ex3Lmei Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2010 Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2010 Ας ξεκαθαρησουμε κατι.Το παιχνιδι εχει αρκετα καλά στοιχεια (πχ γραφικα,αισθηση ταχυτητας,εφε καιρου).Οποιος το γουσταρει πολυ καλα κανει και το απολαμβανει γι αυτο που ειναι,αλλα γεγονος ειναι πως οι χρονοι ειναι ολοι (ΝΑΙ,και του αγωνα) FAKE.Το προηγουμενο βιντεακι δεν ειναι μοναδικη περιπτωση,δειτε και μια περιπτωση που το προπορευομενο μονοθεσιο ειναι ΑΙ: http://www.youtube.com/watch?v=PmyTye3X-pw&feature=player_embedded 1 Hamilton 2:03.931 7 Webber 2:06.835 8 Pascu 2:03.848 !!! Ελεος!!! To AI ειναι scripted και με λιγο τυχη δημιουργουνται πολυ lol καταστασεις.Δειτε πως κυριολεκτικα εκτοξευεται ΑΙ μονοθεσιο μετα απο spin: http://www.youtube.com/watch?v=u0BBTXpeGQs :-D Δεν μου αρεσουν τα παιχνιδια που κλέβουνε!
nikosblade Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2010 Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2010 Εμένα να με συγχωρέσεις φίλε μου, αλλά ειδικά το FFB του F1 2010 το βρίσκω αστείο μπροστά στο FFB των sims. Για παράδειγμα, τα περισσότερα F1 mods του rFactor έχουν πολύ καλύτερο FFB (fsone, rft, κλπ) και το LFS ακόμα καλύτερο. Κι αν θέλεις πραγματικά απίστευτο FFB, ένα είναι το sim και ονομάζεται netKar Pro. Ακόμα και στην Formula 1600 που έχει στο demo του, που οδηγικά είναι το χειρότερο από τα υπόλοιπα αυτοκίνητά του, το FFB είναι αιώνες μπροστά από οποιοδήποτε άλλο game/sim. Είναι τόσο μεγάλη η απόσταση, που αν π.χ. οδηγήσεις F3000 στο Spa με το nKPro, πολύ δύσκολα μπορείς να ευχαριστηθείς μετά οδήγηση με οποιοδήποτε άλλο game/sim. Η μηχανή του netKar PRO έχει χρησιμοποιηθεί ως βάση στο Ferrari Virtual Academy, στο οποίο επίσης είναι πολύ καλό το FFB, ένα-δυο κλικ πιο κάτω όμως από το κανονικό netKar PRO, κατά την προσωπική μου άποψη. Σεβαστη η αποψη σου, αλλα ας ξεκινησουμε να μιλαμε λιγο με facts. Σε ολα μα ολα τα mods/games (ακομα και οι δημιουργοι των fsone/fs 2005/6/9 ) τα οποια και θεωρω διαμαντια, συμφωνουν σε ενα πραγμα. ΔΕΝ υπαρχει ποτε περιπτωση να εξωμειωθει σωστα ουτε στο 20% η καφριλα της F1! Παμε τωρα στο FFB. Ειναι η προσωπικη μου αποψη με βαση ενα παραγοντα. Το πιο κοντινο οχημα που μπορεις να οδηγησεις (εστω και σε μινιατουρα και με το 2% της ισχυς μιας f1 ) ειναι το καρτ. Εχωντας λατρεια με το αθλημα λοιπον, η εμπειρια του fbb μου εδωσε ενα ηλιθιο χαμογελο μιας και πραγματικα η αισθηση ηταν στο 100% η αισθηση του οτι οδηγω ενα καρτ με φυσικα λιγο πιο αποτομες και δυνατες αντιδρασεις. Αποψη μου, ενα τρομερο fun to play game καντε λιγο τα στραβα ματια σε οποια bugs εχει (ειμαι 100% σιγουρος οτι θα φτιαχτουν και αν οχι official θα βαλει το χερακι της η community) και απολαυστε ενα απιθανο game.
couprax Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2010 Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2010 Ρίξε μια ματιά εδώ κι εδώ. Αν όμως το σύστημά σου δεν ικανοποιεί ούτε τις ελάχιστες απαιτήσεις, φοβάμαι πως πάλι δεν θα γίνει δουλειά κατεβασε την αναλυση στα 800χ600 το antiallising βαλτο off ,shadows και λοιπα ολα στο low ---------- Προσθήκη στις 14:54 ---------- Προηγούμενο μήνυμα στις 14:53 ---------- Σεβαστη η αποψη σου, αλλα ας ξεκινησουμε να μιλαμε λιγο με facts.Σε ολα μα ολα τα mods/games (ακομα και οι δημιουργοι των fsone/fs 2005/6/9 ) τα οποια και θεωρω διαμαντια, συμφωνουν σε ενα πραγμα. ΔΕΝ υπαρχει ποτε περιπτωση να εξωμειωθει σωστα ουτε στο 20% η καφριλα της F1! Παμε τωρα στο FFB. Ειναι η προσωπικη μου αποψη με βαση ενα παραγοντα. Το πιο κοντινο οχημα που μπορεις να οδηγησεις (εστω και σε μινιατουρα και με το 2% της ισχυς μιας f1 ) ειναι το καρτ. Εχωντας λατρεια με το αθλημα λοιπον, η εμπειρια του fbb μου εδωσε ενα ηλιθιο χαμογελο μιας και πραγματικα η αισθηση ηταν στο 100% η αισθηση του οτι οδηγω ενα καρτ με φυσικα λιγο πιο αποτομες και δυνατες αντιδρασεις. Αποψη μου, ενα τρομερο fun to play game καντε λιγο τα στραβα ματια σε οποια bugs εχει (ειμαι 100% σιγουρος οτι θα φτιαχτουν και αν οχι official θα βαλει το χερακι της η community) και απολαυστε ενα απιθανο game. Συμφωνω απολυτα φιλε μου
migf1 Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2010 Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2010 Σεβαστη η αποψη σου, αλλα ας ξεκινησουμε να μιλαμε λιγο με facts.Σε ολα μα ολα τα mods/games (ακομα και οι δημιουργοι των fsone/fs 2005/6/9 ) τα οποια και θεωρω διαμαντια, συμφωνουν σε ενα πραγμα. ΔΕΝ υπαρχει ποτε περιπτωση να εξωμειωθει σωστα ουτε στο 20% η καφριλα της F1! Παμε τωρα στο FFB. Ειναι η προσωπικη μου αποψη με βαση ενα παραγοντα. Το πιο κοντινο οχημα που μπορεις να οδηγησεις (εστω και σε μινιατουρα και με το 2% της ισχυς μιας f1 ) ειναι το καρτ. Εχωντας λατρεια με το αθλημα λοιπον, η εμπειρια του fbb μου εδωσε ενα ηλιθιο χαμογελο μιας και πραγματικα η αισθηση ηταν στο 100% η αισθηση του οτι οδηγω ενα καρτ με φυσικα λιγο πιο αποτομες και δυνατες αντιδρασεις. Αποψη μου, ενα τρομερο fun to play game καντε λιγο τα στραβα ματια σε οποια bugs εχει (ειμαι 100% σιγουρος οτι θα φτιαχτουν και αν οχι official θα βαλει το χερακι της η community) και απολαυστε ενα απιθανο game. Καλησπέρα. Δεν διαφωνώ καθόλου στο ότι το F1 2010 είναι ένα άκρως διασκεδαστικό παιχνίδι, ακόμα και με την πληθώρα των bugs που έχουν βγει. Διαφώνησα με την αρχική σου δημοσίευση ως προς τον ρεαλισμό του, ειδικά στο FFB. Εφόσον οδηγείς kart θα γνωρίζει φυσικά πως τόσο ελαφρύ τιμόνι στο κέντρο του όπως είναι στο F1 2010, είναι το ακριβώς αντίθετο από το τιμόνι ακόμα και ενός νοικιάρικου kart. Επίσης, στο F1 2010 το FFB δεν σου δίνει απολύτως καμία πληροφόρηση, ούτε καν στιγμιαία, για την επερχόμενη υπερστροφή όταν φλερτάρεις με το όριο της πρόσφυσης των ελαστικών... είναι μπαμ και κάτω. Κάτι που φυσικά δεν ισχύει ούτε στα kart (παρόλο που δεν έχει αναρτήσεις), ούτε σε άλλους προσομοιωτές, όπως το LFS και κυρίως το nKPro. Ακόμα και στο rFactor, που κατά γενική ομολογία υστερεί σημαντικά σε FFB έναντι των άλλων προσομοιωτών, παρέχει καλύτερη πληροφόρηση γύρω από το όριο από ότι το F1 2010 (αν μάλιστα του αφαιρέσεις τα canned effects και του προσθέσεις κάνα plugin τύπου ReaFeel ή/και Leo, τότε βελτιώνεται δραματικά το FFB, χωρίς ποτέ όμως να φτάνει στα επίπεδα των top του είδους). Σε ότι αφορά την πρόσφυση των ελαστικών τώρα, κατά καιρούς διάφοροι οδηγοί αγώνων (από όλες τις κλάσεις) έχουν κατακρίνει την εμμονή των προσομοιωτών να παρέχουν πολύ μικρή πρόσφυση, κάτι που όπως λένε δεν είναι καθόλου ρεαλιστικό. Η πιο πρόσφατη τέτοια αναφορά, έγινε από τον Ντέιβ Κέρκμαν, στα τέλη Ιουλίου. Ο Κέρκμαν δεν είναι οδηγός αγώνων, είναι όμως ο υπεύθυνος σχεδιασμού του προσομοιωτή της Williams F1 τα τελευταία 10 χρόνια, ο οποίος συνεργάστηκε φέτος με το iRacing στα πλαίσια συμπερίληψης του περσινού μονοθεσίου της Αγγλικής εταιρείας στον Αμερικάνικο προσομοιωτή. Καυτηριάζει κι αυτός την έλλειψη πρόσφυσης των προσομοιωτών του εμπορίου, χαρακτηρίζοντάς της ευθέως ως μη ρεαλιστική! Υπό αυτό το πρίσμα, η παρεχόμενη πρόσφυση του F1 2010 θα μπορούσε να είναι πιο κοντά στην πραγματικότητα, πλην όμως δεν έχουμε την τύχη να έχουμε οδηγήσει F1 ώστε να βγάλουμε ασφαλή συμπεράσματα οι ίδιοι, και πολύ περισσότερο δεν υπάρχει καμία δήλωση οδηγού ή άλλου ειδικού που να συγκρίνει 2 ή περισσότερους προσομοιωτές ή/και games μεταξύ τους και να αποφαίνεται ποιο είναι πιο ρεαλιστικό από το άλλο (δεν υπάρχει δηλαδή κάποιος ειδικός να επιβεβαιώσει ή να διαψεύσει πως για παράδειγμα η οδηγική συμπεριφορά και το FFB στο F1 2010 είναι πιο κοντά στην πραγματικότητα από ότι η συμπεριφορά και το FFB του Ferrari Virtual Academy). Αυτό που είναι σίγουρο, είναι πως στο F1 2010 είναι μακράν πιο εύκολη η οδήγηση από οποιοδήποτε προσομοιωτή του εμπορίου και σίγουρα μακράν πιο εύκολη από το πρόσφατο Ferrari Virtual Academy, το οποίο προσωπικά θεωρώ το πλέον κατάλληλο να "εμπιστευτώ" ως κοντινότερο στην πραγματικότητα, αφού έχει όλες τις προϋποθέσεις να είναι έτσι. Σαν προσωπική αίσθηση τώρα περί FFB αλλά και περί οδηγικής συμπεριφοράς γενικότερα, την καλύτερη την αποκομίζω από το nKPro, αν και εκεί δεν υπάρχει F1 για να την αντιπαραθέσω απευθείας με το Ferrari Virtual Academy (ή οποιοδήποτε άλλο). Αν δεν το έχεις κάνει ήδη, θα σου πρότεινα να δοκιμάσεις το demo του nKPro, μόνο και μόνο για το FFB και για τον άμεσο τρόπο με τον οποίον ανταποκρίνεται τόσο το αμάξι όσο και το FFB ακόμα και σε μικρές αλλαγές του στησίματός του (αναρτήσεις, διαφορικό, κατανομή πέδησης, κλπ). Δυστυχώς το μονοθέσιο του demo (Formula 1600) δεν είναι αντιπροσωπευτικό των δυνατοτήτων του προσομοιωτή, γιατί βασίζεται μονάχα σε μηχανικό κράτημα (δεν έχει αεροτομές). Ακόμα κι έτσι όμως, πιστεύω πως η διαφορά FFB μεταξύ αυτού και του F1 2010 είναι απλά χαώδης! Προσωπική άποψη πάντα, αλλά λόγω της ύπαρξης demo είναι πανεύκολο να κάνει ο καθένας τη σύγκριση Κατά τα άλλα, θεωρώ κι εγώ το F1 2010 ένα άκρως διασκεδαστικό game, μάλλον το καλύτερο mainstream F1 game που έχει βγει (παρά το πολλά bugs που μπορεί κανείς να παραβλέψει μέχρι να βγει το patch)... αλλά game και όχι sim. Για να μη παρεξηγηθώ, δεν έχω τίποτα εναντίον των arcade games, ίσα ίσα που έχω λιώσει σχεδόν όλα τα need for speed. Όλα χρειάζονται, και τα sims και τα arcade, το καθένα στο είδος του και ανάλογα τα κατά καιρούς κέφια μας και τον ελεύθερο χρόνο μας.
nikosblade Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2010 Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2010 Καλησπέρα. Δεν διαφωνώ καθόλου στο ότι το F1 2010 είναι ένα άκρως διασκεδαστικό παιχνίδι, ακόμα και με την πληθώρα των bugs που έχουν βγει. Διαφώνησα με την αρχική σου δημοσίευση ως προς τον ρεαλισμό του, ειδικά στο FFB. Εφόσον οδηγείς kart θα γνωρίζει φυσικά πως τόσο ελαφρύ τιμόνι στο κέντρο του όπως είναι στο F1 2010, είναι το ακριβώς αντίθετο από το τιμόνι ακόμα και ενός νοικιάρικου kart. Επίσης, στο F1 2010 το FFB δεν σου δίνει απολύτως καμία πληροφόρηση, ούτε καν στιγμιαία, για την επερχόμενη υπερστροφή όταν φλερτάρεις με το όριο της πρόσφυσης των ελαστικών... είναι μπαμ και κάτω. Κάτι που φυσικά δεν ισχύει ούτε στα kart (παρόλο που δεν έχει αναρτήσεις), ούτε σε άλλους προσομοιωτές, όπως το LFS και κυρίως το nKPro. Ακόμα και στο rFactor, που κατά γενική ομολογία υστερεί σημαντικά σε FFB έναντι των άλλων προσομοιωτών, παρέχει καλύτερη πληροφόρηση γύρω από το όριο από ότι το F1 2010 (αν μάλιστα του αφαιρέσεις τα canned effects και του προσθέσεις κάνα plugin τύπου ReaFeel ή/και Leo, τότε βελτιώνεται δραματικά το FFB, χωρίς ποτέ όμως να φτάνει στα επίπεδα των top του είδους). Σε ότι αφορά την πρόσφυση των ελαστικών τώρα, κατά καιρούς διάφοροι οδηγοί αγώνων (από όλες τις κλάσεις) έχουν κατακρίνει την εμμονή των προσομοιωτών να παρέχουν πολύ μικρή πρόσφυση, κάτι που όπως λένε δεν είναι καθόλου ρεαλιστικό. Η πιο πρόσφατη τέτοια αναφορά, έγινε από τον Ντέιβ Κέρκμαν, στα τέλη Ιουλίου. Ο Κέρκμαν δεν είναι οδηγός αγώνων, είναι όμως ο υπεύθυνος σχεδιασμού του προσομοιωτή της Williams F1 τα τελευταία 10 χρόνια, ο οποίος συνεργάστηκε φέτος με το iRacing στα πλαίσια συμπερίληψης του περσινού μονοθεσίου της Αγγλικής εταιρείας στον Αμερικάνικο προσομοιωτή. Καυτηριάζει κι αυτός την έλλειψη πρόσφυσης των προσομοιωτών του εμπορίου, χαρακτηρίζοντάς της ευθέως ως μη ρεαλιστική! Υπό αυτό το πρίσμα, η παρεχόμενη πρόσφυση του F1 2010 θα μπορούσε να είναι πιο κοντά στην πραγματικότητα, πλην όμως δεν έχουμε την τύχη να έχουμε οδηγήσει F1 ώστε να βγάλουμε ασφαλή συμπεράσματα οι ίδιοι, και πολύ περισσότερο δεν υπάρχει καμία δήλωση οδηγού ή άλλου ειδικού που να συγκρίνει 2 ή περισσότερους προσομοιωτές ή/και games μεταξύ τους και να αποφαίνεται ποιο είναι πιο ρεαλιστικό από το άλλο (δεν υπάρχει δηλαδή κάποιος ειδικός να επιβεβαιώσει ή να διαψεύσει πως για παράδειγμα η οδηγική συμπεριφορά και το FFB στο F1 2010 είναι πιο κοντά στην πραγματικότητα από ότι η συμπεριφορά και το FFB του Ferrari Virtual Academy). Αυτό που είναι σίγουρο, είναι πως στο F1 2010 είναι μακράν πιο εύκολη η οδήγηση από οποιοδήποτε προσομοιωτή του εμπορίου και σίγουρα μακράν πιο εύκολη από το πρόσφατο Ferrari Virtual Academy, το οποίο προσωπικά θεωρώ το πλέον κατάλληλο να "εμπιστευτώ" ως κοντινότερο στην πραγματικότητα, αφού έχει όλες τις προϋποθέσεις να είναι έτσι. Σαν προσωπική αίσθηση τώρα περί FFB αλλά και περί οδηγικής συμπεριφοράς γενικότερα, την καλύτερη την αποκομίζω από το nKPro, αν και εκεί δεν υπάρχει F1 για να την αντιπαραθέσω απευθείας με το Ferrari Virtual Academy (ή οποιοδήποτε άλλο). Αν δεν το έχεις κάνει ήδη, θα σου πρότεινα να δοκιμάσεις το demo του nKPro, μόνο και μόνο για το FFB και για τον άμεσο τρόπο με τον οποίον ανταποκρίνεται τόσο το αμάξι όσο και το FFB ακόμα και σε μικρές αλλαγές του στησίματός του (αναρτήσεις, διαφορικό, κατανομή πέδησης, κλπ). Δυστυχώς το μονοθέσιο του demo (Formula 1600) δεν είναι αντιπροσωπευτικό των δυνατοτήτων του προσομοιωτή, γιατί βασίζεται μονάχα σε μηχανικό κράτημα (δεν έχει αεροτομές). Ακόμα κι έτσι όμως, πιστεύω πως η διαφορά FFB μεταξύ αυτού και του F1 2010 είναι απλά χαώδης! Προσωπική άποψη πάντα, αλλά λόγω της ύπαρξης demo είναι πανεύκολο να κάνει ο καθένας τη σύγκριση Κατά τα άλλα, θεωρώ κι εγώ το F1 2010 ένα άκρως διασκεδαστικό game, μάλλον το καλύτερο mainstream F1 game που έχει βγει (παρά το πολλά bugs που μπορεί κανείς να παραβλέψει μέχρι να βγει το patch)... αλλά game και όχι sim. Για να μη παρεξηγηθώ, δεν έχω τίποτα εναντίον των arcade games, ίσα ίσα που έχω λιώσει σχεδόν όλα τα need for speed. Όλα χρειάζονται, και τα sims και τα arcade, το καθένα στο είδος του και ανάλογα τα κατά καιρούς κέφια μας και τον ελεύθερο χρόνο μας. Συμφωνουμε σε ολα σχεδον. Ειδικα οσο αφορα την εκτιμηση sim η μη μιας και για ακομα μια φορα το ξαναλεω. ΔΕΝ μπορει να κρινει κανεις το αν ειναι sim μια formula η οχι μια και κανεις δεν την εχει οδηγησει. Τοσο απλα. Παμε παλι στο κομματι του ffb. Αν θυμαμαι καλα εχεις μια g25 δοκιμασε για το συγκεκριμενο παιχνιδι τις default ρυθμισεις της τιμονιερας και checkαρε την επιλογη "να προσαρμοζει το παιχνιδι τις ρυθμισεις" τις μοιρες του τιμονιου βαλτες στο 200. Τις ρυθμισεις που αφορουν την αναδραση βαλτες προεπιλεγμενες. Το τιμονι σε εμενα ειδικα με χαμηλες ταχυτητες στο κεντρο παραμενει θεοσκληρο. Τοσο σκληρο που μετα απο τοσο καψιμο καμποσων ωρων ειχα προβλημα στη δουλεια την επομενη μερα με "πιασμενα" χερια. Η πληροφορια σχετικα με την απωλεια της προσφυσης ισως εχει να κανει με μη σωστες ρυθμισεις της τιμονιερας σου. Δοκιμασε τα παντα σε default (στο λεω γιατι ως simmer σιγουρα εχεις τις ρυθμισεις "ισχυς εφε ελατηριου" και "ισχυς εφε αποσβεσης" στο 0, οπως τα ειχα και εγω οταν ξεκινησα να παιζω και μου περναγε ελαχιστα πραμματα απο αισθηση το τιμονι. Εικαζω οτι για να μη ψαχνεσε τρελα εχουν ρυθμισει ετσι το ffb ωστε να παιζει με τις default ρυθμισεις της τιμονιερας.
costa69 Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2010 Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2010 Αλλη γλωσσα μιλαμε μεταξυ μας.Πως νοειται εξομοιωση αγωνα απο software που δεν μπορει να κανει το πλεον βασικο ενος racing game,δηλαδη το να κραταει τους χρονους των αγωνιζομενων???
nikosblade Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2010 Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2010 Αλλη γλωσσα μιλαμε μεταξυ μας.Πως νοειται εξομοιωση αγωνα απο software που δεν μπορει να κανει το πλεον βασικο ενος racing game,δηλαδη το να κραταει τους χρονους των αγωνιζομενων??? Χωρις παρεξηγηση εχει αναφερθει 100 φορες. +1 ακομα δεν θα αλλαξει τιποτα. Ελπιζουμε σε patch συντομα. Ολα τα παιχνιδια οταν κυκλοφορουν εχουν τα bugs τους. Για αυτο ακριβως υπαρχουν τα patch.
costa69 Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2010 Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2010 @ nikosblade Το οποιο μπορει να διορθωσει bugs οπως τα pit stop,τα καυσιμα,glitch γραφικων κλπ,αλλα οχι το προβλημα με τους χρονους-μαϊμου,γιατι απλουστατα αυτος ειναι ο βασικος προγραμματισμος του παιχνιδιου και συνειδητη επιλογη των προγραμματιστων.Δεν μπορει να προσθεσει κωδικα.Το μονο που ισως γινεται ειναι να φαινονται πιο αληθοφανης,αλλα ποτε πραγματικοι.
nikosblade Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2010 Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2010 @ nikosblade Το οποιο μπορει να διορθωσει bugs οπως τα pit stop,τα καυσιμα,glitch γραφικων κλπ,αλλα οχι το προβλημα με τους χρονους-μαϊμου,γιατι απλουστατα αυτος ειναι ο βασικος προγραμματισμος του παιχνιδιου και συνειδητη επιλογη των προγραμματιστων.Δεν μπορει να προσθεσει κωδικα.Το μονο που ισως γινεται ειναι να φαινονται πιο αληθοφανης,αλλα ποτε πραγματικοι. Βρε ολα διορθωνονται. Και το κραξιμο που ριχνουν τωρα στα επισημα forums της υπερ μας ειναι. Το πρωτο patch ειναι ηδη υπο αναπτυξη. http://community.codemasters.com/forum/f1-2010-game-1316/432050-f1-2010-patch-news.html
privateer Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2010 Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2010 το patch θα βγει σε ενα χρονο και θα λεγεται f1 2011:devil:
Titanomaxos Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2010 Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2010 το patch θα βγει σε ενα χρονο και θα λεγεται f1 2011:devil: πολυ το φοβαμαι
migf1 Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2010 Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2010 [snip] Παμε παλι στο κομματι του ffb. Αν θυμαμαι καλα εχεις μια g25 δοκιμασε για το συγκεκριμενο παιχνιδι τις default ρυθμισεις της τιμονιερας και checkαρε την επιλογη "να προσαρμοζει το παιχνιδι τις ρυθμισεις" τις μοιρες του τιμονιου βαλτες στο 200. Τις ρυθμισεις που αφορουν την αναδραση βαλτες προεπιλεγμενες. Το τιμονι σε εμενα ειδικα με χαμηλες ταχυτητες στο κεντρο παραμενει θεοσκληρο. Τοσο σκληρο που μετα απο τοσο καψιμο καμποσων ωρων ειχα προβλημα στη δουλεια την επομενη μερα με "πιασμενα" χερια. Η πληροφορια σχετικα με την απωλεια της προσφυσης ισως εχει να κανει με μη σωστες ρυθμισεις της τιμονιερας σου. Δοκιμασε τα παντα σε default (στο λεω γιατι ως simmer σιγουρα εχεις τις ρυθμισεις "ισχυς εφε ελατηριου" και "ισχυς εφε αποσβεσης" στο 0, οπως τα ειχα και εγω οταν ξεκινησα να παιζω και μου περναγε ελαχιστα πραμματα απο αισθηση το τιμονι. Εικαζω οτι για να μη ψαχνεσε τρελα εχουν ρυθμισει ετσι το ffb ωστε να παιζει με τις default ρυθμισεις της τιμονιερας. Όντως, με sim ρυθμίσεις το δοκίμασα στους drivers (δλδ, τα πάντα 0 εκτός από το overall strength και το degrees of rotation φυσικά). Δοκίμασα όμως διάφορες μοίρες περιστροφής, από 200 έως 900 (παρεμπιπτόντως, οι πραγματικές F1 έχουν από 300 έως 400 μοίρες). Προφανώς προσθέτοντας εφέ κονσέρβα από τους drivers (δλδ spring και damper) το τιμόνι θα σκληραίνει στο κέντρο του, αλλά με την παρενέργεια να γίνεται υπερβολικά βαρύ παντού, και κυρίως στο στρίψιμό του. Δεν το δοκίμασα στο F1 2010, αλλά αυτό ακριβώς συμβαίνει σε οποιονδήποτε άλλο αγωνιστικό τίτλο το έχω δοκιμάσει τα τελευταία 10 χρόνια. Δυστυχώς το F1 2010 το απεγκατέστησα ήδη από τον σκληρό μου γιατί προς το παρόν χρειάζομαι τον χώρο, και θα περιμένω να βγει το patch για να το ξαναδοκιμάσω (τότε θα το δοκιμάσω όμως και με canned effects ). ΥΓ1. Δοκίμασες καθόλου το nKPro; ΥΓ2. Βγήκε textures editor, ξεκινάει το πάρτι
jvgrjohn Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2010 Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2010 Αυτό εδώ τολμάvε μερικοί και συγκρίνουν με το F1 2010 ??? [ame]http://www.youtube.com/watch?v=RohODzqplfg&NR=1[/ame] Αυτό το μέτριο παιχνιδάκι με τον ήχο δανεισμένο από κάποιο Ford το συγκρίνετε με το F1 2010 ??? Δεν ξέρω τι να πω πιά.Φαίνεται πως στην προσπάθεια τους μερικοί να αποδείξουν ότι γνωρίζουν από simulation και καταθέτοντας τα διπλώματα του Μaster Engineer της Maclaren Mercedes που τους έχουν αποδοθεί, προσπαθούν να επιβάλουν την γνώμη τους με διάφορες τεχνικές (π.χ. το έκανα αμέσως uninstall) που δυστυχώς μόνο γέλωτα μου προκαλούν. To F1 Racing Championship καθώς και το Monaco Grand Prix Racing Simulation 2 της Ubisoft τα οποία εως σήμερα τα θεωρούσα κορυφαία sim τα βάζει κάτω άνετα το F1 2010 σε όλους τους τομείς.Ας σταματήσουμε να είμαστε είτε παρελθοντολάγνοι, είτε αντιδραστικοί για τον οποιοδήποτε λόγο και ας γίνουμε ρεαλιστές. Συγχωρέστε με αν ο λόγος μου είναι λίγο επιθετικός.Δικαιούμαι να έχω άποψη αφού είμαι 33 ετών και έχοντας ασχοληθεί με ότι ραλάκι έχει κυκλοφορήσει από το 1985 έως σήμερα από μπλιμπλίκια,Amiga,PC και διάφορες κονσόλες.
nzeppos Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2010 Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2010 Το "μέτριο παιχνιδάκι" από πού προκύπτει? Επειδή δεν έχει καλό ήχο και γραφικά? Μήπως το LFS είναι κι αυτό μέτριο?
jvgrjohn Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2010 Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2010 Προκύπτει από το γεγονός ότι το μονοθέσιο συν όλα τα άλλα τρέχει και σε slow motion διαρκείας,Ώρα είναι να αρχίσουμε τις συγκρίσεις του LFS με το NFS Shift.Εντάξει παραιτούμαι.Δεν μπορώ να ασχοληθώ παραπέρα.Είμαι αρκετά έμπειρος και ξέρω πότε πρέπει να σταματήσω να προσπαθώ να σας πείσω για το αυτονόητο.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.