afentiko7 Δημοσ. 11 Μαΐου 2008 Δημοσ. 11 Μαΐου 2008 Πάμε λίγο ιστορία (πολιτική αλλά από τότε που ο φοξ πυρπόλησε το κοινοβούλιο τέτοια δν είναι, και ας το κανε για θρησκευτικούς λόγους)? Αρχικά να δούμε λίγο την άνοδο του εργατικού κινήματος. 19ος αιώνας βομηχ επανάσταση άθλιες συνθήκες εργασίας, θάνατος πριν τα 40 μεγάλη φτώχια στις πόλεις. Γεννιέται ο μαρξισμός με πρωτεύοντα στόχο την αταξική κοινωνία μέσω της ταξικής πάλης. μέχρι στιγμής αντίπαλος είναι η αστική τάξη (δν υπάρχει φασισμός). Φτάνουμε λοιπόν στον Α' Παγκόσμιο πόλεμο και στη μπολσεβικική επανάσταση η οποία διευκολύνθηκε από τις συγκυρίες. Ο διεθνισμός πεθαίνει από τη στιγμή που ο Τρότσκι πάει στα τσακίδια ενώ ήδη έχουν αρχίσει από οχρανίτες εκκαθαρίσεις Ουκρανών, Πολωνών και άλλων μη Ρώσων το οποίο θα συνεχιστεί και με την άνοδο του Στάλιν όπου η διεθνιστική αλληλεγγύη δίνει τη θέση της σε μια αυτοκρατορία όπου δεν επιδιώκετο η εξόντωση των λαών των κατοικούντων στη ΣΕ αλλά η πανρωσοποίηση τους κάτι παρόμοιο με τον εθνικοσοσιαλισμο αλλά από άλλη σκοπιά. Παράλληλα στη Γερμανία ανεβαίνει ο φασισμός και εδώ αρχίζει η διαμαχη των 2 ιδεολογιών η οποία προέρχεται για 2 κυρίως λόγους. Πρώτον μεταφορά οπαδών από το κμ στρατόπεδο στο άλλο και 2ον το γεγονός ότι ο εθνικοσοσιαλισμός έδειξε πως μπορεί να υπάρξει εργασιακή ειρήνη υπό προυποθέσεις* .Τρανό παράδειγμα γι αυτό η εργατική εστία, το 8ωρο τα δωρεάν wolksvagen στους εργάτες κλπ. Περνάμε στην πατρίδα μας. 40, κατοχή και "ΕΑ". Εξοντώνονται πρώτα οι δάσκαλοι από αναρχικούς (δεν έχουν καμιά σχέση με τους ισπανούς αναρχικούς οποιος θέλει γιατί το αναλύω αλλά δν είναι επί του παρόντος) του ΕΑΜ κυρίως γιατί η πρώτη προπαγάνδα σε οποιοδήποτε εξουσιαστικό καθεστώς (δημοκρατία, μοναρχία, -ισμοί) γίνεται από τα σχολεία. Αξίζει να σημειωθεί πως κυρίαρχη ιδεολογία μέσα στο ΕΑΜ ήταν η πίστη στη ΣΕ παρόλο που τελικά στη Γιάλτα ο Στάλιν δε τους συμπαραστάθηκε (γιατί σηκώνει πολύ κουβέντα) . Ακολουθεί ο συμμοριτοπόλεμος, ο αντικομμουνισμός πρώτα επί Πλαστήρα, μετέπειτα επί Γ.Παπανδρέου φτάνουμε στη χούντα και στο Πολυτεχνείο. Παράλληλα όμως στην Ευρώπη υποκινείται ο Μάης του 68 από μια αστική μπουρζουαρία (το πανεπιστήμιο μάγκες μου είναι αστικός θεσμός, οι προλετάριοι δεν έχουν τη δυνατότητα να μορφωθούν) όπου οι φλώροι ισοπεδώνουν τα οποία επαναστατικά κομμάτια της γαλλικής κοινωνίας (εξ ου και το "επιστροφή στην ομαλότητα), διαχωρίζεται η αριστερά σε σοσιαλδημοκράτες (πάει ο σοσιαλισμός) με στροφή των συνθημάτων όχι πια για την εργατική πάλη αλλά για τον ελεύθερο έρωτα, τα ναρκωτικά, τους νέους και κυριότερο την ψευτοειρήνη. Πολλοί διαχωρίζουν πλέον τη θέση τους από τη ΣΕ ενώ η Ευρώπη φαίνεται να περνάει καλά διότι κανείς δν ακολουθεί τις Ερυθρές ταξιαρχίες στην ιταλία και τη RAF στη Γερμανία . Από το 1974 λοιπόν έχουμε στροφή στις αρχές των γραμμάτων και των τεχνών στην Ελλάδα όπου αρχίζει και διεξάγεται ένας αγώνας μίσους ενάντια σε κάθετι που αποτελεί την εθνική παράδοση σημαία, εκκλησία, οικογένεια, δυστυχώς όχι επειδή ανήκουν σε ένα αστικό καθεστώς αλλά επειδή η αριστερά νικημένη από τις επιταγές των καιρών και επειδή έπρεπε να επιβιώσει βρίσκει καινούργια πιστεύω όπως τη παγκοσμιοποίηση, τη δαιμονοποίηση των εθνικών συμβόλων και της εκκλησίας και το εξιλαστήριο θύμα την αστυνομία, στην ουσία βάζοντας στην άκρη όλα τα συνθήματα περί ταξικής πάλης. Αλλά το κυριότερο είναι να λέμε το αντίθετο σε ότι λέει ο "ακροδεξιός". Αν πει ο ακροδεξιός ότι ο ήλιος ανατέλλει από την ανατολή εσύ πρέπει να πεις ότι ανατέλλει από τη δύση. Κάτι τετοιο συμβαίνει και με τους μετανάστες. Από τη στιγμή που κάποιοι είπαν να σφάζουμε όσους έρχονται κάποιοι προέταξαν, το να ρχονται άλλοι και να μας πηδάνε τις γυναίκες. Χαρακτηριστικό είναι πως αν ρωτήσεις σήμερα ένα μέλος του φόρουμ που διαπνέεται δε θα σου πει πως το κυριότερο πρόβλημα είναι οι εργασιακές σχέσεις, ο ταξικός πόλεμος, αυτά πεθάνανε, αλλά ο διαχωρισμός κράτους εκκλησίας όχι γιατί είναι κατ ανάγκη άθεος αλλά γιατί στην Εκκλησία συχνάζουν ακροδεξιοί επομένως πρέπει να εξοντωθεί ως θεσμός. Βέβαια ο ίδιος δν έχει κανένα πρόβλημα να γίνει τζαμί στην Αθήνα. Και επειδή από το 80 και μετά κάποιοι απλυτοι αξύριστοι γενειοφόροι άφησαν πίσω τις λαικές συνοικίες και πήγαν κατά Φιλοθέη μεριά δημιουργήθηκαν προβλήματα. Το πρώτο ήταν ότι το δυαράκι έγινε 5αράκι και δεν μπορούσε να το καθαρίσει πλέον η σύζυγος.Επιπλέον αποκτησε και κήπο αλλά πλέον δεν ήταν εργάτης προλετάριος και δε μπορούσαν να γεμίσουν ρόζους τα ροδαλά χεράκια του. Το άλλο που το βάζετε? Οτι για να πάει να τραγουδήσει το "παρτο στεφάνι μας" με τη mercedes του έπρεπε να αφήσει κάπου τα παιδιά?.Η ότι τα τζάμια της μπέμπας ήταν βρώμικα κι έπρεπε κάποιος να τα καθαρίσει? Ε για καλή τύχη όλων αυτών ήρθαν από το 91 οι μετανάστες και σώσαν τη μέρα . Σε επόμενο ποστ θα αναλύσω το ρόλο της θολοκουλτούρας των media. @washcloud δέχομαι ότι ο Αυστριακός βιαστής ήταν άρρωστος. Ο εμπρηστής τι είναι? Δε θέλει θανατική ποινή ή δημόσιο λιθοβολισμό στο σύνταγμα?
afentiko7 Δημοσ. 11 Μαΐου 2008 Δημοσ. 11 Μαΐου 2008 Και εσύ υπάρχεις. Που διαφώνησες? Α είδες συγγενή σου σε αυτά που γραφα και τσατίστηκες. Και σεις αν δείτε κανα κοντινό πρόσωπο σε αυτά που γράφω μην τσατιστείτε, δεν είναι προσωπικό.
washcloud Δημοσ. 11 Μαΐου 2008 Δημοσ. 11 Μαΐου 2008 afentiko7 : There's a fine line between μόρφωση and παραμόρφωση ...το νου σου (...άμα θες να συζητήσουμε τη διαφορά μεταξύ του να ρημάξω αυτόν που θα ακουμπούσε την αδερφή που έχασα πριν ακόμα γεννηθεί, με τη θέσπιση νόμων, όχι εδώ, όχι τώρα. Έλα να το κουβεντιάσουμε πίνοντας μπύρες. Τις οποίες όμως σε προειδοποιώ, δεν πρόκειται να πληρώσω) Lucifer , τί...διάλο. Έχει πέσει το μάτι σου στο εκλογικό του βιβλιάριο ;
Lucifer Δημοσ. 11 Μαΐου 2008 Δημοσ. 11 Μαΐου 2008 Παίρνω τη μπύρα μου και τα ντάβιντοφ των 4 και πάω στο καπιταλιστικό μπαλκόνι μου, αφήνοντας την επαγγελματία να απαντήσει.
Lomar Δημοσ. 11 Μαΐου 2008 Δημοσ. 11 Μαΐου 2008 @afentiko7 φιλε δε γνωρίζω τόσα οσα εσύ, αλλά μου άρεσε η ανάλυση σου (ανεξάρτητα αν ισχύουν ή όχι αυτά που έγραψες). Βασικά με αυτά που έγραψες δε φαίνεσαι για ρατσιστής (δν γουστάρω καθόλου τις ταμπέλες), αλλά λίγο αντικομμουνιστής. Κάπου 2α λυκείου την είχα δει πατριώτης και ακροδεξιός, είχα σιχαθεί το γεγονός οτι μερικές οικογένειες στο χωριό μου, επειδή ήταν "αριστερές" και συμμετείχαν στα "γράμματα και τον πολιτισμό" του χωριού, τα παιδιά τους (οικογενειακοί φίλοι όλοι), έχεραν ιδιαίτερων προνομίων απο την κοινότητα, σε αντίθεση με εμένα που η μάνα μου δεν είχε καμία σχέση με το χωριό, αφού (αν και original ροδίτισα και με πολύ βαθύτερες ρίζες στο χωριό απο τους παραπάνω) γεννήθηκε, μεγάλωσε, σπούδασε κ για λίγο δούλεψε στη Γερμανία μαζί με τους παππούδες μου. Το θέμα είναι οτι όλα τα παραπάνω με οδήγησαν στο άλλο άκρο την ακροδεξιά, γιατί είχα βαρεθεί όλο αυτό το ψευτοκουλτουριάρικο θεατριλίκι εις βάρος όλων των υπολοίπων. Στη πορεία βέβαια διαπίστωσα οτι οι περισσότεροι χρυσαυγίτες κτλ είχαν το ίδιο μίσος με εμένα, ήταν το ίδιο δειλοί με εμένα (ψυχολογία μάζας) και φυσικά ήταν απλά το alter ego του ψευτοαριστεριστή. Δεν είναι ανάγκη μεμονωμένα προσωπικά περιστατικά να σε οδηγήσουν στη μνησικακία και να αρχίσεις να χωρίζεις τους ανθρώπους με ταμπέλες (tabs ενα πράμμα, σαν τα websites) και να τους κρίνεις με βάση τα πιστεύω τους ή ακόμα και να μην πιστεύουν αυτά που εκπρωσοπούν αλλά μια μόδα, δεν είναι ανάγκη να τους φορτώνεις ολα τα αρνητικά αυτής της χώρας, γιατί έτσι αποτελείς και εσύ μέρος αυτού του προβλήματος. sorry αν σε ψυχολόγισα λάθος, αλλά η ανάλυση σου μου θύμησε ολα τα παραπάνω σκηνικά. ps: @KWSN_Men επειδή δεν είμαστε του επιπέδου σου και δε παίζει να κατανοήσουμε προς τι ο σαρκασμός σου, μπορείς να μας εξηγήσεις γιατί σου φαίνονται αχταρμάς αυτά που έγραψε ο afentiko7; δε λέω οτι είναι σωστά ή λάθος, βασικά δε με ενδιαφέρει (ανέλυσα παραπάνω τι κατάλαβα απο το κείμενό του), απλά έτσι για την ιστορία θέλω να μάθω ποιά σημεία του κειμένου του δεν ισχύουν.
KWSN_Men Δημοσ. 11 Μαΐου 2008 Δημοσ. 11 Μαΐου 2008 Πρώτα απ' όλα δεν είναι δικά του, ειδικά το πρώτο μέρος είναι copy paste...
Lomar Δημοσ. 11 Μαΐου 2008 Δημοσ. 11 Μαΐου 2008 σοβαρά; (νιώθω λίγο μλκς) όταν λές πρώτο μέρος μέχρι που εννοείς; anyway, το στραβό σε αυτά που λέει πού είναι; δν υπάρχουν πρώην επαναστάτες αναρχικοί/αριστεροί/κομμουνιστές που πλέον τα έχουν ξεχάσει όλα κ έχουν βολευτεί;
washcloud Δημοσ. 11 Μαΐου 2008 Δημοσ. 11 Μαΐου 2008 Lomar, με απλά και σύντομα ελληνικά : (αν και η ερώτηση απευθύνθηκε σε αλλού) Αν μπεις στην μέση ενός έργου, και πας να ρωτήσεις τον δίπλα σου το στόρι, το πιο πιθανό είναι να εισπράξεις ένα "άσε μας ρε φίλε ! Κάτσε δες, κι ότι δεν καταλάβεις, κάτσε και δες το απ΄την αρχή !" Επίσης υπάρχει κι εκείνη η κινέζικη παροιμία με το γουρούνι και την προσπάθεια να το κάνεις να τραγουδήσει. Κάποια στιγμή τη χωνεύεις. Τέλος, το google έχει όντως πληθώρα φωτογραφιών. Σειρά σου τώρα, 5 κρίκοι ένα τάλληρο. Δοκίμασε την τύχη σου
Lomar Δημοσ. 11 Μαΐου 2008 Δημοσ. 11 Μαΐου 2008 σορυ μαν αλλά μου φαίνεται λιγάκι άστοχο το παράδειγμά σου. εγώ δεν ρώτησα πως κατάλαβαν οτι ο afentiko7 είναι ο omnislash ή γιατί του χώνονται όλοι. εγώ ρώτησα τον KWSN_Men που είναι οι μλκς σε αυτά που γράφει ο αφεντικός
afentiko7 Δημοσ. 11 Μαΐου 2008 Δημοσ. 11 Μαΐου 2008 Πρώτα απ' όλα δεν είναι δικά του, ειδικά το πρώτο μέρος είναι copy paste... ??? Ti εννοείς? @Lomar δεν είμαι αντικομμουνιστής με την έννοια ότι αποδέχομαι την ταξική πάλη αλλά ως αντιεξουσιαστής δεν αποδέχομαι και την εργατική εξουσία που θέλει ο κομμουνισμός . Κατά 2ον δεν έχω πρόβλημα με τους μετανάστες. Εχω πρόβλημα με τους αβανταδόρους τους οι οποίοι εξήγησα γιατί είναι φιλομετανάστες. Γενικά θεωρώ πως κατά κάποιο προδώσαν οι ίδιοι τα πιστεύω τους με αποτέλεσμα σήμερα να μην υπάρχει αντίσταση στο νεοφιλελευθερισμό. Για τα δεινά της χώρας ασφαλώς και δεν φταίνε οι όποιοι "αριστεροί". Αλλά να σου πω κάτι, πάρε παράδειγμα το ασφαλιστικό. Ρώτα 10 ιδιωτικούς υπαλλήλους γιατί δεν κατέβαιναν στις πορείες. Γιατί φοβόντουσαν την απόλυση ή γιατί έχουν σιχαθεί τους δημόσιους (κάτι γενειοφόρους που έλεγα) ή μήπως γιατί πλέον όλοι έχουν μοναδικό θεό όχι το χρήμα αλλά την επίδειξη μέσω της κατανάλωσης (κινητό, αμάξια, ρούχα) γεμίζοντας με υλικές αυταπάτες τον λιγοστό ελεύθερο(?) χρόνο τους. Βεβαίως και βάζω ταμπέλες στους ανθρώπους. Ο τάδε είναι εγωιστής, ο δείνα στον κοσμο του, ο παραδίπλα ψώνιο, εγώ τεμπέλης πχ Ειναι μάλλον χαρακτηρισμοί παρά ταμπέλες που με διευκολύνουν στο να μην τα παίρνω όταν νομίζω ότι κατ εμέ λένε ή κάνουν μαλακίες. Για να σου κάνω την πρώτη παράγραφο πιο λιανά. Πες πως την πέφτει ο Lucifer στη γκόμενα μου. Αυτή ξελογιάζεται μαζί του (μετά το πρώτο σοκ) και τα σχετικά. Για σένα μπορεί να φταίει ο Lucifer για μένα φταίει η γκόμενα - πουτάνα. Η αν φάνηκα μισογύνης δε φταίει η μύγα που θα βρεθεί στο φαγητό σου, φτες εσύ που δεν το σκέπασες
washcloud Δημοσ. 11 Μαΐου 2008 Δημοσ. 11 Μαΐου 2008 σορυ μαν αλλά μου φαίνεται λιγάκι άστοχο το παράδειγμά σου. εγώ δεν ρώτησα πως κατάλαβαν οτι ο afentiko7 είναι ο omnislash ή γιατί του χώνονται όλοι.εγώ ρώτησα τον KWSN_Men που είναι οι μλκς σε αυτά που γράφει ο αφεντικός εμ και γω - με τον τρόπο μου βεβαίως (τί να κάνω, αυτός μου βγήκε) - πάω να σου απαντήσω. Πιο "σφαιρικά".Δε μ' έπιασες όμως. Το είδες το δέντρο, δεν βλέπεις όμως το δάσος από πίσω του. Τεσπα. *(οι "μαλακίες", είναι "κρυμμένες" στη φωτό του KWSN...φώτο-κουίζ!) ...ΠΕΝΤΕ κρίκοι ένα τάααααααληροοοοοο! Για περάστε !
Critter Δημοσ. 11 Μαΐου 2008 Δημοσ. 11 Μαΐου 2008 Βασικα εχω μια απορία. Ποσοι απο εσας που γραφετε στο συγκεκριμενο τοπικ και είστε ενάντια των μεταναστών, εχετε ζησει μεταναστες πχ στην Αμερικη, Γερμανια, Αυστραλια κτλ...και ιδιαιτερα τα χρονια που η Ελλαδα ήτανε για τις δυτικες χώρες οτι η Αλβανια για την Ελλαδα τώρα? Σχετικά με τη διαφήμηση, καπιταλισμο και ελευθερη αγορα εχουμε, οποιος πληρώνει κάνει ότι γουσταρει είτε αυτο ειναι νομιμο είτε ακομα και παράνομο...money talks. Τι σας πειράζει δεν καταλαβαινω....Εκτος αν είστε υπερμαχοι άλλων πολιτειακων συστηματων οπότε και λογικο είναι το μισος αυτο.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.