migf1 Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2010 Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2010 Θα προτιμούσα να μου απευθυνόσουν ευθέως αφού είναι σαφές πως απευθύνεσαι σε μένα, αλλά δεν έχω πρόβλημα, μπορώ να κάνω διάλογο με όποιους όρους θέλεις. Αντίθετα με σένα λοιπόν, δεν θυμάμαι να κατέθεσα τίποτα διαπιστευτήριά μου προκειμένου να πείσω κανέναν να συμφωνήσει με τα γραφόμενά μου. Ούτε πόσο χρονών είμαι, ούτε με πόσα και με ποια έχω ασχοληθεί, ούτε πόσο κι από πότε (αν θέλεις όμως, ευχαρίστως να το κάνω). Όχι μόνο τολμάω λοιπόν να συγκρίνω αλλά επιμένω κιόλας πως σε ότι αφορά το FFB και την οδηγική συμπεριφορά των αυτοκινήτων, το F1 2010 είναι κακόγουστο αστείο μπροστά στο nKPro. Δεν συμφωνείς; δεν σου αρέσει; με γεια σου και χαρά σου! Θεωρείς ότι παρακολουθώντας βίντεο μπορείς να κρίνεις ffb, οδηγική συμπεριφορά κι εξάρτηση της με τις αλλαγές στο στήσιμο του αυτοκινήτου; Και πάλι με γεια σου και χαρά σου. Τα υπόλοιπα περί "τόλμης", περί αυθαίρετης ψυχογράφησης των άλλων, περί γέλωτος και λοιπά κωμικο-τραγικά θα μπορούσες να τα αποφύγεις. Εκτός βέβαια αν είσαι προετοιμασμένος να τα αντιμετωπίσεις προερχόμενα πια από μένα προς εσένα, σε αντίστοιχου ύφους και ειρωνείας μελλοντικές μου απαντήσεις (προς το παρόν επιλέγω να μη το κάνω). Αυτό εδώ τολμάvε μερικοί και συγκρίνουν με το F1 2010 ??? http://www.youtube.com/watch?v=RohODzqplfg&NR=1 Αυτό το μέτριο παιχνιδάκι με τον ήχο δανεισμένο από κάποιο Ford το συγκρίνετε με το F1 2010 ??? Δεν ξέρω τι να πω πιά.Φαίνεται πως στην προσπάθεια τους μερικοί να αποδείξουν ότι γνωρίζουν από simulation και καταθέτοντας τα διπλώματα του Μaster Engineer της Maclaren Mercedes που τους έχουν αποδοθεί, προσπαθούν να επιβάλουν την γνώμη τους με διάφορες τεχνικές (π.χ. το έκανα αμέσως uninstall) που δυστυχώς μόνο γέλωτα μου προκαλούν. To F1 Racing Championship καθώς και το Monaco Grand Prix Racing Simulation 2 της Ubisoft τα οποία εως σήμερα τα θεωρούσα κορυφαία sim τα βάζει κάτω άνετα το F1 2010 σε όλους τους τομείς.Ας σταματήσουμε να είμαστε είτε παρελθοντολάγνοι, είτε αντιδραστικοί για τον οποιοδήποτε λόγο και ας γίνουμε ρεαλιστές. Συγχωρέστε με αν ο λόγος μου είναι λίγο επιθετικός.Δικαιούμαι να έχω άποψη αφού είμαι 33 ετών και έχοντας ασχοληθεί με ότι ραλάκι έχει κυκλοφορήσει από το 1985 έως σήμερα από μπλιμπλίκια,Amiga,PC και διάφορες κονσόλες.
nikosblade Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2010 Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2010 ΥΓ1. Δοκίμασες καθόλου το nKPro; Απιθανο! Μολις το δοκιμασα. Ειδικα η πληροφοριες που παιρνεις απο τα λαστιχα και ιδιαιτερα στα φρενα, λιγο πριν lockαρουν οι τροχοι.
polonos1313 Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2010 Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2010 Καλά τι να λέμε τώρα..... Γίνεται F1 με απενεργοποιημένα όλα μα όλα να φέρνει με το ζόρι τετακέ ??? Δεν υπάρχει σύγκριση του F1 2010 με κανένα από τα rfactor και LFS σε θέμα οδήγησης. Στο R-Factor με οποιοδήποτε F1 mode τρως τετακε με το παραμικρό ενω στο F1 2010 μόνο με 1η άντε και λίγο με 2α.Για μένα το F1 2010 είναι καθαρό arcade.
yiannis_1 Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2010 Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2010 Χάρη τι κάθεσε και αναλύεις. Τα περισσότερα παιδιά απο δω που δοκιμάζουν το f1 2010 δεν εχουν ούτε τιμονιέρες ούτε καν γνωρίζουν τι σημαίνει ffb. Η τέλοσπάντον σωστό ffb. Θέλουν να δοκιμάσουν κάτι που τους δίνει την ψευδαίσθηση της f1 με πληκτρολόγιο ή joypad χωρίς πολύ πολύ δυσκολία και να αξιοποιήσουν το τουμπανο pc τους με διπλές και τριπλές 3d σε crossfire και σε sli. UHU
nzeppos Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2010 Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2010 Ας βγάλουν πρώτα το megapatch που λέμε, ας φτιάξουν από του χρόνου ένα σοβαρό online (που να υποστηρίζει 24 παίχτες) και τα ξαναλέμε.
Moderators GeorgeMan Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2010 Moderators Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2010 Τελικα δεν αντεξα και το δοκιμασα. Αρχικα με το πληκτρολογιο, απλα μου εσπασε τα νευρα. Παρα πολυ αποτομες αντιδρασεις και παρολα τα full βοηθηματα ενεργοποιημενα, απλα βγαινω εξω 2-3 φορες στο γυρο γιατι "τολμαω" να ακουμπησω γκαζον. Με τη G25 σαφως βελτιωμενα ολα, με χαμηλοτερες ρυθμισεις βοηθηματων κιολας. Αλλα πολυ σπαστικο το ΑΙ και οχι μονο οι ψευτικοι χρονοι του. Δοκιμασα να πάω λιγο αναποδα, αντιθετα στα μονοθεσια που ερχονταν, οποτε αυτα απλα "φαντασματοποιουνταν". Αν γυρνουσα και τους εφτανα (στο easy παντα), ολως τυχαιως μπορουσα να τους "ακουμπησω". Επισης, σπαστικο το ολο θεμα "διαχειριση καριερας" μπλαμπλαμπλαααα, οπως επισης και οι λιγοστες οπτικες ενδειξεις. Που ειναι η εποχη GP4, οπου αν εβαζες την καμερα-σε-στυλ-παρακολουθησης-αγωνα-απο-την-τηλεοραση, εμπαιναν οι ΑΚΡΙΒΩΣ ΟΜΟΙΕΣ (για τοτε) οπτικες ενδειξεις με την μεταδοση της τηλεορασης...? Πολυ μακρια προφανως Παρα πολυ κριμα που δεν μπορω να ρυθμισω το γκαζι στο GP4 με τη G25. Πολυ ωραια γραφικα (αν και τα περιμενα ακομα ενα κλικ παραπανω), με εμφαση στη δουλεια που εχει γινει στην απεικονιση των ελαστικων και της ημι-βρεγμενης πιστας. Δυστυχως για μενα τα γραφικα ειναι τριτευων παραγοντας για ενα παιχνιδι (ουτε καν δευτερεύων), οποτε γυρναω ξανα στα Colin McRae 2/LFS/RBR/Final Fantasy 7-8-10, ολα παιχνιδια 5-12 (!) ετιας. PS: Ηρωες οσοι παιζουν με πληκτρολογιο! Εγω μονο γκελ μπορω να κανω
fabiawrc Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2010 Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2010 πεστα ρε mig f1..με καλυπτεις 150% και πανω απολα μιλας με σωστα επιχειρηματα.
jvgrjohn Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2010 Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2010 Θα προτιμούσα να μου απευθυνόσουν ευθέως αφού είναι σαφές πως απευθύνεσαι σε μένα, αλλά δεν έχω πρόβλημα, μπορώ να κάνω διάλογο με όποιους όρους θέλεις. Αντίθετα με σένα λοιπόν, δεν θυμάμαι να κατέθεσα τίποτα διαπιστευτήριά μου προκειμένου να πείσω κανέναν να συμφωνήσει με τα γραφόμενά μου. Ούτε πόσο χρονών είμαι, ούτε με πόσα και με ποια έχω ασχοληθεί, ούτε πόσο κι από πότε (αν θέλεις όμως, ευχαρίστως να το κάνω). Όχι μόνο τολμάω λοιπόν να συγκρίνω αλλά επιμένω κιόλας πως σε ότι αφορά το FFB και την οδηγική συμπεριφορά των αυτοκινήτων, το F1 2010 είναι κακόγουστο αστείο μπροστά στο nKPro. Δεν συμφωνείς; δεν σου αρέσει; με γεια σου και χαρά σου! Θεωρείς ότι παρακολουθώντας βίντεο μπορείς να κρίνεις ffb, οδηγική συμπεριφορά κι εξάρτηση της με τις αλλαγές στο στήσιμο του αυτοκινήτου; Και πάλι με γεια σου και χαρά σου. Τα υπόλοιπα περί "τόλμης", περί αυθαίρετης ψυχογράφησης των άλλων, περί γέλωτος και λοιπά κωμικο-τραγικά θα μπορούσες να τα αποφύγεις. Εκτός βέβαια αν είσαι προετοιμασμένος να τα αντιμετωπίσεις προερχόμενα πια από μένα προς εσένα, σε αντίστοιχου ύφους και ειρωνείας μελλοντικές μου απαντήσεις (προς το παρόν επιλέγω να μη το κάνω). Σε ότι αφορά το ffb το έχω ήδη αναφέρει σε προηγούμενο μου post.Ο πρώτος που αναφέρθηκε σε προβλήματα τιμονιέρας είμαι εγώ σε αυτό το topic.Έχει πρόβλημα και περιμένουμε να διορθωθεί.Από ότι κατάλαβα δηλαδή εσύ μηδενίζεις το παιχνίδι επειδή δεν έχει σωστό ffb.Σε ότι αφορά τα υπόλοιπα θα ήθελα να σου αναφέρω ότι δεν αναφέρθηκα αποκλειστικά σε εσένα αλλά σε όλους όσουν αντιδρούν με uninstall από την πρώτη επαφή.Το να μην έχεις να μου αντιπροτείνεις ένα αντίπαλο δέος για το συγκεκριμένο παιχνίδι και να προσπαθείς να ''βαφτίσεις'' παιχνιδάρα ένα ''freeware'' αυτό σημαίνει ότι προσπαθείς να πιστοποιήσεις κάποιες ''ειδικές'' γνώσεις.Δεν μπορεί να έχει τα χίλια καλά το παιχνίδι και επειδή έχει 2-3 άσχημα να το αφορίζεις και να το συγκρίνεις με κατώτερης ποιότητας προιόντα.Δεν είναι σωστό.Απο τα λεγόμενα σου και από την ταχύτητα που έκανες το παιχνίδι install - uninstall προκύπτει ότι δεν ασχολήθηκες πολύ με το στήσιμο του μονοθεσίου πριν από ένα αγώνα και μάλλον δεν θα τσέκαρες τις ουσιαστικές διαφορές που προκύπτουν στην γενικότερη αποδοση, κρατήματα,φρένα,πλαγιολισθήσεις,τελική, και τα πόσα δευτερόλεπτα κερδίζεις - χάνεις ανάλογα με το στήσιμο. Και ναί έχω ασχοληθεί με ότι racing game έχει κυκλοφορήσει μέχρι σήμερα από τα μέσα του 1980 και ναι πάντα έλεγα από μέσα μου ''πότε θα βγει μια μαμημένη φόρμουλα που να έχει κρατήματα??".Αυτή η ώρα έφτασε και ναι αυτή η φόρμουλα έχει κρατήματα.Το αν έχει καλό η κακό ffb ή αν οι χρόνοι δεν είναι πραγματικοί είναι προβλήματα που διορθώνονται.Η κεντρική ιδέα όμως είναι το κράτημα και η γενικότερη συμπεριφορά του μονοθεσίου που για πρώτη φορά πλησιάζει ''κατά την γνώμη μου πάντα'' την πραγματικότητα. Τέλος θα ήθελα να ζητήσω ένα μεγάλο συγγνώμη σε όποιον έχω προσβάλει με αυτά που γράφω.Σας σέβομαι όλους το ίδιο και λίγο περισσότερο τον OROKUSAKI τον αρχηγό των foot ninja.Δεν νομίζω να ξέφυγα πολύ από τα όρια της ευπρέπειας, αλλά μερικές φορές αναγκαζόμαστε να κινούμαστε οριακά. Δεν θέλω να μου απευθυνθείς ειρωνικά σε μελλοντικά μηνύματα εκτός αν εγώ το προκαλέσω.
yiannis_1 Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2010 Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2010 Παρα πολυ κριμα που δεν μπορω να ρυθμισω το γκαζι στο GP4 με τη G25. To γκάζι της G25 μια χαρά παίζει στο GP4. Και seperate axis μάλιστα. Μήπως δεν εχεις φορτώσει όλα τα patch? To f1 2010 θα το δοκιμάσω και εγω σήμερα για να δω τι παίζει. Απο τα λίγα που εχω δει φαίνεται υποσχόμενο σε γραφικά και ο θεός βοηθός σε χειρισμό-ρεαλιστικότητα. Ελπίζω οταν βγαίνουν off τα driving aids να είναι γίνεται πιο αντρικό.
migf1 Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2010 Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2010 Σε ότι αφορά το ffb το έχω ήδη αναφέρει σε προηγούμενο μου post.Ο πρώτος που αναφέρθηκε σε προβλήματα τιμονιέρας είμαι εγώ σε αυτό το topic.Έχει πρόβλημα και περιμένουμε να διορθωθεί.Από ότι κατάλαβα δηλαδή εσύ μηδενίζεις το παιχνίδι επειδή δεν έχει σωστό ffb. Δεν μηδένισα το παιχνίδι, απεναντίας έγραψα πως είναι άκρως διασκεδαστικό και το καλύτερο mainstream F1 game που έχει βγει (και στην αρχή και στο τέλος εκείνης της δημοσίευσης). [snip] Το να μην έχεις να μου αντιπροτείνεις ένα αντίπαλο δέος για το συγκεκριμένο παιχνίδι και να προσπαθείς να ''βαφτίσεις'' παιχνιδάρα ένα ''freeware'' αυτό σημαίνει ότι προσπαθείς να πιστοποιήσεις κάποιες ''ειδικές'' γνώσεις.Δεν μπορεί να έχει τα χίλια καλά το παιχνίδι και επειδή έχει 2-3 άσχημα να το αφορίζεις και να το συγκρίνεις με κατώτερης ποιότητας προιόντα.Δεν είναι σωστό. Καταρχήν δεν αφόρισα τίποτα. Μετά για ποιο λόγο να αναφέρω αντίπαλο δέος, αφού έγραψα ήδη πως είναι το καλύτερο main stream F1 game που έχει βγει. Έπειτα το nKPro όχι μόνο δεν είναι freeware αλλά μαζί με το iRacing θεωρούνται οι καλύτεροι προσομοιωτές αγωνιστικής οδήγησης που υπάρχουν για PC σε μοντέλο φυσικής, μοντέλο ζημιών & φθορών και σε ανάδραση (force-feedback)... και μάλιστα εδώ και χρόνια. Αυτό δηλαδή που χαρακτήρισες "μέτριο παιχνιδάκι με ήχους δανεισμένους από κάποιο Ford" φτιάχτηκε (και συνεχίζει) σε στενή συνεργασία με πραγματικές ομάδες Formula Renault, Formula 3000 και τον Iταλικό οίκο Abarth, που σημαίνει πως υλοποιεί πραγματικά δεδομένα ελαστικών, αναρτήσεων, διαφορικών, αεροδυναμικής, κλπ. Επιλέχτηκε επίσης από την ίδια τη Ferrari για τη δημιουργία του επίσημου, hot-lapping προσομοιωτή της: Ferrari Virtual Academy που κυκλοφόρησε πρόσφατα, με την F10. Το συγκεκριμένο λοιπόν το ανέφερα ως παράδειγμα του τι θεωρώ εγώ κορυφαίο FFB και μοντέλο φυσικής, όταν διαφώνησα με τον nikosblade ως προς τον ρεαλισμό του F1 2010 στους συγκεκριμένους τομείς και μόνο (ούτε για τα γραφικά του το επαίνεσα, ούτε για τους ήχους του, ούτε για τίποτε άλλο... παρεμπιπτόντως, τώρα που είπα ήχους, το nKPro υποστηρίζει ήχο 5.1, που σημαίνει πως μπορείς και ακούς ξεχωριστά ποιο ή ποια από τα 4 ελαστικά ζορίζεται περισσότερο ή λιγότερο, ανά πάσα στιγμή). Απο τα λεγόμενα σου και από την ταχύτητα που έκανες το παιχνίδι install - uninstall προκύπτει ότι δεν ασχολήθηκες πολύ με το στήσιμο του μονοθεσίου πριν από ένα αγώνα και μάλλον δεν θα τσέκαρες τις ουσιαστικές διαφορές που προκύπτουν στην γενικότερη αποδοση, κρατήματα,φρένα,πλαγιολισθήσεις,τελική, και τα πόσα δευτερόλεπτα κερδίζεις - χάνεις ανάλογα με το στήσιμο. Ασχολήθηκα 5 ώρες δοκιμάζοντας και στήνοντας τη McLaren και τη G25 στο Spa, εννοείται με όλες τις βοήθειες απενεργοποιημένες. Ρύθμιζα κιβώτιο, αναρτήσεις, φτερά, πιέσεις και camber ελαστικών κι ότι άλλο είχε να προσφέρει η οθόνη στησίματος, με stints των 3-4 γύρων κάθε φορά, συχνά μάλιστα επιστρέφοντας στο dekstop για να αλλάξω μοίρες στη G25 (για την ιστορία έφτασα μεχρι 1.44.μισό με αρκετά οδηγικά λάθη, που σημαίνει πως πάει τουλάχιστον άλλο 1-1.5 sec κάτω ο χρόνος). Άρα πήρα μια πολύ καλή εικόνα της συμπεριφοράς του μονοθεσίου, της πληροφόρησης του FFB και το βαθμό που τα επηρεάζουν οι αλλαγές. Και ναί έχω ασχοληθεί με ότι racing game έχει κυκλοφορήσει μέχρι σήμερα από τα μέσα του 1980 και ναι πάντα έλεγα από μέσα μου ''πότε θα βγει μια μαμημένη φόρμουλα που να έχει κρατήματα??".Αυτή η ώρα έφτασε και ναι αυτή η φόρμουλα έχει κρατήματα.Το αν έχει καλό η κακό ffb ή αν οι χρόνοι δεν είναι πραγματικοί είναι προβλήματα που διορθώνονται.Η κεντρική ιδέα όμως είναι το κράτημα και η γενικότερη συμπεριφορά του μονοθεσίου που για πρώτη φορά πλησιάζει ''κατά την γνώμη μου πάντα'' την πραγματικότητα. Δεν νομίζω να αμφισβήτησα ποτέ ότι έχεις ασχοληθεί με όποιο racing game έχει κυκλοφορήσει από τα μέσα του 1980 (περίπου το ίδιο συμβαίνει και με μένα, με το έξτρα info πως είμαι 10 χρόνια μεγαλύτερος από σένα και έχω στήσει/συμμετάσχει σε 2 εικονικές ομάδες αγωνιστικής προσομοίωσης που έχουν κερδίσει από έναν παγκόσμιο τίτλο η κάθε μια: TGS-RAT στο Monaco GP RS2 το 1999 (πρωτάθλημα οδηγών) και GVRteam στο LFS το 2008 (πρωτάθλημα ομάδων) ) Τέλος θα ήθελα να ζητήσω ένα μεγάλο συγγνώμη σε όποιον έχω προσβάλει με αυτά που γράφω.Σας σέβομαι όλους το ίδιο και λίγο περισσότερο τον OROKUSAKI τον αρχηγό των foot ninja.Δεν νομίζω να ξέφυγα πολύ από τα όρια της ευπρέπειας, αλλά μερικές φορές αναγκαζόμαστε να κινούμαστε οριακά.Δεν θέλω να μου απευθυνθείς ειρωνικά σε μελλοντικά μηνύματα εκτός αν εγώ το προκαλέσω. No problem ---------- Προσθήκη στις 11:49 ---------- Προηγούμενο μήνυμα στις 11:41 ---------- To γκάζι της G25 μια χαρά παίζει στο GP4.Και seperate axis μάλιστα. Μήπως δεν εχεις φορτώσει όλα τα patch? To f1 2010 θα το δοκιμάσω και εγω σήμερα για να δω τι παίζει. Απο τα λίγα που εχω δει φαίνεται υποσχόμενο σε γραφικά και ο θεός βοηθός σε χειρισμό-ρεαλιστικότητα. Ελπίζω οταν βγαίνουν off τα driving aids να είναι γίνεται πιο αντρικό. Περιμένω εντυπώσεις Γιάννη! Σύμφωνα με τον φίλο nikosblade, η κατάσταση με το FFB βελτιώνεται αν βάλεις damper & centering spring στους drivers. Δυστυχώς, το διάβασα αφού είχα απεγκαταστήσει το παιχνίδι, οπότε έχε το υπόψη σου Όπως επίσης πως το Linearity είναι πλήρως γραμμικό όταν το βάλεις στο 50% (έτσι έχω διαβάσει τουλάχιστον από simmers).
Moderators GeorgeMan Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2010 Moderators Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2010 To γκάζι της G25 μια χαρά παίζει στο GP4.Και seperate axis μάλιστα. Μήπως δεν εχεις φορτώσει όλα τα patch? Ω ναι, φορτωσα την 9.6 και παιζει κομπλε. Σορρυ για το offtopic!
aliakas Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2010 Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2010 δεν αφήνεται τις διαφωνίες και να σηκώνατε κανένα private server να γουστάρουμε στο tunngle πάντως γινετε πανικός
Titanomaxos Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2010 Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2010 Εμενα γιατι με προσπερνανε για πλακα! Βγαινω απο στροφη τεζα και μπορουν τα πισω μονοθεσια να μου παρουν τον αερα μου! Σαν να αργει να φορτωσει γρηγορα τις ταχυτητες, σαν να μην τραβαω σε ευθειες! Υπαρχει λυση ???
nikosblade Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2010 Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2010 Εμενα γιατι με προσπερνανε για πλακα! Βγαινω απο στροφη τεζα και μπορουν τα πισω μονοθεσια να μου παρουν τον αερα μου! Σαν να αργει να φορτωσει γρηγορα τις ταχυτητες, σαν να μην τραβαω σε ευθειες! Υπαρχει λυση ??? Ναι, και λεγεται προπονηση. Με τι χειριστηριο παιζεις?
Titanomaxos Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2010 Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2010 Ναι, και λεγεται προπονηση. Με τι χειριστηριο παιζεις? Mε του χβοχ 360! Παιδια δεν παιζει βγαινω ευθεια και με αρπαζει η κουτση Μαρια! Εκανα ρυθμισεις στις πτερυγες και παλι τιποτα!
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.