kostacurtas Δημοσ. 18 Ιουλίου 2008 Μέλος Δημοσ. 18 Ιουλίου 2008 Lord of the Rings: Conquest E3 2008: Campaigns Interview [gt]37104[/gt]
tommi03 Δημοσ. 28 Ιουλίου 2008 Δημοσ. 28 Ιουλίου 2008 εμενα μου φαινεται σαν το return of the king αρπαχτη και αρπα κολα LORD OF THE RINGS να ειναι και οτι ειναι (καπου ειδα και το ΜΠΑΛΡΟΚ)
Super Moderators Thresh Δημοσ. 28 Ιουλίου 2008 Super Moderators Δημοσ. 28 Ιουλίου 2008 Balrog not Balrok...
Super Moderators Thresh Δημοσ. 28 Ιουλίου 2008 Super Moderators Δημοσ. 28 Ιουλίου 2008 sauron damn it... (no offence αλλά δεν σε θέλει σήμερα )
tommi03 Δημοσ. 28 Ιουλίου 2008 Δημοσ. 28 Ιουλίου 2008 αλλη μια προσπαθεια : γιμλι αραγον λεχλολας σαρουφαν γολουμ καλητερα? hey sauron you suck!!! http://www.youtube.com/watch?v=1yqVD0swvWU&feature=user
Moderators GhostRiderLSOV Δημοσ. 28 Ιουλίου 2008 Moderators Δημοσ. 28 Ιουλίου 2008 Γκίμλι, Άραγκορν, Λέγκολας, Σάρουμαν, Γκόλουμ. Yes, I am a geek.
kostacurtas Δημοσ. 21 Αυγούστου 2008 Μέλος Δημοσ. 21 Αυγούστου 2008 GC 2008: The Lord of the Rings: Conquest Hands-on We hit the battlefield with Pandemic's latest build. Last week, I had the chance to check out the latest build of Lord of the Rings: Conquest, the same version that's on the show floor at this year's German Games Convention over in Leipzig. The team at Pandemic has made a flurry of improvements since E3, enriching the overall experience and promising players battle experiences in a representation of the world they've previously only read about and seen in the movies. Something important to note about the creation of the game is that rather than building one scene to completion and then moving onto the next, Pandemic is working on the entirety of the game simultaneously. So in the case here, even though we'd seen the battle at Pelennor Fields before, and only a month ago, there was new stuff do see this time around, and the whole thing looked to be improved from almost every angle...
privateer Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2008 Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2008 PREPARE TO CHOOSE THE PATH OF GOOD OR EVIL WITH PANDEMIC STUDIOS THE LORD OF THE RINGS CONQUEST The Highly Anticipated The Lord of the Rings: Conquest Storms Retailers January 2009 Pandemic™ Studios, a division of Electronic Arts Inc. (NASDAQ: ERTS) announced today that The Lord of the Rings: Conquest™ for the Xbox 360® video game and entertainment system, PLAYSTATION®3 computer entertainment system, PC and Nintendo DS™ platforms, will ship January 9, 2009 internationally and January 13, 2009 in the U.S. In a partnership with New Line Cinema and The Saul Zaentz Company, The Lord of the Rings: Conquest is an action-packed game created by the same Pandemic Studios team behind the best-selling Star Wars Battlefront™ and Star Wars Battlefront™ II titles. Set in “The Lord of the Rings” universe of J.R.R. Tolkien as depicted by the Academy Award®-winning films, players will finally fight the entirety of these epic battles any way they want. In addition to crusading as the heroic forces of good, for the first time ever in a ‘The Lord of the Rings’ action title they’ll conquer Middle-earth while playing as the legions of Sauron’s evil army, including Cave-trolls, Oliphaunts, the Balrog and Sauron himself. “We have been working hard to create a ‘The Lords of the Rings’ experience like no other,” says Andrew Goldman, Pandemic Studios co-founder and general manager. “’And we are excited to finally confirm the launch of The Lord of the Rings: Conquest to ‘The Lord of the Rings’ and Star Wars Battlefront fans alike.” “Players will finally be able to fight through Middle-earth along the frontlines of good or evil,” says Josh Resnick, co-founder and general manager at Pandemic Studios. “And what ‘The Lord of the Rings’ fan hasn’t fantasized about joining Sauron’s army to slay Hobbits?” Fans of The Lord of the Rings universe can also participate in a Battle for the Ring community program. The social network offers activities for members to virtually fight against good or evil and earn temporary ownership of the Ring. For more information about the Battle for the Ring program and The Lord of the Rings: Conquest game, please visit: http://www.pandemicstudios.com/conquest.
kostacurtas Δημοσ. 13 Δεκεμβρίου 2008 Μέλος Δημοσ. 13 Δεκεμβρίου 2008 Lord of the Rings: Conquest Developer Diary: The Evil Campaign [gt]43669[/gt]
Mourgolikos Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2009 Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2009 Έχει πολύ υψηλές απαιτήσεις σε επεξεργαστή! Πολλοί θα κόβονται από επεξεργαστή αν όντως θέλει τόση σβελτάδα. Επίσης η pandemic Studios πρόσφατα απέτυχε με το Mercenaries 2: World In Flames καθώς ήταν μια πολύ κακή μεταφορά. Συνήθως τα κακά ports θέλουν και υψηλές απαιτήσεις. Για κονσόλες σίγουρα θα είναι ένα must, αλλά για pc; Πάντως το co-op του φαίνεται όλα τα λεφτά! Στο wiki μπορείται να βρείται και επιπλεόν πληροφορίες για το LotR:C en.wikipedia.org/wiki/Lord_of_the_Rings:_Conquest στο amazon.co.uk το έχει σε πολύ καλή τιμή (Με τις εκπτώσεις του Γενάρη) amazon.co.uk/Lord_of_the_Rings:_Conquest εγώ θα περιμένω να βγεί η "δοκιμαστική" έκδοση του και αν είναι όντως καλό, πατώ στην αλεπού και αδειάζω την κάρτα μου στην αμαζόνα!
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα