nemesiskp Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2011 Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2011 Θα περιμενω fix απο την AMD.Αμα δεν γινει τιποτα,λεφτα απο εμενα δεν βλεπει η Atari.Δηλαδη ελεος σιγα τα γραφικα που εχει για τις απαιτησεις του.
ilos Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2011 Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2011 Άλλο ένα rushed port. Από 640x480 έως σχεδόν και 1920x1980 τα ίδια minimum fps δείγμα κλασικού bottleneck. Μην πάρετε τα official requirements τις μετρητής. Το game για να είναι σχετικά playable χρειάζεται [email protected] στην τωρινή μορφή του. Ευτυχώς που υπάρχει ο θείος και μας γλιτώνει από τα έξοδα σε εταιρίες που δε βγάζουν καν demo τα χάλια τους. Άσε που στην εμετική μπουρζουάζικη εισαγωγή (sims^n) παρακαλούσα κάποιος να βάλει κανά custom model του κ. Clark και να αρχίσει το "κλωτσοσκούφι" με τους κουφιοκέφαλους που χοροπήδαγαν σαν τα κατσίκια εκεί. Rage Mode Off
kavalaSotiris Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2011 Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2011 δοκιμασα το παιχνιδι στο συστημα της υπογραφης μου αλλα σε μερικα σημεια κανει κατι σκαλωματα. δοκιμασε κανεις το update που κανει οταν ξεκιναει το παιχνιδι????
EyeofOne Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2011 Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2011 δοκιμασα το παιχνιδι στο συστημα της υπογραφης μου αλλα σε μερικα σημεια κανει κατι σκαλωματα. δοκιμασε κανεις το update που κανει οταν ξεκιναει το παιχνιδι???? ε που πας και εσύ με ι7, 5770 και 8 GB RAM; αναβαθμιση τώρα....
kavalaSotiris Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2011 Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2011 εχει πολλες απαιτησεις για τα γραφικα του....
nemesiskp Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2011 Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2011 Crysis καταντησε.Παντως λιγο που επαιξα δεν με "τραβηξε" σαν το παλιο.Κριμα και το περιμενα πως και πως.
nemesiskp Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2011 Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2011 Απο γραφικα(αναλυσεις,φιλτρα) που τα εχεις βαλει;Βλεπω στο παει ομαλα.Frames;
kavalaSotiris Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2011 Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2011 σε τι συστημα ειναι το συγκεκριμενο και σε τι αναλυση????
john2gr Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2011 Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2011 1920x1080 + 4xAA + 16xAF + Very High. Το παιχνίδι ήταν κλειδωμένο στα 30fps (για το Fraps), αν και υπήρχαν μερικές πτώσεις στα 25 μέσα στις πόλεις. Χωρίς recording μέσα στις πόλεις είμαι στα 35 αν δεν κάνω λάθος. PC Specs: Q9650 @ 4.2Ghz, 4GB DDR2, GTX295, Windows 7 64Bit PS: Σε single GPU mode τρέχει. Δεν υποστηρίζει SLI το παιχνίδι so far
zvarthangalos Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2011 Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2011 PS: Σε single GPU mode τρέχει. Δεν υποστηρίζει SLI το παιχνίδι so far Λογικά ούτε και crossfire
john2gr Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2011 Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2011 Ναι όπως το είπα και πριν, τον πούλο οι SLI/Crossfire users παίρνουμε. Γενικότερα, η μηχανή γραφικών είναι ένα μάτσο χάλι. Λίαν συντόμως θα έχω μια ωραία ανάλυση. Μιλάμε για τραγικά πράγματα!
john2gr Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2011 Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2011 Οι φανφαριές της Eden Games! http://www.dasreviews.com/das-latest-greatest/test-drive-unlimited-2-performance-analysis-18-minutes-gameplay-footage For our analysis purposes, we used a Q9650 @ 4.2Ghz, 4GB DDR2, a GTX295 and Windows 7 64Bit with the latest ForceWare drivers. As with its predecessor, TDU2 doesn’t take advantage of the multi-GPU systems. This, obviously, means trouble for all the SLI/Crossfire users. To make things worse, there is a negative penalty if you run the game with multi-GPU enabled, especially in Crossfire systems. We thought that Eden Games would address this issue but they didn’t bother. It makes you wonder though. Why there was a closed beta if those major performance issues weren’t addressed? And if it’s an engine limitation, why didn’t Eden Games build their new engine with multi-GPU’s in mind, especially after all those complaints about the first game’s limited support? Furthermore, the engine behaves really… strange. We monitored both our CPU and GPU usage. As we can see, TDU2 supports multicores but doesn’t take full advantage of them. Cores 1 and 3 were at around 60-70%, whereas Cores 0 and 2 were at 50% usage. This shows that we are not CPU limited. What is interesting though is the rendering system of this new engine. Even though we run the game in Single GPU mode, we can see some activity in the first core. What is even weirder is that the GPU usage increased when we lowered our resolution and disabled the AA. In the following screenshots you can see the same scene in 720p without AA and in 1080p with 4xAA. Both screenshots are with Very High settings. As we’d expect, vRAM is higher in 1080p with 4xAA but pay attention to this first GPU core. In 720p the GPU usage is 48%, whereas in 1080p is 34%. Again we should note that we are running the game in Single GPU mode and there isn’t any activity in our background. But forget for a second the first GPU core. We disabled the AA and dropped our resolution from 1080p to 720p and the GPU usage of our second, main core decreased only 8%? This is hilarious to say the least. The new rendering engine is a mess, plain and simple.
rafail1994 Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2011 Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2011 Nομιζω μπαινει ανετα στη λιστα μου με τα χειροτερα παιχνιδια στην ιστορια.Γραφικα 0,ηχος -1,gameplay -3.Τελειο.Ο nikpoth ηθελε και υποστηριξη τιμονιερας!!!Απο οσο ξερω και το Sims 3 δεν υποστηριζει τιμονιερα. Τόσο χάλια είναι το παιχνίδι;. Το πρώτο ήταν πολύ ωραίο
nemesiskp Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2011 Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2011 Οι φανφαριές της Eden Games! especially in Crossfire systems. Αυτο το καταλαβαμε. Για αυτο εφαγε ενα ωραιοτατο σουτ απο τον σκληρο δισκο,και δεν υπαρχει περιπτωση να το αγορασω.Μετα παραπονιουνται για τις χαμηλες πωλησεις στα Pc.Φτιαξτε πρωτα κανενα παιχνιδι της προκοπης για να το αγορασουμε και οχι ενα κακογραμμενο πορτ. 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα