Προς το περιεχόμενο

Aπαγόρευση του καπνίσματος στους δημόσιους χώρους


Toufas

Που θα έπρεπε να επιτρέπεται το κάπνισμα, αν ο νόμος τηρείται κατά γράμμα;  

209 μέλη έχουν ψηφίσει

  1. 1. Που θα έπρεπε να επιτρέπεται το κάπνισμα, αν ο νόμος τηρείται κατά γράμμα;

    • Παντού εκτός από ΔΥ, Νοσοκομεία/Ιατρεία & Σχολεία/Νηπιαγωγεία.
    • Μόνο σε ειδικά διαμορφωμένους χώρους που τηρούν τις Ευρωπαϊκές προδιαγραφές. (Προηγ. νόμος)
    • Να μην επιτρέπεται σε κανέναν κλειστό δημόσιο χώρο. (Νυν νόμος)


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Αλλά στην περίπτωση του τσιγάρου η ενδεχόμενη πτώση του τζίρου ή η απαγόρευση της συνήθειας του καφέ μετά τσιγάρου θεωρούνται επαρκείς λόγοι για να τον 'καταργήσουμε'.

 

Υπαρχει ενα ..λεπτο ζητημα εδω. Η ελευθερη αναπτυξη της προσωπικοτητας...B):P:o

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 4,5k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Πραγματικά πώς ακριβώς θεωρείς ότι θα καταργηθεί ο νόμος; Η κατάργηση του συνεπάγεται ένα απο τα παρακάτω:

1) Οι τζίροι και τα κέρδη των μαγαζιών είναι παραπάνω απο την προστασία της δημόσιας υγείας: Συνταγματικά δε γίνεται γιατί η υγεία είναι σημαντικότερο αγαθό.

2) Το παθητικό κάπνισμα έχει πάψει να αποτελεί κίνδυνο υγείας.. Χμμμμ

 

Όπως βλέπεις δε γίνεται. Και για να δώσω ένα άλλο παράδειγμα για το πόσο αδύνατο είναι:

 

Ο καταλύτης στα αυτοκίνητα επειδή έχει και σπάνια μέταλα είναι αρκετά ακριβός. Παράλληλα, η ύπαρξη του κόβει μερικούς ίππους απο την ισχύ του αυτοκινήτου. Αν λοιπόν τον αφαιρούσαμε έχουμε μικρότερο κόστος κτήσης και παράλληλα μεγαλύτερη ιπποδύναμη ή με άλλη χαρτογράφηση κινητήρα μικρότερη κατανάλωση. Μιας και οι πωλήσεις αυτοκινήτων πάνε κατα διαόλου να ζητήσουμε να μην απαιτείται η ύπαρξη του ώστε να γίνουν πιο φτηνά ενώ θα χαρούν και όλοι όσοι ούτως ή άλλως θέλουν να τον αφαιρούν. Υπήρχε ποτέ περίπτωση νομικά να περάσει τέτοια αλλαγή; Αλλά στην περίπτωση του τσιγάρου η ενδεχόμενη πτώση του τζίρου ή η απαγόρευση της συνήθειας του καφέ μετά τσιγάρου θεωρούνται επαρκείς λόγοι για να τον 'καταργήσουμε'.

 

Ξεχνας ή δεν γνωριζεις και 1-2 αλλους παραγοντες. Ενας ειναι αυτος που λεει οτι το 5% του τζιρου (και οχι του κερδους), απο μια καφετερια παει στο Δημο. Καλως η κακως οι καφετεριες ειναι η μεγαλυτερη πηγη εσοδων για τους Δημους. Δευτερον, η μειωση εσοδων σημαινει μειωση και απολυση προσωπικου, με οτι αυτο συνεπαγεται. Οσο παραξενο και αν ακουγεται στο θεμα του τσιγαρου η οικονομια συνεχιζει να κινει τα νηματα, οχι μονο εδω αλλα σε ολο τον κοσμο, βεβαια αν ηταν για οποιοδηποτε αλλο θεμα θα το θεωρουσαμε φυσιολογικο, τωρα ομως που μιλαμε για το τσιγαρο, διαγραφουμε τελειως τον οικονομικο παραγοντα, γιατι "η υγεια προεχει".

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ξεχνας ή δεν γνωριζεις και 1-2 αλλους παραγοντες. Ενας ειναι αυτος που λεει οτι το 5% του τζιρου (και οχι του κερδους), απο μια καφετερια παει στο Δημο. Καλως η κακως οι καφετεριες ειναι η μεγαλυτερη πηγη εσοδων για τους Δημους. Δευτερον, η μειωση εσοδων σημαινει μειωση και απολυση προσωπικου, με οτι αυτο συνεπαγεται. Οσο παραξενο και αν ακουγεται στο θεμα του τσιγαρου η οικονομια συνεχιζει να κινει τα νηματα, οχι μονο εδω αλλα σε ολο τον κοσμο, βεβαια αν ηταν για οποιοδηποτε αλλο θεμα θα το θεωρουσαμε φυσιολογικο, τωρα ομως που μιλαμε για το τσιγαρο, διαγραφουμε τελειως τον οικονομικο παραγοντα, γιατι "η υγεια προεχει".

 

Και στο αυτοκίνητο ένα τεράστιο ποσοστό της αξίας του πάει στα ταμεία του κράτους ώς τέλη ταξινόμησης, ΦΠΑ, τέλη κυκλοφορίας κτλ αυτό δε σημαίνει ότι θα μειώσουμε την ασφάλεια ή την υγιεινή του προς όφελος της τελικής τιμής του και του τζίρου των εισαγωγέων. Το έμμεσο κόστος ή ζημιά είναι ΑΔΙΑΦΟΡΟ σε ότι αφορά την θέσπιση κανόνων ασφάλειας ή υγιεινής, αυτό που προβλέπεται είναι χρόνος προσαρμογής και κάποιες φορολογικές/χρηματοδοτικές παροχές (τρανό παράδειγμα οι φορτηγατζήδες). Απο εκεί και πέρα είναι καθαρά θέμα επιχειρηματικού ρίσκου. Κάποιες φορές το μοντέλο λειτουργίας πρέπει και να αλλάζει πώς να το κάνουμε, ευκαιρία είναι να βρούν τρόπο να εκμεταλευτούν την κατάσταση προς όφελος τους με διαφοροποίηση υπηρεσιών και παροχών. Και σαφώς η υγεία προέχει, αυτή είναι η ιεράρχιση αγαθών που προβλέπει η νομική πραγματικότητα στην Ελλάδα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και στο αυτοκίνητο ένα τεράστιο ποσοστό της αξίας του πάει στα ταμεία του κράτους ώς τέλη ταξινόμησης, ΦΠΑ, τέλη κυκλοφορίας κτλ αυτό δε σημαίνει ότι θα μειώσουμε την ασφάλεια ή την υγιεινή του προς όφελος της τελικής τιμής του και του τζίρου των εισαγωγέων. Το έμμεσο κόστος ή ζημιά είναι ΑΔΙΑΦΟΡΟ σε ότι αφορά την θέσπιση κανόνων ασφάλειας ή υγιεινής, αυτό που προβλέπεται είναι χρόνος προσαρμογής και κάποιες φορολογικές/χρηματοδοτικές παροχές (τρανό παράδειγμα οι φορτηγατζήδες). Απο εκεί και πέρα είναι καθαρά θέμα επιχειρηματικού ρίσκου. Κάποιες φορές το μοντέλο λειτουργίας πρέπει και να αλλάζει πώς να το κάνουμε, ευκαιρία είναι να βρούν τρόπο να εκμεταλευτούν την κατάσταση προς όφελος τους με διαφοροποίηση υπηρεσιών και παροχών. Και σαφώς η υγεία προέχει, αυτή είναι η ιεράρχιση αγαθών που προβλέπει η νομική πραγματικότητα στην Ελλάδα.

 

Παλι βαζεις παραδειγματα που ειναι ασχετα. Γιατι στο αυτοκινητο, απλα μπορουν να αυξησουν την τιμη, δε χρειαζεται να μειωσουν ουτε να καταργησουν τιποτε. Ειναι ενα προιον απο μια ιδιωτικη εταιρια, που μπορει να στο χρεωσει οσο θελει, δεν εχει καμμια σχεση με αυτο που κουβεντιαζουμε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ξεχνας ή δεν γνωριζεις και 1-2 αλλους παραγοντες. Ενας ειναι αυτος που λεει οτι το 5% του τζιρου (και οχι του κερδους), απο μια καφετερια παει στο Δημο. Καλως η κακως οι καφετεριες ειναι η μεγαλυτερη πηγη εσοδων για τους Δημους. Δευτερον, η μειωση εσοδων σημαινει μειωση και απολυση προσωπικου, με οτι αυτο συνεπαγεται. Οσο παραξενο και αν ακουγεται στο θεμα του τσιγαρου η οικονομια συνεχιζει να κινει τα νηματα, οχι μονο εδω αλλα σε ολο τον κοσμο, βεβαια αν ηταν για οποιοδηποτε αλλο θεμα θα το θεωρουσαμε φυσιολογικο, τωρα ομως που μιλαμε για το τσιγαρο, διαγραφουμε τελειως τον οικονομικο παραγοντα, γιατι "η υγεια προεχει".

 

Αμα θελουμε να το δουμε (στεγνα )οικονομικα ας παραθεσει καποιος στοιχεια, εσοδα απο την φορολογια και επιβαρυνση του συστηματος υγειας να τα δουμε .

Εκτος αν 'οικονομια' ειναι ο Μητσος ,που τις ανθηρες ημερες εριξε τα λεφτα σε καταναλωτικα αγαθα και τωρα φροντιζει με νυχια και με δοντια να μην απολυσει τον υπαλληλο του ντε και καλα (που μπορει να μην του κολλαει και ολα τα ενσημα , γιατι Χριστουγεννα ερχονται ,παιζει και το ταξιδακι στην Αραχωβα στη μεση)...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παλι βαζεις παραδειγματα που ειναι ασχετα. Γιατι στο αυτοκινητο, απλα μπορουν να αυξησουν την τιμη, δε χρειαζεται να μειωσουν ουτε να καταργησουν τιποτε. Ειναι ενα προιον απο μια ιδιωτικη εταιρια, που μπορει να στο χρεωσει οσο θελει, δεν εχει καμμια σχεση με αυτο που κουβεντιαζουμε.

 

Ενώ στις καφετέριες οι τιμές είναι διατιμημένες;!!! Και καλό θα ήταν όταν κάνεις συζήτηση να μη χρησιμοποιείς σε κάθε σου απάντηση τους χαρακτηρισμούς άκυρα και άσχετα, thank you.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αμα θελουμε να το δουμε (στεγνα )οικονομικα ας παραθεσει καποιος στοιχεια, εσοδα απο την φορολογια και επιβαρυνση του συστηματος υγειας να τα δουμε .

Εκτος αν 'οικονομια' ειναι ο Μητσος ,που τις ανθηρες ημερες εριξε τα λεφτα σε καταναλωτικα αγαθα και τωρα φροντιζει με νυχια και με δοντια να μην απολυσει τον υπαλληλο του ντε και καλα (που μπορει να μην του κολλαει και ολα τα ενσημα , γιατι Χριστουγεννα ερχονται ,παιζει και το ταξιδακι στην Αραχωβα στη μεση)...

 

Ειναι νωρις ακομη, το μετρο δεν λειτουργει κατ' αρχην στα πιο πολλα καταστηματα, αλλα και σε αυτα που λειτουργει, δεν δειχνει ακομη τιποτε, μιας και ο καιρος ειναι ακομη καλος. Θα φανει πιστευω εκει μεσα στο Δεκεμβρη - Γεναρη.

 

Ενώ στις καφετέριες οι τιμές είναι διατιμημένες;!!! Και καλό θα ήταν όταν κάνεις συζήτηση να μη χρησιμοποιείς σε κάθε σου απάντηση τους χαρακτηρισμούς άκυρα και άσχετα, thank you.

Μα απο τη μια μιλαμε για το τι κερδος εχει ενας δημος απο μια καφετερια, ενω απο την αλλη το ποσο πρεπει να πουλησει το προιον του ο αυτοκινητας για να βγαλει παραπανω κερδος. Το προβλημα δεν ειναι στην τιμη του προιοντος (καφες η αυτοκινητο), αλλα στο οτι δεν θα εχει τους ιδιους πελατες ωστε να πουλησει το προιον του. Τι να το κανει ο μαγαζατορας που ο καφες δεν ειναι διατιμημενος; Τι θα κερδισει οταν θα εχει τους μισους πελατες; Τωρα βεβαια αν θεωρεις σωστο το να διπλασιαστει η ηδη υπερβολικη τιμη του καφε, ωστε ο μη καπνιστης να τον απολαμβανει ξεγνιαστος και με τον λιγο κοσμο γυρω του, και ο μαγαζατορας να μη χασει τζιρο... εμενα προσωπικα σαν μη καπνιστη πλεον δε θα με βρει και πολυ συμφωνο.

Τους χαρακτηρισμους, δεν τους δινω σε σενα (δε σε ειπα ουτε ακυρο, ουτε ασχετο), αλλα σε καποια παραδειγματα που βαζεις, και οταν αυτα εγω προσωπικα τα θεωρω λαθος, πως ακριβως θελεις να το δειξω; (υπαρχει πιο συνηθες ορος απο το "ακυρο παραδειγμα"; ).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

 

Μα απο τη μια μιλαμε για το τι κερδος εχει ενας δημος απο μια καφετερια, ενω απο την αλλη το ποσο πρεπει να πουλησει το προιον του ο αυτοκινητας για να βγαλει παραπανω κερδος. Το προβλημα δεν ειναι στην τιμη του προιοντος (καφες η αυτοκινητο), αλλα στο οτι δεν θα εχει τους ιδιους πελατες ωστε να πουλησει το προιον του. Τι να το κανει ο μαγαζατορας που ο καφες δεν ειναι διατιμημενος; Τι θα κερδισει οταν θα εχει τους μισους πελατες; Τωρα βεβαια αν θεωρεις σωστο το να διπλασιαστει η ηδη υπερβολικη τιμη του καφε, ωστε ο μη καπνιστης να τον απολαμβανει ξεγνιαστος και με τον λιγο κοσμο γυρω του, και ο μαγαζατορας να μη χασει τζιρο... εμενα προσωπικα σαν μη καπνιστη πλεον δε θα με βρει και πολυ συμφωνο.

Τους χαρακτηρισμους, δεν τους δινω σε σενα (δε σε ειπα ουτε ακυρο, ουτε ασχετο), αλλα σε καποια παραδειγματα που βαζεις, και οταν αυτα εγω προσωπικα τα θεωρω λαθος, πως ακριβως θελεις να το δειξω; (υπαρχει πιο συνηθες ορος απο το "ακυρο παραδειγμα"; ).

 

Μόνο που σου έχω πεί ήδη ότι για το νόμο το επιχειρηματικό ρίσκο είναι αδιάφορο εφόσον πρέπει να προασπίσει αγαθά όπως ασφάλεια ή υγεία. Με την ίδια λογική που η κυβέρνηση στις ΗΠΑ άυξησε το κόστος εξόρυξης πετρελαίου στον Κόλπο του Μεξικού λόγω νέων πιο αυστηρών κανονισμών ασφαλείας με στόχο όμως να μην υπάρξει στο μέλλον έκρηξη και μόλυνση απο πετρέλαιο. Αν τώρα κάποιες εταιρίες δεν μπορέσουν να ανταπεξέλθουν στο νέο περιβάλλον δε θα τρέξει να τις σώσει ή να τους δώσει λεφτά των φορολογούμενων. Το ίδιο και εδώ, η προτεραιότητα είναι η προστασία της δημόσιας υγείας όχι η διατήρηση του τζίρου ακριβώς στα ίδια επίπεδα. Δημιουργούνται νέα δεδομένα και οι επιχειρηματίες θα πρέπει να προσαρμοστούν και να είναι εύέλικτοι, η γκρίνια ότι και καλά θα πέσει ο τζίρος τους για μένα είναι απλά θέμα ανασφάλειας και έλλειψης διάθεσης να αναλάβουν ρίσκα και να αλλάξουν το επιχειρηματικό τους μοντέλο. Νομικά πάντως ο νόμος ΔΕΝ τους καλύπτει εφόσον υπάρχει θέμα υγείας. Θα τους έδινε περιθώριο προσαρμογής αν η προσαρμογή ήθελε χρόνο και χρήμα (άμεσο κόστος), κάτι το οποίο δεν ισχύει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πάντως ρώτησα πριν από λίγο για τις καπνιστικές λέσχες κ τα συναφή, με τους όρους που έχουν δεν παίζει ούτε ένα 10% να προσπαθήσει να γίνει, γιατί πολύ απλά το μαγαζί πρέπει να είναι ΤΡΥΠΑ με όλη τη σημασία της λέξεως και απαιτεί αυστηρά έξοδα για τους εξαερισμούς. Το πιθανότερο είναι να γράψουν τον νόμο εκεί που δε πιάνει μελάνι. Κάτι απίθανο δη με τη δημοτική αστυνομία πλέον που θα εξασφαλίζει σεβαστό ποσό από τα πρόστιμα στους δήμους, κατά πολύ μεγαλύτερο από την @@ των πεζοδρομίων στις καφετέριες...Ρουφάτε κι έρχεται.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

κάτι απίθανο γιατί έρχονται εκλογές,ανέμεναι να το ευχαριστηθείς αργότερα

 

Εμείς και οι Περουβιανοί παιδί μου, τσ τς τς τς!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παντως να πω οτι αμα καταργηθει ο νομος, ειναι πολυ απλο οτι θα ειστε ενα μερος του προβληματος που λεγετε μπουρδε... εε Ελλαδα ηθελα να πω. Συγχαρητήρια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παντως να πω οτι αμα καταργηθει ο νομος, ειναι πολυ απλο οτι θα ειστε ενα μερος του προβληματος που λεγετε μπουρδε... εε Ελλαδα ηθελα να πω. Συγχαρητήρια.

 

θα γίνουμε Σκανδιναβία :lol: ,fuck England :P

νταξ κάτι βούλωνε,ρουφάτε τώρα,πάρτα,τον πούλο,πήξτε και τέτοια που ακούστηκαν εδώ μέσα απο κάποιους θα χουν γέλιο απο Δευτέρα,αν και υπέρ αυτού του μέτρου απο το να επιτραπεί παντού ορισμένες συμπεριφορές εδώ ήταν γάμα τα,το υχαριστιέμαι ναι και δεν καπνίζω

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...