chek2fire Δημοσ. 21 Απριλίου 2014 Δημοσ. 21 Απριλίου 2014 Μέχρι και το καινούργιο playstation χρησιμοποιεί opengl και μην μιλήσουμε τώρα για επαγγελματικές εφαρμογές γιατί εκεί έχει την απόλυτη κυριαρχία.
Psycho_Warhead Δημοσ. 21 Απριλίου 2014 Δημοσ. 21 Απριλίου 2014 Πού διαβάσατε ρε παιδιά ότι το OpenGL είναι χειρότερο και 10 χρόνια πίσω; Έχετε άγνοια ή απλώς τρολάρετε; Σε περίπτωση που σας τα είπαν λάθος το OpenGL έχει τα ίδια features με το D3D και σαν API είναι πιο low level. Έχει μείνει πίσω το OpenGL dude..Όσο και να χτυπιέσαι δεν συγκρίνεται με το DX11.Θα το δεις και μόλις βγει το Wolfenstein..
chek2fire Δημοσ. 21 Απριλίου 2014 Δημοσ. 21 Απριλίου 2014 Έχει μείνει πίσω το OpenGL dude..Όσο και να χτυπιέσαι δεν συγκρίνεται με το DX11.Θα το δεις και μόλις βγει το Wolfenstein.. To συμπέρασμα μπορείς να μας πεις από που το έβγαλες? Διάβασες κάποιο τεχνολογικό άρθρο που τεκμηριώνει κάτι τέτοιο η απλά είναι προσωπική σου άποψη? Γιατί στην δεύτερη περίπτωση η προσωπικές απόψεις δεν είναι ανάγκη να έχουν και βάση. Είναι δλδ σαν να λές... ο Πάοκ παίζει καλύτερη μπάλα από τον Χ και όταν σε ρωτάνε για ποιο λόγο απαντάς το αφοπλιστικό έτσι επειδή γουστάρω τον Πάοκ Όλο αυτό το επιχείρημα από τι καταλαβαίνεις δεν στέκει σαν άποψη σε τεχνολογικά forum.. 1
Psycho_Warhead Δημοσ. 21 Απριλίου 2014 Δημοσ. 21 Απριλίου 2014 Γιατί δεν χρησιμοποιεί κανένας OpenGL στα νέα παιχνίδια και όλοι τα φτιάχνουν με DX αφού είναι ίδια ; Μόνο η ID Software που είναι κολλημένη στο OpenGL εξακολουθεί να το χρησιμοποιεί, και φυσικά το Wolfenstein είναι αρκετά πίσω οπτικά σε σχέση με τα τελευταία παιχνίδια που χρησιμοποιούν DX. Είδαμε και το Rage που ήταν OpenGL και χρησιμοποίησε την ''Megatexture engine''..Λέγαμε και 'μεις τι θα δούμε..Βγήκε το παιχνίδι και μας βγήκαν τα μάτια με τα Ps2 textures που είχε..Οπότε αφήστε τη πάρλα ότι είναι τα ίδια, θα το δούμε στα παιχνίδια πρώτα αυτό και μετά θα το πιστέψω εγώ προσωπικά.Για την ώρα για μένα, είναι αρκετά χειρότερο.
godlike Δημοσ. 21 Απριλίου 2014 Δημοσ. 21 Απριλίου 2014 Έχει μείνει πίσω το OpenGL dude..Όσο και να χτυπιέσαι δεν συγκρίνεται με το DX11.Θα το δεις και μόλις βγει το Wolfenstein.. Γιατί δεν χρησιμοποιεί κανένας OpenGL στα νέα παιχνίδια και όλοι τα φτιάχνουν με DX αφού είναι ίδια ; Μόνο η ID Software που είναι κολλημένη στο OpenGL εξακολουθεί να το χρησιμοποιεί, και φυσικά το Wolfenstein είναι αρκετά πίσω οπτικά σε σχέση με τα τελευταία παιχνίδια που χρησιμοποιούν DX. dude μην είσαι προκατειλημμένος και σταμάτα να δημιουργείς εντάσεις και να χαλάς τις συζητήσεις. Και τα 2 APIs κάνουν την ίδια δουλεία με διαφορετικό τρόπο. Το API δεν είναι μέτρο σύγκρισης ποιότητας γραφικών. Για παράδειγμα το Metro Last Light, Painkiller: Hell and Damnation, Serious Sam 3 κτλ κτλ. Παιχνίδια που έχουν αξιοπρεπέστατο OpenGL renderer.
Psycho_Warhead Δημοσ. 21 Απριλίου 2014 Δημοσ. 21 Απριλίου 2014 Συγκρίνω παιχνίδια που είναι DX only ή OpenGL only και το OpenGL είναι πολλές κλάσεις πίσω.
chek2fire Δημοσ. 21 Απριλίου 2014 Δημοσ. 21 Απριλίου 2014 Συγκρίνω παιχνίδια που είναι DX only ή OpenGL only και το OpenGL είναι πολλές κλάσεις πίσω. Παραμένει μια προσωπική σου οπαδική άποψη που όπως σου είπα δεν έχει καμία αξία σε ένα τεχνολογικό forum. Το τι βλέπεις εσύ και το τι πιστεύεις νομίζω δεν αφορά κανέναν αν δεν στηρίζετε σε κάποιο τεκμηριωμένο τεχνολογικό επιχείρημα. Είναι και χάσιμο χρόνου να μπαίνεις σε αντιπαράθεση.
TEOKOS Δημοσ. 21 Απριλίου 2014 Δημοσ. 21 Απριλίου 2014 Βασικά νομίζω ότι ευτυχώς βρισκόμαστε σε μεγάλη κινητικότητα όσον αφορά τα API. Ενδιαφέροντα πράγματα έρχονται με τους παίχτες Microsoft dx12,AMD mantle,και το multiplatform openGl με τις εκπλήξεις του και με την nvidia να το σπρώχνει ένα βήμα παραπέρα
chek2fire Δημοσ. 21 Απριλίου 2014 Δημοσ. 21 Απριλίου 2014 Γιατί δεν χρησιμοποιεί κανένας OpenGL στα νέα παιχνίδια και όλοι τα φτιάχνουν με DX αφού είναι ίδια ; Μόνο η ID Software που είναι κολλημένη στο OpenGL εξακολουθεί να το χρησιμοποιεί, και φυσικά το Wolfenstein είναι αρκετά πίσω οπτικά σε σχέση με τα τελευταία παιχνίδια που χρησιμοποιούν DX. Είδαμε και το Rage που ήταν OpenGL και χρησιμοποίησε την ''Megatexture engine''..Λέγαμε και 'μεις τι θα δούμε..Βγήκε το παιχνίδι και μας βγήκαν τα μάτια με τα Ps2 textures που είχε..Οπότε αφήστε τη πάρλα ότι είναι τα ίδια, θα το δούμε στα παιχνίδια πρώτα αυτό και μετά θα το πιστέψω εγώ προσωπικά.Για την ώρα για μένα, είναι αρκετά χειρότερο. Αν και βλέπω διαβάζεις και απαντάς μόνο σε ότι θελεις απλά να σε πληροφορήσω ότι όλα μα όλα τα παιχνίδια σε ps4 γράφονται σε opengl. Πάει και αυτό στο επιχείρημα σου ότι δεν χρησιμοποιεί κανείς opengl. Και όπως ξαναέγραψα μην αρχίσουμε να λέμε ποιος χρησιμοποιεί opengl στην βιομηχανία animation γιατί εκεί απλά το dx είναι ανύπαρκτο. Είναι και αυτό λόγο ότι το opengl είναι πίσω σε δυνατότητες Πάντως τόσο οπαδισμό ούτε οι μισθωτοί υπάλληλοι της microsft δεν έχουν ρε σείς. Το να πολέμας ένα open source projetc που είναι απλά διαθέσιμο τζάμπα σε όλους είναι φοβερή εμπάθεια.
Psycho_Warhead Δημοσ. 21 Απριλίου 2014 Δημοσ. 21 Απριλίου 2014 Το OpenGL στα τεχνικά χαρακτηριστικά είναι ανώτερο από το DX, αλλά λόγω M$ όλοι χρησιμοποιούν DX.Τώρα στο Ps4 δεν με ενδιαφέρει τι κάνουν, εδώ μιλάμε για το PC και το OpenGL είναι τελειωμένο API.
chek2fire Δημοσ. 21 Απριλίου 2014 Δημοσ. 21 Απριλίου 2014 Με την στροφή όλης της βιομηχανίας σε open πρότυπα είναι τελειωμένο το opengl? Οκ.. Να σου πω μόνο ότι απλά αν δεν αλλάξει μυαλά η microsoft και συμπεριφέρεται όπως συμπεριφερόταν το 90 της παντοδυναμίας της είναι αυτή τελειωμένη.και όχι κάποιο open source projet που λόγο της φύσης του δεν έχει ανάγκη κάποιας εμπορικής επιτυχίας για να επιβιώσει.
chek2fire Δημοσ. 21 Απριλίου 2014 Δημοσ. 21 Απριλίου 2014 οσο υπάρχουν χρήστες να συντηρούν και να αναπτύσσουν τον κώδικα ενός open source προγράμματος αυτό θα επιβιώσει ακόμα και αν το χρησιμοποιούν μόνο δύο ανθρωποι. Θα έιναι πάντα εκεί ελεύθερο να το χρησιμοποιήσει όποιος θέλει και να το βελτιώσει όποιος θέλει. Αντιθέτως αν τα κέρδη της microsoft αρχίσουν να γίνονται ζημιές το dx και κάθε κλειστού κώδικα πρόγραμμα της θα κλείσει μια για πάντα και δεν θα έχει πλέον κανένας πρόσβαση χρήσης του.
Psycho_Warhead Δημοσ. 21 Απριλίου 2014 Δημοσ. 21 Απριλίου 2014 Με το Xbox να χρησιμοποιεί DX, το ξεχνάς τελείως το σενάριο που λες.
Bspus Δημοσ. 21 Απριλίου 2014 Δημοσ. 21 Απριλίου 2014 Πού διαβάσατε ρε παιδιά ότι το OpenGL είναι χειρότερο και 10 χρόνια πίσω; Έχετε άγνοια ή απλώς τρολάρετε; Σε περίπτωση που σας τα είπαν λάθος το OpenGL έχει τα ίδια features με το D3D και σαν API είναι πιο low level. Δεν ειπε οτι ειναι 10 χρονια πισω. Ειπε οτι και πριν 10 χρονια, πισω ειχε μεινει. Δεν ξερω αν ουτε κατα ποσο ισχυει. Στο κατω κατω πιο πολυ σημασια εχει να υλοποιεις κατι με το εργαλειο στο οποιο εχεις την περισσοτερη τεχνογνωσια παρα σε αυτο που υποτιθεται οτι ειναι ανωτερο σε δυνατοτητες. Εδω crysis 1 να βαλεις με dx9 ακομα και σημερα κατα τη γνωμη μου δειχνει καλυτερο απο dx11 τιτλους οπως το far cry 3 και δεν νομιζω το open gl να εχει μεινει πιο πισω απο το dx9! Το wolfenstein που βλεπω στις φωτογραφιες παντως χωρις να εντυπωσιαζει μια χαρα με ικανοποιει οπτικα.
Προτεινόμενες αναρτήσεις