Προς το περιεχόμενο

yparxei tropos na kano image to dvd?

hunters

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Nai iparxei...

Vevaia tha prepei na exeis NTFS mias kai xreiazese arxeio megalitero ton 4GB.

To dvd decrypter stin teleutaia ekdosi ipostirizei rip se iso arxeio pou nomizo pos einai auto pou akrivos theleis.

Nomizo omos oti kai to cloncd ipostirizei dvd replication alla gia auto den eimai sigouros.<p>crAss

Δημοσ.

kala ola auta .meta omos pos to grafo se ena keno 4.7 gb? prepei to image na einai simbato me kapoio software eggrafis.sugnomi pou den ekana kali dieykrinish

Δημοσ.

file i apantisi sou einai poli apli, 99% oti kainourgio vgainei se sxesi me software sto recording cd-dvd. to ipostirizei i ahead gia tin akriveia i telaiftaia ekdosi 5564 ean den kano lathos to ipostirizei ayto pou thes.

Δημοσ.

Thelei prosoxi...den mporoume apla na petaxoume arxeia opos sta cd mesa sto dvd kai to dvd meta na mporei na diavastei apo ta dvdplayers. Exalou iparxei provlima giati sxedon kanena dvd den einai kato apo 5GB...Iparxoun polles liseis gia to ti na kaneis me pio sigxroni auti pou xrisimopoiei to ifoedit. Iparxei plires guide sto doom9. Pantos gia na doulepseis kanonika theleis to dvd authoring programma pou kostisoun polles xiliades dollaria kai distixos pia den kikloforoun sto diktio. Mono apo mirc i kanena morpheous an eisai POLI tixeros.

Ena programma pou mporei na parei ena directory apo skliro (video_ts) kai na ftiaxei iso tou dvd einai to ForDVD<p>crAss

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

• Δημιουργία νέου...