al-ex Δημοσ. 3 Ιουλίου 2008 Δημοσ. 3 Ιουλίου 2008 Δίκιο έχεις, τα μπέρδεψα λίγο στο ποστ μου. Η κάρτα είναι άμεσα συνδεδεμένη με τον τραπεζικό λογαριασμό γιατί δεν είναι πιστωτική.Μέχρι στιγμής πάντως δεν έχουν επιστραφεί τα χρήματα. Ευχαριστώ al-ex για τον χρόνο σου. Εκτυπωσε το status που φαινεται οτι το dispute εκλεισε, περασε μια βολτα απο τη τραπεζα και ρωτησε τους τι εγινε με το θεμα
bill_viper Δημοσ. 3 Ιουλίου 2008 Μέλος Δημοσ. 3 Ιουλίου 2008 Έχω επικοινωνήσει ήδη μαζί τους και τους ενημέρωσα περί του θέματος και τώρα απλά περιμένω τηλέφωνό τους.
jimarass Δημοσ. 4 Ιουλίου 2008 Δημοσ. 4 Ιουλίου 2008 Παιδιά νομίζω ότι υπάρχει νόμος που καλύπτει τις online αγορές. Αν δεν παραλάβεις το προιόν ΔΕΝ πληρώνεις με τίποτα. Βρες το νόμο και πέρνα ξανά από την τράπεζα!!! Μη λέμε ότι θέλουμε!!Είναι νόμος της ευρωπαικής ένωσης. Η παραλαβή προιόντος φαίνεται στο ταχυδρομίο!!
bill_viper Δημοσ. 10 Ιουλίου 2008 Μέλος Δημοσ. 10 Ιουλίου 2008 Παιδιά νομίζω ότι υπάρχει νόμος που καλύπτει τις online αγορές. Αν δεν παραλάβεις το προιόν ΔΕΝ πληρώνεις με τίποτα. Βρες το νόμο και πέρνα ξανά από την τράπεζα!!! Μη λέμε ότι θέλουμε!!Είναι νόμος της ευρωπαικής ένωσης.Η παραλαβή προιόντος φαίνεται στο ταχυδρομίο!! Όντως ισχύει κάτι τέτοιο; Μήπως έχεις τον νόμο πρόχειρο γιατί όσο κι αν έψαξα δεν έβγαλα άκρη; Πριν 3-4 μέρες με πήραν τηλέφωνο από την Πειραιώς αλλά δυστυχώς ούτε εκείνοι γνώριζαν να μου πουν.
manitaroulis Δημοσ. 10 Ιουλίου 2008 Δημοσ. 10 Ιουλίου 2008 3 Πράγματα 1)Επιστολη στη τραπεζα που τη παραδίδεις στο κατάστημα λέγοντας ότι δεν αποδεχεσαι τη συναλλαγή 2)Επιστολη στο ebay μαζί με την απάντηση του paypal 3)Ζητάς απο το ebay τα στοιχεία του χρήστη (τηλ. κλπ) για να επικοινωνήσεις Καλή Τύχη
sub Δημοσ. 10 Ιουλίου 2008 Δημοσ. 10 Ιουλίου 2008 3 Πράγματα 1)Επιστολη στη τραπεζα που τη παραδίδεις στο κατάστημα λέγοντας ότι δεν αποδεχεσαι τη συναλλαγή 2)Επιστολη στο ebay μαζί με την απάντηση του paypal 3)Ζητάς απο το ebay τα στοιχεία του χρήστη (τηλ. κλπ) για να επικοινωνήσεις Καλή Τύχη ...μα η συναλλαγή δεν έγινε μέσο ebay...
xalia Δημοσ. 11 Ιουλίου 2008 Δημοσ. 11 Ιουλίου 2008 για την ιστορία και μόνο ο "πωλητής" τι αξιολόγηση έχει? είναι ακόμα χρήστης στο ebay?
bill_viper Δημοσ. 11 Ιουλίου 2008 Μέλος Δημοσ. 11 Ιουλίου 2008 για την ιστορία και μόνο ο "πωλητής" τι αξιολόγηση έχει? είναι ακόμα χρήστης στο ebay? Δυστυχώς δεν θυμάμαι το nick του, όταν το είχε βάλει στο eBay είχε 40 feedback με 100% positive.
vags21 Δημοσ. 31 Ιουλίου 2008 Δημοσ. 31 Ιουλίου 2008 Είχες καμία νέα εξέλιξη;Σε ρωτάω γιατί μάλλον έχω μπλέξει σε παρόμοιο μπέρδεμα με αγορά εκτός ebay.
lostson Δημοσ. 31 Ιουλίου 2008 Δημοσ. 31 Ιουλίου 2008 Παιδιά το έχουμε πει χίλιες φορές όχι εκτος ebay αγορές είστε τελείως ακάλυπτοι
pabou13 Δημοσ. 31 Ιουλίου 2008 Δημοσ. 31 Ιουλίου 2008 θα συμφωνησω απολυτως διοτι και εγω την εχω παθει (ο πατερας μου δλδ) μας φαγαν ενα ρολοι μεγαλης αξιας και τωρα το παμε νομικα και με αστυνομια να τον βρουμε (εκτος ebay συναλλαγη). Να ξερετε οτι το ebay δινει τα στοιχεια του χρηστη μονο αν τους το πει η αστυνομια (καλα ο τυπος μας παγιδεψε τρελα, ηταν απο τους πρωτους χακερ :mad:) ΓΙ'ΑΥΤΟ ΠΡΟΣΟΧΗ ΜΟΝΟ ΕΝΤΟΣ ΕΒΑΥ ΣΥΝΝΑΛΑΓΕΣ
fcmykonos Δημοσ. 1 Αυγούστου 2008 Δημοσ. 1 Αυγούστου 2008 Όπως πολύ σωστά είπαν αρκετοί πρέπει να προσέχουμε την χώρα προέλευσης του κάθε χρήστη. Επίσης κόλπο αρκετών είναι ότι η αποστολή έγινε με τα κρατικά ταχυδρομεία και δεν υπάρχει tracking number. Εγώ πριν 2 μήνες αγόρασα μέσω ebay από Power seller ο οποίος ήταν από California , προϊόν αξίας 100 ευρώ. Πέρασαν 20 ημέρες και δεν είχε έρθει τίποτα. Τον ρώτησα για tracking number και μου είπε πως λόγω του οτι το έστειλε με τα ταχυδρομεία της Αμερικής δεν υπάρχει. Αρχικά υποψιάστηκα πως πρόκειται για απάτη αλλά μου έκανε εντύπωση πως ότι τον ρώταγα μετά από μερικές ώρες απαντούσε. Πέρασε σχεδόν 1 μήνας και του είπα πως δεν έχω παραλάβει τίποτα και κάτι πρέπει να γίνει. Ο τύπος έκανε το απίστευτο όμως. Μου είπε πως θα ξαναστείλει ένα ίδιο προϊόν χωρίς χρέωση (ούτα καν τα έξοδα αποστολής) και το μόνο που θέλει είναι εάν παραλάβω δύο να του στείλω το ένα πίσω. 2 εβδομάδες μετά μου ήρθε το ένα δέμα και την επόμενη το δεύτερο. Λόγικά είχε φάει κόλλημα εξ'αρχής στα ΕΛΤΑ. Επειδή μου άρεσε πολύ αυτό που παρέλαβα αποφάσισα να κρατήσω και τα δύο δέματα και απλά να του στείλω τα λεφτά. Όταν του το είπα ήταν τόσο εντάξει ο τύπος που ζήτησε να του βάλω μόνο τα λεφτά για το προϊόν και όχι για τα έξοδα αποστολής του δεύτερου. Ενοείται πως μέσα σε 5 λεπτά του είχα βάλει τα χρήματα. Όπως βλέπετε υπάρχουν και ακραίες περιπτώσεις θετικής κατάληξης. Γιατί το να σου στείλει κάποιος από την άλλη άκρη του κόσμου ένα δέμα δύο φορές επειδή του έλεγα ότι δεν το έχω παραλάβει (μπορούσα να του έλεγα και ψέματα για να το πάρω 2 φορές και μετά να εξαφανιστώ) είναι κάτι το οποίο αποδικνύει πως ευτυχώς υπάρχουν περιπτώσεις που μας κάνουν να εμπιστευτούμε τις αγορές μέσω internet.
Superior Δημοσ. 1 Αυγούστου 2008 Δημοσ. 1 Αυγούστου 2008 Δυστυχώς δεν θυμάμαι το nick του, όταν το είχε βάλει στο eBay είχε 40 feedback με 100% positive. ... παιδια συνιστω καλυτερη οργανωση γενικα σε τετοιες περιπτωσεις, να εχετε ολα τα απαραιτητα στοιχεια παντοτε διαθεσιμα (κωδικους, emails, διευθυνσεις, ονοματα, απο τραπεζες, ebay, paypal, κλπ), πχ καταχωρημενα ολα μαζι σε ενα text αρχειακι, τι θα πει "δεν θυμαμαι το nick του", απο εκει εξαλλου ξεκινησαν ολα. Φιλικα. (και καλη τυχη στον φιλο, θα την εχεις πιστευω, απλα υπομονη)
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.