A.S.P Δημοσ. 23 Μαΐου 2008 Share Δημοσ. 23 Μαΐου 2008 Είμαι αρχάριος, καλύτερα άσχετος πανώ σε Linux. Εβαλά λοιπόν στο ubuntu στο pc μου. Θα ήθελα αν μπορείτε ενα super οδήγω το πώς να περάσω MySQL,Apache,PHP server στο pc μου.Καλύτερά καποίο xampp μαλλόν lampp οπώς λεγέτε η έκδοσή στα Linux για να μήν σας πεδεύω πολύ. "Σας παρακαλώ αν γίνετε να μου δώσετε αναλύτικες πληροφορίες" Οποίος έχει χρόνο και θέληση μπορεί να μου απαντήση. Ευχαριστώ πολύ!!! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
pisio Δημοσ. 23 Μαΐου 2008 Share Δημοσ. 23 Μαΐου 2008 Δες τα παρακάτω links xampp for Linux xampp for Linux FAQ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
A.S.P Δημοσ. 23 Μαΐου 2008 Μέλος Share Δημοσ. 23 Μαΐου 2008 Ευχαριστώ για το ενδοιαφέρων σου. Κοίτα τι παθένω παώ να κανώ αποσυμπίεση του xampp στο συστήμα αρχείων /opt και μου λεεί οτί δημιουργήθηκε σφάλμα κατα τήν αποσυμπίεση τών αρχείων. Μηπώς πρέπει να συνδεθώ με τον admin κατί τετοίο αναφέρει το xampp. ???? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
DIMITRISG Δημοσ. 23 Μαΐου 2008 Share Δημοσ. 23 Μαΐου 2008 ναι στον φακελο /opt πρεπει να ορισεις δικαιωματα για τον user ή να αποσυμπιεζεις απο root Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
A.S.P Δημοσ. 23 Μαΐου 2008 Μέλος Share Δημοσ. 23 Μαΐου 2008 Πως το κανώ αφτο αν είναι ευκολό ??Μπορείς να μου εξηγησής? Βρείκες τον μπελά σου (πλακα κάνω) Ευχαρίστω και πάλι!!! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
A.S.P Δημοσ. 23 Μαΐου 2008 Μέλος Share Δημοσ. 23 Μαΐου 2008 Με ροοτ βρηκα πως μπορείς να συνδεθεις απλος δεν μπορω να βαλω το pass ροοτ γιατι δεν με αφινει να γραψω στο terminate . Τι να κάνω??? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές