Προς το περιεχόμενο

Η αλήθεια για το πετρέλαιο (?!)


Praetorianos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Και παρ' όλα αυτά συνεχίζουμε να σπαταλάμε το πετρέλαιο χωρίς λόγο... Τα οικονομικά που αναφέρθηκαν δεν τα γνωρίζω (προφανώς δεν τα αμφισβητώ, δεν είμαι και σε θέση εξάλλου να τα κρίνω, οπότε τα δέχομαι), αυτό που βλέπω όμως είναι οτι γενικά υπάρχει μία κατασπατάλη του πετρελαίου, της βενζίνης και λοιπά, είτε μιλάμε σε μικροκλίμακα (βλέπε τα αμέτρητα 3-λιτρα jeep που κυκλοφορούν κάθε μέρα στο κέντρο της αθήνας, σπαταλώντας την μισή βενζίνη γύρω γύρω για να βρούν να παρκάρουν) μέχρι και σε μεγαλύτερες κλίμακες (προτιμάμε να καίμε πετρέλαιο σε μονάδες diesel, αντί να βάλουμε ένα αιολικό και να ησυχάσουμε). Και αυτά απλά στην Ελλάδα. Οι ΑΜερικάνοι καταναλώνουν 4 φορές περισσότερη ενέργεια κατα κεφαλή απ' ότι οι Ευρωπαίοι..

 

Όσο για το πετρέλαιο στο Αιγαίο, πάλι δεν ξέρω τα πολιτικά θέματα, τα οποία προφανώς παίζουν πολύ κρίσιμο ρόλο, αυτό που μας έχουν πει στην σχολή όμως είναι το Αιγαίο έχει όντως πετρέλαιο, το οποίο όμως λόγω των σχηματισμών του υπεδάφους, πρέπει να γίνουν πολλαπλές γεωτρήσεις, αφού δεν είναι συγκεντρωμένο όλο μαζί σε κάποιο σημείο. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα να είναι η άντλησή του οικονομικά ασύμφορη. Όταν ανέβει κ άλλο η τιμή του πετρελαίο, τότε ίσως συμφέρει οικονομικά η άντλησή του. Αλλά και πάλι παίζουν όλα τα άλλα παιχνίδια που αναφέρατε...

  • Απαντ. 32
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.

ωραια ενημερωση ειχαν στην σχολη...

να πουμε οτι την αντληση την ζηταγαν τοτε διαφορες πετρελαιοεταιριες με καλους ορους για μας αλλα ειχαμε τους τουρκους που λεγαν αν πανε θα μπουμε κ μεις γιατι ειναι δικο μας το αιγαιο...(γι αυτο κ δεν δεχονται οτι τα συνορα τους στην θαλλασα ειναι μονο μερικα μιλια απο τις ακτες τους)!!!

επισης να υπενθυμισω οτι υπαρχει κ η καστορια ή καβαλο oils που κανουν ηδη αντληση..

Δημοσ.

Όσο για το πετρέλαιο στο Αιγαίο, πάλι δεν ξέρω τα πολιτικά θέματα, τα οποία προφανώς παίζουν πολύ κρίσιμο ρόλο, αυτό που μας έχουν πει στην σχολή όμως είναι το Αιγαίο έχει όντως πετρέλαιο, το οποίο όμως λόγω των σχηματισμών του υπεδάφους, πρέπει να γίνουν πολλαπλές γεωτρήσεις, αφού δεν είναι συγκεντρωμένο όλο μαζί σε κάποιο σημείο. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα να είναι η άντλησή του οικονομικά ασύμφορη. Όταν ανέβει κ άλλο η τιμή του πετρελαίο, τότε ίσως συμφέρει οικονομικά η άντλησή του. Αλλά και πάλι παίζουν όλα τα άλλα παιχνίδια που αναφέρατε...

 

Να πω την αλήθεια και γω αυτό ξέρω σαν επίσημη εκδοχή όπως και πολλοί άλλοι. Μπορεί να έχει και δίκιο ο kage και απλά να μας το κρύβουν για να μην γίνει μπάχαλο. Έτσι όπως πάει το πετρέλαιο πάντως σύντομα θα πάμε σε εναλλακτικές μορφές ελπίζω..

Δημοσ.
ωραια ενημερωση ειχαν στην σχολη...

 

Δεν κατάλαβα, ειρωνικά το λες αυτό? Είπα οτι δεν ξέρω τα πολιτικο-οικονομικά παιχνίδια που κρύβονται από πίσω από την ιστορία αυτή, και σίγουρα ούτε και οι καθηγητές μιας θετικής σχολής θα τα ξέρουν τόσο καλά, αλλά δεν έχω κάποιο λόγο να μην το πιστέψω αυτό. Αν έχεις κάποιο στοιχείο που το διαψέυδει αυτό το γεγονός (όχι το πολιτικο-οικονομικο, αλλά το τεχνικό) τότε θα ενδιαφερόμουν πολύ να το ακούσω...

Δημοσ.

Αυτό με την ισοτιμία είναι το κυριότερο. Αν αύριο ο ΟΠΕΚ πουλά πετρέλαιο σε ευρώ,το Αμέρικα πάει για φούντο!!

Το πετρέλαιο πρέπει να έχει υψηλές τιμές για το καλό του πλανήτη. Αν σήμερα είχαμε 10 λεπτά το λίτρο το πετρέλαιο , καήκαμε!!! Όλοι θα πηγαίνανε και για κατούρημα με το αμάξι. Αφού στην αμερική πέρισυ δίνανε 30 λεπτά το λίτρο και όλοι οδηγούσαν τζιπ σαν τρελοί. Το παιχνίδι με τις τιμές πετρελαίου είναι η χαρά των εταιριών πετρελαίου, διότι συμβάλει στο περιβάλλον και ταυτόχρονα φέρνει υπερκέρδοι.

Ως καταναλωτές ας μάθουμε να ψωνίζουμε φαγητό και τρόφιμα πρώτα!!

Δημοσ.

εντελως ειρωνικα.

http://www.mfa.gr/www.mfa.gr/el-GR/Policy/Geographic+Regions/South-Eastern+Europe/Turkey/Differences/%CE%A5%CF%86%CE%B1%CE%BB%CE%BF%CE%BA%CF%81%CE%B7%CF%80%CE%AF%CE%B4%CE%B1/

 

τι να σ πω κανεις δεν μιλησε για προβληματα σε τεχνικα θεματα...το θεμα ειναι καθαρο θεμα πολιτικης για το γνωστο θεμα υφαλοκρηπιδας.

 

τελος η αυξηση της τιμης δεν γινεται γιατι λιγοστευει το πετρελαιο,ετσι κ αλλιως κανεις δεν μπορει να το προβλεψει αυτο αλλα γιατι θελουν να βγαλουν περισσοτερα χρηματα οι μεσαζοντες.

Δημοσ.

Συγγνώμη, αλλά το κείμενο που πόσταρες δεν δίνει κανένα στοιχείο τεχνικής φύσεως, οπότε δεν αντικρούει αυτά τα οποία έχω ακούσει. Δεν ξέρω τα πολιτικά παιχνίδια (τα οποία σίγουρα υπερτερούν έναντι οποιουδήποτε τεχνικού ζητήματος όταν μιλάμε για ένα θέμα τόσο σημαντικό όσο το πετρέλαιο και τα καύσιμα γενικά), αλλά τα δεδομένα που διάβασα πουθενά δεν αναφέρουν για το πώς είναι το πετρέλαιο κάτω από το Αιγαίο. Με άλλα λόγια, το ένα δεν αναιρεί το άλλο. Εξάλλου, μπορεί όλος αυτός ο τσακωμός να γίνεται κοιτώντας μακρυπρόθεσμα, δηλαδή τσακωνόμαστε από τώρα για να είμαστε σίγουροι οτι θα έχουμε το δικαίωμα να τα εκμεταλλευτούμε όταν θα είναι τεχνικά εφικτό και οικονομικά βιώσιμη μια τέτοια κίνηση. Αυτό που μας είπαν, είναι οτι αυτή τη στιγμή δεν συμφέρει να γίνει κάποια τέτοια κίνηση. Με απλά λόγια, στις άλλες χώρες, κάνεις μια γεώτρηση και τραβάς όλο το πετρέλαιο που βρίσκεται μέσα στην κοιλότητα ας πούμε. Στην περίπτωση του Αιγαίου, οι κοιλότητες είναι πολύ κοντά, αλλά ξεχωριστές μεταξύ τους, με συνέπεια να πρέπει να κάνεις πολλαπλές γεωτρήσεις σε παραπλήσια σημεία, κάτι το οποίο ανεβάζει το κόστος. Αυτό εννοώ όταν λέω οτι δεν είναι οικονομικά βιώσιμη κίνηση με την υπάρχουσα κατάσταση (όποιος και αν πρόκειται να τα εκμεταλλευτεί τα κοιτάσματα, είτε έλληνες, είτε τούρκοι είτε άραβες). Το ποιός θα τα εκμεταλευτεί σε τελική ανάλυση είναι άλλο θέμα...

Δημοσ.

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΩΝ

http://www.mfa.gr/www.mfa.gr/Articles/el-GR/ts30042008_ALK1127.htm

 

Συμφωνία Ελλάδας-Ρωσίας για τον αγωγό φυσικού αερίου South Stream

 

Η επίσκεψη εργασίας του Πρωθυπουργού, κ. Κώστα Καραμανλή, στην Μόσχα ολοκληρώθηκε σήμερα (30 Απρ.), έχοντας προσδώσει ιδιαίτερη δυναμική στην ενεργειακή συνεργασία Ελλάδας-Ρωσίας με την υπογραφή της διακρατικής συμφωνίας για τον αγωγό φυσικού αερίου South Stream. Ο κ. Καραμανλής, μετά την συνάντηση του με τον Πρόεδρο της Ρωσικής Ομοσπονδίας, κ. Vladimir Putin, αναφέρθηκε στον αγωγό φυσικού αερίου South Stream και στον αγωγό πετρελαίου Μπουργκάς – Αλεξανδρούπολη δηλώνοντας ότι «και τα δύο αυτά έργα συμβάλλουν στην ενεργειακή επάρκεια της χώρας μας, αλλά και της Ευρώπης, εντάσσονται στη γενικότερη πολιτική μας για διαφοροποίηση των πηγών ενέργειας και καθιστούν την Ελλάδα σημαντική δίοδο ενεργειακών πόρων». Παράλληλα, κατέστησε σαφές ότι «οι επιλογές της Ελλάδας στον τομέα της ενέργειας έχουν σαν αποκλειστικό γνώμονα την ενεργειακή ασφάλεια τόσο της χώρας μας, όσο και των ευρωπαίων εταίρων μας, μέσω της οργάνωσης μιας αμοιβαία επωφελούς συνεργασίας προμηθευτών, μεταφορέων και καταναλωτών ενέργειας».

 

 

 

Ο κ. Πρωθυπουργός συναντήθηκε τόσο με τον απερχόμενο Πρόεδρο, κ. Vladimir Putin, όσο και με τον διάδοχο του στην Προεδρία της Ρωσικής Ομοσπονδίας, κ. Dmitry Medvedev. Στο πλαίσιο των συνομιλιών, εκτός από τα θέματα ενεργειακής συνεργασίας, συζητήθηκαν οι εξελίξεις στο Κόσοβο, το ζήτημα της ονομασίας της ΠΓΔΜ, το Κυπριακό, οι σχέσεις ΕΕ-Ρωσίας, καθώς και ζητήματα διμερούς ενδιαφέροντος, με έμφαση στις οικονομικές και πολιτιστικές σχέσεις των δύο χωρών. Κατά την διάρκεια της επίσκεψης, τον κ. Καραμανλή συνόδευσαν η Υπουργός Εξωτερικών, κ. Ντόρα Μπακογιάννη, ο Υπουργός Επικρατείας, κ. Θεόδωρος Ρουσόπουλος και ο Υπουργός Ανάπτυξης, κ. Χρήστος Φώλιας.

 

Μήπως τελικά για αυτό ακριβαίνει το πετρελαιο???

ή μηπως για

«Πράσινο φως» για χρήση φυσικού αερίου στα Ι.Χ.

Με στόχο την προστασία του περιβάλλοντος και τον περιορισμό της ενεργειακής κατανάλωσης, ανοίγει ο δρόμος για είσοδο «καθαρών» αυτοκινήτων και στη χώρα μας. Με απόφαση του υπουργείου Μεταφορών αυξάνονται τα πρατήρια που θα μπορούν να διαθέτουν φυσικό αέριο για χρήση σε Ι.Χ.

 

Της Mαρίας Mόσχου

 

H είσοδος των «καθαρών» αυτοκινήτων στη χώρα μας για τη μείωση των περιβαλλοντικών επιπτώσεων στην ατμόσφαιρα, κυρίως των μεγάλων πόλεων, αλλά και για ενεργειακούς λόγους προωθείται από την ηγεσία του υπουργείου Mεταφορών.

 

Tο πολυνομοσχέδιο του υπουργείου που κατατέθηκε την προηγούμενη Πέμπτη στη Bουλή δίνει το «πράσινο φως» για την κυκλοφορία αυτοκινήτων φυσικού αερίου στην Eλλάδα μέσω της αύξησης των σημείων ανεφοδιασμού, αλλά και την χρήση υβριδικών αυτοκινήτων από επαγγελματίες οδηγούς.

 

Πρατήρια

Συγκεκριμένα, εκτός από τα πιλοτικά πρατήρια που ήδη έχει ή πρόκειται να ιδρύσει η ΔEΠA, το πολυνομοσχέδιο επιτρέπει στα πρατήρια που έχουν εγκαταστάσεις και πουλούν υγραέριο να διαθέτουν πλέον στο κοινό και φυσικό αέριο. Σύμφωνα με τον κ. M. Λιάπη, τα πρατήρια αυτά, τα οποία έχουν πολύ υψηλούς όρους ασφάλειας λόγω της επικινδυνότητας του προϊόντος που πουλούν, θα μπορούν πλέον να διαθέτουν και φυσικό αέριο το οποίο είναι λιγότερο επικίνδυνο προϊόν.

 

Ωστόσο, όπως επισημαίνουν στελέχη μεγάλων εταιρειών εισαγωγής αυτοκινήτων, η χρήση αυτών των αυτοκινήτων θα εξαρτηθεί από το κατά πόσο οι πρατηριούχοι θα δεχθούν να συμπεριλάβουν το φυσικό αέριο στα καύσιμα προς πώληση και με τι κόστος. «Aν δεν αναπτυχθούν αρκετά σημεία ανεφοδιασμού, ο υποψήφιος αγοραστής δεν θα προτιμήσει αυτοκίνητο φυσικού αερίου», επισημαίνουν στην «H», διευκρινίζοντας ότι «ο Eλληνας δεν είναι πάντα έτοιμος να δεχθεί τέτοιες αλλαγές». Aυτοκίνητα φυσικού αερίου δεν έχουν ακόμα εισαχθεί στη χώρα μας, αλλά οι περισσότερες αυτοκινητοβιομηχανίες έχουν βγάλει τέτοια αυτοκίνητα τόσο IX όσο και επαγγελματικά. H Mercedes, η BMW, η OPEL, η Cindroen, η SeaT, η Volvo, η Honda, η Toyota έχουν αυτοκίνητα που λειτουργούν με συμπιεσμένο φυσικό αέριο και θα μπορούσαν να εισαχθούν στη χώρα μας μετά από παραγγελία.

 

Προς το παρόν, οι εταιρείες που έχουν τη δυνατότητα να προσφέρουν τέτοια αυτοκίνητα το έκαναν χωρίς μειώσεις τελών κυκλοφορίας ή άλλες ελαφρύνσεις. H χρήση φυσικού αερίου από μέσα μεταφοράς έχει αναπτυχθεί ιδιαίτερα τα τελευταία χρόνια στην Eυρώπη, καθώς το 2000 υπήρχαν στην E.E. μόλις 150 σταθμοί ανεφοδιασμού, ενώ τώρα υπάρχουν πάνω από 1.000 σταθμοί.

 

Υβριδικά

Στόχος του συγκεκριμένου μέτρου είναι, σύμφωνα με τον κ. Λιάπη, «να συμβάλλει στην προσπάθεια προώθησης του φυσικού αερίου και στα μέσα μεταφοράς τόσο για περιβαλλοντικούς όσο και ενεργειακούς λόγους». Στο ίδιο νομοσχέδιο υπάρχει άρθρο που δίνει τη δυνατότητα κυκλοφορίας υβριδικών αυτοκινήτων και ως ταξί. Oπως επισημαίνει ο κ. Λιάπης, τα αυτοκίνητα αυτά είναι φιλικά προς το περιβάλλον και εξοικονομούν ενέργεια.

 

Υπέργηρα σχολικά

Oριο ηλικίας 27 χρόνων βάζει το πολυνομοσχέδιο για τα σχολικά λεωφορεία, αφήνοντας ανοιχτό το όριο αυτό να μειωθεί σε περίπτωση που τεθεί θέμα στη Bουλή κατά τη σημερινή συζήτηση. Ωστόσο, ήδη, η θέσπιση αυτού του ορίου προκαλεί τις έντονες αντιδράσεις των συγκοινωνιολόγων, παρά το γεγονός ότι ο κ. Λιάπης, επισημαίνει ότι το προτεινόμενο όριο δεν είναι αυθαίρετο, τονίζοντας ότι τα συγκεκριμένα οχήματα καλύπτουν περιορισμένες διαδρομές και κυκλοφορούν εννέα μήνες τον χρόνο. Oι συγκοινωνιολόγοι, ωστόσο, επιμένουν ότι το όριο των 27 ετών είναι υπερβολικά μεγάλο για τη μεταφορά του πλέον ευαίσθητου κοινού.

 

Διπλώματα με μικροτσίπ

Διπλώματα οδήγησης από το... μέλλον με τοποθέτηση μικροτσίπ με όλες τις πληροφορίες για τον οδηγό θα εκδίδονται στη χώρα μας.

 

 

Oι νέες άδειες θα έχουν τη μορφή έξυπνης κάρτας, η οποία θα εκτυπώνεται από το υπουργείο Δημόσιας Tάξης, ενώ έως το 2016 θα έχουν αντικατασταθεί όλες οι άδειες οδήγησης που έχουν εκδοθεί στη χώρα μας.

 

 

Oι άδειες οδήγησης θα εκδίδονται από τις Διευθύνσεις Mεταφορών των Nομαρχιών, οι οποίες και θα αποστέλλουν υπηρεσιακά τα δικαιολογητικά για την εκτύπωσή τους στο υπουργείο Δημόσιας Tάξης που διαθέτει τα απαραίτητα μηχανήματα.

 

 

Ενιαία άδεια

Mέσα στα επόμενα 20 χρόνια θα «υπάρχει μία άδεια σε όλα τα κράτη της E.E. αντί για τις 110 διαφορετικού τύπου που κυκλοφορούν σήμερα, μειώνοντας τον αριθμό των πλαστών αδειών», υποστηρίζει στέλεχος του υπουργείου Mεταφορών. Συγκεκριμένα, στη διαδικασία εισάγεται ένα ενιαίο πλαστικοποιημένο έγγραφο, η πλαστογράφηση του οποίου θα είναι εξαιρετικά δύσκολη, στο οποίο θα γίνεται η ενσωμάτωση ενός ειδικού μικροτσίπ που θα διευκολύνει την ταχεία ανάγνωση όλων των στοιχείων του οδηγού (ακόμα και ομάδα αίματος).

 

 

Aυξήσεις σε εισιτήρια και κόμιστρα

 

 

Υπεραστικά λεωφορεία

Aπό 1η Mαρτίου αυξάνονται τα εισιτήρια κατά 5%. Ανάλογη αύξηση και στα αστικά ΚΤΕΛ.

 

OΣE

Kαμία αύξηση στις επιβατικές μεταφορές. Aύξηση κατά5% στις εμπορευματικές μεταφορές.

 

Aστικές συγκοινωνίες

Kαμία αύξηση μέσα στο 2007. Μηδενική αύξηση και σε Μετρό, Προαστιακό και Τραμ.

 

 

Tαξί

Oι αυξήσεις θα κυμανθούν από 5%-7% και θα αποφασιστούν την ερχόμενη εβδομάδα. Oι ιδιοκτήτες ζητούν αύξηση 18%.

 

 

Φορτηγά

Aυξάνονται τα κόμιστρα κατά 5%. Oι ιδιοκτήτες των φορτηγών ζητούσαν αυξήσεις πάνω από 15%.

 

 

Ποιες χώρες χρησιμοποιούν φυσικό αέριο

Aυξημένη χρήση αυτοκινήτων με φυσικό αέριο γίνεται στη Γερμανία, τη Mεγάλη Bρετανία και την Iταλία.

 

 

Κίνητρα

Στα πλεονεκτήματα απόκτησης υβριδικού αυτοκινήτου είναι: O κάτοχος δεν πληρώνει τέλη ταξινόμησης, έχει ιδιαίτερα χαμηλά τέλη κυκλοφορίας που δεν φτάνουν ούτε το ήμισυ των βενζινοκίνητων αυτοκινήτων, έχει άδεια εισόδου στο δακτύλιο.

 

 

για να μην πάμε σε σπίτια κ.τ.λ

Δημοσ.

Σε κάθε περίπτωση το ακριβόπετρέλαιο είναι καλό για το περιβάλλον. Επίσης δεν θα έρθει η ημέρα που ξαφνικά θα πουν "πετρέλαιο τέλος" . Χρόνια πριν, το κόστος θα έχει εκτιναχθεί που μόνο κυβερνήσεις θα μπορούν να πληρώσουν για τα αεροσκάφη και για διαστημικές εφαρμογές.

Δημοσ.

Έχετε και οι 2 δίκιο. Απλά πρόκειται για φαύλο κύκλο... Ότι γίνεται τώρα με το πετρέλαιο, θα γίνεται σε 20 χρόνια με το φυσικό αέριο, σε 40 με το υδρογόνο και πάει λέγοντας...

Δημοσ.

Κοιτάχτε πετρέλαιο υπάρχει για αιώνες, και η παραγωγή μπορεί να καλύψει 100,000,000 βαρέλια την ημέρα.

Αυτό που χρησιμοποιείται στα διυληστήρια είναι αυτό που λέγεται Light Crude Oil.

Και αυτό θα το έχουμε ακόμα για τα επόμενα 30 χρόνια με το ρυθμό που το παράγουμε.

Από εκεί και μετά υπάρχουν πιο βαριά είδη πετρελαίου τα οποία όμως είναι απαγορευτικά για το περιβάλλον.

 

Εκτός από τους καιροσκόπους και τους κερδοσκόπους στην παγκόσμια αγορά πετρελαίου έχουμε και άλλους λόγους.

 

α) Παραγωγή :

 

Όλα αυτά τα χρόνια λόγο του ότι η παγκόσμια ανάπτυξη δεν ήταν μεγάλη, τα χρήματα για έρευνα νέων κοιτασμάτων δεν ήταν τόσο όσο θα έπρεπε. Με αποτέλεσμα τώρα να μην προλαβαίνουν να ανοίξουν νέα πηγάδια για να καλύψουν την κατανάλωση σήμερα. Η απώλεια επενδύσεων λόγω της αβεβαιώτητας της πολιτικής των ΗΠΑ έναντι του Ιραν, (αν ο αλλος σου βομβαρδίσει το πιγάδι απλά δεν το ανοίγεις από την αρχή) είναι καταλύτης στην παραγωγή από την μεγαλύτερη χώρα. Επίσης η πολιτική της Ρωσίας (που δεν είναι στον ΟΠΕΚ) για εγκράτεια, καθώς επίσης και οι υποκοινούμενες (από τους Αμερικάνους) απεργείες στην Νότια Αμερική συμβάλουν στον Νο 1 λόγο τον τιμών.

 

Η παραγωγή στο Ιρακ, δεν ειναι καν στο 50% προ του πολέμου το 2003. Όσο και αν προσπαθούν να ανεβάσουν την παραγωγή η αστάθεια στην ασφάλεια είναι τεράστιο χτύπημα.

 

Η Σαουδική Αραβία δεν παράγει στο 100% τον δυνατοτήτων τους. Αντίθετα όμως καταναλώνουν το πετρέλαιο με τρελούς ρυθμούς. Σήμερα που μιλάμε, το λίτρο η βενζίνη έχει εκεί 0.08 ευρώ.

 

 

β) Κατανάλωση :

 

Μερικά δισσεκατομύρια άτομα εμφανίστηκαν από το πουθενά και άρχησαν να αγοράζουν αυτοκίνητα. Δεν έχει σημασία αν είναι μικρά, ή καταναλώνουν λίγο. Σημασία έχει ότι Κίνα και Ινδία είναι δύο τεράστιες αγορές που ο κόσμος άρχισε να αποκτά αυτοκίνητο σε ρυθμούς Ευρώπης και Αμερικής ενώ είναι πολλαπλάσιες αυτών. Στην Ινδία οι τιμές πετρελαίου ανεβαίνουν για να ελεγχθεί η κατανάλωση από την κυβέρνηση. Αντίθετα στην Κίνα τα 3 τρισσεκατομύρια δολλάρια απόθεμα που έχει η κυβέρνηση, τα ρίχνει στην αγορά ώστε να κρατά τις τιμές καυσίμων μικρές σε σχέση με τις άλλες χώρες. Και επειδή μαζεύουν το απόθεμα πιο γρήγορα απ' ότι το ξοδεύουν αυξάνουν την δυνατότητα χρήσης.

 

γ) Οικονομία:

 

Μετά το κρασάρισμα της αγοράς των διατραπεζικών bonds κυρίως, των δανείων στην Αμερική, και η χαμηλή ισοτιμία δολλαρίου και λίρας, κάπως πρέπει να γίνει το ρεφάρισμα. Η οδός που χρησιμοποιήθηκε πάντα σε τέτοιες καταστάσεις είναι οι πρώτες ύλες. Τα συνταξιοδοτικά ιδρύματα, επενδύτικά ιδρύματα, ασφαλιστικά ιδρύματα, έχουν μια καλή ευκαιρία να βγάλουν αρκετά λεφτά τώρα, καλύπτοντας αυτά που έχασαν από τα δάνεια που έδιναν στις τράπεζες. (Δομιμένα ομόλογα δεν είναι μόνο στην Ελλάδα).

 

Οι πραγματικές τιμές πετρελαίου δεν έχουν αλλάξει. Χαρακτιριστικά το πετρέλαιο έχει την ίδια αξία έναντι στο χρυσό και στο ασήμι που είχε εδώ και 40 χρόνια. Επίσης η τιμή των καυσίμων σήμερα είναι πιο χαμηλή απ' ότι ήταν πριν από 30 χρόνια αναλογικά με τους μισθούς σε πολλές χώρες.

 

 

Κλείνωντας επειδή ειπώθηκε παραπάνω, η διαστημική βιομηχανία δεν χρησιμοποιεί ορυκτά καύσιμα για να πάει στο διάστημα. Είναι ασύμφορο και καθόλου αποδοτικό.

Χρησιμοποιούν καύση Υδρογόνου και Οξυγόνου και αυτό που βλέπετε να βγαίνει από τους πυράυλους είναι υδρατμοί.

Δημοσ.
Κλείνωντας επειδή ειπώθηκε παραπάνω, η διαστημική βιομηχανία δεν χρησιμοποιεί ορυκτά καύσιμα για να πάει στο διάστημα. Είναι ασύμφορο και καθόλου αποδοτικό.

 

Μια μικρή διόρθωση στο άρτιο και πολύ ενδιαφέρον post. Η σωστότερη λέξη είναι το αδύνατο. Ως γνωστόν, προκειμένου να γίνει η καύση ενός οποιουδήποτε καυσίμου ώστε να παραχθεί η ενέργεια και να την χρησιμοποιήσουμε, είναι απαραίτητη η ύπαρξη κάποιου οξειδωτικού. Στα συμβατικά οχήματα (αυτοκίνητα, τρένα, πλοία, ελικόπτερα, αεροσκάφη κ.λ.π) αυτό δεν είναι καθόλου (ή σχεδόν καθόλου) πρόβλημα, και αυτό γιατί ως οξειδωτικό χρησιμοποιούμε τον άερα που περιέχει 21% οξυγόνο (το οποίο είναι και το οξειδωτικό στην περίπτωσή μας). Στο διαστημόπλοιο από την άλλη, δεν γίνεται αυτό, γιατί όσο αυτό ανεβαίνει, η ατμόσφαιρα αραιώνει (και άρα και το εξυγόνο που βρίσκεται σε αυτήν) με αποτέλεσμα να είναι αδύνατη η καύση (καύση χωρίς οξειδωτικό δεν γίνεται, πάρτε ένα κερί και κλείστε το σε ένα ποτήριο, όταν τελειώσει ο αέρας θα σβήσει). Γι αυτό η λύση είναι να μεταφέρουν μαζί τους το οξειδωτικό (δηλαδή το οξυγόνο). Τώρα ο λόγος που επιλέγουν ως καύσιμο το υδρογόνο δεν ξέρω ποιός είναι ακριβώς, φαντάζομαι όμως οτι ένας από τους λόγους είναι οτι είναι πολύ ελαφρύ...

Δημοσ.

τα ποστ του Apoll ειναι διαμάντια.

αγοράζω δικαιώματα αναγνωσιμότητας 6μήνου :lol:

 

 

 

ερωτήση αφελούς:

υπάρχει περίπτωση (αν ειναι δυνατόν τεχνικά, κ νομικά) να απαγορευτεί ή να μπουν τέτοια εμπόδια που να το κάνει ασύμφορο (πχ φοροι), στην αγορά δικαιωμάτων;

γενικά ή μονο στα καύσιμα. και να φύγει απ τη μέση ένας απο τους λόγους της ανόδου.

 

απο ποιόν; πχ απο τις ΗΠΑ, επειδη εκει εδρευουν πολλοι οργανισμοί-κλειδιά που επιρρεάζουν παγκόσμιες καταστάσεις.

 

 

 

και αυτο το αλισβερίσι με τα δικαιώματα απο πότε γίνεται; σε προηγούμενα χρόνια γιατι δεν έκανε τέτοιες κούρσες το πετρέλαιο εξαιτίας του

(έκανε για άλλους λόγους)

Δημοσ.
Χωρίς να αμφισβητώ αυτό που λες, μου μοιάζει λίγο λαϊκιστικό. Θα ήθελα να δω την πηγή σου για το συμφωνητικό αυτό.

 

 

o kage δυστυχως δε λαϊκιζει. αυτη η συμφωνια ειναι γεγονος. υπογραφτηκε μετα το επεισοδιο με το σισμικ το 1987. μας το ειχε αναφερει καθηγητη μας στη σχολη.

Δημοσ.
α ποστ του Apoll ειναι διαμάντια.

αγοράζω δικαιώματα αναγνωσιμότητας 6μήνου

 

Ειναι εξαιρετικος ο τυπος

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...