματα, δεν έχει να ζηλέψει τίποτα τεχνικά από τα καινούρια παπάκια. Αν θές να του ρίξεις μερικά λεφτάκια, τότε άλλαξε την άθλια ανάρτηση που έχει μπροστά με κανένα σύγχρονο πηρούνι με δισκόφρενο, βάλε του και κανένα καινούριο 100άρι++ μοτεράκι επάνω, κάνε του και ένα καλό βάψιμο και είσαι αρχηγός.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το ότι το "έσερνες" και δεν έπαιρνε, σημαίνει (κατά πάσα πιθανότητα) ότι το καρμπυρατέρ θέλει λύσιμο και καθάρισμα η βελόνα του (μπορείς να το ξεβιδώσεις μόνος σου, και να το πας σε συνεργείο να στο καθαρίσουν, ίσως και να σου αλλάξουν βελόνα,5  θα σου πάρουν. Εκτός κι αν πιάνουν τα χέρια σου, και το καθαρίσεις μόνος σου.Φαντασία, λίγη βενζίνη, και διάθεση θέλει...).

 

 

Σωστός. Η βενζίνη δεν καθαρίζει καλά όμως. Κάνε τα εξής:

 

1. Πάρε ένα απλό σπρέι αντισκωριακό με μαρκούτσι μπροστά.

2. Λύσε τον παπά (ή βγάλε τη φιλτροχοάνη ανάλογα τι έχει).

3. Βάλε το μαρκούτσι του αντισκωριακού μέσα στην τρύπα του καρμπιρατέρ.

4. Ρίξε άφθονο. Μη το λυπηθείς. Ενώ ρίχνεις, ανοιγόκλεισε και το γκάζι, για να πάει παντού και να ξεκολλήσουν όλα τα μέρη, ζιγκλέρ, φλοτέρ, βελόνες κλπ.

5. Σκάστου πολλές μανιβελιές και κάποια στιγμή θα πάρει.

 

Υ.Γ. αν δεν πάρει...

 

6. Βενζίνη έχει; Μπουζί έχει; Βγάλε την πίπα και κοίτα το μπουζί. Φύσα την πίπα. Αν το μπουζί είναι μέσ' στο λάδι, αλλαξέ το.

 

Είναι γαμάτα αυτά τα παπιά, και αθάνατα. Σε ένα τέτοιο πάνω ασελγούσα βγάζοντας τα μηχανολογικά μου απωθημένα. Αν είχα εργαλεία και χώρο εδώ στην πρωτεύουσα, στην έκανα κι εγώ τη δουλειά. Άνετα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σωστός. Η βενζίνη δεν καθαρίζει καλά όμως. Κάνε τα εξής:

 

1. Πάρε ένα απλό σπρέι αντισκωριακό με μαρκούτσι μπροστά.

2. Λύσε τον παπά (ή βγάλε τη φιλτροχοάνη ανάλογα τι έχει).

3. Βάλε το μαρκούτσι του αντισκωριακού μέσα στην τρύπα του καρμπιρατέρ.

4. Ρίξε άφθονο. Μη το λυπηθείς. Ενώ ρίχνεις, ανοιγόκλεισε και το γκάζι, για να πάει παντού και να ξεκολλήσουν όλα τα μέρη, ζιγκλέρ, φλοτέρ, βελόνες κλπ.

5. Σκάστου πολλές μανιβελιές και κάποια στιγμή θα πάρει.

 

Υ.Γ. αν δεν πάρει...

 

6. Βενζίνη έχει; Μπουζί έχει; Βγάλε την πίπα και κοίτα το μπουζί. Φύσα την πίπα. Αν το μπουζί είναι μέσ' στο λάδι, αλλαξέ το.

 

Είναι γαμάτα αυτά τα παπιά, και αθάνατα. Σε ένα τέτοιο πάνω ασελγούσα βγάζοντας τα μηχανολογικά μου απωθημένα. Αν είχα εργαλεία και χώρο εδώ στην πρωτεύουσα, στην έκανα κι εγώ τη δουλειά. Άνετα.

 

 

να στε καλα ρε παιδια

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Υ.Γ. Βρές μου εργαλεία και στην κάνω και στο πεζοδρόμιο την αναβίωση. 4 FREE. Α ρε τι μου θύμισες....κλαψ

 

 

 

χμμ...μακαρι να ηταν τοσο ευκολο...σε ευχαριστω παντως και μονο για την καλη προθεση.

καταφερα να βρω χτες ενα manual για το c90 (για c50 δεν βρηκα πουθενα)που ειναι ψιλοπαρομοιο.Βρηκα σε σχηματα το καρπυρατερ και τη βελονα που λεγατε...Αντε, λιγο ψαξιμο,λιγο βοηθεια απο το φορουμ, κατι μπορει να γινει.Θα βρω χρονο καποια στιγμη και θα στρωθω στη δουλεια!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

... Αν θές να του ρίξεις μερικά λεφτάκια, τότε άλλαξε την άθλια ανάρτηση που έχει μπροστά με κανένα σύγχρονο πηρούνι με δισκόφρενο....

 

ποσο παει περιπου αυτο??

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Checkare πρώτα από όλα το μπουζί αν δίνει ρεύμα! όπως είναι βγάλτο από την μηχανή και φέρτο κοντά σε ένα μεταλλικό μέρος από το μηχανάκι και τράβα μανιβέλλα. Αν κάνει σπίθες δεν έχει πρόβλημα. Αλλιώς άλλαγμα μπουζί (κάτι που θα στο πρότεινα έτσι και αλλίως, είναι πολύ φτηνά) και ίσως και παπά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γαμώτο αν αλλάξεις την μπροστά ανάρτηση(που είναι όντως άθλια) και βάλεις πηρούνι σύγχρονο χαλάει την κλασική γραμμή από το παπάκι.Τέσπα εμένα ο πατέρας μου έχει ένα C50 12 βολτο και το μόνο που κάνει είναι αλλαγή λαδιών,μπουζί κ λάστιχα.Βέβαια το χρώμα του έχει καταστραφεί και κάποιες ενώσεις (πίσω φτερό) έχουν σκουριάσει αλλά δεν καταλαβαίνει Χριστό.Βέβαια δεν είναι πλέον 50 αλλά 72cc εδώ και 10 χρόνια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...