Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Ναι μαλλον θα γυρισει και αυτος πισω στο καταστημα.Παντως δεν εναι μυστηριο και οι 2 να εχουν το ιδιο προβλημα?Tοση ατυχια?

Περασα απο το seatools ολους τους εξωτερικους δισκους που εχω.3 WD με υγεια 100% εβγαλαν generic fall.

2 intenso 100% υγεια εβγαλαν pass,Eνας LaCie και αυτος με υγεια 100% εβγαλε pass.

Μετα περασα απο το επισημο διαγνωστικο τους Wd και ειναι οκ.

  • Απαντ. 1,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

καλησπέρα,

φίλε μου πήγα σήμερα τελικά και τον παρέλαβα και εγώ από public, όπως ανέφερα στο άλλο ποστ έχω άλλον ένα δίσκο ίδιο μοντέλο 1,5-2 χρόνια, ο δίσκος του public μου βγάζει short generic fail (και μάλιστα μέσα λέει "failed an important diagnostic test, possibly caused by problem sectors which are difficult to read..") ενώ ο παλιος μου δίσκος το περνάει το short generic (έχουν και διαφορετικό firmware δεν ξέρω αν έχει να κάνει με αυτό).

στο sentinel και οι 2 δίσκοι 100% health.

τον πρώτο δίσκο τον έβαλα να κάνει και long generic αλλά πέρασε 1,5 ώρα και ούτε στα μισά δεν είχε φτάσει και το σταμάτησα, τώρα ξεκίνησα αυτόν του public να τρέξει το long generic.

να αναφέρω τέλος ότι ο δίσκος του public το πρώτο τεστ - short drive self test - το περνάει με επιτυχία, οπότε το θέμα είναι έχει όντως bad sectors ή είναι προβληματικό το sea tools που για να ανοίξει με κούρασε, θέλει να έχεις τουλάχιστον εναν seagate συνδεδεμενο για να ανοίξει και μεσα απο hubaki δε μου τον αναγνώριζε ήθελε απευθείας στο pc.

Δημοσ.

Χωρις να ειμαι ειδικος πιστευω κατι συμβαινει με το seatools.Τον εχω βαλει απο το πρωι να κανει long generic.Με τον ρυθμο που παει θα κανει πολλες ωρες.Ισως βοηθουσε να στειλουμε εμαιλ στη seagate να μας πει τι συμβαινει.Τον δισκο τον εχω ψοφησει στις δοκιμες.

Λειτουργει χωρις κολληματα, θερμοκρασιες καλες και υγεια 100%

Το περασα και απο το διαγνωστικο της WD,εκανα το μεγαλο τεστ και περασε με επιτυχια.Επισης το HDS τον δειχνει 100% υγεια.Αν ειχε προβλημα ο δισκος δεν θα εβγαζε κατι το HDS?

Δεν ξερω ειναι τρελα πραγματα.

 

 

Μολις βγηκε fail και το long generic.

  • Like 1
Δημοσ.

Όποιος θέλει να βασιστεί στα αποτελέσματα του HDS (και να κρατήσει/να μην πάει γι' αλλαγή), καλό θα ήταν τουλάχιστον να πέρναγε πρώτα τον εν λόγω δίσκο και από ένα "read" surface test και καπάκι από ένα "reinitialization". Αν ολοκληρωθούν και τα δύο με επιτυχία, κάτι γίνεται.

 

Το θέμα είναι τί επιλέγει να κάνει όταν το μανίσιο διαγνωστικό βγάζει σφάλμα. Όχι επειδή είναι "καλύτερο", αλλά απλά επειδή είναι το επίσημο. Με βάση αυτό, εγώ θα προσπαθούσα να αιτηθώ δίσκο άλλου μοντέλου ή και άλλης μάρκας πάντως, όπως είπα πιο πριν (για να ξεμπερδέψω με το ζήτημα που με γεμίζει αμφιβολίες).

ΕΙδικά αν έχω ήδη κάνει μια-δυο αλλαγές δίσκων.

 

Χοντροκομμένο το παράδειγμα, αλλά είναι σα να σου λένε σε ένα ΚΕΠ "χρειάζεσαι αυτά κι αυτά τα δικαιολογητικά" (για να αιτηθείς κάτι σε κάποια υπηρεσία), ενώ κάποιος πχ πολίτης που έχει ήδη κάνει το ίδιο σου λέει από δίπλα "μπα, θα την πάρουν την αίτηση κι ας μην δώσεις το τάδε και το δείνα χαρτί".

Ποιόν να βασιστείς εκεί; Εγώ θεωρώ καλύτερο το να ακολουθήσεις αυτό που λέει ο "επίσημος", κι ας αποδειχτεί στην πράξη ότι ήταν "υπερβολικός".

  • Like 1
Δημοσ.

Συμφωνω μαζι σου,και ψυχολογικα να το παρεις θα σε τρωει μεσα σου οτι το επισημο διαγνωστικο τον εβγαλε fail και θα ζεις με το αγχος μη παθει κατι ο δισκος.Εψαξα μπας και υπαρχει firmware update, δεν βρηκα κατι.Ενα εμαιλ στη seagate θα ξεκαθαριζε το τοπιο.Παντως το seatools δεν ξερω αλλα δεν μου γεμιζει το ματι,περασα εναν εσωτερικο seagate με υγεια 52% και τον εβγαλε οκ.

Και τον εξωτερικο απο το puplic τον βγαζει fail οπως και 3 wd που εχω χωρις να εχουν προβλημα.Ειναι καινουργοι με ελαχιστες ωρες λειτουργιας πανω τους.

Δημοσ.

αυτά τα δύο "read" surface test και  "reinitialization" με πoιό software  τα κάνουμε ?

 

επίσης λες αν μας κάνει το public 1-2 αλλαγές μετά να μας δώσει άλλη μάρκα ? εγώ θεωρώ στη καλύτερη περίπτωση να δώσει πιστωτικό οπότε εκεί θα προτιμήσω να κρατήσω τον δίσκο.

Δημοσ.

με το Hard Disk Sentinel τα κανουμε.Απλα πρεπει να εχεις αγορασμενη η σπασμενη εκδοση.

Περιμενουμε τι θα απαντησει η seagate και αναλογα βλεπουμε τι θα κανουμε.Ουτε εγω θελω πιστωτικο.Ο δισκος για τα λεφτα που τον πηρα ειναι πολυ καλος.

  • Like 1
Δημοσ.

Ναι, του HDS λειτουργίες είναι. Και στρεσσάρουν τον δίσκο, αφ' ενός για να δει κανείς την πραγματική του κατάσταση - αφ' ετέρου όποιοι pending sectors υπάρχουν, ξεκαθαρίζουν (ας πούμε εμφανίζονται/χαρακτηρίζονται ως bad και με την ευκαιρία αντικαθίστανται από την σεκτοροκαβάτζα, αν υπάρχει ακόμη τέτοια). Αλλιώς μπορεί και να υπάρχουν θέματα με τους δίσκους, αλλά το SMART, να "κοιμάται" για λίγο, υπό μία έννοια.

 

Το Πάμπλικ (και η κάθε "αλυσίδα"), δύσκολα θα δώσει άλλο μοντέλο/μάρκα, όντως. Ακόμη και το πιστωτικό χρειάζεται να το "παλαίψει" κανείς, ενίοτε (...). Μια προσπάθεια, αξίζει τον κόπο πάντως.

 

Όσο για τον "καλό/φθηνό δίσκο", έχω ενδοιασμούς. Ποιάς χωρητικότητας είναι; Λογικά 2ΤΒ πάντως.

Όμως, πέραν από πιθανή (όχι και τόσο βέβαια, αλλά) προβληματική παρτίδα (λέμε για την περίπτωση που δεν είναι glitch του ST), το θέμα είναι πως κατά πάσα πιθανότητα είναι 2ετούς εγγύησης. Αν όντως είναι έτσι, κάθε άλλο παρά "αξίζει".

 

[Εκτός κι αν μιλάμε για δίσκο (εξωτερικό έστω) που η χρήση του θα είναι είτε μόνο για μεταφορές ("επουσιωδών") αρχείων από εδώ κι από εκεί (πχ τον έχω για να τον γεμίζω ταινίες κάθε τόσο και πάω σε φίλους και τις βλέπουμε), ή έστω θα είναι (αποκελιστικά) για ΜΠΑΚΑΠ ορίτζιναλ αρχείων.]

 

Τέλος (εκτός κι αν ανοιχτεί η θήκη και δοκιμαστεί ο σκληρός με το ST κι έχει τα ίδια αποτελέσματα), με βάση τα όσα στοιχεία περέθεσε ο (όνομα και πράμμα) Τέρορ, το πιθανότερο είναι ο σκληρός να είναι οκ, και απλά να υπάρχει κάποιο discrepancy με πχ τον controller της θήκης. Εγώ πάντως δεν εννοούσα τόσο "να μην έχεις τον φόβο, αφού το επίσημο διαγνωστικό βγάζει πρόβλημα", αλλά ΑΦΟΥ το λέει αυτό (και μαλακίες να λέει δηλαδή), απλά θα το "υπακούσω" (αφού είμαι "νομικά" καλυμμένος).

 

 

*...άμα βγάλεις συμπέρασμα, με το μέιλ προς την Seagate, χαιρέτα μου τον πλάτανο πάντως...Είναι χαρακτηριστικά οτιναναιτζήδες, μέσα στα χρόνια. Μακάρι δηλαδή να σου απαντήσουν κάτι τη προκοπής, αλλά δεν το πιστεύω. Πιο πιθνό είναι καμμιά βλακεία να σου πουν, σε φάση όταν την διαβάσεις να πεις "ντόινγκκκκκκ".

Όσο κι αν κάθε άνθρωπος που θ' απαντήσει, είναι διαφορετική περίπτωση.

Σε γενικές γραμμές πάντως, η WD είναι πιο "κυρία", εδώ και χρόνια, σε τέτοια ζητήματα.

  • Like 1
Δημοσ.

Ο συγκεκριμενος δισκος ειναι 2TB seagate expansion.Ηταν σε προσφορα στα 69,50 ευρω απο puplic.2 χρονια εγγυηση οπως εχουν οι περισσοτεροι στην κατηγορια του.Προσωπικα αν αγνοησω το προβλημα που εχει προκυψει ειμαι ευχαριστημενος απο τον δισκο.Για αποθηκη τον πηρα.Επιμενω οτι κατι τρεχει με το διαγνωστικο.Δεν μπορει να βγαζει σοβαρο σφαλμα, και ο δισκος να μην δειχνει σημαδια κακης λειτουργιας.Τον περασα απο αλλα 3 διαγνωστικα προγραμματα και ολα τον δειχνουν υγεια 100%.Εχω μεταφερει ταινιες 30 και 40 gb χωρις να δημιουργηθει προβλημα.Υποθεσεις κανουμε.Και αν πουμε οτι υπαρχει ελλατωματικη παρτιδα.Θα ειχε γινει γνωστο και θα το μαθαιναμε.Οπως ειχε γινει παλια με τους seagate που ειχαν ελαττωμα στο firmware.(Ειμαι παθων απο τετοιο δισκο)

Εκτος αν η ατυχια μας σπαει καθε ρεκορ, εγω και ο φιλος πεσαμε σε ελλατωματικα κομματια.Για να δωσουν αλλη μαρκα δισκου τα puplic στην τιμη του seagate το βλεπω πολυ δυσκολο μη πω αδυνατον.Πιστωτικο ευκολα θα το δωσουν αν αρνηθεις τον ιδιο.Ασε που πλεον εχει εξαντληθει ο δισκος.Μεχρι την δευτερα θα τον ταραξω στο στρεσαρισμα.Περιμενουμε και την απαντηση απο seagate και βλεποντας και κανοντας.

  • Like 1
Δημοσ.

συμφωνώ με τον φίλο οι επιδόσεις του δίσκου είναι μια χαρά, για αξιοπιστία στον χρόνο αυτό θα το δούμε ( αν και ο πρώτος μου 2 χρόνια μια χαρά τα έβγαλε) και εγώ για αποθήκη τον πήρα (ταινίες κυρίως και backup)  καλό θα ήταν να ξέραμε για ποιο λόγο δε περνάει το τεστ αλλα στη τελική αν ειναι λειτουργικος θα τον κρατήσω (θα τον γεμίσω δεδομένα μετα το long test που τελειωμο δεν έχει το άτιμο, και θα δω κατά πόσο τα διαβάζει)

 

τελικά fail και στο long generic και στον δικό μου, ξεκινάω να του περνάω αρχεία..

Δημοσ.

Καλησπέρα, πήρα κι εγώ τον εν λόγω δίσκο από την προσφορά του Public.

Ομοίως μου βγάζει pass to short drive self test και fail το short generic. Long generic δεν κάνω αυτήν την στιγμή γιατί απ' ο,τι καταλαβαίνω θα μου πάρει μισή μέρα.

Ο δίσκος δουλεύει καλά προς το παρόν, εκτός από ένα σιγανό σφύριγμα από τον αντάπτορα της τροφοδοσίας όταν είναι κλειστός.

 

 

Η τιμή του μου φάνηκε μια χαρά, αντίστοιχη και λίγο καλύτερη από τιμές εξωτερικού

 

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλημερα.Περναω ταινιες μεγεθους 447GB.Μεχρι στιγμης πανε ολα καλα.Ο δισκος δουλευει φυσιολογικα χωρις να ακουγονται περιεργοι ηχοι.Θα ενημερωσω μολις τελειωσει η μεταφορα.

 

 

 Ολα πηγαν καλα.

Επεξ/σία από Mr_Terror
  • Like 1
Δημοσ.

εγώ από το βράδυ έβαλα να περνάνε αρχεία, τώρα που γύρισα 1,2 tb έχουν περάσει και είναι οκ, έχω την εντύπωση οτι ο δίσκος ειναι μια χαρά, περιμένω να δω τι θα πουν και από την seagate και ωστόσο θα τον φουλάρω..

  • Like 1
Δημοσ.

Να ενημερωσω ο δισκος δουλευει 48 ωρες ασταματητα με φοβερο στρεσαρισμα χωρις να δημιουργηθει προβλημα.

Θερμοκρασιες πανω απο 43 βαθμους δεν εχει παει.

  • Like 1
Δημοσ.

 

 

1. Thank you for contacting Seagate Technical Support.

 I am sorry to hear about the problems you are experiencing with your drive. In order to determine how best to assist you and provide the correct troubleshooting steps I need some more information. Please answer the following questions:
 
 How did the drive fail?
 Is the Light still coming on?
 Can you hear vibrations / movements on the drive?
 Did you exchange the USB cable?
 Are you using the rear USB port on your PC?
 How does the drive react on a different PC?
 Is the drive still detected in the Device Manager under the Disk Drives?
 Is the drive seen in the Disk Management?
 How do you disconnect the drive from your system?
 
 Did you test the drive with the Seatools for Windows using the short and the long test:
 http://www.seagate.com/support/internal-hard-drives/consumer-electronics/ld25-series/seatools-win-master/
 
 If you have any further questions please do not hesitate to contact Seagate Technical Support.
 
 Best regards
 
 Nancy,
 Seagate Global Customer Support
 ref:_00D00hhzl._50030YJ7Dw:ref

 

2.

Hello Nancy,
 
How did the drive fail?--> I never said that the drive failed, if you read my initial message the issue here is that the drive ( Seagate Expansion Desktop, model: STBV2000200, 2TB, firmware C45)  does not pass your official short and long generic test (I forwarded to you screenshot, I hope you checked it) even though that pass other tests from other companies like Hard disk Sentinel where it shows 100% health.  But the question is why it does not pass your official tests.
 I would like to add that I have another same product of yours (maybe 2 years old now, I think firmware C42) and it pass with success these official tests and last,  you should know that lot of members of a technological forum that I belong to, bought this drive recently and face the exactly same issue, even though the drive works properly, we can transfer files , other diagnostic software such as HDS show to us 100% health etc, it fails to pass your official short and long generic tests.
Is the Light still coming on?--> Yes the light is coming on when disk operates.
 Can you hear vibrations / movements on the drive?--> Yes I can hear and feel normal vibrations and movements while it operates.
Did you exchange the USB cable?--> I even tested  the disk with the usb cable of the other Seagate drive that I have (same product and model).
Are you using the rear USB port on your PC?--> During the tests I connect the usb external drive right to the usb input of my motherboard.
How does the drive react on a different PC?--> the drive has been tested on 2 different pcs, the result remains the same, even though the drive is functional it fails to pass short and long generic tests of Seagate tools.
Is the drive still detected in the Device Manager under the Disk Drives?--> Yes it is detected.
Is the drive seen in the Disk Management?--> Yes the drive is recognized in Disk management.
How do you disconnect the drive from your system?--> Always from “Safely Remove Hardware and Eject Media”  so that power stops and then I eject the drive from the system, I know that in ntfs format this is essential.
Did you test the drive with the Seatools for Windows using the short and the long testà This is my initial issue here so please I don’t appreciate automated messages that shows no real concern about my problem, and it is not only mine, I think all these drives can’t pass short and long generic tests and the question is  “is the driver faulty with weak-bad sectors or your seatools application  is buggy ? ”
 
Thank you,

 

3.

Thank you for contacting Seagate Support.  I do apologize for the inconvenience. Based on your description, the issue seems to be with seatools and not the hard drive. We have forwarded the issue to our development team, to try and see investigate it. None the less, I would suggest to always have a full backup of your data.   For additional assistance, feel free to contact us at: http://www.seagate.com/gb/en/about/contact-us/technical-support/   Regards,  Hicham Seagate Support  ref:_00D00hhzl._50030YJ7Dw:ref

 

 

 
 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...