Προς το περιεχόμενο

Ένα μπράβο στο e-shop.gr


nikos18382

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Εμενα παντως, για την παρακατω mobo, την οποια την αγορασα απο αγγελεια και ειχε προβλημα με την καρτα δυκτιου,οταν την πηγα για ελεγχο, μου την αλλαξαν σε μιαμιση βδομαδα.(ειχε περασει ενας χρονος απο την αγορα της και η εγγυηση ειναι για δυο χρονια)

Δημοσ.

πάντως πλάκα πλάκα το after sales είναι πολύ κακό και υπάρχει μεγάλο πρόβλημα αλλά ένα ίσως μεγαλύτερο πρόβλημα είναι η συχνότητα των ελαττωματικών προϊόντων πληροφορικής στην ελληνική αγορά που πιστεύω είναι υψηλή

και καλύτερο after sales να είχε το eshop λέμε τώρα, τι να το κάνεις όταν πήραμε με ένα φίλο μου 1 πληκτρολόγιο, 2 mouse και δε δούλευε σωστά κανένα από τα τρία, εννοώ από μηχανικής άποψης όχι από θέμα software

  • Super Moderators
Δημοσ.

καλά μην ξεχνάμε και άλλο κατάστημα που έδινε μεταχειρισμένους δίσκους για καινούριους...

έβαζες τον δίσκο πάνω και έβλεπες δεδομένα μέσα...ή έκανες data recovery και έβρισκε διάφορα :P

με την άθλια δικαιολογία ότι πρέπει να βάλουν αυτοκολλητάκια πάνω στους δίσκους τους έδιναν και με ανοιχτό το φακελάκι μάλιστα... :-D

Δημοσ.

Απο εμενα παντως δεν θα ξαναδουν ευρω αν δεν συνελθει επιγοντως το τμημα service. Ενω ειχα καλη εντυπωση για την εταιρια με το που εστειλα ενα pmp polaroid για ελεγχο καταλαβα οτι κατι δεν παει καλα σιγουρα , μου ελεγαν να κανω ρυθμισεις που δεν υπαρχουν στην συσκευη και με εβαλαν σε σκεψεις για το κατα ποσο ελεγχονται τα προϊοντα. Επισης ενω τους εξηγησα οτι η συσκευη κολλαει σε τυχαια διαστηματα ( αν πατηθει η επιλογη share κολλαει σιγουρα και θελει reset ) η απαντηση τους ηταν οτι η συσκευη δουλευει κανονικα.

Δημοσ.
To e-shop παίζει να έχει το χειρότερο after sales από ολα τα καταστήματα στην Ελλάδα.

 

Nομίζω κι εγώ πως αυτό είναι αλήθεια. ;)

Δημοσ.

πω το service του eshop ειναι τελικα αθλιο. Ακουγα να το λενε αλλα επρεπε να το παθω για να το καταλαβω. 2 βδομαδες περιμενω για να μου φερουν μια μητρικη απο service. Μακρια απτo eshop!

Δημοσ.

Παιδες τωρα αρχιζεται και με ανυσηχειται γιατι μολις αγορα συστημα απο το e-shop!Λετε να το καλιω σε μερικους μηνες?Παντως το οτι ενα 50%-60% των πωλητων ειναι ασχετοι στα καταστηματα υπολογιστων γενικα ειναι αληθεια.Σπανια συναντας καποιον με μερακι για την δουλεια του!!

Δημοσ.

Καλό το e-shop,για το service,RMA καλύτερα να πάει στην μαμά εταιρία,τουλάχιστον έτσι κάνω εγώ.Από Πλαίσιο π.χ. έκανα μια παραγγελεία ενός case Lian Li την 13 Απρλ. Και αφου μου είπαν πώς το κουτί είναι εδώ καταθέτω τα χρήματα και ....περιμένω ακόμα!!!! Εχω γύρω στα 10 μαίλ "αποστολη παραγγελείας την 20Απρλ"..."αποστολη παραγγελείας την 23Απρλ" και πάει λέγοντας.

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...