Προς το περιεχόμενο

Προστασία PayPal..; 550? έκαναν φτερά....


bill_viper

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 42
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.

ρε παιδια μακαρι να βγαλει ακρη το παιδι αλλα μ φαινετε λιγο παραλογο!κανονιζω ετσι αμα ειναι και εγω με το συντοπιτη μου το danaos (που γνωρηστηκαμε το ινσομνια το 2006 οταν ηταν πιταρησμενα τα dslam στα χανια και δε βρησκαμε πορτα να μπουμε :P) και μου στελνει μεσω paypal λευτα παει μετα στη τραπεζα αντε αυτος να αποδηξει οτι δε πηρε ποτε το κινητο και εγω να αποδηξω οτι το εχω στηλει!

δλδ η τραπεζα γυριζει τα λευτα θα ζημιωθει και θα μπει - πως θα ψαξει το δικαιο της αυτη να παρει τα λευτα της?

Δημοσ.
ρε παιδια μακαρι να βγαλει ακρη το παιδι αλλα μ φαινετε λιγο παραλογο!κανονιζω ετσι αμα ειναι και εγω με το συντοπιτη μου το danaos (που γνωρηστηκαμε το ινσομνια το 2006 οταν ηταν πιταρησμενα τα dslam στα χανια και δε βρησκαμε πορτα να μπουμε :P) και μου στελνει μεσω paypal λευτα παει μετα στη τραπεζα αντε αυτος να αποδηξει οτι δε πηρε ποτε το κινητο και εγω να αποδηξω οτι το εχω στηλει!

δλδ η τραπεζα γυριζει τα λευτα θα ζημιωθει και θα μπει - πως θα ψαξει το δικαιο της αυτη να παρει τα λευτα της?

 

φιλε μου, η τραπεζα θα παρει τα λεφτα της μεσω chargeback, το paypal θα ζημιωθει κ θα τα ψαχνει...

Δημοσ.

Πρέπει να είμαστε προσεκτικοί από που αγοράζουμε. Αν έστω έχουμε μια αμφιβολία για τον πωλητή καλύτερο είναι να την αφήσουμε την αγορά. Επίσης σημαντικό είναι η έδρα του πωλητή. Αν στην περίπτωση του παλικαριού η Μαλαισία (πολύ μπουρδέλο χώρα) τότε επρεπε να κοιτάξει αν είναι power seller ή κατι κοντά εκεί. Feedback 48 με 100% δεν σημαίνει τίποτα. Αν είχε Feedback 548 με 100% τότε κάτι λέει.

 

Μεγάλη προσοχή στις αγορές μας, ειδικά όταν τα ποσά είναι μεγάλα!!

Δημοσ.

Καλημέρα σας,

 

Καταρχήν να σας ευχαριστήσω όλους για τις συμβουλές σας και τον χρόνο που αφιερώσατε για το πρόβλημά μου!

Αύριο πρωί-πρωί θα μεταβώ στο πλησιέστερο κατάστημα της Τράπεζας Πειραιώς (μέσω δικιάς της κάρτας έγινε η συναλλαγή στο PayPal) και θα ζητήσω όπως είπατε να μην αποδεκτώ αυτή την πληρωμή.

Επειδή η πληρωμή έγινε στις 9 Απριλίου κι έχουν περάσει ~2 μήνες υπάρχει περίπτωση να μην μπορεί να κάνει κάτι η τράπεζα;

 

Έχετε δίκιο σ'αυτό που λέτε περί αξιοπιστίας και αγοράς, είναι η πρώτη φορά που μου τυγχαίνει εδώ και 6 χρόνια αν και "διακινώ" μεγάλα ποσά κάθε μήνα μέσω PayPal. Υποθέτω πώς για όλους μας υπάρχει αυτή η πρώτη φορά.

 

Ευελπιστώ όλα να πάνε καλά και θα σας κρατήσω ενήμερους.

 

Και πάλι ευχαριστώ!

Δημοσ.
Καλημέρα σας,

 

Επειδή η πληρωμή έγινε στις 9 Απριλίου κι έχουν περάσει ~2 μήνες υπάρχει περίπτωση να μην μπορεί να κάνει κάτι η τράπεζα;

 

Δεν υπαρχει προβλημα

Δημοσ.

Καλησπέρα σας,

 

Ακολούθησα τα βήματα που μου υποδείξατε.

 

Δευτέρα πρωί απευθύνθηκα στην Τράπεζα Πειραιώς, έκανα μία αίτηση ότι αμφισβητώ την χ συναλλαγή.

 

Δευτέρα μεσημέρι με καλούν από την Πειραιώς, για να με ρωτήσουν λεπτομέρειες για την συναλλαγή που είχε γίνει.

 

Τρίτη πρωί τους στέλνω με fax όλα τα mails που είχαμε ανταλλάξει με τον πωλητή καθώς και την απόφαση του PayPal υπέρ μου (αλλά χωρίς να λάβω χρήματα, απλά στο dispute που είχα ανοίξει στο PayPal πριν απευθυνθώ στην τράπεζα, μου είπαν ότι έχω δίκιο κτλ. κτλ. αλλά χωρίς να επιστραφούν χρήματα).

 

Σήμερα το μεσημέρι (ημέρα Πέμπτη) άνοιξε στο Resolution Center στο PayPal, dispute με ονομασία "ChargeBack". Στα βήματα εκεί αναφέρει ότι υπάρχει ένα περιθώριο 10 ημερών ν'απαντήσει ο πωλητής, και μετά μέσα σε 30 μέρες οι "ειδικοί" του PayPal ChargeBack θα βγάλουν την απόφασή τους.

 

Πάλι τα ίδια θα έχω τώρα δηλαδή; Μετά από κάμποσες μέρες θα μου στείλουν ένα mail ότι απεφάνθηκαν υπέρ μου αλλά δεν βρήκαν χρήματα στον λογαριασμό του πωλητή για να μου επιστρέψουν;

 

Σας ευχαριστώ πολύ για την μέχρι τώρα βοήθειά σας, η οποία είναι κάτι παραπάνω από πολύτιμη!

 

Βασίλης

Δημοσ.

Πάλι τα ίδια θα έχω τώρα δηλαδή; Μετά από κάμποσες μέρες θα μου στείλουν ένα mail ότι απεφάνθηκαν υπέρ μου αλλά δεν βρήκαν χρήματα στον λογαριασμό του πωλητή για να μου επιστρέψουν;

 

Σας ευχαριστώ πολύ για την μέχρι τώρα βοήθειά σας, η οποία είναι κάτι παραπάνω από πολύτιμη!

 

Βασίλης

 

Αυτο σημαινει οτι η τραπεζα ενηργησε αμμεσα. Η διαφορα ειναι οτι τωρα ζηταει τα χρηματα η τραπεζα απο το paypal, αδιαφορωντας αν ο πωλητης εχει λεφτα η οχι στο λογαριασμο του. Εφ οσον κερδισεις την υποθεση, και αυτο θα γινει, το paypal ειναι υποχρεωμενο να επιστρεψει τα χρηματα στη τραπεζα κι αυτη σε σενα. Το τι θα κανει το paypal με το πωλητη ειναι δικο τους θεμα και δε μας αφορα

Δημοσ.

Σας ευχαριστώ τα μάλλα! Ευελπιστώ να φύγει από πάνω μου αυτό το άγχος μιας και τα χρήματα δεν ήταν δικά μου!

Φοβάμαι μόνο να μην με βάλει στην "μπούκα" το PayPal ή να μου κλείσει κανά λογαριασμό...

Δημοσ.
Μην αγχώνεσαι,τα λεφτά θα τα πάρεις πίσω.Είναι καλή η Πειραιώς ;)

Δεν ειναι θεμα καλης η κακης τραπεζας. Το θεμα ειναι τι στοιχεια παρουσιαζεις εσυ και τι το αλλο μερος. Εαν ο πωλητης παρουσιαζε στοιχεια οτι το εστειλε και παρεληφθη, οσο καλη κι αν ειναι η δικη σου τραπεζα η υποθεση για σενα θα ηταν χαμενη απο χερι ;)

Οταν ομως δεν ειναι σε θεση να το κανει αυτο, τοτε ειναι χαμενος αυτος απο χερι

Δημοσ.
Φοβάμαι μόνο να μην με βάλει στην "μπούκα" το PayPal ή να μου κλείσει κανά λογαριασμό...

Για να συμβει αυτο πρεπει να τους κανεις 3-4 φορες καπακι το ιδιο σκηνικο

  • 4 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

Δυστυχώς το chargeback δεν είχε αίσια έκβαση.. :(

 

Έκλεισε χωρίς καν να με ενημερώσουν με mail όπως είχε γίνει όταν είχα ανοίξει εγώ το dispute, τυχαία το είδα ότι είχε κλείσει όταν έκανα login στο PayPal.

Κλικάροντας στο "Status: Case Closed" γράφει "Step 7 - Case Closed, The chargeback case is closed because there is insufficient evidence to dispute the chargeback."

Και στο τραπεζικό μου λογαριασμό δεν έχουν μπει τίποτα χρήματα.

Κρίμα. :(

 

16279613dn4.th.jpg

Δημοσ.
Δυστυχώς το chargeback δεν είχε αίσια έκβαση.. :(

 

Έκλεισε χωρίς καν να με ενημερώσουν με mail όπως είχε γίνει όταν είχα ανοίξει εγώ το dispute, τυχαία το είδα ότι είχε κλείσει όταν έκανα login στο PayPal.

Κλικάροντας στο "Status: Case Closed" γράφει "Step 7 - Case Closed, The chargeback case is closed because there is insufficient evidence to dispute the chargeback."

Και στο τραπεζικό μου λογαριασμό δεν έχουν μπει τίποτα χρήματα.

Κρίμα. :(

 

16279613dn4.th.jpg

Και πως καταλαβες ρε φιλε οτι εκλεισε εις βαρος σου? Εγω τουλαχιστον διαβαζοντας τα παραπανω καταλαβαινω οτι εκλεισε υπερ σου το θεμα : there is insufficient evidence to dispute the chargeback. Επισης για ποιο λογο να μπουνε στο τραπεζικο σου λογαριασμο χρηματα? Απο το τραπεζικο λογαριασμο σου τα ειχε παρει το paypal οταν πληρωσες η απο τη πιστωτικη καρτα? Και αν δε κανω λαθος, συνηθως οταν γινεται chargeback οι τραπεζες επιστρεφουν αμεσως το ποσο στη καρτα, αρα πρεπει να σου εχει επιστραφει κι εσενα οταν εκανες το chargeback. Για ξανακοιτα καλα τα statement της καρτας σου. Τελος δεν ενημερωνει εσενα με email το paypal, αλλα τη τραπεζα σου η οποια εκανε και ολες τις διαδικασιες που αφορουν το chargeback

Δημοσ.
Και πως καταλαβες ρε φιλε οτι εκλεισε εις βαρος σου? Εγω τουλαχιστον διαβαζοντας τα παραπανω καταλαβαινω οτι εκλεισε υπερ σου το θεμα : there is insufficient evidence to dispute the chargeback. Επισης για ποιο λογο να μπουνε στο τραπεζικο σου λογαριασμο χρηματα? Απο το τραπεζικο λογαριασμο σου τα ειχε παρει το paypal οταν πληρωσες η απο τη πιστωτικη καρτα? Και αν δε κανω λαθος, συνηθως οταν γινεται chargeback οι τραπεζες επιστρεφουν αμεσως το ποσο στη καρτα, αρα πρεπει να σου εχει επιστραφει κι εσενα οταν εκανες το chargeback. Για ξανακοιτα καλα τα statement της καρτας σου. Τελος δεν ενημερωνει εσενα με email το paypal, αλλα τη τραπεζα σου η οποια εκανε και ολες τις διαδικασιες που αφορουν το chargeback

Δίκιο έχεις, τα μπέρδεψα λίγο στο ποστ μου. Η κάρτα είναι άμεσα συνδεδεμένη με τον τραπεζικό λογαριασμό γιατί δεν είναι πιστωτική.

Μέχρι στιγμής πάντως δεν έχουν επιστραφεί τα χρήματα.

Ευχαριστώ al-ex για τον χρόνο σου. :)

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...