Προς το περιεχόμενο

Codemasters F1 2010


kostacurtas

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 670
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.
Παντως για οποιον θελει sim εχει κυκλοφορησει το Ferrari Virtual Academy:

 

http://www.ferrarivirtualacademy.com/game/en/index.jsp

 

Τα hotlap μετρανε ολα χωρις aids.Οποιος εχει τα κοτσια ας οδηγησει.

 

Αυτο δεν το ειχα παρει χαμπαρι.Φαινεται καλο αλλα λογικα χωρις τιμονιερα μαλλον πας για χορτα...Λιγο που εψαξα παντως δεν το βρηκα "διαθεσιμο"...

Δημοσ.

^^ Βασικα και με τιμονιερα για χορτα πας διοτι ειναι καθαρο simulator.Με την Driving Force δυσκολευομαι αφανταστα εχοντας και stability on..Μαλλον απαιτειται G25/27.To "παιχνιδι" μπορεις να το αγορασεις απο το site 14E."Διαθεσιμο" δεν ειναι ακομα.

Δημοσ.

PC version footage (το bug στο replay με το εφέ του νερού από το ένα μόνο αμάξι είναι γνωστό, ενώ οι οπαδοί του sim παίζει να απογοητευτούν από όσα θα ακούσουν :P)

 

 

 

F1 2010 vs Real-Life

 

Δημοσ.

Δεν με χαλαει πλεον που δεν θα ειναι sim.Προσωπικα δεν εχω πλεον τον χρονο να ασχοληθω πολυ με sim f1( Ηδη στο Ferrari Virtual Academy εχω μετατρεψει το αυτοκινητο σε τρακτερ...).Παλιοτερα ειχα την υπομονη να ασχοληθω με καθε ρυθμιση και παραμετρο μηχανικη ή μη του αυτοκινητου f1 τωρα ομως οχι.Οποτε αν ειναι fun το παιχνιδι ειναι ευπροσδεκτο για εμενα.

Παντως το βιντεο με συγκριση απο Μονακο ειναι εντυπωσιακο και μεγαλη δικαιωση για την Codemasters και για τα γραφικα και για το gameplay.

Δημοσ.

Νταξ, δε νομίζω πως είχε κανένας ακραίες sim απαιτήσεις από το συγκεκριμένο, αλλά και το να τρακάρεις με 200+ και να μη τρέχει κάστανο, ε, χτυπάει κάπως άσχημα.

Δημοσ.

Παντως στο iRacing ενας τυπος εγραψε εντυπωσεις και μιλαει για 95% sim και το μονο που τον χαλαει ειναι οτι δεν υπαρχει μεγαλο damage στις απλες επαφες με τα αλλα αυτοκινητα καθως και το οτι οταν βγαινεις εκτος δρομου δεν μειωνεται αρκετα η ταχυτητα του μονοθεσιου.Πιθανως αυτα να ειναι moddable ομως στο pc οποτε ολα καλα.Επισης επισημαινει οτι ακομη και στο πιο ευκολο επιπεδο το ΑΙ ειναι παρα πολυ ανταγωνιστικο και γινονται επικες μαχες.

Δημοσ.
Παντως στο iRacing ενας τυπος εγραψε εντυπωσεις και μιλαει για 95% sim και το μονο που τον χαλαει ειναι οτι δεν υπαρχει μεγαλο damage στις απλες επαφες με τα αλλα αυτοκινητα καθως και το οτι οταν βγαινεις εκτος δρομου δεν μειωνεται αρκετα η ταχυτητα του μονοθεσιου.Πιθανως αυτα να ειναι moddable ομως στο pc οποτε ολα καλα.Επισης επισημαινει οτι ακομη και στο πιο ευκολο επιπεδο το ΑΙ ειναι παρα πολυ ανταγωνιστικο και γινονται επικες μαχες.

 

Οι δύο "λεπτομέρειες" που αναφέρει είναι αρκετές για να το κάνουν 50% sim πάντως... :P

Δημοσ.
30 να τ'αφήσω; :D

 

 

Δέσαμε! Να,όπως σήμερα ο χαμιλτος:lol: ακούμπησε :-( και άντε γεια,έτσι θέλω να είναι και στο παιχνίδι!

Δημοσ.
Δέσαμε! Να,όπως σήμερα ο χαμιλτος:lol: ακούμπησε :-( και άντε γεια,έτσι θέλω να είναι και στο παιχνίδι!

 

Θελω να πιστευω οτι οι λογοι που δεν ειναι ετσι το παιχνιδι ειναι λογικοι.Για να φτασει σε τετοια σημεια ρεαλισμου (οπως το ατυχημα του χαμιλτον σημερα) χρειαζονται πολλα πραγματα οπως τρομερο ΑΙ αλλιως με τετοιο collision detection θα τερματιζαν 5-6 απο τους 24.Επισης χρεαζεται κ ενα ανευ προηγουμενου damage model διοτι δεν γινεται να ξυνεις το διπλα μονοθεσιο και να ξεκολαει ολη η αεροτομη ή να φευγει ολο το ψαλιδι...

Δεν ξερω για εμενα το παιχνιδι ειναι οπως ακριβως το περιμενα (δεδομενου και οτι προερχεται απο την codemasters).Δεν χρειαζονται υπερβολες και μακαρι το παιχνιδι να πουλησει για να συνεχιστει η προσπαθεια...

 

Πραγματικα το περιμενω πως κ πως...

Δημοσ.

Hey chaps

 

I picked up my F1 2010 review code (PC) on Friday' date=' and sunk about 5 hours into it yesterday. I can't go into too much detail for risk of breaking the embargo, but I can make a few general points:

 

1.) Eye watering visuals. Without doubt the sexiest racing game I've ever seen. I'm running all settings maxed, 1920 x 1080 with 4XAA, on my [email protected], GTX 470 and 8GB DDR3, and it run super smoothly. The rain effects are sublime, but the real star of the show are the tracks. There's just so much stuff in the background that I'm often distracted by the view.

 

2.) Handling is not as hardcore as iRacing. While the cars have a propensity to spin if you apply too much gas coming out of a corner, they don't appear to mind if you drive them across the grass at 150km/h. I've lost count of the number of times I've cut a corner, with hardly any slowdown as a result. The force feedback also isn't quite as lovely as iRacing - it is good, but iRacing's bumps and steering feel more realistic.

 

3.) Car damage is quite forgiving. At times it feels almost like bumper cars - I'll often make contact with other vehicles, rubbing tires, with no penalty. I've got damage cranked to full, and full race penalties enabled. I'm more often given a penalty by the stewards than seeing any physical damage.

 

4.) The sound engine is superb. The screaming whine of the F1 engines are captured beautifully, as is the trackside ambiance.

 

5.) The AI is brutally hard. I've set it to amateur, and have come last in every race so far. It's quite strange - while the handling seems easy when set to full real, the AI is still hard when set to its most basic.

 

6.) Overall the game is fantastic fun. While hardcore simmers may dislike the ability to drive over grass and bump and grind with other cars, most racers will love the way the game makes you feel like an F1 driver, piloting a rocket ship on wheels.

 

I can't say too much more, but I thought it'd be best to get people's expectations in line with the final product. The game is 95% there as a hardcore sim - it just needs the off-road and contact behaviour to be tweaked to make it perfect for iRacing fans. Hopefully this will be moddable by the community, or perhaps Codies could be persuaded to release a "Hardcore mode" as DLC that is much more punishing in this regard.

 

Enough talk from me - got to write for the rest of today so I can play more tonight.[/quote']

 

ασδσαφασδασ

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...