xalia Δημοσ. 21 Μαΐου 2008 Δημοσ. 21 Μαΐου 2008 Για αρχή έστησα το joomla αυτόματα, που το είχε σαν επιλογή ο host, με αποτέλεσμα να μου σηκώσει το κλασικό έτοιμο. Ξεκίνησα λοιπόν να σβήνω για να κάνω τη σελίδα όπως θέλω, και ενώ έχω σβήσει τα πάντα, βλέπω ακόμα log in form , who's online και κάτι ακόμα ψηλά. Πως φεύγουν και αυτά???
pOLoS Δημοσ. 21 Μαΐου 2008 Δημοσ. 21 Μαΐου 2008 modules-->site modules εκεί απενεργοποιεις log in form , who's online ...
silverthan Δημοσ. 22 Μαΐου 2008 Δημοσ. 22 Μαΐου 2008 Επίσης μπορείς κατά το στήσιμο να μην επιλέξεις "install sample data"
dikatsu Δημοσ. 1 Νοεμβρίου 2009 Δημοσ. 1 Νοεμβρίου 2009 modules-->site modules εκεί απενεργοποιεις log in form , who's online ... Πως πάω εκεί όμως είμαι αρχάριος. Ευχαριστώ πολύ
schumacher_ Δημοσ. 1 Νοεμβρίου 2009 Δημοσ. 1 Νοεμβρίου 2009 Πως πάω εκεί όμως είμαι αρχάριος. Ευχαριστώ πολύ Στο administrator panel, θα πας στο κεντρικό μενού modules και μετά στην επιλογή site modules. Από εκεί, κάνεις unpublish ότι δεν θες να φαίνεται
dikatsu Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2009 Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2009 Στο administrator panel, θα πας στο κεντρικό μενού modules και μετά στην επιλογή site modules. Από εκεί, κάνεις unpublish ότι δεν θες να φαίνεται Αγαπητέ καλησπέρα. έχω το Ελληνικό Joomla και δεν βλπεοω πουθενά την επιλογή modules. Μηπως μπορείς να με βοηθήσεις ακόμα ποιο αναλυτικά??
giorgos147 Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2009 Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2009 Αγαπητέ καλησπέρα. έχω το Ελληνικό Joomla και δεν βλπεοω πουθενά την επιλογή modules. Μηπως μπορείς να με βοηθήσεις ακόμα ποιο αναλυτικά?? Θα στο έχει ως Διαχείριση ενθεμάτων.
dikatsu Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2009 Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2009 Θα στο έχει ως Διαχείριση ενθεμάτων. Πράγματι έσβησα μερικά αλλά όχι όλα για παραδειγμα έχει μείνει αυτο που είναι πανω πανω που λεει joomla because open..... και επίσης αυτό που είναι στο τέλος που λέει css και html με τα πράσινα γράμματα!!!