Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Moderators
Δημοσ.

Τα graphs είναι απίστευτα λες και είναι αληθινό, δείτε το trailer τα σπάει... :D

 

 

Η FPS σκηνή ήταν το μόνο πράγμα της ταινίας που θυμάμαι, όπως και την μάχη με τον Rock που το έριξαν σε hand-to-hand. :P

  • Like 1
  • Απαντ. 229
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Δεν ειπαν το πιο σημαντικο: Ποσα χρονια υπολογιζουν οτι θα πρεπει να περιμενουμε απο την ημερα κυκλοφοριας του παιχνιδιου μεχρι να βγουν pc που θα το τρεχουν στα ultra. Στο Doom 3 επρεπε να περασουν 2 χρονια. Τωρα?

 

 

 

Το ότι βγήκαν και είπαν ότι είναι δεσμευμένοι να κάνουν το παιχνίδι να τρέχει στα 1080p/60fps στις κονσόλες εμένα πάντως μου λέει ότι πρέπει να κρατάω μικρό καλάθι.

 

Εαν χτίσεις ολόκληρο παιχνίδι με αυτό σαν βάση και προτεραιότητα, δεν μπορεί ένα απλό "ultra" setting να έχει τόσο χαώδεις διαφορά από το high/medium έτσι ώστε να σου ρίξει τα σαγώνια στο πάτωμα. Βαρύ μπορεί να γίνει οποιοδήποτε παιχνίδι. Το θέμα είναι εαν υπάρχει και το ανάλογο wow factor για να το δικαιολογήσει.

 

Δεν μου αρέσει να καταστροφολογώ πριν καλά καλά δω το παιχνίδι αλλά επίσης δεν μου αρέσει και να παραμυθιάζω τον εαυτό μου μόνο και μόνο επειδή υπάρχει hype γύρω από ένα όνομα. (Δεν αναφέρομαι σε εσένα προσωπικά Oroku αλλά γενικά).

 

Ο Carmack είναι απών και η id δεν υφίσταται πλέον ως ανεξάρτητη εταιρία που κάνει ότι γουστάρει. Την Bethesda την ενδιαφέρουν οι (μαζικές) πωλήσεις και όχι τα ρίσκα. Τα πράγματα είναι πολύ διαφορετικά από το 2004 που έκαναν κουμάντο άλλοι.

 

 

Επίσης ποιοι είναι αυτοί που βγήκαν και είπαν ότι τα γραφικά είναι όπως το teaser? Είναι οι ίδιοι που βρίσκονταν στην παρουσίαση ή ράδιο αρβύλα?

Εφόσον το παιχνίδι φευγει από το αργό στυλάκι του doom 3 με τους κλειστούς χώρους και επιστρέφει στις ρίζες του που γίνεται χαμός στην οθόνη μου φένεται όχι δύσκολο αλλά πρακτικά αδύνατο γι αυτό το βαθμό λεπτομέρειας. Ίσως σε cutscenes να είναι εφικτό αλλά in-game θα πέφτει τρελό κόψιμο. Εδώ ήδη το Witcher 3 καίει 780ti gpus και τα γραφικά του (αν και τρομερά) δεν έχουν καμία επαφή με τη λεπτομέροια του δαίμονα στο teaser... 

 

 

Τι να πω, μακάρι να μην ισχύουν τα παραπάνω και τα γραφικά να είναι καλύτερα και από το teaser στα ultra settings και να χρειάζεται να περάσουν και 10 χρόνια μέχρι τα συστήματα μας να τρέξουν... Αλλά πιστεύω πως οι εποχές και η αγορά (κυρίως) έχουν αλλάξει πλέον. Πιο πολύ περιμένω κάτι τέτοιο από καμιά indie προσπάθεια που να μη τους ξέρει η μάνα τους παρά από μεγάλες εταιρίες που παραπονιούνται ότι πχ τα παιχνίδια τους δεν έκαναν πωλήσεις άνω των 100 δις σε μια ώρα ή ότι δεν είναι πολύ "accessible" σε ευρύτερο κοινό κλπ κλπ.

Δημοσ.

Το Doom 3 πάντως, ακόμα και σήμερα έχει σημεία που λες WOW, περιμένω το νέο Doom να έχει αν όχι πολλά, αρκετά τέτοια σημεία.

 

Πρόσφατα τερμάτισα πάλι το RoE (το αυθεντικό και όχι τη μούφα στο bfg edition) και μου φάνηκε ακόμα φρέσκο και ικανοποιητικό στον τεχνικό τομέα. Το Σ/Κ ξεκινάω για τεταρτη φορά το Quake 4.

 

Αλλά άλλες εποχές τότε ρε Psycho...

Δημοσ.

Μαμώ τις εποχές ήταν τότε, PC exclusives συνέχεια, νέες GPU τέρατα με άλμα στον οπτικό τομέα και στη δύναμη, όχι όπως τώρα..Αλλά μιας και το νέο Doom θα φτιαχτεί με την idTech 6 έχω κάποιες ελπίδες για κάτι καλό.

Δημοσ.

Το θέμα είναι ποιος ανέπτυξε την idTech 6? Ο Carmack.....?  :rolleyes: Μάλλον όχι.

Εκτός και αν την είχε ήδη τελειώσει πριν κάνει τη μεγιστη μαλ...κία (για εμάς) να μας παρατήσει όλους στα κρύα του λουτρού για το... facebook rift.

Δημοσ.

Σίγουρα δούλεψε κι' αυτός στην idTech 6, το θέμα όμως είναι να push-άρουν και να μην δούμε τα χάλια του Rage και του Wolfenstein(Εδώ ήταν κάπως καλύτερα τα πράγματα αλλά όχι όπως θα 'πρεπε).

Δημοσ.

Καλά το New Order αν και βελτιωμένο σε σχέση με το Rage, ήταν πιο πίσω ακόμα και από τον... πρόγονό του το Wolfenstein της Raven!

Πρώτη φορά το είδα αυτό το πράγμα. Sequel παιχνιδιού μετά από 5 χρόνια, οπτικά κατώτερο από το προηγούμενο.

 

Αυτό μάλλον δείχνει πόσο λάθος ήταν η εμμονή του Carmack με τα mega textures. Τελικά τα trade-offs είναι μεγαλύτερα από το συνολικό αποτέλεσμα.

Δημοσ.

Το Megatexture μπορεί να δείξει πολύ outstanding πράγματα μόνο αν το παιχνίδι είναι PC Exclusive και εκμεταλλευτεί την μνήμη του συστήματος, αλλά όταν τα textures προσαρμόζονται ανάλογα για τα X360/Ps3 ακόμα θα βλέπεις αυτά τα αίσχη.Το VT Compress για παράδειγμα στο Wolfenstein, είτε το έχεις enabled είτε disabled, οπτικά είναι ακριβώς το ίδιο πράγμα.Απλά με το enabled θες 3GB+ κάρτα, ο λόγος δεν ξέρω ποιος είναι, αλλά δίπλα δίπλα να βάλεις screenshots διαφορά δεν θα δεις.Αν όντως δεν είχαν συμπίεση τα textures, εκεί θα 'βλεπες τα σούπερ-ντούπερ textures.

Δημοσ.

Το Megatexture μπορεί να δείξει πολύ outstanding πράγματα μόνο αν το παιχνίδι είναι PC Exclusive και εκμεταλλευτεί την μνήμη του συστήματος, αλλά όταν τα textures προσαρμόζονται ανάλογα για τα X360/Ps3 ακόμα θα βλέπεις αυτά τα αίσχη.

 

Ναι αλλά ακόμα και όταν τα textures όπως λες προσαρμόζονται για X360/PS3 δεν δικαιολογεί το γεγονός ότι και το Rage και το Wolf είχαν αρκετά προβλήματα με το streaming και την απόδοση σε PC με 10 φορές πιο δυνατό hardware από κονσόλα...

 

Ίσως ολόκληρη η φιλοσοφία της μηχανής να είναι στημένη γύρω από αρχιτεκτονική κονσόλας παρά για κλασικό PC. Αυτό με κάνει να έχω μεγάλες αμφιβολίες για το πως θα έτρεχε πχ με textures υψηλής ανάλυσης + ένα σωρό εφέ. Εδώ ένα σωστό AF στα 16 δεν μπορούν να βάλουν στο New Order. Από 8 και πάνω έχεις flickering και ένα σωρό άλλα... 

 

Επίσης μάλλον δεν είναι τυχαίο ότι η παρουσίαση της idTech 5 με το Rage στην ουσία σήμανε και την στροφή της id από high-end PCs στις κονσόλες. Αυτά τα δυο είναι εκ διαμέτρου αντίθετα. Δεν ταιριάζουν μαζί. Βάλε και Bethesda μέσα και γίνεται πλέον σκατά.

 

 

Εγώ πιστεύω πως για να βλέπαμε την ιστορία του Doom 3 να επαναλαμβάνεται, θα έπρεπε να είχαν ανακοινώσει μόνο PC έκδοση (και βλέπουμε αργότερα και αν για κονσόλες) και να έκαναν focus μόνο στα γραφικά και σε επαναστατική νέα τεχνολογία που θα φέρουν (όπως με το Doom 3 που ακούγαμε μόνο για γρφικά πριν βγει). Τώρα ούτε καν λόγος. Το μόνο σχόλιο για τα τεχνικά είναι ότι θα τρέχει 1080p/60fps σε... κονσόλες και idTech 6. Go figure.

 

 

Τέλος, ένας αριθμός πίσω από την έκδοση της idTech δεν μου λέει κάτι. Μπορεί να είναι απλά marketing ή η φυσική εξέλιξη της "κονσολοποιημένης" idTech 5 που όλοι ξέρουμε για ποιο λόγο φτιάχτηκε. Για να τρέχει ακόμα και σε iOS, για να θυμόμαστε και το mobile Rage στο iphone  ;).  

Δημοσ.

Παιδιά ας μη γελιόμαστε,η idTech5 ήταν αποτυχία.

Και αν παρακολουθούσατε τα keynotes που έδινε ο Carmack στις Quakecons θα τον είχατε δει να ζητά και συγνώμη για την αποτυχία της μηχανής και του Rage,και να εξηγεί το τι πήγε στραβά.

 

Επί της ουσίας αυτό που πάθανε στην id ήταν παρόμοιο με αυτό που είχε πάθει νωρίτερα η 3D Realms: Αποφάσισαν να αρχίσουν να δουλεύουν σε ένα παιχνίδι χωρίς να βάλουν κάτω χρονικό περιθώριο εξ' αρχής,έχωντας ως σλόγκαν το ρητό "όσο πάρει".

 

Ο παραπάνω χρόνος σε development μπορεί να είναι ωφέλιμος ως ένα σημείο,max τα 5 χρόνια. Από ένα σημείο και μετά όσο και παραπάνω να δουλεύεις σε ένα παιχνίδι,λόγο του η τεχνολογία προχωρά συνέχεια,η engine σου θα έχει γίνει απολίθωμα και δεν θα χρησιμοποιεί καλά πλέον το νεότερο hardware.

 

Το πιο τρανό παράδειγμα είναι το Duke Nukem Forever της 3D Realms:

 

 

Η id ξεκίνησε να φτιάχνει την idTech 5 το... 2004,και μόλις το 2007 ξεκίνησε να δουλεύει το Rage,για να το κυκλοφορήσει το 2011. Όταν το 2007 την παρουσίασαν για πρώτη φορά στο κοινό με ένα tech demo,έτρεχε σε 1 μόνο πυρήνα ενώ ήδη είχαν βγει 4πύρηνα cpus.Απ το 2004 που ξεκίνησε να φτιάχνεται η μηχανή μέχρι το 2011 που την είδαμε για πρώτη φορά στη πράξη μεσολάβησαν 7-8 χρόνια,και φέτος πλέον έχουν περάσει 10 χρόνια απ τη στιγμή που ξεκίνησαν να τη φτιάχνουν,με βάση τα standards της τεχνολογίας του 2004...Τότε υπήρχαν ακόμα Pentium 4,και παιχνίδια που να την χρησιμοποιούν είδαμε όταν πλέον υπήρχαν i7 Sandy Bridge και AMD Bulldozer. Φυσικά και χρειάστηκε να την ανανεώσουν πριν τελικά κυκλοφορήσουν το παιχνίδι μιας και θα έτρωγαν κράξιμο αν έβγαζαν τέτοια εποχή 1μονοπύρινη εφαρμογή,αλλά ακόμα και με το να χρησιμοποιεί περισσότερα cores,δεν παύει ο πυρήνας της,ο σκελετός της να έχει φτιαχτεί για τα standards του 2004.

 

Αν μη τι άλλο αν σε αυτά τα 3 χρόνια που μεσολάβησαν απ την έκδοση του Rage δούλευαν την idTech6,υπάρχει η πιθανότητα πλέον η νέα μηχανή να είναι σύγχρονη και να μην υπάρχουν τα προβλήματα της idtech5. Cross your fingers που λεν και οι άγγλοι.

  • Like 3
Δημοσ.

Και το Crysis 1 το έφτιαχναν χρόνια αλλά βγήκε και ήθελε PC μετά από 3-4 χρόνια για να παίξει maxed out όπως πρέπει.Δεν είναι δικαιολογίες αυτά, αν νομίζουν ότι θα καθυστερήσει τόσο, να push-άρουν πολύ ώστε το hardware που θα υπάρχει όταν θα βγει το παιχνίδι να είναι οκ.Τουλάχιστον, ας δώσουν την ευκαιρία στους modders να φτιάξουν το παιχνίδι, ούτε αυτό έκαναν.Στην idTech 6 μάλλον το ένιωσαν αυτό που λέω, διότι το 2008 ο Carmack είχε πει γι' αυτή τη μηχανή ότι θα έχει μίξη raster/ray-tracing αλλά ότι τότε δεν υπήρχε το κατάλληλο hardware, οπότε λογικά, έχουν προνοήσει και θα δούμε κάτι αξιόλογο αυτή τη φορά με το σημερινό hardware.

Δημοσ.

Όσο και να πήρε το Crysis,δεν νομίζω να πήρε περισσότερο απ' ότι το Rage και η Engine του μαζί.

Στο wikipedia λέει πως μετά το πρώτο Far Cry,(2004) άρχισαν να δουλεύουν Cryengine 2 + Crysis,και το πρώτο Crysis βγήκε το 2007. Μάνι - μάνι 3 χρόνια για engine + παιχνίδι. Της id της πήρε 7 χρόνια για να φτιάξουν engine + Rage. Όπως και να το κάνουμε άλλο 3 χρόνια και άλλο 7.

Όχι ότι αυτό που λες,ότι μπορούσαν να πουσάρουν περισσότερο δεν ισχύει,αλλά όπως φαίνεται μάλλον η id δεν θέλησε,δεν την ένοιαξε το να μας εντυπωσιάσει με γραφικά.

 

Όπως λέει και αυτό ο τύπος στο review του Rage:

"το προηγούμενο παιχνίδι που είχαν φτιάξει ήταν το Doom 3".

Ας το σκεφτούμε λίγο αυτό να συνειδητοποιήσουμε. Από την εποχή του Doom 3,είχαν να βγάλουν νέο παιχνίδι μέχρι που έβγαλαν το Rage.

Δημοσ.

το rage δεν μου άρεσε καθόλου !

το doom 3 μου άρεσε παρά πολύ!

 

για νά δούμε τι θα δούμε στο καινούριο.

 

παντωσ κρατάω μικρό καλάθι όσο αναφορά τα γραφικα. εντάξει μπορεί να είναι ωραία αλλά θα είναι κονσολογραφικα !

 

δεν περιμένω να κάνει τον πάταγο που έκανε το doom 3.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εαν η pc εκδοση φτιαχτει για τωρινα high end pc τοτε θα εχει γραφικα επιπεδου witcher 3 η ισως και ακομα καλυτερα. Αν ομως φτιαχτει για τα high end pc του 2015 η οποιας χρονιας βγει το παιχνιδι τοε δεν αποκλειεται και να εχει τα γραφικα που βλεπουμε στο teaser. Αλλα ακομα και γραφικα witcher 3 να εχει δεν υπαρχει προβλημα γιατι ειναι εξαιρετικα σχεδον αληθινα.

Επεξ/σία από Oroku Saki
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...