touristas1985 Δημοσ. 12 Μαΐου 2008 Δημοσ. 12 Μαΐου 2008 Προς προστασια των καταναλωτων αναφερω οτι συμφωνα με το κεντρικο service της sony ericsson Κινητο s500i αγορασμενο απο τα multirama δεν καλυπτεται απο εγγυηση καθως προκειται για προιον ΠΑΡΑΕΙΣΑΓΩΓΗΣ.οταν εχω γραπτα το παραπανω απο το service θα το scannarw για τους απιστους
Γιάννης Platano Δημοσ. 12 Μαΐου 2008 Δημοσ. 12 Μαΐου 2008 Δεν απαγορευεται η παραεισαγωγη.Απλα επρεπε να ρωτησεις αν εχει εγγυηση αντιπροσωπειας ή καταστηματος. Οτι SE ή Nokia εχω παρει απο Πλαισιο στην αποδειξη γραφει εγγυηση αντιπροσωπειας.
touristas1985 Δημοσ. 12 Μαΐου 2008 Μέλος Δημοσ. 12 Μαΐου 2008 απλα ειναι απατη?τι παει να πει επρεπε? εγω επικοινωνησα με το ινκα οπου μου ειπαν να προβω αμεσα σε μηνυση στο καταστημα κ εγω επισης οσα κινητα εχω παρει τα παω παντα στο αντιστοιχο service της εταιριας και τα επισκευαζω και ποτε στο καταστημα αγορας
Γιάννης Platano Δημοσ. 12 Μαΐου 2008 Δημοσ. 12 Μαΐου 2008 απλα ειναι απατη?τι παει να πει επρεπε? εγω επικοινωνησα με το ινκα οπου μου ειπαν να προβω αμεσα σε μηνυση στο καταστημα κ εγω επισης οσα κινητα εχω παρει τα παω παντα στο αντιστοιχο service της εταιριας και τα επισκευαζω και ποτε στο καταστημα αγορας Γιατι ειναι απατη ???? Σου εγραψαν οτι εχει εγγυηση SE και δεν εχει μηπως ???Τοτε θα ειχες δικιο...
touristas1985 Δημοσ. 12 Μαΐου 2008 Μέλος Δημοσ. 12 Μαΐου 2008 να στο γραψουν που?μια αποδειξη σου δινουν η οποια δεν γραφει κατι
Γιάννης Platano Δημοσ. 12 Μαΐου 2008 Δημοσ. 12 Μαΐου 2008 να στο γραψουν που?μια αποδειξη σου δινουν η οποια δεν γραφει κατι Δεν ειμαι σιγουρος αν ειναι υποχρωμενοι να το γραψουν τι εγγυηση εχει ενα προϊον. Η συσκευασια με το κινητο δεν ειχε καρτα εγγυησης ???
touristas1985 Δημοσ. 12 Μαΐου 2008 Μέλος Δημοσ. 12 Μαΐου 2008 Οχι,μονο το κλασσικο βιβλιο της sony ericsson το οποιο ανεφερει για service του κινητου στο δικτυο καταστηματων της sony
Γιάννης Platano Δημοσ. 12 Μαΐου 2008 Δημοσ. 12 Μαΐου 2008 Οχι,μονο το κλασσικο βιβλιο της sony ericsson το οποιο ανεφερει για service του κινητου στο δικτυο καταστηματων της sony Αν γραφει ετσι ή παρανομα το ειχαν μεσα ή παρανομα η SE δεν σου αναγνωριζει εγγυηση.
touristas1985 Δημοσ. 12 Μαΐου 2008 Μέλος Δημοσ. 12 Μαΐου 2008 θα ζητησω γραπτως αυριο το αιτημα απο το service και θα σας ενημερωσω αναλογως...παντως εμενα μου μυριζει απατη!γενικως τα προιοντα παραεισαγωγης δεν εχουν παντα την ιδια ποιοτητα...
Γιάννης Platano Δημοσ. 12 Μαΐου 2008 Δημοσ. 12 Μαΐου 2008 θα ζητησω γραπτως αυριο το αιτημα απο το service και θα σας ενημερωσω αναλογως...παντως εμενα μου μυριζει απατη!γενικως τα προιοντα παραεισαγωγης δεν εχουν παντα την ιδια ποιοτητα... Για την ποιοτητα δεν νομιζω να εχουν διαφορα. Απλα δεν δινουν την "σιγουρια" που δινει η αντιπροσωπεια , οση βεβαια ειναι αυτη.
mihalakis Δημοσ. 13 Μαΐου 2008 Δημοσ. 13 Μαΐου 2008 Εγώ δεν καταλαβαίνω γιατί δεν καλύπτεται ένα προϊόν ακόμα και αν είναι παραεισαγωγής. Η ίδια εταιρεία δεν το παράγει; Μου φαίνεται οτι το κάνουν περισσότερο από αντίδραση επειδή δεν αγοράστηκε από αυτούς και έτσι χάνουν φράγκα.
Powerfull Δημοσ. 13 Μαΐου 2008 Δημοσ. 13 Μαΐου 2008 Μισό λεπτό, το bottom line ποιό είναι ακριβώς; Εισαγωγή / παραεισαγωγή / απαγωγή, το sony είναι sony και η προδιαγραφές κατασκευής είναι ίδιες, όπου και αν το φτιάξαν. Από κει και πέρα, στο διαταύτα, το γύρισες στα multirama και αρνήθηκαν να στο επισκευάσουν / αντικαταστήσουν; Το που,πως,πότε και γιατί το έφεραν είναι (λογικά) δική τους υπόθεση, εκτός φυσικά και αν έχει έρθει παράνομα στη χώρα. Ρώτησες αν καλύπτεται από την αντιπροσωπία της sony στην Ελλάδα για την εγγύηση του και σου είπαν ψευδώς πως καλύπτεται;
Alexis Δημοσ. 13 Μαΐου 2008 Δημοσ. 13 Μαΐου 2008 Συμφωνω με τους δυο παραπανω. Γιατι δεν γραφεις ενα mail στην Sony? Και μια ερωτηση κρισεως για την εδω αντιπροσωπεια: αν το ειχες αγορασει απο οποιαδηποτε χωρα της ΕΕ δεν θα στο επισκευαζαν? Τι λογικη ειναι αυτη δηλαδη?
andr3as Δημοσ. 13 Μαΐου 2008 Δημοσ. 13 Μαΐου 2008 Βάση εγγύησης της ΝΟΚΙΑ (λογικά ισχύει και στις άλλες εταιρίες), η συσκευή αν έχεις την απόδειξη αγοράς και είναι από ΕΜΕΑ δηλαδή ευρωπαϊκή συσκευή είναι υποχρεωμένοι να σε εξηπυρετήσουν απλά θα πρέπει αν χρειαστεί αναβάθμιση, να επαναπρογραμματιστεί με το λογισμικό που αντιστοιχεί στην χώρα από που αγοράστηκε (εκτός εάν έχεις απόδειξη πληρωμής για αλλαγή λογισμικού από εκεί που το αναβάθμισες...). Κατα τα άλλα η συσκευή είναι ΕΝΤΟΣ ΕΓΓΥΗΣΗΣ και πρέπει να επισκευαστεί σαν κάθε άλλη συσκευή...
Tigran Δημοσ. 13 Μαΐου 2008 Δημοσ. 13 Μαΐου 2008 Η παραεισαγωγή θεωρείτε νόμιμη εφόσον είναι από χώρα της Ε.Ε. Αν το φέρεις π.χ. απο Αμερική πρέπει να περάσει τελωνείο, ειδάλλως θεωρείτε παράνομη μεταπώληση. Πάντως σε κάθε περίπτωση, εφόσον υπάρχει αντιπροσωπεία στην Ελλάδα, συμφέρει την εκάστοτε εταιρία(βλ. Multirama), να το προμηθευτεί από εκείνη και όχι από το εξωτερικό μέσω παραεισαγωγής. Το ότι ειναι προιόν παραεισαγωγής, θα πρέπει να μας βάζει σε σκέψεις...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.