sno0py Δημοσ. 17 Μαΐου 2008 Δημοσ. 17 Μαΐου 2008 Καλημερα αν κ δεν διαβασα ολα τα ποστ μονο τα πρωτα θα πω κ εγω την αποψη μ μια κ ειμαι στην Κρητη εδω κ 4 χρονια κ καλος ή κακος εχουν δει πολλα τα ματια μ... Το θεμα ειναι οτι κ εγω μετα απο διαφορα σκηνικα που εζησα εχω σχηματισει την χειροτερη αποψη για του Κρητικους πολυ τοπικιστες κ "μαγκακια" αλλα ετυχε να γνωρισω αρκετους τετοιους απο την αλλη γνωρισα παρα πολυ φοβερα ατομα που καναν την διαφορα στην ζωη μ εδω οποτε τα συναισθηματα ειναι αναμηκτα. Δυστηχως πολοι που ερχονται απο τα χωρια δεν το εχουν σε τπτ μα σε τπτ να χειροδικησουν να μαχαιρωσουν και να πυροβολησουν καποιον για ασημαντο λογο οπως κ αυτος στην περιπτωση μας... Κ οπως καταλαβατε κατοικοι που μενουν εδω κ δεν μοιαζουν "κρητικοι" ειναι πραγματικα ωρες ωρες σφουγγαρι μπελαδων μια κ ειναι στο αιμα πολλων εδω να την μπαινουν σε φοιτητες απο την πανω Ελλαδα. Θεωρω τραγικη την !!!αστυνομευση!!! κ την νοτροπια που εχω ακουσει απο μερικους δλδ:Εγω ειμαι απο Κρητη κ δεν με νοιαζει τι τραβανε οι συνανθρωποι μ που βρισκονται εδω ειτε για σπουδες ειτε για κατι αλλο. Το θεμα δεν θα αλλαξει αν δεν αλλαξει νοτροπια πραγμα πολυ δυσκολο κ μην ξαφνιαστητε αν το 2012 η Κρητη γινει ανεξαρτητη λογο του δημοψηφισματος δυστηχως ή ευτυχως μεγαλο μερος του πληθυσμου γουσταρουν να γινουν ανεξαρτητη απο την Ελλαδα. Γενικα πιστευω πως ισως ειναι ο μονος τοπος που οι βοσκοι κανουν κουμαντο εδω κ ειναι πολυ "in" να εισαι βοσκος εδω γιατι αν τους δεις με τι υφος καρδιναλιων κυκλοφορουν εδω κ αν τολμησεις να πεις το παραμικρο θα γευτεις μια κανη. Τεσπα Δυστηχως στα ξερα καιγονται και τα χλωρα κ πολλες φορες περνανε στην αφανια η φιλοξενια πολλω κρητικων λογο πολλων τετοιοων γεγονοτων... Αυτα εν ολιγοις ελπιζω να μην κουρασα κ να μην εθιξα αλλα οπως ειπα κ πιο πανω υπαρχουν παρα πολλοι γ@μ@τοι ανθρωποι εδω που κανουν την διαφορα.
agpr Δημοσ. 17 Μαΐου 2008 Δημοσ. 17 Μαΐου 2008 [...]Το θεμα δεν θα αλλαξει αν δεν αλλαξει νοτροπια πραγμα πολυ δυσκολο κ μην ξαφνιαστητε αν το 2012 η Κρητη γινει ανεξαρτητη λογο του δημοψηφισματος δυστηχως ή ευτυχως μεγαλο μερος του πληθυσμου γουσταρουν να γινουν ανεξαρτητη απο την Ελλαδα. [...] Αυτή είναι μια άλλη μεγάλη μπούρδα. Φυσικά και δεν αναφέρομαι σε σένα sno0py! Oι Κρήτες ολόκληρο το 19ο αιώνα πολεμούσαν για την Ένωση, δηλαδή την ενσωμάτωση στο Ελληνικό κράτος. Τελικά στα 1912 μετά από ανακοίνωση της Ελλάδος προς τις προστάτιδες δυνάμεις η ημιαυτόνομος Κρητική Πολιτεία, που είχε Έλληνες αξιωματικούς στην Πολιτοφυλακή και Έλληνα διοικητή, διορισμένο από τον Έλληνα βασιλέα, ενσωματώθηκε στο Ελληνικό βασίλειο. Πουθενά μα πουθενά δεν προβλέπεται δημοψήφισμα μετά την παρέλευση 100 ετών ούτε για την Κρήτη ούτε για καμμία από τις υπόλοιπες Νέες Χώρες. Τα περί δημοψηφίσματος βγήκε και τα είπε ο ανεκδιήγητος Γρύλος Παπαδάκης, ο γνωστός Ζωνιανός, σε μια προφανή και πρωτοφανή προσπάθεια να σταματήσει τις έρευνες στα Ζωνιανά. Φαίνεται πως ο αδαής θυμόταν την περίπτωση του Χογκ-Κογκ, το οποίο είχε νοικιάσει η Μεγάλη Βρετανία για εκατό χρόνια και στη δεκαετία του 90 επέστρεψε στην Κίνα. Ο ημιμαθής συμπέρανε πως όλα τα νησιά κάθε εκατό χρόνια οργανώνουν δημοψήφισμα για να αποφασίσουν σε ποιο κράτος θα ενσωματωθούν ! Παρεμπιπτόντως και για να ευθυμήσουμε λιγάκι αν η Κρήτη έπρεπε να επιστρέψει στο status quo ante, θα γινόταν Τουρκική επαρχία .
sno0py Δημοσ. 17 Μαΐου 2008 Δημοσ. 17 Μαΐου 2008 Αντε ρε c δεν το ξερα το εχω ακουσει κ λενε κ οι περισσοτεροι οτι θελουν ανεξαρτησια κ για αυτο το πα!Sorry bro:-D
chill Δημοσ. 17 Μαΐου 2008 Δημοσ. 17 Μαΐου 2008 Καλά έχουμε θαυμάσει και πανό σε αγώνες του ΟΦΗ, που έχουν γίνει πολύ πριν τα γεγονότα στα Ζωνιανά με το σύνθημα "Ανεξάρτητη Κρήτη 2012".
agpr Δημοσ. 17 Μαΐου 2008 Δημοσ. 17 Μαΐου 2008 H ανοησία είναι μεταδοτική. Κάποιος-κάπου-κάποτε πέταξε την μπούρδα και οι υπόλοιποι την αναπαρήγαγαν. Και εγώ την έχω ακούσει και σε αγροτικά έχω δει τη σημαία της Κρητικής Πολιτείας, αλλά η περίπτωση του Γρύλου ήταν η πρώτη δημόσια τέτοια δήλωση. Ή έστω η πρώτη που εγώ γνωρίζω.
pigeon Δημοσ. 17 Μαΐου 2008 Δημοσ. 17 Μαΐου 2008 Πριν απο 10 χρόνια βρέθηκα τυχαία στο Ρεθυμνο ως επισκέπτης. Απο τότε καθε καλοκαίρι σχεδον κανω αρκετές μέρες διακοπές στην πόλη και στο νησί γενικότερα. Επειδη ειμαι πολυ ευχαριστημένος απο τον τόπο αλλα και απο τους ανθρώπους που συναντώ, θα μου επιτρέψετε να πω δυο κουβέντες απο την αλλη μεριά: Οι περισσότεροι φοιτητές (αντρες) που κατεβαίνουν στο νησί νομίζουν πως το εχουν νοικιάσει για να κανουν τις μαγκιές τους για 4 χρόνια, κατι σαν πενταήμερη διαρκείας. Εχοντας εμπειρία απο τα club της Αθήνας νομίζουν οτι θα κάνουν οτι μαλ... τους κατέβει και θα πληρώσει ο μπαμπάς τα σπασμένα... (Αμ δε!) Απο την αλλη οι κοπέλες εκτος ελαχιστων εξαιρέσεων φοβούνται πως θα τις βιάσουν και συμπεριφέρονται σαν καθυστερημένα, δεν υπάρχει εκτόνωση, αν με εννοείτε! Επειδη εχω συνηθίσει να ζω στον τόπο, εχω προσαρμοστει στο να μην ενοχλώ κανεναν και βεβαιως να μην δέχομαι ενοχλήσεις. Εχει τύχει λοιπον αρκετές φορές να ενοχλούμαι σκόπιμα απο αντρες φοιτητές που με περνάνε για ντόπιο οταν βρίσκομαι σε μεικτή παρέα με ντόπιους: κοροιδεύουν στα δηθεν κρητικά, πέφτουν πάνω μου/μας κάνοντας τους μεθυσμένους, ζητάνε οδηγίες πχ. για να γελάσουν για την προφορά (των κρητικών εννοω). Το θεωρώ την μεγαλύτερη προσβολή που μπορεις να κάνεις στον τόπο που σε φιλοξενει, εχω περάσει απο 10 ακριτικές πόλεις της Ελλάδας και ολες εχουν τις ιδιοτροπίες τους αλλα σχεδον ποτε δεν τσακώθηκα γιατι δεν προσπάθησα να επιβάλω τον τρόπο σκέψης που εχω στην Αθήνα, προσαρμόστηκα στον τρόπο ζωής τους! Ακόμα και στη Θεσσαλονίκη για παράδειγμα ειναι δύσκολη πόλη για εναν Αθηναίο, ειναι μια πολη που θα συναντήσεις πιο αγενεις και επιθετικούς πολίτες αναλογικά, αλλα με λιγη προσπάθεια τους αγνοεις και συναναστρέφεσαι με τους νορμαλ ανθρώπους! Γνωρίζω βεβαια πολυ καλα τους μυαλοκαμένους που κατεβαίνουν απο τα χωρια το σαβ/κυριακο για φασαρία και τους αποφεύγω. Την εχω πατήσει κάποιες φορές , δεν το αρνούμαι. Ειναι ευκολο ομως να τους αποφύγεις, και πολύ ευκολότερο να το κάνει κάποιος που 1ον ειναι ΜΟΡΦΩΜΕΝΟΣ , 2ον ειναι ΝΗΦΑΛΙΟΣ και 3ον εχει καταλάβει οτι ειναι ΕΠΙΣΚΕΠΤΗΣ στον τόπο, για 4 χρόνια. Τα υπόλοιπα για μένα ειναι δικαιολογίες..
dark_banishing Δημοσ. 17 Μαΐου 2008 Δημοσ. 17 Μαΐου 2008 Όταν κινδυνεύει η ζωή σου, αλλάζει ο τρόπος που βλέπεις τα πράγματα. Εύκολο είναι να λες γιατί δεν κάνει κανείς τίποτα (..)(?) όταν είσαι απ έξω. Για όσους είπαν ότι η λύση είναι η διαπαιδαγώγηση από τα σχολεία, τους εύχομαι να μην τους τύχει να πάνε καθηγητές εκεί.
agpr Δημοσ. 17 Μαΐου 2008 Δημοσ. 17 Μαΐου 2008 Για να καταλάβω τώρα, μόλις υποστήριξες πως οι ντόπιοι υφίστανται τραμπουκισμούς από τους φοιτητές; Και αυτή είναι η προσωπική εμπειρία που αποκόμισες από τις επισκέψεις σου το καλοκαίρι; Ή είναι η εικόνα που σου μετέφεραν οι ντόπιοι; Προσπάθησε να σκεφτείς πως θα ήταν να έλεγες την τελευταία σου πρόταση στους γονείς του νεκρού Χανιώτη (που δεν είχε εμπειρία από τα Αθηναϊκά club) πως την πάτησε γιατί δεν ήταν αρκετά μορφωμένος, νηφάλιος και δεν είχε κατανοήσει πως ήταν επισκέπτης.
agpr Δημοσ. 17 Μαΐου 2008 Δημοσ. 17 Μαΐου 2008 Όταν κινδυνεύει η ζωή σου, αλλάζει ο τρόπος που βλέπεις τα πράγματα. Εύκολο είναι να λες γιατί δεν κάνει κανείς τίποτα (..)(?) όταν είσαι απ έξω. Για όσους είπαν ότι η λύση είναι η διαπαιδαγώγηση από τα σχολεία, τους εύχομαι να μην τους τύχει να πάνε καθηγητές εκεί. Χμμ, είμαι καθηγητής εκεί! Οκ, σε πιο ήρεμο μέρος, αλλά είμαι. Έχεις δίκιο, αν ήμουν στο Μυλοπόταμο, θα επεδίωκα να φύγω όσο το δυνατόν ταχύτερα και αλώβητος.
The_Judas Δημοσ. 17 Μαΐου 2008 Δημοσ. 17 Μαΐου 2008 Οι περισσότεροι φοιτητές (αντρες) που κατεβαίνουν στο νησί νομίζουν πως το εχουν νοικιάσει για να κανουν τις μαγκιές τους για 4 χρόνια, κατι σαν πενταήμερη διαρκείας. Εχοντας εμπειρία απο τα club της Αθήνας νομίζουν οτι θα κάνουν οτι μαλ... τους κατέβει και θα πληρώσει ο μπαμπάς τα σπασμένα... (Αμ δε!) Απο την αλλη οι κοπέλες εκτος ελαχιστων εξαιρέσεων φοβούνται πως θα τις βιάσουν και συμπεριφέρονται σαν καθυστερημένα, δεν υπάρχει εκτόνωση, αν με εννοείτε! Δηλαδή το πρόβλημα είναι οι φοιτητές που (σαν δεν ντρέπονται!) διασκεδάζουν και την πέφτουν σε ντόπιες. Δεν έχω ακούσει καμιά άλλη πόλη όπου να απαγορεύτεται κάτι τέτοιο. Σιγά μην κυνηγάμε να δείρουμε ή να σκοτώσουμε τους φοιτητές επειδή την πέφτουν σε ντόπιες!
Lucifer Δημοσ. 17 Μαΐου 2008 Δημοσ. 17 Μαΐου 2008 Αυτό που δεν καταλαβαίνω όμως είναι γιατί με τέτοια περιστατικά αφορμή πρέπει να τσουβαλιάσουμε τις συμπεριφορές όλων των Κρητικών. Δηλαδή στην υπόλοιπη Ελλάδα τέτοιες αψημαχίες αποκλείεται να καταλήξουν σε φονικό? Ας το ψάξουμε. Αγρίνιο: Ο πατέρας του κ. Λυσίμαχος Φούκας ήταν αυτός που είχε βαρύ ιστορικό «νταή» της περιοχής. «Ο γιος τράβηξε τη σκανδάλη αλλά ο πατέρας σκότωσε» εκτιμά γείτονάς τους. Οι συγχωριανοί διηγούνται ότι η κοινότητα Καλυβίων σταμάτησε να κάνει πανηγύρια γιατί ο πατέρας Φούκας δημιουργούσε επεισόδια, προκαλούσε συσκότιση πυροβολώντας τις λάμπες του ηλεκτρικού και εκφόβιζε όσους τον προκαλούσαν. «Στα νιάτα του μαχαίρωσε κάποιον για τα πρόβατα» λέει συντοπίτης του. Είχε τα χαρακτηριστικά του «ζόρικου» ανθρώπου, εξοικειωμένου με τα όπλα, που προσέφευγε εύκολα στη λεκτική βία. Καταπίεζε σκληρά τις γυναίκες στο σπίτι και κρατούσε τον Διονύση στη σκιά του. «Μια προσπέραση αν τολμούσες να του κάνεις του Λυσίμαχου με το αυτοκίνητο, μπορούσε να σε σκοτώσει[/i']» εξομολογείται γείτονάς του. Εξήγηση για το άγριο φονικό αναζητεί στο «άγραφο δίκαιο των κτηνοτρόφων» ο πρόεδρος της Ενωσης Αγροτικών Συνεταιρισμών Αγρινίου κ. Θωμάς Κουτσουπιάς[/b'], ο οποίος γνωρίζει προσωπικά όλους τους πρωταγωνιστές του δράματος. Μόνο στη ζώνη του Αγρινίου υπάρχουν σήμερα δηλωμένα 15.000 κυνηγετικά όπλα και στο σύνολο του νομού μπορεί να φθάνουν τις 50.000, σύμφωνα με έγκυρη πηγή της αστυνομικής διεύθυνσης. Αθήνα: Δύο Αλβανοί ηλικίας 23 και 24χρόνων' date=' συνελήφθησαν από τους αστυνομικούς του Τμήματος Εγκλημάτων Κατά Ζωής της ασφάλειας Αττικής, για τη δολοφονία του 40χρονου που έγινε στις 03.03.2008, στη συμβολή των οδών Ηπείρου και Αχαρνών, για την προτεραιότητα στο φανάρι. Σύμφωνα με τους αυτόπτες μάρτυρες ο 40χρονος επέβαινε ως συνοδηγός, σε αυτοκίνητο που οδηγούσε το αφεντικό του. Ο οδηγός του αυτοκινήτου, διαπληκτίστηκε για την προτεραιότητα με τον Αλβανό οδηγό της μοτοσικλέτας. Λίγα μέτρα πιο κάτω, συναντήθηκαν και πάλι, στη διασταύρωση των οδών Ηπείρου και Αχαρνών. Κατά τη διάρκεια του καβγά ο οδηγός της μοτοσικλέτας πυροβόλησε με πιστόλι τον 40χρονο συνοδηγό και στη συνέχεια εξαφανίστηκε με το συνεπιβάτη του στο δίκυκλο. Το θύμα μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο Αγιος Σάββας όπου διαπιστώθηκε ο θάνατός του. [/quote'] Όπως είναι προφανές, από τον τελευταίο προβατάνθρωπο μέχρι τον τυχαίο κάτοικο Αθηνών, όχι, τέτοιες συμπεριφορές δεν αποκλείονται. Τα χαρακτηριστικά κάθε περίπτωσης όμως, αξίζει να σημειωθούν: -Στην περίπτωση του Αγρινίου, μιλάμε για "κώδικα τιμής κτηνοτρόφων" και γενικά για "μάγκα βαρύ και ασήκωτο". Πρώην έστω, γιατί τώρα στις φυλακές είμαι σίγουρος πως έχει έρθει σε επαφή με τη θηλυκή του πλευρά. Επίσης μιλάμε για όπλα, πολλά όπλα, δεκάδες χιλιάδες όπλα. -Στην περίπτωση της Αθήνας, προσωπικά δε θα κολλήσω στο τι καταγωγή είχε ο δράστης κτλ, αν και στατιστικά και μόνο, προς τα κάπου μας πάει. Ας πούμε πως ήταν Κολωνακιώτης όμως: τα 2 ενδιαφέροντα στοιχεία εδώ είναι άλλα, είναι το ότι είχε όπλο και το ότι ήταν εν βρασμώ ψυχής. Πάμε τώρα στην Κρήτη, σκέψου ένα μέρος που υπάρχει ο κώδικας τιμής των Κρητικών, είναι παράδοση να είναι όλοι μάγκες βαρείς και ασήκωτοι και μιλάμε για όπλα, πολλά όπλα. Αγρίνιο χ πέντε. Επίσης και στην Κρήτη τσαντίζονται, όπως και στην Αθήνα! Αλλά ποιος έχει μεγαλύτερες πιθανότητες να οπλοφορεί, ο Μανωλιός ή ο Μανώλης; Και ακόμα και αν πέσεις σε αυτόν τον έναν Αθηναίο που έχει ντέρτια εκείνη την ώρα, και του ρίξεις το σουβλάκι και σου πει κάτι για το Χριστό σου και του πεις κάτι για τη μάνα του και φύγεις, λες να σε ψάξει με το χατζάρι (που by default εδώ πάνω κουβαλάμε, προσωπικά εγώ έχω σπαθί σαμουράι πάντα μαζί μου) να σε σφάξει; Όχι. Και δεν είναι πως δεν αγαπάμε τις μανούλες μας. Οπότε αντιλαμβάνεσαι πως μιλάμε για ένα μέρος που συνδυάζει όλους εκείνους τους παράγοντες που οδηγούν σε ένα φονικό: όπλα, κώδικα τιμής, μαγκιά. Και μπορεί η πρωτεύουσα να είναι η Αθήνα, αλλά μάγκα μου, δε θυμίζουμε εμείς το συμμοριτοπόλεμο στο Μπρονξ που άμα βρίσουν τον Ληρόη, ο Ληρόη θα βγάλει εύκολα το όπλο που εύκολα αγόρασε και θα αποκαταστήσει το όνομά του στη γειτονιά, γιο.
sno0py Δημοσ. 17 Μαΐου 2008 Δημοσ. 17 Μαΐου 2008 XAXAXA το ακουσα κ αυτο οι φοιτητες παρενοχλουν τους ντοπιους!Ποιοι φοιτητες που ειναι οι περισσοτεροι με την ουρα μες στα σκελια με αυτα πΟΥ συναντουν εδω?ΟΚ επρεπε να το ακουσω κ αυτο για να ξυπνησω για πρωι... Μια σημειωση κατεβαινεις καλοκαιρια συναντας πολλους φοιτητες τετοια περιοδο?για να σοβαρευτουμε...Κ επισης κατα περιεργο τροπο οταν ερχεται το καλοκαιρι κ πλακωνουν οι τουριστες σιγα σιγα μερικοι φερονται σαν ανθρωποι...α ρε τι κανει το χρημα τελικα..
klainmaingr Δημοσ. 17 Μαΐου 2008 Δημοσ. 17 Μαΐου 2008 Και ακόμα και αν πέσεις σε αυτόν τον έναν Αθηναίο που έχει ντέρτια εκείνη την ώρα, και του ρίξεις το σουβλάκι και σου πει κάτι για το Χριστό σου και του πεις κάτι για τη μάνα του και φύγεις, λες να σε ψάξει με το χατζάρι (που by default εδώ πάνω κουβαλάμε, προσωπικά εγώ έχω σπαθί σαμουράι πάντα μαζί μου) να σε σφάξει; Όχι. Και δεν είναι πως δεν αγαπάμε τις μανούλες μας. Οπότε αντιλαμβάνεσαι πως μιλάμε για ένα μέρος που συνδυάζει όλους εκείνους τους παράγοντες που οδηγούν σε ένα φονικό: όπλα, κώδικα τιμής, μαγκιά. Και μπορεί η πρωτεύουσα να είναι η Αθήνα, αλλά μάγκα μου, δε θυμίζουμε εμείς το συμμοριτοπόλεμο στο Μπρονξ που άμα βρίσουν τον Ληρόη, ο Ληρόη θα βγάλει εύκολα το όπλο που εύκολα αγόρασε και θα αποκαταστήσει το όνομά του στη γειτονιά, γιο. Βαζείς και εσύ απο εδώ βενζίνη ε;
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.