tatis8 Δημοσ. 29 Μαΐου 2008 Δημοσ. 29 Μαΐου 2008 Ξερει κανείς τι συμβαινει με τις συσκευες που εχουν εγγυηση DOA;Και ποιος εχει την υποχρεωση να υλοποιησει την εγγυηση αν η συσκευή χαλασει μεσα στο προβλεπόμενο διαστημα;Και γινομαι ποιο σαφής.Αγόρασα μια συσκευή Toutch Cruise της HTC απο το E-SHOP.GR και η συσκευη χαλασε σε μια βδομάδα.Το εδωσα στο E-SHOP για να πραγματοποιησει την εγγυηση DOA η οποια απο οτι ξερω σημαινει οτι πρεπει η συσκευη να αντικατασταθει αμεσα.Μετα απο ενα μήνα που περιμενα περνω την απαντηση οτι θα παρω την ιδια συσκευη επισκευασμενη γιατι η αντιπροσωπεια δεν αντικαθιστά την συσκευη!Επικοινώνησα με την HTC και μου ειπαν οτι το E-SHOP οφειλε να μου αντικαταστησει την συσκευη και οχι αυτοι !Τι γίνεται ρε παιδια ποιος με απ τους δυο με δουλευει;Ειμαστε οι καταναλωτες απροστατευτοι στα παιχνιδια των εταιρειων;
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.