Oroku Saki Δημοσ. 4 Αυγούστου 2013 Δημοσ. 4 Αυγούστου 2013 Το φτιαχνουν 2 χρονια τωρα και λενε πως δεν μπορουν να μιλησουν? Θα πρεπει να βρισκεται σε αρκετα προχωρημενο σταδιο ετσι ωστε να μας δειξουν και gameplay . Και ακομα τιποτα. Ελεος. Τι περιμενουν?
Moderators Praetorian Δημοσ. 4 Αυγούστου 2013 Moderators Δημοσ. 4 Αυγούστου 2013 Πάντως και τo Half Life 3 περισσότερα χρόνια το φτιάχνουν (είμαι βέβαιος ) και κανένας δε μιλάει για αυτό. 1
Oroku Saki Δημοσ. 4 Αυγούστου 2013 Δημοσ. 4 Αυγούστου 2013 Φτιαχνει αλλα σπανια πλεον. Ετσι κι αλλιως βγαζει τοσα πολλα λεφτα καθε μερα απο τις πωλησεις των παιχνιδιων στο steam που δεν χρειαζεται να φτιαξει παιχνιδι.
JohnVani18 Δημοσ. 23 Νοεμβρίου 2013 Δημοσ. 23 Νοεμβρίου 2013 Abandon Ship – John Carmack Leaves id Software For Good This Time Today marks the end of an era for both id Software and John Carmack, as the legendary programmer has left id Software (for good this time). Carmack joined the Oculus Rift team back in August and wanted to remain a technical advisor id Software, however that did not work out. As a result of that, Carmack has left id Software, the company that he co-founded alongside Tom Hall and John Romero.As id Software’s studio director Tim Willits told IGN:“John Carmack, who has become interested in focusing on things other than game development at id, has resigned from the studio. John’s work on id Tech 5 and the technology for the current development work at id is complete, and his departure will not affect any current projects. We are fortunate to have a brilliant group of programmers at id who worked with John and will carry on id’s tradition of making great games with cutting-edge technology. As colleagues of John for many years, we wish him well.”
Super Moderators Thresh Δημοσ. 23 Νοεμβρίου 2013 Super Moderators Δημοσ. 23 Νοεμβρίου 2013 ζωή σε μας...
Alchemist` Δημοσ. 20 Απριλίου 2014 Δημοσ. 20 Απριλίου 2014 Αγοράζοντας το Wolfenstein: New Order από το steam, παίρνετε πρόσβαση στο beta του doom 4. Δεν ξέρω αν αξίζουν τα 50 ευρώ, αλλά σχετίζεται με το θέμα μιας και εφόσον υπάρχει beta, το game είναι σε καλό στάδιο development.
αυλοκόλαξ Δημοσ. 20 Απριλίου 2014 Δημοσ. 20 Απριλίου 2014 βγάζουν 1 κάθε δεκαετία, άρα φέτος πρέπει να βγει το νέο..
Oroku Saki Δημοσ. 20 Απριλίου 2014 Δημοσ. 20 Απριλίου 2014 Οταν βγηκε το 3 πριν 10 χρονια δεν υπηρχε κανενα pc που να μπορει να το παιξει στο ultra. Χρειαστηκαν να περασουν 2 χρονια μεχρι να μπορεσουμε να το παιξουμε στο ultra στσ 60 fps. Για να δουμε θα καταφερουν να κανουν τα γραφικα του 4 τοσο καλα ετσι ωστε να χριεαστει να περασουν χρονια για να το παιξουμε στο φουλ? Θα χρειαστει μεγαλη προσπαθεια για να γινει αυτο επειδη τα σημερινα high end pc ειναι πολυ πιο ισχυρα απο αυτα που υπηρχαν και ειχαμε τοτε αλλα id ειναι αυτη μπορει και να τ καταφερουν.
ikaruga24 Δημοσ. 21 Απριλίου 2014 Δημοσ. 21 Απριλίου 2014 Μην φοβασαι εσυ. Με την 560 ti που εχεις στα 1024 αναλυση δεν θα σε ενδιαφερει γιατι το παιχνιδι θα τρεχει νερακι. Σοβαροτερα τωρα το παιχνιδι απο γραφικης αποψης δεν το περιμενουμε να ειναι και κατι το απιστευτο. Το πολυ πολυ να βρισκεται σε επιπεδο Farcry 3.
Psycho_Warhead Δημοσ. 21 Απριλίου 2014 Δημοσ. 21 Απριλίου 2014 Το Doom 4 σε καμία περίπτωση δεν θα 'ναι αντίστοιχα καλό/βαρύ με το Doom 3 για το λόγο ότι το OpenGL έχει μείνει πίσω σε σχέση με το DirectX.
Oroku Saki Δημοσ. 21 Απριλίου 2014 Δημοσ. 21 Απριλίου 2014 Γι αυτο και δεν πρεπει να το φτιαξουν με opengll αλλα με dx11 η 12. Και πριν 10 χρονια πισω ειχε μεινει opengl ωστοσο το dooom 3 ηταν οτι καλυτερο ειχαμε δει απο γραφικα το 2004 στο pc. Οσο για την 560 ti θα την αλλαξω φετος μολις βγαλει η nvidia τις gtx 800.
godlike Δημοσ. 21 Απριλίου 2014 Δημοσ. 21 Απριλίου 2014 Πού διαβάσατε ρε παιδιά ότι το OpenGL είναι χειρότερο και 10 χρόνια πίσω; Έχετε άγνοια ή απλώς τρολάρετε; Σε περίπτωση που σας τα είπαν λάθος το OpenGL έχει τα ίδια features με το D3D και σαν API είναι πιο low level. 2
Προτεινόμενες αναρτήσεις