Προς το περιεχόμενο

e-shop.gr - ακόμα περιμένω...


1234

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Είχα παραγγείλει πριν κάνα μήνα+ ένα ασύρματο modem - router της linksys. Το κακό είναι ότι έκανα τη βλακεία και (χωρίς καν να καταλάβω πως) το παρήγγειλα για ISDN γραμμή ενώ έχω PSTN.

Αφού το έστειλα πίσω στο e-shop (στις 29/4 το έστειλα, τσέκαρα την απόδειξη από ACS), μετά από συννενόηση μαζί τους, μπας και γίνει αλλαγή, αυτό (e-shop) μου έστειλε στις 6 Μαΐου απαντητικό μήνυμα ότι έγινε η αλλαγή και θα μου στείλουν το αλλαγμένο προϊόν σε λίγες μέρες.

Οι λίγες μέρες πέρασαν, πέρασαν και οι πολλές μέρες, τους έπαιρνα τηλέφωνο για να δω τι γίνεται και ενώ τις 10 πρώτες μέρες μου έλεγαν ότι σε λίγες μέρες θα έρθει, μετά μου είπαν ότι τελικά ελέγχουν ακόμα την περίπτωση μου...

Η αλήθεια είναι ότι μέχρι να καταλάβω ότι το συγκεκριμένο modem είναι για ISDN, το είχα ήδη ανοίξει. Βέβαια πέρα από 1 "σακουλάκι" (αυτό που έχει το καλώδιο) τα οποίο άνοιξα, δεν πείραξα τίποτα άλλο.

Το ότι δεν μου το αλλάζουν δεν με πειράζει καθόλου, αν και νομίζω ότι θα μπορούσαν άνετα να το κάνουν, αλλά αυτό είναι δικό τους θέμα.

Αυτό που πραγματικά με πείραξε είναι ότι δεν υπήρχε η παραμικρή ενημέρωση για το τι γίνεται με το προϊόν, το οποίο έχω πληρώσει εδώ και πολύ καιρό και όταν τους έπαιρνα τηλέφωνο δεν ήταν ποτέ τίποτα σίγουρο. Μου έλεγαν συνέχεια ότι θα με πάρουν τηλέφωνο και θα με ενημερώσουν αλλά μπααα... Πόσο καιρό χρειάζεται για να ελέγξει κάποιος ένα προϊόν και να δει αν μπορεί να αλλαχθεί ή όχι;

Μετά από πολλά τηλέφωνα (και μόνο τα έξοδα του τηλεφώνου διπλό το πλήρωσα το modem), μου είπαν ότι δεν μπορούν να μου αλλάξουν το προϊόν μου, γιατί δεν είναι μεταπωλήσιμο και ότι ήταν λάθος του συστήματος που μου έστειλαν μήνυμα ότι μπορούν να το αλλάξουν.

Έχω αγοράσει πράγματα που έχουν κοστίσει χιλιάδες ευρώ από το συγκεκριμένο κατάστημα και προσωπικά πιστεύω ότι η συμπεριφορά τους ήταν απαράδεκτη για ένα modem που κάνει 70 ευρώ, το οποίο έχω πληρώσει και ακόμα περιμένω...

Δημοσ.
Αυτα συμβαινουν καθε μερα. Αν σε απογοητευσει ενα μαγαζι μη ξαναψωνισεις απο κει. so simple

 

Αυτά δεν συμβαίνουν κάθε μέρα ;)

 

Το eshop πάντως λειτουργεί άθλεια. ;) Good luck!!

Δημοσ.

Η αλήθεια είναι ότι αυτά δεν συμβαίνουν κάθε μέρα! Όπως επίσης η αλήθεια είναι ότι αν σε απογοητεύει ένα μαγαζί δεν ξαναψωνίζεις από εκεί, έτσι είναι και εννοείται ότι αυτό θα κάνω, τέρμα για μένα το e-shop. Και δεν είναι η πρώτη φορά που με απογοητεύει (κάτι που το ακούω από πολλούς τελευταία), αλλά τώρα παραέγινε το κακό...

Δημοσ.

Κάτι παρόμοιο γίνεται και με τις εγγυήσεις. Αν σου χαλάσει κάτι, το επιστρέφεις αλλά δε σου επιστρέφεται τπτ εσένα μετά!!

Δημοσ.

Υπάρχει μια λογική εξήγηση, επειδή το έχεις ανοίξει πρέπει το προϊόν να επιστρέψει στην αντιπροσωπία του για έλεγχο. Αφού ολοκληρωθεί ο έλεγχος και εγκριθεί η αλλαγή τότε αντικαταστατέ το λάθος προϊόν με νέο όχι στο πελάτη αλλά στην εταιρία που το αγόρασες (e-shop.gr). Εδώ όμως αρχίζουν τα παρατράγουδα το e-shop αποτελείτε από αρκετούς ανεγκέφαλους υπαλλήλους που δεν κάνουν σωστά την δουλεία τους με αποτέλεσμα το προϊόν που έρχεται για αντικατάσταση ή να μένει στην αποθήκη ή να πάει για πούλημα με αποτέλεσμα εσύ να περιμένεις. Εγώ την έπαθα πάντως με μια Nikon D80 kit που μου ήρθε με δικό τους λάθος με λάθος φακό και εγώ το άνοιξα και πείρε 1 μήνας και 12 μέρες η αντικατάσταση και αν δεν έπαιρνα τηλέφωνο το Δαμκαλίδη δεν θα την έπαιρνα ποτέ.

Δημοσ.

Είναι απίστευτο το από πόσο πολλούς έχω ακούσει αυτές τις μέρες, όχι απλά παράπονα για το e-shop, αλλά τεράστια προβλήματα με τα προϊόντα που αγόρασαν.

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...