Προς το περιεχόμενο

Επαγγελματική αποκατάσταση


NemeSis1990

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
Καλησπέρα σε όλους,

 

Πηγαίνω στην τρίτη τάξη του ενιαίου λυκείου και σε μια βδομάδα ξεκινάν πανελλήνιες. Ξέρω πως δεν θα περάσω σε κάποιο ΑΕΙ – ΤΕΙ καθώς έκανα σοβαρό λάθος από την δευτέρα λυκείου και επέλεξα τεχνολογική κατεύθυνση αντί για θεωρητική που όπως φαίνεται θα είχα καλύτερο μέλλον. Δυστυχώς από την παρούσα κατεύθυνση (δεν δίνω για 5το πεδίο) μπορώ να πάω στο 2ρο ή στο 4ρτο πεδίο και τα μαθήματα βαρύτητας είναι μαθηματικά – φυσική δηλαδή μηδέν η στο πηλίκο… Για αυτό τον λόγο σκέφτηκα να ακολουθήσω τον δρόμο του ΙΕΚ. Συγκεκριμένα ιδιωτικό ΙΕΚ. Εκεί λοιπόν που κοιτούσα διάφορες ειδικότητες σε αυτό το site http://www.oeek.gr/ ξεχώρισα αυτήν: τεχνικός προγραμματισμού παιχνιδιών και ψυχαγωγικών εφαρμογών (Video Games). Μπορώ να κάνω επάγγελμα και που πραγματικά αγαπώ και εξασκώ από τα 10 μου, τα ηλεκτρονικά παιχνίδια (http://www.iek-akmi.gr/iek_akmi/view_list_in_category.php?category_id=180&document_id=900&page=1?category_id=180#text900)! Σίγουρα έχει μια μεγάλη δόση ενθουσιασμού η σκέψη μου καθώς δύσκολα θα μπορέσω να εξασκήσω κάτι τέτοιο - μαζί με αξιοπρεπή μισθό. Θα ήθελα να με βοηθήσετε καθώς απʼ ότι κατάλαβα δε θα με πληρώνουν για πάντα οι γονείς μου, κάτι που ούτε ο εγωισμός μου θα το επέτρεπε. Ακούω λοιπόν τις ιδέες σας, ως πιο έμπειρους, πάνω σε κάτι τόσο ουσιώδες όπως η επαγγελματική αποκατάσταση και σταδιοδρομία ενός ατόμου.

 

Φίλε μου η ειδικότητα που ζητάς θα'χει μπόλικο προγραμματισμό,χρήση εξειδικευμένων προγραμμάτων,και θα απαιτεί γνώσεις μαθηματικών και φυσικής.

Δεν νομίζω πως θα τα βρεις τόσο ρόδινα τα πράγματα. :/

  • Απαντ. 37
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.

είχες ποτε επαφή με προγραμματισμό; αν ναι πως σου φάνηκε;

 

κοίτα να δείς δεν υπάρχει "απλός" και "περίπλοκος" προγραμματιστής.

 

αν ξεκινήσεις σήμερα σε κάποιο ιεκ με λογικό πρόγραμμα σπουδών και σε λογικό χρονικό διάστημα θα αποκτήσεις μια ιδέα περι προγραμματισμού.

 

αν όσπου να τελειώσεις λιώνεις πάνω απο τον υπολογιστή και διαβάζεις σχετικά tytorial και άρθρα στο νετ, σε φόρουμ κτλ τότε ρε φίλε στο εγγυώμαι οτι κάποια μέρα θα γίνεις ένας πολύ καλός προγραμματιστής γραφικών.

Δημοσ.
όσπου να τελειώσεις λιώνεις πάνω απο τον υπολογιστή και διαβάζεις σχετικά tytorial και άρθρα στο νετ, σε φόρουμ κτλ τότε ρε φίλε στο εγγυώμαι οτι κάποια μέρα θα γίνεις ένας πολύ καλός προγραμματιστής γραφικών.

 

Thatʼs what im talking about!!!

Αν αγαπάς αυτό που κανείς, ό,τι και αν είναι αυτό, τότε το αναπτύσσεις και εξελίσσεσαι στη δουλεία σου ως σωστός επαγγελματίας. Μετά είναι σχεδόν σίγουρο ότι γίνεσαι επιτυχημένος επαγγελματίας!

 

 

Ναι, έχω σχέση με τον προγραμματισμό καθώς ένα γνωστός μου ασχολείται πολλές ώρες με αυτό. Τον έχω δει να γράφει εντολές και εντολές και εντολές… και όσο γράφει τόσο παραπάνω θέλω να μάθω τι ακριβός κάνει! Το βρίσκω ενδιαφέρον!

Δημοσ.
Ναι, έχω σχέση με τον προγραμματισμό καθώς ένα γνωστός μου ασχολείται πολλές ώρες με αυτό.

 

Το τι μπορείς να διαβάσεις σε αυτό το forum είναι απίστευτο.

Δημοσ.
Το τι μπορείς να διαβάσεις σε αυτό το forum είναι απίστευτο.

 

Ναι δεν το έθεσα σωστά, ήθελα να πω πως όσες ώρες είναι στον υπολογιστή ʽʼψάχνεταιʼʼ σε forums και σε chat rooms για γλώσσες προγραμματισμού και αλλά τέτοια ʽʼψαγμέναʼʼ που δεν καταλαβαίνω. :rolleyes:

Δημοσ.

Ο φιλος DrLo ηθελε μαλλον να πει οτι μαλλον δεν εχεις καμια σχεση με τον προγραμματισμο και αυτο που εγραψες ηταν λιγο ακυρον ,το οτι βλεπεις καποιον να παταει εντολες κ εντολες δεν λεει κατι .Σχεση με τον προγραμματισμο θα ειχες αμα γνωριζες τι εκαναν αυτες οι εντολες -_-

Ψευδογλωσσα προγραμματισμου που διδασκεται στην τεχν κατευθυνση στην 3η λυκειου γνωριζεις? αν οχι απο κατι τετοιο πρεπει να ξεκινησεις για να παρεις μια μικρη γευση!

 

Παντως να ξερεις πρεπει να εχεις πολυ ορεξη κ να σου αρεσει πραγματικα να scriptareis για να κανεις κατι σε αυτο τον τομεα (δλδ να εχεις εναν geek μεσα σου)

Δημοσ.

Πες οτι εχεις βγαλει τη σχολη αυτη,

πες οτι στην πορεια σου αρεσε κιολας, (τα μαθηματα κλπ)

πες οτι τελειωσες και με το στρατο.

 

ΔΟΥΛΕΙΑ που θα βρεις?

Βιογραφικα που θα στειλεις?

Ολοι οι υπολοιποι που τελειωσαν/θα τελειωσουν, ΠΟΥ δουλευουν? ή θα δουλεψουν?

Και με ποιο αντικειμενο? (τελικα...)

 

Αν σκοπευεις να ξενιτευτεις για να βρεις δουλεια, καλυτερα να το κανεις απο τωρα, με σπουδες εξω. Να μπαινεις στο κλιμα/γλωσσα/κυκλωμα. Αλλιως εχεις το εισιτηριο ανεργιας ηδη στην τσεπη σου.

Και ακομα και τοτε, μονο αν εισαι ταλενταρα θα πας μπροστα.

 

Αν καταλαβα καλα ομως, βαση αυτων που ειπες, και βαση του τιτλου "Επαγγελματική αποκατάσταση"

προφανως αυτο το αντικειμενο δεν ειναι η λυση.

 

Καποιοι επιχειρηματιες ψαχνουν για "εσκιμωους"

να τους πουλησουν ψυγεια...

Το τι θα τα κανουν μετα τα ψυγεια... προβλημα τους!

Δημοσ.

ρε φίλε όντως, πώς γίνεται να είσαι 3η λυκείου τεχνολογική και να μην έχεις σχέση με τον προγραμματισμό;

 

Εφόσον έχετε πανελλήνιο σχετικότατο μάθημα, τότε θα έπρεπε ήδη να έχεις μια αρκετά σαφή και καλή αντίληψη γύρω απο τον προγραμματισμό.

 

Εφόσον δεν ανέφερες τπτ για το μάθημα αυτό, αλλά σε προηγούμενό σου post είπες πως δε τα πηγαίνεις καθόλου καλά με τα μαθήματα, τότε θα ήταν ασφαλές να συμπεράνω πως ούτε με το μάθημα του προγραμματισμού τα πηγαίνεις καλα;

 

Και μην αναφέρεις την κλασσική δικαιολογία οτι σε ξενερώνουν οι αλγόριθμοι γιατί γουστάρεις κώδικα, διότι αυτό είναι το αποτέλεσμα του καψίματος εγκεφαλικών κυττάρων απο αμερικανοταινείες.

 

anyway man, το φαντάστηκα οτι πιστεύεις οτι στο μέλλον θα γίνεις καλύτερος πάνω στο αντικείμενο (που θα γίνεις, είναι η φυσική εξέλιξη των πραγμάτων άλλωστε :P ), αλλά το πρόβλημα είναι κατα πόσο καλύτερος θα γίνεις σε σχέση με τις απαιτήσεις της αγοράς και τον ανταγωνισμό γενικότερα...

 

Παρόλα αυτά αν έχεις σκοπό πραγματικά να καείς μπροστά απο αναρίθμητες κόλλες χαρτί με πρόχειρες σημειώσεις, κώδικα, βιβλία, νετ και πολύ, μα πάρα πολύ compile, τότε το πρόγραμμα σπουδών του ιεκ σε καλύπτει σε αρκετούς τομείς.

 

Δε ξέρω βέβαια - και είναι και το πολύ πιο σημαντικό κομμάτι - κατα ποσο εντάξει θα είναι και οι καθηγητές μαζί σας απέναντι στον ελάχιστο χρόνο που διαρκούν αυτές οι σπουδές. Γιατί αν είναι να αντιμετωπίσεις το ίδιο αγχωμένο και άθλιο-αντιμορφωτικό/αντιεκπαιδευτικό κλίμα που επικρατεί στη 3η λυκείου (και γενικότερα σε όλο το λύκειο), τότε καλύτερα να κρατήσεις τα χρήματα σου (ή ακόμα καλύτερα φατα σε διακοπές στην ευρώπη :P ).

 

ps: πέρα απο geekoσκηνικά συμβουλή που σου δίνω, είναι να μη βιαστείς, εδώ πρόκειται να πάρεις μια απόφαση που μπορεί να επηρεάσει θετικά, ή αρνητικά ή και καθόλου (πιο πιθανό), το μέλλον σου. Επίσης καλό είναι να βγάλεις και απο πάνω σου τη λογική του χαβαλέ (και καλά φοιτητική ζωή και κολοβάρεμα, καφέ, μύκονο κτλ) που έχουν οι περισσότεροι νεοφερμένοι φοιτητές, οι οποίοι δεν κόπιασαν γενικότερα ποτε στη ζωή τους (εννοώ διάβασμα, δουλειά κτλ) και στο πρώτο ίδρυμα που θα μπουν (τει,αει,ιεκ κτλ) ξύνουν τα @@ τους όλη μερα και την βλέπουν κυριλοζωή κ δε συμμαζεύεται.

 

Με λίγα λόγια προσπαθώ να σου πω, οτι αμα θες να πας στο ιεκ "σχεδιασμού και ανάπτυξης video games", απλά επειδή έχεις ακούσει απο άσχετο κόσμο και τις γριές της γειτονιάς οτι η πληροφορική έχει μέλλον, και απο προσωπική εμπειρία νομίζεις οτι τα κομπιούτερς είναι πανεύκολα και τα παίζεις στα δαχτυλάκια σου, είσαι μακρά νυχτωμένος και θα φας παλαβό γείωμα στη μετέπειτα ζωή σου.

 

ps2: Αν δε μπορείς να διαβάσεις τώρα που είσαι τεχνολογική, μη περιμένεις να το κάνεις στη σχολή σου.

Δημοσ.

Τέτοια επαγγέλματα,σχετικά με πληροφορική θα τα κάνεις επειδή γουστάρεις.Είναι κορεσμένο το επάγγελμα,κακά τα ψέματα.Κι εγώ για κάτι σχετικό με πληροφορική σκέφτομαι,έχω ακόμη 1 χρόνο μπροστά μου.

 

Ότι σου παν οι από πάνω.Στο μάθημα κατεύθυνσης πως πας ? Επίσης,τι μάθημα επιλογής κάνεις ? Αν δεν έχεις καμία σχέση με αυτό που έχεις κατά νου να σπουδάσεις,καλύτερα να σκεφτείς κάτι άλλο.Ίσως στην πορεία να το βαρεθείς και να πάνε τσάμπα κόπος και χρήματα.

 

Για την επαγγελματική αποκατάσταση πάντως που λέτε από πάνω,πιστεύω πως σε μια εταιρία,δουλειά ως προγραμματιστής βρίσκεις.

Δημοσ.

ξαναδώσε πανελλήνιες, αλλά αυτή τη φορά κάτσε να διαβάσεις και το καλοκαιράκι ρίξε κανένα βλέφαρο στο σχετικόι μάθημα της 3ης λυκείου.

 

ps: μη κάνεις το ΜΕΓΑ λάθος και αλλάξεις 3η λυκείου κατεύθυνση --> είσαι καταδιακασμένος να πάθεις κατάθλιψη και να αποτύχεις στο τέλος (για 2η φορά).

 

ps2: στο ξαναθυμίζω: άλλο μαθαίνω τα quest στο lineage και φτιάχνω s grade οπλα με το νανάκι τον crafter και άλλο φτιάχνω τον κώδικα και τι λογική πίσω απο αυτό. Η λογική σχεδίαση ενός παιχνιδιού είναι παρανοϊκά άσχετη με αυτό που βλέπεις στο τέλος (με έξαιρεση ορισμένα σημεία του κώδικα).

 

πχ πάρε τμήμα κώδικα απο quake 2:

 

>
// draw each item in the list

ItemVector::iterator i;
for (i = m_items->begin(); i != m_items->end(); i++)
{
 // calculate location on radar 

 rc.X = (int)center.X + 
   ((*i).x/Const::Scale) - (Const::MonsterSize/2);

 rc.Y = (int)center.Y – 
   ((*i).y/Const::Scale) - (Const::MonsterSize/2);

 switch ((*i).type)
 {
   case RadarTypeHealth:
     g->FillRectangle(Brushes::Green, rc);
     break;

   case RadarTypeMonster:
     g->FillEllipse(Brushes::Firebrick, rc);
     break;

     . . .

 }
}

 

site: http://www.codeproject.com/KB/mcpp/quake2.aspx

 

μερικά πράγματα αν του ρίξεις μια ματιά μπορεί να καταλάβεις "κάτι" και αυτό επειδή ο κώδικας πρέπει να είναι σαφής και ξεκάθαρος ως προς το τι κάνει. Όταν όμως αρχίσεις να κοιτάς τις υπορουτίνες κτλ και δεις το τι πραγματικά κάνουν μέσα στο παιχνίδι, τότε είναι που θα ξενερώσεις και θα λαλήσεις.

 

απλό πχ: πυροβολάς το alien. το pc καταλαβένει οτι πέτυχες με τη σφαίρα το στόχο σου μέσα απο διανύσματα και συντελεστές διεύθυνσης. δλδ ενα διανυσμα που αποτελεί μέρος της σφαίρας έρχεται σε επαφή με κάποιο απο το alien, τότε με συνεχή έλεγχο για το αν έφαγε τη σφαίρα, εντοπίζει ενα κοινό σημείο με αυτή, τότε λοιπόν εξαφανίζεται το temp αντικείμενο σφαίρα και ένας μετρητής (ανάλογα με ποιό διάνυσμα συναντήθηκε), μειώνει την ζωή κατα τους ανάλογους πόντους --> χοντροκομένο και απλοϊκό, αλλά κατατοπιστικό παράδειγμα.

 

Επομένως φίλε όπως καταλαβαίνεις, αμα δε γουστάρεις τώρα τα μαθηματικά και δεν έχεις πάρει ήδη 5 βάσεις... βράστα στον προγραμματισμό (ειδικά παιχνιδιών), παρόλα αυτά αμα δεν ασχοληθείς μόνος, δε πρόκειται ποτε να μάθεις αμα τελικά έχεις κλίση προς εκεί.

 

EDIT: πέρα απο το πρόγραμμα σπουδών, αμα δεις οτι στη σχολή σου σχεδιάζεται παιχνίδια σε γενικές γραμμές κατα τον παρακάτω τρόπο, μη σκεφτείς καν να συνεχίσεις...

 

qe_dev-726646.gif

Δημοσ.

Πριν αποφασίσεις τι θα κάνεις πρέπει να αποφασίσεις να δουλέψεις και να ζοριστείς. Αν σ' ενδιαφέρει να γίνεις κάτι διαφορετικό από δημόσιος υπάλληλος πρέπει να προσπαθήσεις πάρα πολύ κάτι που δεν φαίνεται να το θέλεις. Αν κάτι σου αρέσει πολύ θα το καταλάβεις όχι γιατί θα "σου ξινίζει λιγότερο" αλλά γιατί θα ξυπνάς και θα κοιμάσαι σκεπτόμενος αυτό που σου αρέσει.

Αμα δεν έχεις βρει κάτι τέτοιο μέχρι τώρα σημαίνει ότι δεν έχεις βρει αυτό που θέλεις οπότε ότι και να διαλέξεις το ίδιο είναι. Από την άλλη πρέπει και να δοκιμάζεις πράγματα για να βλέπεις αν κάτι σου αρέσει όχι να τα βλέπεις από μακριά. Κατέβασε την Express έκδοση της Visual Basic 2008 που είναι δωρεάν, εγκατέστησέ την πάρε και ένα βιβλιαράκι (στα Αγγλικά από το amazon.co.uk). Αν ξεκινήσεις το πρωί και όταν σηκώσεις το κεφάλι σου είναι χαράματα τότε αυτό είναι που σου αρέσει. Αλλιώς πάμε γι' άλλα.

Δημοσ.

Όπως λέει ο karagiorgos αλλά αντί για VB πιάσε την VC#. Αν είναι να μάθουμε κάτι ας το μάθουμε από την αρχή :)

Δημοσ.
Όπως λέει ο karagiorgos αλλά αντί για VB πιάσε την VC#. Αν είναι να μάθουμε κάτι ας το μάθουμε από την αρχή :)

 

άν είναι να μάθει κάτι σωστά κ απο την αρχή (επειδή για games κ εγώ του πρότεινα C# κ γενικότερα πλατφόρμα .net + xna ==> όλα απο m$ δυστηχώς) ας ξεκινήσει με pascal ή αν είναι να πάει γραμμή για αντικειμενοστραφή, πρώτα C (για να του κάτσει πιό ομαλά, αφού σιγά σιγά θα δεί struct κτλ) κ μετά java κ παράλληλα C#.

Δημοσ.

Παντως παιδια, επειδη τον εχετε αποθαρυνει πολυ τον ανθρωπο, το οτι δεν εχει μεχρι τωρα επαφη με τον προγραμματισμο, δεν σημαινει οτι δεν μπορει να γινει σουπερ προγραμματιστης. Και τα διανυσματα που ανεφερε ο φιλος παραπανω δεν ειναι δα και τιποτα το ιδιαιτερο...στο λυκειο υπαρχουν πολυ δυσκολοτερα για τους μαθητες κεφάλαια απο τα διανυσματα.

Επισης να πω οτι σε συζητηση που ειχα με καθηγητη προγραμματισμου στο πανεπιστημιο που ειπε οτι οσο και αν μου φαινεται περιεργο, τους καλυτερους προγραμματιστες τους εχει συναντησει σε ΙΕΚ..αυτο ειπωθηκε σε meeting οπου συμφωνησαν κι'αλλοι καθηγητες....Μαλιστα εχει τυχει και εχω γνωρισει τους 2 βασικους προγραμματιστες της εταιριας που μας παρεχει το ERP στην επιχειρηση και ειναι και οι 2 απο ΙΕΚ.

 

Αντι λοιπον να τη λετε στο παιδι που ειναι σε κρισιμη ηλικια αλλα δεν το καταλαβαινετε, εγω θα του προτεινω επι της ουσιας λύση.

 

Εάν νομιζεις οτι σε ενδιαφερει ο προγραμματισμος και επειδη το "νομιζω" απο το "γουσταρω" απεχει πολυ, το λιγοτερο που μπορεις να κανεις ειναι να ψαξεις στο νετ αρκετα το αντικειμενο που θελεις να σπουδασεις. Ειναι προφανες οτι τον κωδικα που σου γραψανε πιο πανω δεν θα μπορεις να τον διαβασεις αν δεν εχεις μαθει καποια αλλα πραγματα πριν. Το περισσοτερο που θα μπορουσες να κανεις θα ηταν να παρακολουθησεις καποιο σεμιναριο προγραμματισμου σε γλωσσα που θα κανεις στην πιθανη μελλοντικη σχολη σου για να δεις πως ειναι....

Ειναι κριμα να δωσεις ενα σωρο λεφτα για κατι που θα το παρατησεις. Αντιθετα αν τελικα σου αρεσει, ειναι πολυ πιθανο να πορωθεις καθως ο προγραμματισμος εκτος απο επαγγελμα πολλες φορες γινεται παθος...

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...